quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weet niet of deze al gepost is:
https://www.bicycling.com(...)ietser-van-het-jaar/
Ddx staat er ook bij.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vele goede en veilige kilometers gewenst, ook weer in 2019.
Stelvio en 10.000 km.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:14 schreef Patroon het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2019![]()
Wat zijn jullie sportieve doelen voor dit jaar?
Mijn conditie terugkrijgen. Afgelopen half jaar voornamelijk erg veel energie kwijtgeraakt aan een ernstige zieke vriendin, dat is afgezien van een klein schrikmomentje met kerst gelukkig voorbij.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:14 schreef Patroon het volgende:
1 hardloopwedstrijd en 2 triathlons.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:14 schreef Patroon het volgende:
Dan heb je hier niks te zoekenquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 hardloopwedstrijd en 2 triathlons.
Ik ga gave trips maken en geen koersjes rijdenquote:Op donderdag 3 januari 2019 00:07 schreef Tommeke het volgende:
Ik twijfel een beetje over wat ik wil.
Ga denk ik wel weer wat koersjes rijden enzo, maar heb ook wel zin in een gave trip ergens heen
Ja hier ook. Afgelopen jaar een mooi doel gehad met Trois Ballons, maar om nou weer naar 1 doel toe werken..miscchien ook wel weer wat koersjes ofzo..ach ja, eerst maar weer even fietsenquote:Op donderdag 3 januari 2019 00:07 schreef Tommeke het volgende:
Ik twijfel een beetje over wat ik wil.
Ga denk ik wel weer wat koersjes rijden enzo, maar heb ook wel zin in een gave trip ergens heen
Fietsgerelateerd?quote:Op donderdag 3 januari 2019 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga gave trips maken en geen koersjes rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |