Die tweede snap ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zou er twee moeten krijgen, voor het blokken van Russell en voor zijn "snelle” ronde
Wat een wanprestatie was datquote:
Hulkenberg ging ook lekker in die williamsquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Hulkenberg in de A1GP
Ik meen mij te heugen dat hij dat jaar elke race won, maar dat kan ook herinneringsverfraaiing zijn
Kan hij Max weer aantikken als hij op een ronde staatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:02 schreef quo_ het volgende:
Met een beetje mazzel start hij zondag vanuit de pitstraat.
Minder kans dat hij iemand raakt
Kun je deze uitspraak verder toelichten?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je deze uitspraak verder toelichten?
Wel gewoon de voormalig F3 kampioen, die kan wel wat.quote:
Ach sommigen crashen onderweg naar de startgrid.quote:
Elke coureur in de Formule 1 kan "wel wat" lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel gewoon de voormalig F3 kampioen, die kan wel wat.
Als Ocon morgen dan ook podium haalt is het hem vergeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ach sommigen crashen onderweg naar de startgrid.
Wat was het, 13e of zo?quote:Op zondag 16 augustus 2020 08:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als Ocon morgen dan ook podium haalt is het hem vergeven.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:33 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week een groot interview met deze held bij Ziggo.
@:Scrummie2.1
@:JanCees
@:Adames
@:maxi-mus
@:PSVCL
Kijk er enorm naar uitquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:33 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week een groot interview met deze held bij Ziggo.
@:Scrummie2.1
@:JanCees
@:Adames
@:maxi-mus
@:PSVCL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |