Wat voor vraag was dat dan? Iets belangrijks?quote:Op donderdag 15 november 2018 15:38 schreef Meisje888 het volgende:
... om vervolgens geen antwoord te krijgen op een vraag
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:40 schreef Caithlinn het volgende:
Hoe snel reageer jij als hij jou appt? Binnen 5 minuten?
Laat die telefoon eens liggen en reageer zelf gewoon pas de volgende dag...
Als je deze man definitief wil binnenharken, houdt het kontakt dan ook miniem, maar wel lustopwekkend. Tweemaal daags een quasi-geile foto via Snapchat versturen is afdoende hem zo geil als een bok te doen laten langskomen.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekendquote:Op donderdag 15 november 2018 15:53 schreef Goudenvis het volgende:
Ga naar hem toe of bel hem minstens op. Dat domme geapp altijd
Iemand erbij zoeken voor doordeweeksquote:Op donderdag 15 november 2018 15:58 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekend
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:00 schreef SuperNeger het volgende:
Appen begint na een tijdje ook te vervelen. Bel hem gewoon een keertje.
Ja ik vind dat ook wel handig, soms heb ik echt geen zin om naar zo'n klein kutschermpje te kijken, zeker als ik met iets anders bezig ben, dan is zo'n voiceding wel handig.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
maar bellen jullie ook? als je direct contact wil kan je toch ook gewoon bellen om te kletsenquote:Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
Hoe groot is die afstand dan? Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag. Maar we proberen wel tijd voor elkaar te maken. Ga meestal doordeweeks als het uitkomt een middag/avondje naar haar toe en in het weekend is ze als het uitkomt bij mij thuis. En lukt dat niet dan bellen we wel regelmatig en appen eigenlijk ook. Tevens probeer ik tijd vrij te houden voor mijn vrienden.quote:Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
Onzin. Tijdens het spreken opzij swipen en het wordt niet verstuurd.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Hoe groot is die afstand dan? Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag. Maar we proberen wel tijd voor elkaar te maken. Ga meestal doordeweeks als het uitkomt een middag/avondje naar haar toe en in het weekend is ze als het uitkomt bij mij thuis. En lukt dat niet dan bellen we wel regelmatig en appen eigenlijk ook. Tevens probeer ik tijd vrij te houden voor mijn vrienden.
De buit is binnen. Nu hoeft ie niet meer zoveel moeite te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:14 schreef Meisje888 het volgende:
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...
Ik denk ook echt dat dat het is. Van karakter is hij sowieso wel een beetje nonchalant en whatsapp gesprekken met zijn vrienden zijn ook echt minimaal. En in het begin praatten we heel veel, maar ik denk idd het nu gevalletje buit is binnen dus ik hoef geen moeite meer te doen...quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De buit is binnen. Nu hoeft ie niet meer zoveel moeite te doen.
Of er is wat anders aan de hand.
Wie weet zou je het kunnen vragen?
Goede tip,dat wist ik nog niet. Bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:59 schreef Klaploper het volgende:
Tijdens het spreken opzij swipen en het wordt niet verstuurd.
Zo jammer dat je dan negatief begint....quote:
Laat hem maar merken dat als hij de buit binnen wilt houden dat er dan aan gewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:26 schreef Meisje888 het volgende:
Als het goed is zie ik hem zondag nog, dan wil ik het er ook wel even over hebben ja.
We belden. Maar niet elke dag. Oh, en ik heb nog brieven van vroeger van jongensquote:Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef karr-1 het volgende:
Hoe deden we dat vroeger dan toen er nog geen app of sms bestond?
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef karr-1 het volgende:
Hoe deden we dat vroeger dan toen er nog geen app of sms bestond?
quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We belden. Maar niet elke dag. Oh, en ik heb nog brieven van vroeger van jongens
Mijn eerste vriendje schreef op zijn eerste vakantie waarbij ik nog niet mee ging elke dag een brief(we hadden toen net een paar weken een relatie)
quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...
En hopen dat je een lange kabel had zodat je in een koude gang kon gaan staan voor een beetje privacy. Daarna kreeg je te horen hoeveel je gesprek wel had gekost! En dat je echt beurtelings moest bellen voor die kosten te drukken.quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dan kreeg je ruzie met de rest van de familie omdat je de huistelefoon bezet hield. En bellen koste toen ook geld...
Ik denk dat jullie op dit gebied behoorlijk van elkaar verschillen. Wie zijn wij om te beoordelen wat goed of fout is, dit verschilt gewoon per persoon.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
Heb anders nooit last van degelijk gezeik gehadquote:Op zaterdag 17 november 2018 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zó blij dat ik jong was in een tijd zonder smartphones
Wat een gezeik.
Chiatheequote:Op donderdag 15 november 2018 18:06 schreef Chia het volgende:
Ik vind die ene middag persoonlijk wel karig. Als hij altijd enorm zijn best doet om tijd voor je te maken zou het mindere appgedrag je ook niet doen twijfelen denk ik.
Hele dag afleiding in de vorm van appjes is niet altijd even handig. Maar hij/jij zou dan ook kunnen voorstellen om even te bellen 's avonds.
Zoals al meerdere users aangeven, ik denk dat hij denkt dat de buit binnen is en daarom minder moeite doet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:14 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Uurtje rijden dus valt in principe mee, maar hebben beide nog geen eigen auto (wel rijbewijs) en openbaar vervoer is niet heel goed, vooral in het weekend niet (kleine dorpjes). Maar merk ook dat hij nu wel minder moeite begint te doen om af te spreken, dus misschien zit er toch iets niet helemaal goed...
Of even bellen...quote:Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef Meisje888 het volgende:
Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
Ik zou niet tegen zo'n onzekere situatie kunnen ik zeg het je eerlijk.quote:Op maandag 19 november 2018 14:37 schreef Meisje888 het volgende:
Eerst mochten we nog niet bij elkaar slapen (18 jaar beide), nu ineens wel dus dat scheelt al heel wat, dan is het wat meer dan een middagje. Maar ik merk wel dat hij in het echt ook wel iets minder zijn best doet. Dat hij minder lieve dingen zegt dan in het begin. Maar hij vraagt me nog wel mee met familie-uitjes bijvoorbeeld en zegt nog wel "schat" of "lieverd" oid. Denk (hoop) dus idd dat hij denkt dat de buit binnen is en hij geen moeite meer hoef te doen. Toch blijf ik bang dat zijn gevoel wel minder is geworden maar daar kom ik maar op één manier achter en dat is praten. Vanwege familieomstandigheden is het daar dit weekend niet helemaal van gekomen, dus weekje wachten dan maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |