Gouden tijden voor dit soort types. Tig manieren (social media, verstoringen, rechtzaken aanspannen, honderdmiljoenmiljard organisaties om je mee te bemoeien of desnoods zelf op te richten, etc) om aandacht te krijgen en de media gaat er graag in mee. 20 jaar geleden was hij waarschijnlijk niet veel verder gekomen dan het lokale krantje. Met z'n boomhut.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:25 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk idd, zonder social media zal deze idioot geen enkele aandacht krijg.
Ik mag hopen dat dit als een doodsbedreiging gezien wordt?quote:
Voor zo'n figuur hebben ze de long stay in het leven geroepen lijkt mequote:Op woensdag 14 november 2018 22:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit als een doodsbedreiging gezien wordt?
Koekoekquote:
Geeft gewoon zijn mening.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:48 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Waar is het in godsnaam misgegaan in het leven van die vent? Nietig hoopje mens vol met frustraties.
Deze figuren zijn de aanstichters van dit hele zooitje. Gek dat er dan op hen wordt gefocust hè?quote:Op woensdag 14 november 2018 23:04 schreef pokkerdepok het volgende:
triest natuurlijk dat men dan weer op dit soort figuren gaat focussen. hoef je niet over de echte issues na te denken, kan je het gewoon aan de kant schuiven, lekker makkelijk.
nee, het issue zwarte piet bestaat ook gewoon zonder hen, hoor...quote:Op woensdag 14 november 2018 23:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Deze figuren zijn de aanstichters van dit hele zooitje. Gek dat er dan op hen wordt gefocust hè?
Dus god bestaat toch?quote:Op woensdag 14 november 2018 23:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, het issue zwarte piet bestaat ook gewoon zonder hen, hoor...
Vind je? Kwam geen zinnig woord uitquote:Op woensdag 14 november 2018 23:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
alleen zn botsplinter opmerking was vrij gestoord.
Mwah, in sommige hoofdjes.quote:Op woensdag 14 november 2018 23:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, het issue zwarte piet bestaat ook gewoon zonder hen, hoor...
quote:Op woensdag 14 november 2018 21:00 schreef AchJa het volgende:
Die man gaat zeker al die actiegroepjes af...
Godverdommequote:Op woensdag 14 november 2018 21:00 schreef AchJa het volgende:
Die man gaat zeker al die actiegroepjes af...
Ah, zie hier de ware aard van de anti zwarte piet extremisten.quote:
Misschien wordt wie wel betaald, voor de reclame van het sinterklaasfeest?quote:Op woensdag 14 november 2018 23:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit soort kneuzen moet je gewoon doodzwijgen.
heeft gewoon een punt hierquote:
Beter gaat hij geestelijke hulp zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2018 06:36 schreef Twiitch het volgende:
Rogier vindt alles racisme en kolonialisme. Misschien moet hij zich eens verdiepen in de geschiedenis van de shaggies waar hij blijkbaar niet tien minuten zonder kan.
Deze man is echt geestelijk ziek. Lijdt aan achtervolgingswaanzin of weet ik hoe ze die waanbeelden allemaal noemen.quote:Op donderdag 15 november 2018 08:55 schreef Nikonlover het volgende:
Zit ff op hem te googlen maar die vent zit dus ook achter het verstoren van dodenherdenking![]()
Ik juich het niet toe maar ik zou er geen probleem mee hebben als ze hem zaterdag een paar tikkies geven.
Ja, en nog een hele lijst aan andere actiegroepen. Er zijn er in dit topic al heel wat gepost. Deze man is een beroepsactivist. Een ander beroep heeft hij trouwens niet.quote:Op donderdag 15 november 2018 08:55 schreef Nikonlover het volgende:
Zit ff op hem te googlen maar die vent zit dus ook achter het verstoren van dodenherdenking![]()
Ik juich het niet toe maar ik zou er geen probleem mee hebben als ze hem zaterdag een paar tikkies geven.
En alles is racisme. Wat een enge ventquote:Op donderdag 15 november 2018 08:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en nog een hele lijst aan andere actiegroepen. Er zijn er in dit topic al heel wat gepost. Deze man is een beroepsactivist. Een ander beroep heeft hij trouwens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |