Wat je zegt over gelijkwaardig materiaal klopt niet.quote:Op maandag 7 september 2020 06:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat ik mij bijvoorbeeld als memorabel moment van Ocon kan herinneren, is dat hij in 2014 een zekere Max Verstappen verslagen heeft met gelijkwaardig materiaal in de Formule 3. Tegelijkertijd weten we ook allemaal dat hij in de F1 nog geen topmateriaal tot zijn beschikking heeft gehad.
Benieuwd waar je nou weer mee komt. Groetjes.
Diegene wil graag #ANONIEM blijven.quote:Op zondag 13 september 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een faalhaas
Je zou maar dit topic hebben geopend![]()
Hij post nu gewoon onder 2.1quote:Op maandag 14 september 2020 10:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Diegene wil graag #ANONIEM blijven.
I know, was een grapjen.quote:Op maandag 14 september 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij post nu gewoon onder 2.1
Zie de reactie onder de jouwe.
8 -1 in qualifying zegt toch wel watquote:Op woensdag 23 september 2020 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nogal een kortzichtig stukje: "Met dertig punten uit negen races moet de Fransman het duidelijk afleggen tegen Daniel Ricciardo, die tot op heden 53 punten wist te verzamelen." Als Ricciardo in Mugello een mechanische DNF had gehad i.p.v. Ocon dan waren de posities op de ranglijst omgedraaid geweest. Over scorebordjournalistiek gesproken. Deze "journalist" is zeker ook van mening dat Sainz het "duidelijk af moet leggen" ten opzichte van Norris.
Dit stukje scorebord journalistiek was beterquote:Op woensdag 23 september 2020 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nogal een kortzichtig stukje: "Met dertig punten uit negen races moet de Fransman het duidelijk afleggen tegen Daniel Ricciardo, die tot op heden 53 punten wist te verzamelen." Als Ricciardo in Mugello een mechanische DNF had gehad i.p.v. Ocon dan waren de posities op de ranglijst omgedraaid geweest. Over scorebordjournalistiek gesproken.
quote:Op maandag 7 september 2020 06:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat ik mij bijvoorbeeld als memorabel moment van Ocon kan herinneren, is dat hij in 2014 een zekere Max Verstappen verslagen heeft met gelijkwaardig materiaal in de Formule 3. Tegelijkertijd weten we ook allemaal dat hij in de F1 nog geen topmateriaal tot zijn beschikking heeft gehad.
Benieuwd waar je nou weer mee komt. Groetjes.
Had Max dat ook niet in zijn eerst jaar bij RBR?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
8 -1 in qualifying zegt toch wel wat
11-6 als ik het goed zie in 2016 de jaren erna was het Verstappen die beter kwalificeerde, geen idee of Ocon dichterbij komt qua tijden dit jaarquote:Op woensdag 23 september 2020 12:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had Max dat ook niet in zijn eerst jaar bij RBR?
Heb je hem ook weer met zijn kinderlijke tegendraadse gedrag.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit stukje scorebord journalistiek was beter
[..]
Toen hij een half seizoen meereed maar wel de eerste race meteen won?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had Max dat ook niet in zijn eerst jaar bij RBR?
Als je via Chrome zit, kan je een gratis plugin installeren. En anders een abonnement nemen.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer met zijn kinderlijke tegendraadse gedrag.
Tijd om uit te zoeken hoe je iemand kunt blokken op deze site.
Wat loop je je nou weer druk te maken, rare opgefokte snuiter. Laat me gewoon met rust. Ik zit niet op je posts te wachten.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je via Chrome zit, kan je een gratis plugin installeren. En anders een abonnement nemen.
Of gewoon normaal redeneren en daarna als een volwassenen communiceren
#amerikaansetoestanden
#iEdeReEnMoEtKunNEnWiNnEn
#heb-je-begrip-voor-deze-rode-vlag-dan-vind-je-alles-maar-dan-ook-alles-een-rode-vlag
Ik heb het niet gezien. Mocht het niet meer na de opmerking van Jack.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:33 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week een groot interview met deze held bij Ziggo.
@:Scrummie2.1
@:JanCees
@:Adames
@:maxi-mus
@:PSVCL
Welke opmerking van welke Jackquote:Op woensdag 23 september 2020 13:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Mocht het niet meer na de opmerking van Jack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |