Wat voor vraag was dat dan? Iets belangrijks?quote:Op donderdag 15 november 2018 15:38 schreef Meisje888 het volgende:
... om vervolgens geen antwoord te krijgen op een vraag
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:40 schreef Caithlinn het volgende:
Hoe snel reageer jij als hij jou appt? Binnen 5 minuten?
Laat die telefoon eens liggen en reageer zelf gewoon pas de volgende dag...
Als je deze man definitief wil binnenharken, houdt het kontakt dan ook miniem, maar wel lustopwekkend. Tweemaal daags een quasi-geile foto via Snapchat versturen is afdoende hem zo geil als een bok te doen laten langskomen.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekendquote:Op donderdag 15 november 2018 15:53 schreef Goudenvis het volgende:
Ga naar hem toe of bel hem minstens op. Dat domme geapp altijd
Iemand erbij zoeken voor doordeweeksquote:Op donderdag 15 november 2018 15:58 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekend
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:00 schreef SuperNeger het volgende:
Appen begint na een tijdje ook te vervelen. Bel hem gewoon een keertje.
Ja ik vind dat ook wel handig, soms heb ik echt geen zin om naar zo'n klein kutschermpje te kijken, zeker als ik met iets anders bezig ben, dan is zo'n voiceding wel handig.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
maar bellen jullie ook? als je direct contact wil kan je toch ook gewoon bellen om te kletsenquote:Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
Hoe groot is die afstand dan? Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag. Maar we proberen wel tijd voor elkaar te maken. Ga meestal doordeweeks als het uitkomt een middag/avondje naar haar toe en in het weekend is ze als het uitkomt bij mij thuis. En lukt dat niet dan bellen we wel regelmatig en appen eigenlijk ook. Tevens probeer ik tijd vrij te houden voor mijn vrienden.quote:Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
Onzin. Tijdens het spreken opzij swipen en het wordt niet verstuurd.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Hoe groot is die afstand dan? Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag. Maar we proberen wel tijd voor elkaar te maken. Ga meestal doordeweeks als het uitkomt een middag/avondje naar haar toe en in het weekend is ze als het uitkomt bij mij thuis. En lukt dat niet dan bellen we wel regelmatig en appen eigenlijk ook. Tevens probeer ik tijd vrij te houden voor mijn vrienden.
De buit is binnen. Nu hoeft ie niet meer zoveel moeite te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:14 schreef Meisje888 het volgende:
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...
Ik denk ook echt dat dat het is. Van karakter is hij sowieso wel een beetje nonchalant en whatsapp gesprekken met zijn vrienden zijn ook echt minimaal. En in het begin praatten we heel veel, maar ik denk idd het nu gevalletje buit is binnen dus ik hoef geen moeite meer te doen...quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De buit is binnen. Nu hoeft ie niet meer zoveel moeite te doen.
Of er is wat anders aan de hand.
Wie weet zou je het kunnen vragen?
Goede tip,dat wist ik nog niet. Bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:59 schreef Klaploper het volgende:
Tijdens het spreken opzij swipen en het wordt niet verstuurd.
Zo jammer dat je dan negatief begint....quote:
Laat hem maar merken dat als hij de buit binnen wilt houden dat er dan aan gewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:26 schreef Meisje888 het volgende:
Als het goed is zie ik hem zondag nog, dan wil ik het er ook wel even over hebben ja.
We belden. Maar niet elke dag. Oh, en ik heb nog brieven van vroeger van jongensquote:Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef karr-1 het volgende:
Hoe deden we dat vroeger dan toen er nog geen app of sms bestond?
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef karr-1 het volgende:
Hoe deden we dat vroeger dan toen er nog geen app of sms bestond?
quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We belden. Maar niet elke dag. Oh, en ik heb nog brieven van vroeger van jongens
Mijn eerste vriendje schreef op zijn eerste vakantie waarbij ik nog niet mee ging elke dag een brief(we hadden toen net een paar weken een relatie)
quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...
En hopen dat je een lange kabel had zodat je in een koude gang kon gaan staan voor een beetje privacy. Daarna kreeg je te horen hoeveel je gesprek wel had gekost! En dat je echt beurtelings moest bellen voor die kosten te drukken.quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...
Ik denk dat jullie op dit gebied behoorlijk van elkaar verschillen. Wie zijn wij om te beoordelen wat goed of fout is, dit verschilt gewoon per persoon.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
Heb anders nooit last van degelijk gezeik gehadquote:Op zaterdag 17 november 2018 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zó blij dat ik jong was in een tijd zonder smartphones
Wat een gezeik.
Chiatheequote:Op donderdag 15 november 2018 18:06 schreef Chia het volgende:
Ik vind die ene middag persoonlijk wel karig. Als hij altijd enorm zijn best doet om tijd voor je te maken zou het mindere appgedrag je ook niet doen twijfelen denk ik.
Hele dag afleiding in de vorm van appjes is niet altijd even handig. Maar hij/jij zou dan ook kunnen voorstellen om even te bellen 's avonds.
Zoals al meerdere users aangeven, ik denk dat hij denkt dat de buit binnen is en daarom minder moeite doet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:14 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...
Of even bellen...quote:Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef Meisje888 het volgende:
Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
Ik zou niet tegen zo'n onzekere situatie kunnen ik zeg het je eerlijk.quote:Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef Meisje888 het volgende:
Eerst mochten we nog niet bij elkaar slapen (18 jaar beide), nu ineens wel dus dat scheelt al heel wat, dan is het wat meer dan een middagje. Maar ik merk wel dat hij in het echt ook wel iets minder zijn best doet. Dat hij minder lieve dingen zegt dan in het begin. Maar hij vraagt me nog wel mee met familie-uitjes bijvoorbeeld en zegt nog wel "schat" of "lieverd" oid. Denk (hoop) dus idd dat hij denkt dat de buit binnen is en hij geen moeite meer hoef te doen. Toch blijf ik bang dat zijn gevoel wel minder is geworden maar daar kom ik maar op één manier achter en dat is praten. Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
Ik moest echt lachen om deze reactie.quote:Op maandag 19 november 2018 14:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Als je met mij trouwens wat wil beginnen, ik ben nog vrijgezel woon in Zwolle en app de hele dag door als je wilt haha DM me maar
Oh het maakt me zeker helemaal gek en onzeker. Maar om dit via whatsapp/telefoon te bespreken lijkt me ook niet helemaal goed, ookal heb ik wel bijna de neiging dit te doen, dat hij me dan kan geruststellen dat het niet zo is. Maar ik ben bang dat hij dan via de telefoon zou zeggen dat het gevoel minder is en omdat ik dan ook niet eerder met hem kan praten dit weekend zou dat niet heel fijn zijn en het denk ik alleen maar erger maken, dus ik praat er liever in het echt over.quote:Op maandag 19 november 2018 14:53 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
[..]
Ik zou niet tegen zo'n onzekere situatie kunnen ik zeg het je eerlijk.
Het zou mijn hoofd gek maken
In mijn relaties was het app contact over de hele periode gewoon stabiel.
Elke avond video bellen , en gewoon appen.
Ik zou best onzeker worden als mijn vriendin ineens bijna niets meer laat horen doordeweeks als dat vroeger wel het geval was.
Sommige mensen in dit topic begrijpen je niet, omdat dit vaak mannen zijn van oudere leeftijd (30 - 40) en die snappen sowieso niet de hedendaagse maatschappij
Je bent bang dat hij het uit gaat maken, maar je zou je véél drukker moeten maken over de vraag wat jij zelf wil. Jij wil een vriendje waar je elke dag mee kunt appen en die je wat vaker ziet dan een middagje in het weekend, dus dan moet je dat aangeven. Als hij jou daar niet in tegemoet kan of wil komen, dan ben je beter af zonder hem, want dan verschillen jullie echt teveel.quote:Op maandag 19 november 2018 15:01 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Oh het maakt me zeker helemaal gek en onzeker. Maar om dit via whatsapp/telefoon te bespreken lijkt me ook niet helemaal goed, ookal heb ik wel bijna de neiging dit te doen, dat hij me dan kan geruststellen dat het niet zo is. Maar ik ben bang dat hij dan via de telefoon zou zeggen dat het gevoel minder is en omdat ik dan ook niet eerder met hem kan praten dit weekend zou dat niet heel fijn zijn en het denk ik alleen maar erger maken, dus ik praat er liever in het echt over.
Ja ik begin hierdoor ook te twijfelen, maar ik wil hem echt niet kwijt. En ik heb hem ook gezien dit weekend, maar door die familieomstandigheden ineens was dat niet het moment om het daar nog over te hebben, maar daar wil ik liever niet te diep op ingaan, is nogal privé.quote:Op maandag 19 november 2018 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij het uit gaat maken, maar je zou je véél drukker moeten maken over de vraag wat jij zelf wil. Jij wil een vriendje waar je elke dag mee kunt appen en die je wat vaker ziet dan een middagje in het weekend, dus dan moet je dat aangeven. Als hij jou daar niet in tegemoet kan of wil komen, dan ben je beter af zonder hem, want dan verschillen jullie echt teveel.
Ik snap wel dat je het liever face to face bespreekt, maar als jullie elkaar toch niet zien, dan heeft het toch geen zin dat je wacht tot je hem weer ziet. Bel hem.
Ik dacht trouwens dat je hem dit weekend zou zien? Edit: familie omstandigheden dus.
Waarom wil je hem niet kwijt?quote:Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Ja ik begin hierdoor ook te twijfelen, maar ik wil hem echt niet kwijt. En ik heb hem ook gezien dit weekend, maar door die familieomstandigheden ineens was dat niet het moment om het daar nog over te hebben, maar daar wil ik liever niet te diep op ingaan, is nogal privé.
Goed over na gedacht.quote:Op maandag 19 november 2018 15:01 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Oh het maakt me zeker helemaal gek en onzeker. Maar om dit via whatsapp/telefoon te bespreken lijkt me ook niet helemaal goed, ookal heb ik wel bijna de neiging dit te doen, dat hij me dan kan geruststellen dat het niet zo is. Maar ik ben bang dat hij dan via de telefoon zou zeggen dat het gevoel minder is en omdat ik dan ook niet eerder met hem kan praten dit weekend zou dat niet heel fijn zijn en het denk ik alleen maar erger maken, dus ik praat er liever in het echt over.
Ik weet het niet, ik hou gewoon echt van hem (en nee dat kun je niet zeggen na 3 maanden relatie, maar wel als je daarvoor al meer dan 2 jaar vrienden was) en ik buiten dat ik hem niet kwijt wil als mijn vriend, wil ik hem ook niet kwijt als vriend.quote:
Hadden jullie als gewone vrienden ook zo weinig contact?quote:Op maandag 19 november 2018 16:24 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hou gewoon echt van hem (en nee dat kun je niet zeggen na 3 maanden relatie, maar wel als je daarvoor al meer dan 2 jaar vrienden was) en ik buiten dat ik hem niet kwijt wil als mijn vriend, wil ik hem ook niet kwijt als vriend.
Ja ik denk dat hij ook niet perse zo'n iemand is die heel erg van appen houd, ook niet van bellen overigens. Maar in het begin appte hij wel heel veel en als je elkaar al zo weinig ziet, lijkt het mij dat je toch wel contact wil.quote:Op maandag 19 november 2018 16:16 schreef Zihuatanejo het volgende:
Een dagje later is helemaal geen probleem vind ik. Als hij echt een week of twee voor neemt dan was het anders geweest.
Sommige mensen zoals ik houden helemaal niet van appen. Appen vind ik het een kutvorm van communiceren. Je kunt beter alles koetjes en kalfjes in person bespreken.
Euhm ja zelfs iets minder eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2018 16:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hadden jullie als gewone vrienden ook zo weinig contact?
Heel eerlijk? Ik snap niet dat je nu de doelpaal verplaatst. Hij is zich in dit opzicht niet anders gaan gedragen, maar toch word jij er onzeker van. Waarom ben jij daarin dan wel veranderd? Had je verwacht dat hij ineens elke avond zou appen nu de relatie een feit is?quote:Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Euhm ja zelfs iets minder eigenlijk.
Maar hij gedraagt zich wel anders als toen het echt wat begon te worden en anders dan in het begin van de relatie. En met vrienden verwacht ik niet elke dag contact, met een relatie wel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 november 2018 16:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Ik snap niet dat je nu de doelpaal verplaatst. Hij is zich in dit opzicht niet anders gaan gedragen, maar toch word jij er onzeker van. Waarom ben jij daarin dan wel veranderd? Had je verwacht dat hij ineens elke avond zou appen nu de relatie een feit is?
quote:Op maandag 19 november 2018 14:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Als je met mij trouwens wat wil beginnen, ik ben nog vrijgezel woon in Zwolle en app de hele dag door als je wilt haha DM me maar
Niet of weinig communiceren is óók communiceren. Wat communiceert hij naar jouw gevoel met deze gedragsverandering?quote:Op maandag 19 november 2018 16:45 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Maar hij gedraagt zich wel anders als toen het echt wat begon te worden en anders dan in het begin van de relatie. En met vrienden verwacht ik niet elke dag contact, met een relatie wel eerlijk gezegd.
Dat hij geen interesse meer heeft.quote:Op maandag 19 november 2018 16:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet of weinig communiceren is óók communiceren. Wat communiceert hij naar jouw gevoel met deze gedragsverandering?
In wat, de relatie of de vriendschap?quote:Op maandag 19 november 2018 16:56 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Dat hij geen interesse meer heeft.
In de relatie...quote:Op maandag 19 november 2018 17:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
In wat, de relatie of de vriendschap?
Dus de kern van je probleem: hij gedraagt zich weer als je maatje, niet als je vriend. Daardoor vind je het heel moeilijk in te schatten hoe hij nu in de wedstrijd zit.quote:
Misschien wel ja. Nu is de manier wel wat anders, want toen probeerde hij indruk te maken dus waren de antwoorden iets minder kort soms, en toen we vrienden waren zei hij natuurlijk geen schat of lieverd ofzo. Maar toch is dat het wel een beetje idd. En in het echt gedraagt hij zich natuurlijk ook wel anders als toen we vrienden waren, want als vrienden geef je de ander geen kus of knuffel (waar ook anderen bij zijn) en daar heb je geen seks mee, maar hoe hij nu via de telefoon doet lijkt het daar wel een beetje op. Ik denk idd dat ik hem gewoon moet vragen of zijn gevoel minder is geworden en dat ik het gevoel hebt dat hij niet zoveel moeite meer doet. Jammer dat dit alleen nog even duurt voor ik het kan zeggen...quote:Op maandag 19 november 2018 18:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus de kern van je probleem: hij gedraagt zich weer als je maatje, niet als je vriend. Daardoor vind je het heel moeilijk in te schatten hoe hij nu in de wedstrijd zit.
Dat is een oprechte en logische vraag die je zonder verwijten bij hem neer kunt leggen. Toch?
1 appje/snap per dag? Niet heel irritant lijkt mij dat.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Opzich niet vreemd dat TS onzeker wordt als contact in zo'n korte tijd al zo drastisch is veranderd.
Het heeft een verslavende werking en als dat ineens afneemt of stopt moet je afkicken.
TS, je moet dit zeker met hem bespreken...maar niet verwijtend of in een slachtofferrol kruipend.
Alles moet gewoon tenslotte bespreekbaar zijn in een relatie. Da hij minder of later reageert is tot daaraan toe, maar kortaf kan (misschien) een teken aan de wand zijn?
DISCLAIMER: Ik weet niet in hoeverre TS irritante appjes stuurt, waardoor vriend denkt "fuck deze shit".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |