abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183165048
Hoi!

Sinds 3 maand heb ik een vriend. Ik zie hem alleen in het weekend, soms maar een middagje. In het begin appten/snapten we natuurlijk de hele dag door, logisch. Maar nu hebben we amper contact meer tussen de weekenden door. Reageert heel laat/kortaf/niet. En ik snap dat je niet de hele dag direct kunt reageren, maar 8 uur wachten om vervolgens geen antwoord te krijgen op een vraag snap ik nou net niet. Dat dit zo snel nadat het officieel is geworden al gebeurt, zit ik wel een beetje mee, want je wilt elkaar toch juist spreken? En vooral omdat het in het begin 24/7 was, en nu soms gewoon een hele dag niet, en als er wel een gesprek is niet langer dan 5 min. Maar misschien overdrijf ik en moet ik er niet zo zwaar aan tillen. Wat vinden jullie?
pi_183165064
geef hem eens ruimte man, de tering, als je zo dicht boven op mij zou zitten met je bezitterige gedoe zou ik ook mezelf afsluiten van jou
pi_183165076
Hoe snel reageer jij als hij jou appt? Binnen 5 minuten?

Laat die telefoon eens liggen en reageer zelf gewoon pas de volgende dag...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183165137
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:38 schreef Meisje888 het volgende:
... om vervolgens geen antwoord te krijgen op een vraag
Wat voor vraag was dat dan? Iets belangrijks?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 15:44:39 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183165171
Tering. Waarom moet iedereen altijd beschikbaar zijn voor iedereen? :')
Als hij even niet wil reageren of pas een dag later is dat zijn goed recht. Stel je niet zo aan joh.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183165276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:40 schreef Caithlinn het volgende:
Hoe snel reageer jij als hij jou appt? Binnen 5 minuten?

Laat die telefoon eens liggen en reageer zelf gewoon pas de volgende dag...
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
pi_183165287
Ik denk dat je saai bent, hij vindt je niet interessant aka side chick

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2018 15:52:18 ]
  donderdag 15 november 2018 @ 15:51:54 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_183165303
Je ziet hem maar 1 middagje in de week?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_183165313
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:38 schreef Meisje888 het volgende:
Hoi!

Sinds 3 maand heb
Hier gestopt met lezen.
blablablabla
pi_183165327
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
Als je deze man definitief wil binnenharken, houdt het kontakt dan ook miniem, maar wel lustopwekkend. Tweemaal daags een quasi-geile foto via Snapchat versturen is afdoende hem zo geil als een bok te doen laten langskomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 15-11-2018 17:22:35 (Onnodige term weggehaald.) ]
pi_183165330
Je bent van harte welkom in onze app groep :). DM onlogisch voor meer informatie.
pi_183165341
Ga naar hem toe of bel hem minstens op. Dat domme geapp altijd :')
pi_183165414
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:53 schreef Goudenvis het volgende:
Ga naar hem toe of bel hem minstens op. Dat domme geapp altijd :')
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekend ;)
pi_183165429
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:58 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekend ;)
Iemand erbij zoeken voor doordeweeks
pi_183165438
Zou er niet teveel mee zitten. Er zijn nou eenmaal mensen die niet zoveel met hun telefoon bezig zijn. Ik reageer binnen 2 minuten. Mijn vriendin is helemaal niet zo bereikbaar. Als er niks is voorgevallen heb je geen reden om te denken dat hij je negeert ofzo :)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  donderdag 15 november 2018 @ 18:00:50 #16
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183167505
Appen begint na een tijdje ook te vervelen. Bel hem gewoon een keertje.
Man of Steal.
pi_183167517
Een middag per week,is ie dan wel enthousiast? Ervaart hij dat als eigenlijk ook te kort of heb je de indruk dat ie dat ook wel genoeg vind?
pi_183167549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:00 schreef SuperNeger het volgende:
Appen begint na een tijdje ook te vervelen. Bel hem gewoon een keertje.
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
  donderdag 15 november 2018 @ 18:04:20 #19
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183167560
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
Ja ik vind dat ook wel handig, soms heb ik echt geen zin om naar zo'n klein kutschermpje te kijken, zeker als ik met iets anders bezig ben, dan is zo'n voiceding wel handig.
Man of Steal.
pi_183167592
Ik vind die ene middag persoonlijk wel karig. Als hij altijd enorm zijn best doet om tijd voor je te maken zou het mindere appgedrag je ook niet doen twijfelen denk ik.

Hele dag afleiding in de vorm van appjes is niet altijd even handig. Maar hij/jij zou dan ook kunnen voorstellen om even te bellen 's avonds.
pi_183167629
Hoe is het als jullie samen zijn? Als dat gewoon goed is zou ik me niet te veel zorgen maken...
pi_183170122
Ik zou hem allang hebben gedumpt.
pi_183173499
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
pi_183177476
Je bent saai, daarom.
pi_183177493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
maar bellen jullie ook? als je direct contact wil kan je toch ook gewoon bellen om te kletsen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_183177893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Hoe groot is die afstand dan? Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag. Maar we proberen wel tijd voor elkaar te maken. Ga meestal doordeweeks als het uitkomt een middag/avondje naar haar toe en in het weekend is ze als het uitkomt bij mij thuis. En lukt dat niet dan bellen we wel regelmatig en appen eigenlijk ook. Tevens probeer ik tijd vrij te houden voor mijn vrienden.
pi_183189018
Een beller is sneller, bang om te bellen soms?
  vrijdag 16 november 2018 @ 18:59:15 #28
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_183189264
quote:
99s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Onzin. Tijdens het spreken opzij swipen en het wordt niet verstuurd.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_183192968
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 07:20 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Hoe groot is die afstand dan? Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag. Maar we proberen wel tijd voor elkaar te maken. Ga meestal doordeweeks als het uitkomt een middag/avondje naar haar toe en in het weekend is ze als het uitkomt bij mij thuis. En lukt dat niet dan bellen we wel regelmatig en appen eigenlijk ook. Tevens probeer ik tijd vrij te houden voor mijn vrienden.
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...
pi_183193171
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:14 schreef Meisje888 het volgende:

Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...
De buit is binnen. Nu hoeft ie niet meer zoveel moeite te doen.
Of er is wat anders aan de hand.

Wie weet zou je het kunnen vragen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_183193295
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

De buit is binnen. Nu hoeft ie niet meer zoveel moeite te doen.
Of er is wat anders aan de hand.

Wie weet zou je het kunnen vragen?
Ik denk ook echt dat dat het is. Van karakter is hij sowieso wel een beetje nonchalant en whatsapp gesprekken met zijn vrienden zijn ook echt minimaal. En in het begin praatten we heel veel, maar ik denk idd het nu gevalletje buit is binnen dus ik hoef geen moeite meer te doen...

Als het goed is zie ik hem zondag nog, dan wil ik het er ook wel even over hebben ja.
pi_183193588
Vanuit mezelf gesproken, toen ik jonger was heb ik ook wel heel veel gesms't in sommige periodes (toen nog sms, was nog geen whatsapp ofzo). Maar ja dat wordt gewoon, voor mij, automatisch minder omdat ik niet echt telkens weer hetzelfde wil vertellen. Zeker als je juist een relatie hebt gekregen, ging ik bellen voor 5 minuten en dan was het voor mij ook wel klaar.

Bedoel dus in de eerste weken soms 70 sms per avond naar een meid en dan weken later dat misschien nog 5 ofzo en 5 minuten bellen. Elkaar zien is gewoon belangrijker en om een meid te krijgen kon het nuttig zijn om veel te sms'en. En dat vond ik ook best leuk toen hoor trouwens. Maar is gewoon niet echt vol te houden, wordt gewoon minder leuk voor mij.

Ik ben niet echt een grote prater zachtjes gezegd, dus een ander zal vast wel een half uur kunnen praten via de telefoon etc. Maar je snapt het idee wel. Als die jongen minder reageert naar jou zou ik zelf niet direct denken dat er iets niet goed is ofzo
pi_183200368
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 18:59 schreef Klaploper het volgende:
Tijdens het spreken opzij swipen en het wordt niet verstuurd.
Goede tip,dat wist ik nog niet. Bedankt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 18:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Onzin.
Zo jammer dat je dan negatief begint....
pi_183200434
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:26 schreef Meisje888 het volgende:
Als het goed is zie ik hem zondag nog, dan wil ik het er ook wel even over hebben ja.
Laat hem maar merken dat als hij de buit binnen wilt houden dat er dan aan gewerkt moet worden.

Succes.
pi_183200502
Ik ben zó blij dat ik jong was in een tijd zonder smartphones _O_
Wat een gezeik.

Ga het er vooral over hebben. Weet hij tenminste dat er in de toekomst nog veel meer onbenullig gezeur aan gaat komen ^O^ (ik meen dit)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 17 november 2018 @ 09:04:18 #36
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_183200505
Hoe deden we dat vroeger dan toen er nog geen app of sms bestond?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_183200518
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef karr-1 het volgende:
We belden. Maar niet elke dag. Oh, en ik heb nog brieven van vroeger van jongens O+
Mijn eerste vriendje schreef op zijn eerste vakantie waarbij ik nog niet mee ging elke dag een brief *) (we hadden toen net een paar weken een relatie)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183200526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef karr-1 het volgende:
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...
  zaterdag 17 november 2018 @ 09:10:20 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183200544
Ik zou eens een tijdje helemaal geen contact met hem zoeken, alleen maar een reactie sturen als hij zelf wat stuurt.
Ook niet vragen om af te spreken, alleen een datum prikken als hij daar om vraagt.
Em als hij dat op donderdag nog niet gedaan heeft lekker andere dingen gaan plannen voor het weekend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 november 2018 @ 09:10:52 #40
152789 karr-1
pi_183200546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We belden. Maar niet elke dag. Oh, en ik heb nog brieven van vroeger van jongens O+
Mijn eerste vriendje schreef op zijn eerste vakantie waarbij ik nog niet mee ging elke dag een brief *) (we hadden toen net een paar weken een relatie)
_O_
  zaterdag 17 november 2018 @ 09:11:04 #41
152789 karr-1
pi_183200550
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:07 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...
_O_
pi_183200698
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:07 schreef qajariaq het volgende:

[..]

En hopen dat je een lange kabel had zodat je in een koude gang kon gaan staan voor een beetje privacy. Daarna kreeg je te horen hoeveel je gesprek wel had gekost! En dat je echt beurtelings moest bellen voor die kosten te drukken.
Ook best spannend als meerdere mensen een lief hadden en die telefoon moesten gebruiken! Oorlog om de telefoon, afleggen in jouw plaats! Storing en gekraak als het slecht weer was,...
Heerlijk _O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 17 november 2018 @ 10:05:36 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183201025
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie op dit gebied behoorlijk van elkaar verschillen. Wie zijn wij om te beoordelen wat goed of fout is, dit verschilt gewoon per persoon.

De vraag is niet wat normaal is. De vraag is of jij een relatie wil met hem op deze manier?
Resistance is futile.
pi_183201389
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zó blij dat ik jong was in een tijd zonder smartphones _O_
Wat een gezeik.
Heb anders nooit last van degelijk gezeik gehad _O_

En naast appen bel ik ook altijd gewoon nog met familie en vrienden :)
pi_183206031
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:06 schreef Chia het volgende:
Ik vind die ene middag persoonlijk wel karig. Als hij altijd enorm zijn best doet om tijd voor je te maken zou het mindere appgedrag je ook niet doen twijfelen denk ik.

Hele dag afleiding in de vorm van appjes is niet altijd even handig. Maar hij/jij zou dan ook kunnen voorstellen om even te bellen 's avonds.
Chiathee :'( :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183206878
In tegenstelling tot sommige users hier denk ik wel dat er enige mate van desinteresse aan zijn kant is. Je ziet hem alleen één middag in het weekend en voor de rest is het contact minimaal. Zo minimaal elkaar zien vind ik bijzonder voor een afstand van een uur (iets langer met het openbaar vervoer). Je zou toch denken dat hij jou ook graag wat langer ziet dan slechts een paar uur in het weekend. Daarbij komt, dat een paar minuten reserveren op een dag voor wat over en weer appen mij een kleine moeite lijkt. Het is begrijpelijk dat 24/7 beschikbaar zijn voor appen onmogelijk is, maar praktisch geen contact door de week is dan weer het andere uiterste. Zo als jullie relatie er nu uit ziet lijkt het dan ook meer op een friends with benefits dan een volwaardige relatie. Ik zou daarom ook eens het gesprek met hem aanknopen om te kijken in hoeverre hij daadwerkelijk nog geïnteresseerd is in jou. Reageert hij onverschillig op jouw wensen, dan zou ik mij eens goed bedenken of dit een relatie is waar je in wilt blijven zitten.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_183235969
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:14 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Zoals al meerdere users aangeven, ik denk dat hij denkt dat de buit binnen is en daarom minder moeite doet.

Uurtje is opzich prima te doen, maar zonder auto toch al wel vervelend. Ik woon op 25 autominuten van mijn vriendin af en moest afgelopen weekend vroeg op om te werken. Maar ben wel zaterdag en zondag naar haar toegeweest. Meestal slaapt ze bij mij in het weekend, maar dit kwam nu beter uit. Ik vind dat je in een relatie beide moeite voor elkaar moet doen en dat lijkt hij voor jou niet echt te doen. En als dat nu al zo is, vraag ik mij af hoe het gaat als jullie langer samen zijn. Is meestal geen goed teken. Succes
pi_183242803
Eerst mochten we nog niet bij elkaar slapen (18 jaar beide), nu ineens wel dus dat scheelt al heel wat, dan is het wat meer dan een middagje. Maar ik merk wel dat hij in het echt ook wel iets minder zijn best doet. Dat hij minder lieve dingen zegt dan in het begin. Maar hij vraagt me nog wel mee met familie-uitjes bijvoorbeeld en zegt nog wel "schat" of "lieverd" oid. Denk (hoop) dus idd dat hij denkt dat de buit binnen is en hij geen moeite meer hoef te doen. Toch blijf ik bang dat zijn gevoel wel minder is geworden maar daar kom ik maar op één manier achter en dat is praten. Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
pi_183243117
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef Meisje888 het volgende:
Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
Of even bellen...
pi_183243165
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef Meisje888 het volgende:
Eerst mochten we nog niet bij elkaar slapen (18 jaar beide), nu ineens wel dus dat scheelt al heel wat, dan is het wat meer dan een middagje. Maar ik merk wel dat hij in het echt ook wel iets minder zijn best doet. Dat hij minder lieve dingen zegt dan in het begin. Maar hij vraagt me nog wel mee met familie-uitjes bijvoorbeeld en zegt nog wel "schat" of "lieverd" oid. Denk (hoop) dus idd dat hij denkt dat de buit binnen is en hij geen moeite meer hoef te doen. Toch blijf ik bang dat zijn gevoel wel minder is geworden maar daar kom ik maar op één manier achter en dat is praten. Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
Ik zou niet tegen zo'n onzekere situatie kunnen ik zeg het je eerlijk.
Het zou mijn hoofd gek maken

In mijn relaties was het app contact over de hele periode gewoon stabiel.
Elke avond video bellen , en gewoon appen.
Ik zou best onzeker worden als mijn vriendin ineens bijna niets meer laat horen doordeweeks als dat vroeger wel het geval was.

Sommige mensen in dit topic begrijpen je niet, omdat dit vaak mannen zijn van oudere leeftijd (30 - 40) en die snappen sowieso niet de hedendaagse maatschappij
pi_183243183
Als je met mij trouwens wat wil beginnen, ik ben nog vrijgezel woon in Zwolle en app de hele dag door als je wilt haha DM me maar
  maandag 19 november 2018 @ 14:56:36 #52
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_183243224
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
Als je met mij trouwens wat wil beginnen, ik ben nog vrijgezel woon in Zwolle en app de hele dag door als je wilt haha DM me maar
Ik moest echt lachen om deze reactie.
Bedankt :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_183243308
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:53 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ik zou niet tegen zo'n onzekere situatie kunnen ik zeg het je eerlijk.
Het zou mijn hoofd gek maken

In mijn relaties was het app contact over de hele periode gewoon stabiel.
Elke avond video bellen , en gewoon appen.
Ik zou best onzeker worden als mijn vriendin ineens bijna niets meer laat horen doordeweeks als dat vroeger wel het geval was.

Sommige mensen in dit topic begrijpen je niet, omdat dit vaak mannen zijn van oudere leeftijd (30 - 40) en die snappen sowieso niet de hedendaagse maatschappij
Oh het maakt me zeker helemaal gek en onzeker. Maar om dit via whatsapp/telefoon te bespreken lijkt me ook niet helemaal goed, ookal heb ik wel bijna de neiging dit te doen, dat hij me dan kan geruststellen dat het niet zo is. Maar ik ben bang dat hij dan via de telefoon zou zeggen dat het gevoel minder is en omdat ik dan ook niet eerder met hem kan praten dit weekend zou dat niet heel fijn zijn en het denk ik alleen maar erger maken, dus ik praat er liever in het echt over.
  maandag 19 november 2018 @ 15:35:52 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183243955
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:01 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Oh het maakt me zeker helemaal gek en onzeker. Maar om dit via whatsapp/telefoon te bespreken lijkt me ook niet helemaal goed, ookal heb ik wel bijna de neiging dit te doen, dat hij me dan kan geruststellen dat het niet zo is. Maar ik ben bang dat hij dan via de telefoon zou zeggen dat het gevoel minder is en omdat ik dan ook niet eerder met hem kan praten dit weekend zou dat niet heel fijn zijn en het denk ik alleen maar erger maken, dus ik praat er liever in het echt over.
Je bent bang dat hij het uit gaat maken, maar je zou je véél drukker moeten maken over de vraag wat jij zelf wil. Jij wil een vriendje waar je elke dag mee kunt appen en die je wat vaker ziet dan een middagje in het weekend, dus dan moet je dat aangeven. Als hij jou daar niet in tegemoet kan of wil komen, dan ben je beter af zonder hem, want dan verschillen jullie echt teveel.

Ik snap wel dat je het liever face to face bespreekt, maar als jullie elkaar toch niet zien, dan heeft het toch geen zin dat je wacht tot je hem weer ziet. Bel hem.

Ik dacht trouwens dat je hem dit weekend zou zien? Edit: familie omstandigheden dus.
Resistance is futile.
pi_183244198
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 15:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je bent bang dat hij het uit gaat maken, maar je zou je véél drukker moeten maken over de vraag wat jij zelf wil. Jij wil een vriendje waar je elke dag mee kunt appen en die je wat vaker ziet dan een middagje in het weekend, dus dan moet je dat aangeven. Als hij jou daar niet in tegemoet kan of wil komen, dan ben je beter af zonder hem, want dan verschillen jullie echt teveel.

Ik snap wel dat je het liever face to face bespreekt, maar als jullie elkaar toch niet zien, dan heeft het toch geen zin dat je wacht tot je hem weer ziet. Bel hem.

Ik dacht trouwens dat je hem dit weekend zou zien? Edit: familie omstandigheden dus.
Ja ik begin hierdoor ook te twijfelen, maar ik wil hem echt niet kwijt. En ik heb hem ook gezien dit weekend, maar door die familieomstandigheden ineens was dat niet het moment om het daar nog over te hebben, maar daar wil ik liever niet te diep op ingaan, is nogal privé.
  maandag 19 november 2018 @ 15:46:53 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183244212
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Ja ik begin hierdoor ook te twijfelen, maar ik wil hem echt niet kwijt. En ik heb hem ook gezien dit weekend, maar door die familieomstandigheden ineens was dat niet het moment om het daar nog over te hebben, maar daar wil ik liever niet te diep op ingaan, is nogal privé.
Waarom wil je hem niet kwijt?
Resistance is futile.
pi_183244243
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:01 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Goed over na gedacht.
Maar blijf er niet te lang mee zitten. Want onbewust blijf je nu continu met een gevoel zitten wat je geen voldoening geeft. En dat is zonde van je gemoedstoestand.

Heb in het verleden ook wel eens een vriendin gehad, waar het meer van mijn kant komt, dan van haar.. En dat heeft me best wel pijn gedaan.
  maandag 19 november 2018 @ 16:16:09 #58
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_183244807
Een dagje later is helemaal geen probleem vind ik. Als hij echt een week of twee voor neemt dan was het anders geweest.

Sommige mensen zoals ik houden helemaal niet van appen. Appen vind ik het een kutvorm van communiceren. Je kunt beter alles koetjes en kalfjes in person bespreken.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_183244988
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 15:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom wil je hem niet kwijt?
Ik weet het niet, ik hou gewoon echt van hem (en nee dat kun je niet zeggen na 3 maanden relatie, maar wel als je daarvoor al meer dan 2 jaar vrienden was) en ik buiten dat ik hem niet kwijt wil als mijn vriend, wil ik hem ook niet kwijt als vriend.
  maandag 19 november 2018 @ 16:25:42 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183245012
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 16:24 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik hou gewoon echt van hem (en nee dat kun je niet zeggen na 3 maanden relatie, maar wel als je daarvoor al meer dan 2 jaar vrienden was) en ik buiten dat ik hem niet kwijt wil als mijn vriend, wil ik hem ook niet kwijt als vriend.
Hadden jullie als gewone vrienden ook zo weinig contact?
Resistance is futile.
pi_183245031
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:16 schreef Zihuatanejo het volgende:
Een dagje later is helemaal geen probleem vind ik. Als hij echt een week of twee voor neemt dan was het anders geweest.

Sommige mensen zoals ik houden helemaal niet van appen. Appen vind ik het een kutvorm van communiceren. Je kunt beter alles koetjes en kalfjes in person bespreken.
Ja ik denk dat hij ook niet perse zo'n iemand is die heel erg van appen houd, ook niet van bellen overigens. Maar in het begin appte hij wel heel veel en als je elkaar al zo weinig ziet, lijkt het mij dat je toch wel contact wil.
pi_183245054
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 16:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hadden jullie als gewone vrienden ook zo weinig contact?
Euhm ja zelfs iets minder eigenlijk.
  maandag 19 november 2018 @ 16:39:04 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183245308
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Euhm ja zelfs iets minder eigenlijk.
Heel eerlijk? Ik snap niet dat je nu de doelpaal verplaatst. Hij is zich in dit opzicht niet anders gaan gedragen, maar toch word jij er onzeker van. Waarom ben jij daarin dan wel veranderd? Had je verwacht dat hij ineens elke avond zou appen nu de relatie een feit is?
Resistance is futile.
pi_183245449
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2018 16:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heel eerlijk? Ik snap niet dat je nu de doelpaal verplaatst. Hij is zich in dit opzicht niet anders gaan gedragen, maar toch word jij er onzeker van. Waarom ben jij daarin dan wel veranderd? Had je verwacht dat hij ineens elke avond zou appen nu de relatie een feit is?
Maar hij gedraagt zich wel anders als toen het echt wat begon te worden en anders dan in het begin van de relatie. En met vrienden verwacht ik niet elke dag contact, met een relatie wel eerlijk gezegd.
  maandag 19 november 2018 @ 16:46:00 #65
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_183245456
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
:D
  maandag 19 november 2018 @ 16:49:05 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183245520
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 16:45 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Maar hij gedraagt zich wel anders als toen het echt wat begon te worden en anders dan in het begin van de relatie. En met vrienden verwacht ik niet elke dag contact, met een relatie wel eerlijk gezegd.
Niet of weinig communiceren is óók communiceren. Wat communiceert hij naar jouw gevoel met deze gedragsverandering?
Resistance is futile.
pi_183245701
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2018 16:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet of weinig communiceren is óók communiceren. Wat communiceert hij naar jouw gevoel met deze gedragsverandering?
Dat hij geen interesse meer heeft.
  maandag 19 november 2018 @ 17:04:13 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183245884
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 16:56 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

Dat hij geen interesse meer heeft.
In wat, de relatie of de vriendschap?
Resistance is futile.
pi_183246480
quote:
9s.gif Op maandag 19 november 2018 17:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

In wat, de relatie of de vriendschap?
In de relatie...
  maandag 19 november 2018 @ 18:50:55 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183247958
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 17:36 schreef Meisje888 het volgende:

[..]

In de relatie...
Dus de kern van je probleem: hij gedraagt zich weer als je maatje, niet als je vriend. Daardoor vind je het heel moeilijk in te schatten hoe hij nu in de wedstrijd zit.

Dat is een oprechte en logische vraag die je zonder verwijten bij hem neer kunt leggen. Toch?
Resistance is futile.
pi_183248305
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 18:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dus de kern van je probleem: hij gedraagt zich weer als je maatje, niet als je vriend. Daardoor vind je het heel moeilijk in te schatten hoe hij nu in de wedstrijd zit.

Dat is een oprechte en logische vraag die je zonder verwijten bij hem neer kunt leggen. Toch?
Misschien wel ja. Nu is de manier wel wat anders, want toen probeerde hij indruk te maken dus waren de antwoorden iets minder kort soms, en toen we vrienden waren zei hij natuurlijk geen schat of lieverd ofzo. Maar toch is dat het wel een beetje idd. En in het echt gedraagt hij zich natuurlijk ook wel anders als toen we vrienden waren, want als vrienden geef je de ander geen kus of knuffel (waar ook anderen bij zijn) en daar heb je geen seks mee, maar hoe hij nu via de telefoon doet lijkt het daar wel een beetje op. Ik denk idd dat ik hem gewoon moet vragen of zijn gevoel minder is geworden en dat ik het gevoel hebt dat hij niet zoveel moeite meer doet. Jammer dat dit alleen nog even duurt voor ik het kan zeggen...
pi_183263703
Opzich niet vreemd dat TS onzeker wordt als contact in zo'n korte tijd al zo drastisch is veranderd.
Het heeft een verslavende werking en als dat ineens afneemt of stopt moet je afkicken.

TS, je moet dit zeker met hem bespreken...maar niet verwijtend of in een slachtofferrol kruipend.
Alles moet gewoon tenslotte bespreekbaar zijn in een relatie. Da hij minder of later reageert is tot daaraan toe, maar kortaf kan (misschien) een teken aan de wand zijn?

DISCLAIMER: Ik weet niet in hoeverre TS irritante appjes stuurt, waardoor vriend denkt "fuck deze shit". :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_183273353
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Opzich niet vreemd dat TS onzeker wordt als contact in zo'n korte tijd al zo drastisch is veranderd.
Het heeft een verslavende werking en als dat ineens afneemt of stopt moet je afkicken.

TS, je moet dit zeker met hem bespreken...maar niet verwijtend of in een slachtofferrol kruipend.
Alles moet gewoon tenslotte bespreekbaar zijn in een relatie. Da hij minder of later reageert is tot daaraan toe, maar kortaf kan (misschien) een teken aan de wand zijn?

DISCLAIMER: Ik weet niet in hoeverre TS irritante appjes stuurt, waardoor vriend denkt "fuck deze shit". :')
1 appje/snap per dag? Niet heel irritant lijkt mij dat.

[ Bericht 12% gewijzigd door Meisje888 op 20-11-2018 21:53:11 ]
pi_183273448
Hij is niet je eigendom hè. Misschien moet je zelf enthousiaster worden en nieuwe dingen doen zoals bijv sexy lingerie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')