Mijn planner stelde vandaag al "Zelfs een varken was intelligenter geweest"quote:Op maandag 12 november 2018 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je had het ook voor jezelf kunnen houden he
Ja, excuus.quote:Op maandag 12 november 2018 22:01 schreef Saind het volgende:
Nieuwe HP?
Ik neem aan dat vervolg op fantastic beasts?
Niemand wil er heen en heb bijzonder weinig zin om alleen te gaan.quote:Op maandag 12 november 2018 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga deze week nog naar de nieuwe HP
Star Trek vond ik al twijfelachtig maar dit is wel extreem nerd, nerd afgekeurd. Ga lekker wiskundeformules oplossen of zo.quote:Op maandag 12 november 2018 22:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Schrok al even dat ik een heel nieuw harry potter iets gemist had
wat?quote:Op maandag 12 november 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Star Trek vond ik al twijfelachtig maar dit is wel extreem nerd, nerd afgekeurd. Ga lekker wiskundeformules oplossen of zo.
eens jaquote:Op maandag 12 november 2018 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Star Trek vond ik al twijfelachtig maar dit is wel extreem nerd, nerd afgekeurd. Ga lekker wiskundeformules oplossen of zo.
Oh dan is het goed. Schrikken dat je een nieuw deel gemist zou hebben klonk twijfelachtig.quote:Op maandag 12 november 2018 22:05 schreef Saind het volgende:
Ik heb die harry potter films nooit gezien en ik weet dus niet of LR bedoelt dat ik fan ben of dat ik het kut vindt want dat is allebei niet echt waar
Nouja dan voel je je ineens erg oud en disconnected van wat er gebeurtquote:Op maandag 12 november 2018 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Schrikken dat je een nieuw deel gemist zou hebben klonk twijfelachtig.
Vissen naar een datequote:Op maandag 12 november 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand wil er heen en heb bijzonder weinig zin om alleen te gaan.
Ik heb een unlimited pas dus ik kijk allesquote:Op maandag 12 november 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruzie zoeken ja tochquote:
vond hem wel aardigquote:Op maandag 12 november 2018 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk, allemaal even lachen
is vrij nietzeggend idd, maar ik ben fan van het Batmanuniversum, en de Joker is een enorm tof figuur. Tevens vind ik de gekozen muziek tof en goed passen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook een nietszeggend filmpje, maar ben ook wel fan van de acteur Drizzt! We gaan het volgen.
Die van Nolan? Die vond ik wel tof, lekker grimmig, en natuurlijk enorm goed acteerwerk van Heath Ledger.quote:Op maandag 12 november 2018 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond zelfs die alom bejubelde trilogie van Batman matig dus hier waag ik mij al helemaal niet aan.
Ik ook Drizzt. Genoten van de trilogie en toen allerlei dingen opgezocht. Wist er vrij weinig van.quote:Op maandag 12 november 2018 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
is vrij nietzeggend idd, maar ik ben fan van het Batmanuniversum, en de Joker is een enorm tof figuur. Tevens vind ik de gekozen muziek tof en goed passen.
[..]
Die van Nolan? Die vond ik wel tof, lekker grimmig, en natuurlijk enorm goed acteerwerk van Heath Ledger.
Zo ontzettend langdradig. Ik wil het niet graag toegeven maar mijn spanningsboog is niet best.quote:Op maandag 12 november 2018 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
is vrij nietzeggend idd, maar ik ben fan van het Batmanuniversum, en de Joker is een enorm tof figuur. Tevens vind ik de gekozen muziek tof en goed passen.
[..]
Die van Nolan? Die vond ik wel tof, lekker grimmig, en natuurlijk enorm goed acteerwerk van Heath Ledger.
deel twee vond ik wel sterk, met name door het karakter van the joker.quote:Op maandag 12 november 2018 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond zelfs die alom bejubelde trilogie van Batman matig dus hier waag ik mij al helemaal niet aan.
Bij drie ben ik toen uurtje ofzo uit de bioscoop weggegaan omdat ik er koppijn van kreegquote:Op maandag 12 november 2018 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
deel twee vond ik wel sterk, met name door het karakter van the joker.
ook wel goed de tijd genomen.
deel drie was absurd. sowieso het standaard overtreffende effect. ipv de stad in chaos laten verkeren en de betekenis van een superheld in twijfel trekken, ga je gewoon full blown met het cliché idee van een megabom en een totaal vlakke schurk.
veel te veel plotlijnen die nog opgelost moest worden, of zelfs nog even werden gecreëerd en je kreeg inderdaad een teleurstellend einde.
zullen we eens novecento kijkenquote:Op maandag 12 november 2018 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ontzettend langdradig. Ik wil het niet graag toegeven maar mijn spanningsboog is niet best.
was niet best neequote:Op maandag 12 november 2018 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij drie ben ik toen uurtje ofzo uit de bioscoop weggegaan omdat ik er koppijn van kreeg
paar biertjes gedaan en weer teruggegaan voor het einde toen kon ik er wel mee lachen
Ging vroeger wel eens naar die sneak preview dingen, toen echt vaak weggelopenquote:Op maandag 12 november 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
Ik kan niet weggaan bij films. Heb het ooit gedaan voor een date van me. Één date later heb ik het afgekapt.. pfft beetje weggaan bij een goede film
Zoiets zou ik nog wel kunnen afkijken (Wat ik van wikipidedia afhaal). Mijn spanningsboog is vooral dodelijk bij actiefilms die zichzelf bloedserieus nemen.quote:
Oeh nou lieg ik. Ik ga ook altijd naar sneak previews, maar een aantal weken terug was het zulke poep dat ik weggegaan ben. Een explosie aan het begin die mijn neefje nog beter had kunnen editen, slecht camerawerk etc.quote:Op maandag 12 november 2018 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ging vroeger wel eens naar die sneak preview dingen, toen echt vaak weggelopen
Zat ook altijd in de lijn der verwachting want de helft ofzo was echt kut
is wel goed, maar die heb ik ook met vrienden moeten kijken. is toch wat andersquote:Op maandag 12 november 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nog wel kunnen afkijken (Wat ik van wikipidedia afhaal). Mijn spanningsboog is vooral dodelijk bij actiefilms die zichzelf bloedserieus nemen.
Er is ruimte voor humor maar de verhaallijn is verder wel een meeslepende thriller vol emoties.quote:Op maandag 12 november 2018 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Die neemt zichzelf ook niet heel serieus
met dat "let off some steam"
Die heb ik ook uitgezeten. Dat was inderdaad barslechtquote:Op maandag 12 november 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben zelf blijven zitten bij Nova Zembla. Was wel lastig.
dat zegt alleen niet zoveelquote:Op maandag 12 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
wat is sneak preview dan. daar komen toch wel bioscoop waardige films in?
Zullen we gaan, ik wou deze vraag namelijk ook gaan stellenquote:Op maandag 12 november 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms zijn het films die 1/2 weken later uitkomen, soms pac films, soms internationaal en soms willen ze gewoon experimenteren met films.. kijken of het publiem trekt etc. die sneak waar ik ben weggelopen draait nu ook nietquote:Op maandag 12 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
wat is sneak preview dan. daar komen toch wel bioscoop waardige films in?
ik was naar killer hunter of hunter killerquote:Op maandag 12 november 2018 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij laatst wel laten meeslepen naar Venom, fuck de bioscoop
wat was dat?quote:Op maandag 12 november 2018 22:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms zijn het films die 1/2 weken later uitkomen, soms pac films, soms internationaal en soms willen ze gewoon experimenteren met films.. kijken of het publiem trekt etc. die sneak waar ik ben weggelopen draait nu ook niet![]()
ik moet sowieso een andere filmmaat zoekenquote:Op maandag 12 november 2018 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zegt alleen niet zoveel
van wat er nu draait, wat is er goed? Ik ga eens kijken
gewoon meppenquote:Op maandag 12 november 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik moet sowieso een andere filmmaat zoeken
anneloos zat net hele tijd wes anderson af te zeiken
GGMM wil vast wel!quote:Op maandag 12 november 2018 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Of iemand anders die met me mee wil naar de nieuwe HP
Ik ga sowieso!quote:Op maandag 12 november 2018 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Hier trap ik niet in, misschien kun je het bij Johannes proberen?quote:Op maandag 12 november 2018 22:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zullen we gaan, ik wou deze vraag namelijk ook gaan stellen
Ik heb al wat te doen op die dag..quote:Op maandag 12 november 2018 22:23 schreef skysherrif het volgende:
goeie, ga ook eens kijkenquote:Op maandag 12 november 2018 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
dat zegt alleen niet zoveel
van wat er nu draait, wat is er goed? Ik ga eens kijken
Oeh, gezellig.quote:Op maandag 12 november 2018 22:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ga sowieso!dus je kan altijd mee
JR ging al met iemand anders.quote:Op maandag 12 november 2018 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh, gezellig.
JR wil ook wel mee denk ik
Nee, je weet dat het daar niet om ging.. ik heb net echt mijn tijd lopen verspillen aan een rukfilm terwijl we ook andere dingen hadden kunnen doen. Volgende film mag ik kiezen. Einde was wel diepzinnig trouwens.quote:Op maandag 12 november 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Pathe maakte voorheen altijd heel dom de sneakpreview bekend op sneakmovie twitterquote:
welkequote:Op maandag 12 november 2018 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, je weet dat het daar niet om ging.. ik heb net echt mijn tijd lopen verspillen aan een rukfilm terwijl we ook andere dingen hadden kunnen doen. Volgende film mag ik kiezen. Einde was wel diepzinnig trouwens.
Waarom zou je WA afkraken?quote:Op maandag 12 november 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Vond ik wel charmante filmquote:Op maandag 12 november 2018 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
darjeeling
eerlijk is eerlijk, ik vond het ook niet zijn sterkste.
haalt niet top 5
Little research gedaan.. het was Killing Gunther.quote:
quote:Op maandag 12 november 2018 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
muziekfilm over de christ rock band?
Nee , apollo creed.quote:Op maandag 12 november 2018 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
muziekfilm over de christ rock band?
quote:Op maandag 12 november 2018 22:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Little research gedaan.. het was Killing Gunther.
Terwijl ik dat zeg zie ik nu dat Arnold in de cast zat.. man man man.. zo ver ben ik niet eens gekomen! Ook raar dat de release date in 2017 was
ah overdreven boksgejank. Hij wint toch wel.quote:
waarom draaien ze die zooiquote:Op maandag 12 november 2018 22:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Little research gedaan.. het was Killing Gunther.
Terwijl ik dat zeg zie ik nu dat Arnold in de cast zat.. man man man.. zo ver ben ik niet eens gekomen! Ook raar dat de release date in 2017 was
Hij zat niet in het begin van de filmquote:Op maandag 12 november 2018 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Arnold heb je niet gezien? Hoe dronken was je.
Krijg aids.quote:Op maandag 12 november 2018 22:30 schreef Doublepain het volgende:
In Creed werd ik in sommige momenten emotioneel trouwens
Cobie Smolders is toch die HIMYM vrouw?quote:Op maandag 12 november 2018 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Arnold heb je niet gezien? Hoe dronken was je.
Film is goed manquote:Op maandag 12 november 2018 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
maar je hebt dus serieus een sequel over een bijrol in rocky
jezus, wat een fantasie
Jaquote:Op maandag 12 november 2018 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cobie Smolders is toch die HIMYM vrouw?
quote:Op maandag 12 november 2018 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Cobie Smolders is toch die HIMYM vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |