Wat is die eerste, Soldier of Fortune 2? Die games waren ook zo lekker (gruwelijk).quote:Op maandag 24 april 2023 17:54 schreef eudaemonia het volgende:
[ afbeelding ]
Niet het meest originele spel, maar de gameplay was zo smooth![]()
[ afbeelding ]
Klassiekert der klassiekers![]()
[ afbeelding ]
Ik kan nog geen PM's sturen anders had ik dat gedaan hoorquote:
De CD is al een tijdje terug vrijwel kapot gegaan, maar ik heb het spel gewoon op mijn PC staan. Daar kan ik een kopie van trekken. Die kun je dan konden via DOS Box als je die opent als administrator (anders blijft hij vragen naar een CD). Heb je een e-mailadres nooit me?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:14 schreef Anuslikkerdanny het volgende:
[..]
Ik kan nog geen PM's sturen anders had ik dat gedaan hoor, maar is er een mogelijkheid om een kopie te delen mij ?
89102ujbasdkjasd at proton .mequote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je een e-mailadres nooit me?
dungeon keeper is echt een goude oude..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:44 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk topic voor als ik weer zo'n retro periode heb en wat input wil over welke games te spelen.
Alhoewel ik sowieso wel een retro gamer/liefhebber ben opzich.
Vorige week nog Dungeon Keeper gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jammer dat Bullfrog ook is opgeslokt door EA destijds.
Dungeon keeper, Populous, Theme Hospital, Syndicate. Allemaal toppers.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:44 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk topic voor als ik weer zo'n retro periode heb en wat input wil over welke games te spelen.
Alhoewel ik sowieso wel een retro gamer/liefhebber ben opzich.
Vorige week nog Dungeon Keeper gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jammer dat Bullfrog ook is opgeslokt door EA destijds.
Magic Carpet mag er ook tussen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Dungeon keeper, Populous, Theme Hospital, Syndicate. Allemaal toppers.
Die heb ik als enige niet gespeeld dus sloeg ik overquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Magic Carpet mag er ook tussen.
Deze game gaf mij het eerste echte gevoel van open wereld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heb ik als enige niet gespeeld dus sloeg ik over
genewars?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Dungeon keeper, Populous, Theme Hospital, Syndicate. Allemaal toppers.
The Incredible Machine, geweldig vond ik die. Je kan deze in de browser spelen nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:02 schreef JoeyC het volgende:
The Incredible Machine
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
Rollercoaster Tycoon 1 & 2
The Legend of Kyrandia 1 & 2
FIFA 94 t/m 99.
Die guillotines.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:41 schreef rosita1 het volgende:
Prince of Persia. En op het einde was er een HEEELE grote sprong die je moest maken. Ik heb het hier over 1994 of iets dergelijks, dus dit deed je met je keyboard keys. En als het niet lukte, moest je het level weer opnieuw doen. De geluiden van de zwaarden/hakmessen haha. Staat nog in geheugen gegrift.
Ik lees even terug en zocht het spel op:quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef Anuslikkerdanny het volgende:
[..]
Spel 2 heb ik erg veel interesse in, wil je die met mij delen? (speciaal een fok account aangemaakt om dit te vragen haha..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |