Het is wel jammer dat weer een Frans talent tóch niet goed genoeg blijkt, trouwens.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Had hij dat stoeltje gehad als hij niet Frans was?
misschien niet al begrijp ik nog wel dat ze een jonge rijder nemen die misschien beter wordt dan eentje die dat niet meer wordt zoals Hulkenbergquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Had hij dat stoeltje gehad als hij niet Frans was?
Dat kwam niet door het materiaal?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocon heeft in zijn eerste seizoen wel aardig gepresteerd, maar daarna heeft hij nooit een hoger niveau behaald.
Dat was ver voor dat moment al een achterbakse lamlul die geen moment onbenut liet om te roeptoeteren dat hij de betere van de 2 was.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat de mening van veel mensen over Ocon een beetje gekleurd is, en de blik vertroebeld, omdat hij Verstappen in leidende positie uit de race gekegeld heeft in Brazilië.
Zijn fitti met Perez was ook niet alleen aan Perez te dankenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was ver voor dat moment al een achterbakse lamlul die geen moment onbenut liet om te roeptoeteren dat hij de betere van de 2 was.
Hij won in de F3 dat jaar alleen maar de titel omdat Max vanwege een kapotte motor die vervangen moest worden vervolgens 3 races op rij 10 plaatsen gridstraf kreeg. Wat een debiele regel is dat. Anders had Max dat seizoen met 2 vingers in de neus gewonnen. Overigens had Max ook meer overwinningen dan Ocon.
In een middelmatige auto van een middenmoot team. Daar waar Ocon in een topteam zat. Toen was dat al een etter van het zuiverste water.
Maargoed, je hebt gelijk, we hoeven het allemaal niet eens te zijn met het feit dat Ocon een lamlul is.
Presteert ie toch nog ergens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Ocon heeft de rechtszaak met de roze Mercedes gewonnen
Zijn advocaten jaquote:
Welke rechtszaak?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:06 schreef Mansjester het volgende:
Ocon heeft de rechtszaak met de roze Mercedes gewonnen
Het protest van Renault tegen de brake ducts van Racing Point bedoel je dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
FIA zaak ofzo. Je weet wel wat ik bedoel
Hij zou er twee moeten krijgen, voor het blokken van Russell en voor zijn "snelle” rondequote:
Die tweede snap ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zou er twee moeten krijgen, voor het blokken van Russell en voor zijn "snelle” ronde
Wat een wanprestatie was datquote:
Hulkenberg ging ook lekker in die williamsquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Hulkenberg in de A1GP
Ik meen mij te heugen dat hij dat jaar elke race won, maar dat kan ook herinneringsverfraaiing zijn
Kan hij Max weer aantikken als hij op een ronde staatquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:02 schreef quo_ het volgende:
Met een beetje mazzel start hij zondag vanuit de pitstraat.
Minder kans dat hij iemand raakt
Kun je deze uitspraak verder toelichten?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je deze uitspraak verder toelichten?
Wel gewoon de voormalig F3 kampioen, die kan wel wat.quote:
Ach sommigen crashen onderweg naar de startgrid.quote:
Elke coureur in de Formule 1 kan "wel wat" lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel gewoon de voormalig F3 kampioen, die kan wel wat.
Als Ocon morgen dan ook podium haalt is het hem vergeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ach sommigen crashen onderweg naar de startgrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |