Wat voor vraag was dat dan? Iets belangrijks?quote:Op donderdag 15 november 2018 15:38 schreef Meisje888 het volgende:
... om vervolgens geen antwoord te krijgen op een vraag
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:40 schreef Caithlinn het volgende:
Hoe snel reageer jij als hij jou appt? Binnen 5 minuten?
Laat die telefoon eens liggen en reageer zelf gewoon pas de volgende dag...
Als je deze man definitief wil binnenharken, houdt het kontakt dan ook miniem, maar wel lustopwekkend. Tweemaal daags een quasi-geile foto via Snapchat versturen is afdoende hem zo geil als een bok te doen laten langskomen.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:50 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Zelf reageer ik meestal een paar uur later. Maar jullie hebben wel gelijk, ik vind het alleen lastig dat we elkaar al zo weinig zien en dan ook nog amper contact hebben.
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekendquote:Op donderdag 15 november 2018 15:53 schreef Goudenvis het volgende:
Ga naar hem toe of bel hem minstens op. Dat domme geapp altijd
Iemand erbij zoeken voor doordeweeksquote:Op donderdag 15 november 2018 15:58 schreef Meisje888 het volgende:
[..]
Als ik naar hem toe kon had ik dat zeker gedaan, maar is niet mogelijk ivm afstand. Misschien moet ik het maar positief bekijken, kan ik iig uitkijken naar het weekend
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:00 schreef SuperNeger het volgende:
Appen begint na een tijdje ook te vervelen. Bel hem gewoon een keertje.
Ja ik vind dat ook wel handig, soms heb ik echt geen zin om naar zo'n klein kutschermpje te kijken, zeker als ik met iets anders bezig ben, dan is zo'n voiceding wel handig.quote:Op donderdag 15 november 2018 18:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of een gesproken app bericht, ik vond die altijd erg leuk om te ontvangen. Om ze in te spreken ben ik wat minder op mn gemak dan schrijven. Je kan niets verbeteren en ook niet opnieuw beginnen.
maar bellen jullie ook? als je direct contact wil kan je toch ook gewoon bellen om te kletsenquote:Op donderdag 15 november 2018 22:19 schreef Meisje888 het volgende:
Zomaar even langs gaan kan niet door de afstand, vandaar zo weinig. Of hij dat te weinig vind of niet weet ik niet zo, maar in het echt doet hij wel gewoon leuk. Misschien toch niet zo'n whatsapp type. En dat van die berichten inspreken is best een goed idee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |