Dit is goud ja. Net als Full Throttle.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
Op de PC is 'Day of the Tentacle' voor mij de favoriet, nóg steeds heel erg goed.....
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het leuk om bij te houden. Je ziet wel dat er weinig aantrekkelijke spellen uitkomen. Als speel ik sommige spellen nu langer.quote:Op zondag 23 april 2023 09:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is die maand (toch?) achter het jaartal? Hou je dat bij in een boekje ofzo
De animaties zijn schitterend, en het spel was grafisch zijn tijd vooruit, maar je speelt hem met gemak in één dag uit en dat waren we toen echt niet gewend van een adventure. Het spel is veel te makkelijk en het roadrage-intermezzo was ongeschikt voor veel point-and-clickfanaten.quote:Op zondag 23 april 2023 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is goud ja. Net als Full Throttle.
Ik neem aan dat je Film throttle in een dag uitspeelde, want dat lukt zeker niet met Day of the tentaclequote:Op zondag 23 april 2023 11:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De animaties zijn schitterend, en het spel was grafisch zijn tijd vooruit, maar je speelt hem met gemak in één dag uit en dat waren we toen echt niet gewend van een adventure. Het spel is veel te makkelijk en het roadrage-intermezzo was ongeschikt voor veel point-and-clickfanaten.
Dan hebben we veel meer plezier gehaald uit Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
Oh, sorry. Ik reageerde op Full Throttle, inderdaad. Binnen een dag uitgespeeld.quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Film throttle in een dag uitspeelde, want dat lukt zeker niet met Day of the tentacle
Haha herkenbaar.quote:Op zondag 23 april 2023 16:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik reageerde op Full Throttle, inderdaad. Binnen een dag uitgespeeld.
We waren gewend dat adventures ons weken of tenminste dagen plezier gaven, maar toen we voor Full Throttle de volle mep betaalden (en hij was al duurder dan we gewend waren) en hem in één dag uitgespeeld hadden, voelden we ons behoorlijk bekocht.
Dat heb ik ook nog gespeeldquote:Op zondag 23 april 2023 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Game of the century. Bubble bobble is geweldig
Laatst zelfs bubble bobble sokken binnen gekregen
o mijn god deze heb ik ook nog gespeeldquote:
Ik ook, begin jaren van Maplestory, toen het nog leuk was. Geeindigd op level 68, toen zijn m'n kinderen met m'n account verder gegaan en spelen het zo af en toe nog steeds!quote:Op maandag 24 april 2023 18:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
o mijn god deze heb ik ook nog gespeeld
SOFquote:Op maandag 24 april 2023 17:54 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
Niet het meest originele spel, maar de gameplay was zo smooth![]()
[ afbeelding ]
Klassiekert der klassiekers![]()
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dat ze die game geen goede vervolgen hebben gegeven.quote:
Dat was mijn eerste kennismaking met online shooters. Heel wat uren in gezeten haha, geniaal ja!quote:Op maandag 24 april 2023 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ze die game geen goede vervolgen hebben gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |