Veel te klein ook.quote:
Niets mis mee toch?quote:
Ja Hans, daar twijfelde ik dus ook al even aan als je verder had gelezen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF n1ek-. Die heeft down syndroom hoor.
Nee, ik klikte meteen en moest toen reageren natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja Hans, daar twijfelde ik dus ook al even aan als je verder had gelezen.
Nehquote:
https://www.coolblue.nl/p(...)bluetooth-zwart.htmlquote:
Ik ben Stinho niet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)bluetooth-zwart.html
Deze voor jouw enorme hoofd met je enorme oren dan.
Ik vind dat microfoontje niks.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil toch wel eens antwoord hebben op de Corsair HS60. Bazending.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
Elan en maxaids-mus zijn viesmad jaloers
Ik acht de kans heel klein dat ze dat gaan toegeven.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens geen jetpack. Gewoon een Touareg.
Ik weet niet eens waar ik jaloers op moet zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik acht de kans heel klein dat ze dat gaan toegeven.
Nee man maar weinig bedrijven in NL hebben dat.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
Geweldige kleur ook.quote:
Meh, had liever BMW of Audi gezien en geen SUV, maar dit is nou eenmaal van hogerhand beslotenquote:
Mijn schoonouders hebben een binnenzwembad. Prima hoor!quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man maar weinig bedrijven in NL hebben dat.
ASML en Cap Gemini hebben het maar die hebben duizenden werknemers. Als je bij een kleine zaak werkt is het gewoon niet realistisch zoiets te verwachten.
Alfa Giulia man gek!quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meh, had liever BMW of Audi gezien en geen SUV, maar dit is nou eenmaal van hogerhand besloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |