Werken voor een kleine zaakquote:Op dinsdag 13 november 2018 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man maar weinig bedrijven in NL hebben dat.
ASML en Cap Gemini hebben het maar die hebben duizenden werknemers. Als je bij een kleine zaak werkt is het gewoon niet realistisch zoiets te verwachten.
zoeken ze nog een tuinman?quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een binnenzwembad. Prima hoor!
Die heb je ook al tyfuslang, of krijg je elk jaar het nieuwste model toegeschoven?quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens geen jetpack. Gewoon een Touareg.
Nee, daar heeft schoonpa zelf hobby aan.quote:
Deze is nu weer anderhalf jaar oudquote:Op dinsdag 13 november 2018 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb je ook al tyfuslang, of krijg je elk jaar het nieuwste model toegeschoven?
zonde.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, daar heeft schoonpa zelf hobby aan.
De mic is goed hoor, en die kun je er heel simpel afhalen.quote:
Dat valt mee.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze is nu weer anderhalf jaar oud
Dan is het goed, bedoelde meer dat ik het lelijk vind. Doe nooit wat met een mic bovendien.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De mic is goed hoor, en die kun je er heel simpel afhalen.
Ik vind die Z1000 en die Ninja best kek. Net als ik vroeger naked bikes van Buell echt geweldig vond. RIPquote:Op woensdag 14 november 2018 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik geef overigens echt geen reet om auto's
Motoren is where it is at
Alles van Kawasaki, fapperdefapquote:Op woensdag 14 november 2018 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die Z1000 en die Ninja best kek. Net als ik vroeger naked bikes van Buell echt geweldig vond. RIP![]()
Een leuk gefabriceerde caferacer vind ik ook leuk. Dus dan weet je dat mocht je me ooit een presentje willen kopen.
gewoon popcorn pakkenquote:Op woensdag 14 november 2018 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben echt klaar met dat hele gezeik.
Het is echt een prachtig bad.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:00 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde.
dan maar andere werkplek met zwembad zoeken.
tongelreep is ook al failliet gvd
Ooit die stukjes van hem gelezen over bijvoorbeeld Sylvana op "nieuws".fok.nl?quote:Op woensdag 14 november 2018 00:00 schreef Adames het volgende:
ah de sinterklaas icons zijn er weer.
waarom steunt Danny zoiets achterlijks als zwarte piet?
nee, maar ik kan me het stukje al helemaal voorstellenquote:Op woensdag 14 november 2018 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny is rechtsextremistisch en infantiel
Ooit die stukjes van hem gelezen over bijvoorbeeld Sylvana op "nieuws".fok.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |