Die heb ik als enige niet gespeeld dus sloeg ik overquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Magic Carpet mag er ook tussen.
Deze game gaf mij het eerste echte gevoel van open wereld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heb ik als enige niet gespeeld dus sloeg ik over
genewars?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Dungeon keeper, Populous, Theme Hospital, Syndicate. Allemaal toppers.
The Incredible Machine, geweldig vond ik die. Je kan deze in de browser spelen nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:02 schreef JoeyC het volgende:
The Incredible Machine
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
Rollercoaster Tycoon 1 & 2
The Legend of Kyrandia 1 & 2
FIFA 94 t/m 99.
Die guillotines.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:41 schreef rosita1 het volgende:
Prince of Persia. En op het einde was er een HEEELE grote sprong die je moest maken. Ik heb het hier over 1994 of iets dergelijks, dus dit deed je met je keyboard keys. En als het niet lukte, moest je het level weer opnieuw doen. De geluiden van de zwaarden/hakmessen haha. Staat nog in geheugen gegrift.
Ik lees even terug en zocht het spel op:quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef Anuslikkerdanny het volgende:
[..]
Spel 2 heb ik erg veel interesse in, wil je die met mij delen? (speciaal een fok account aangemaakt om dit te vragen haha..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |