Ik heb een unlimited pas dus ik kijk allesquote:Op maandag 12 november 2018 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand wil er heen en heb bijzonder weinig zin om alleen te gaan.
Ruzie zoeken ja tochquote:
vond hem wel aardigquote:Op maandag 12 november 2018 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk, allemaal even lachen
is vrij nietzeggend idd, maar ik ben fan van het Batmanuniversum, en de Joker is een enorm tof figuur. Tevens vind ik de gekozen muziek tof en goed passen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook een nietszeggend filmpje, maar ben ook wel fan van de acteur Drizzt! We gaan het volgen.
Die van Nolan? Die vond ik wel tof, lekker grimmig, en natuurlijk enorm goed acteerwerk van Heath Ledger.quote:Op maandag 12 november 2018 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond zelfs die alom bejubelde trilogie van Batman matig dus hier waag ik mij al helemaal niet aan.
Ik ook Drizzt. Genoten van de trilogie en toen allerlei dingen opgezocht. Wist er vrij weinig van.quote:Op maandag 12 november 2018 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
is vrij nietzeggend idd, maar ik ben fan van het Batmanuniversum, en de Joker is een enorm tof figuur. Tevens vind ik de gekozen muziek tof en goed passen.
[..]
Die van Nolan? Die vond ik wel tof, lekker grimmig, en natuurlijk enorm goed acteerwerk van Heath Ledger.
Zo ontzettend langdradig. Ik wil het niet graag toegeven maar mijn spanningsboog is niet best.quote:Op maandag 12 november 2018 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
is vrij nietzeggend idd, maar ik ben fan van het Batmanuniversum, en de Joker is een enorm tof figuur. Tevens vind ik de gekozen muziek tof en goed passen.
[..]
Die van Nolan? Die vond ik wel tof, lekker grimmig, en natuurlijk enorm goed acteerwerk van Heath Ledger.
deel twee vond ik wel sterk, met name door het karakter van the joker.quote:Op maandag 12 november 2018 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond zelfs die alom bejubelde trilogie van Batman matig dus hier waag ik mij al helemaal niet aan.
Bij drie ben ik toen uurtje ofzo uit de bioscoop weggegaan omdat ik er koppijn van kreegquote:Op maandag 12 november 2018 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
deel twee vond ik wel sterk, met name door het karakter van the joker.
ook wel goed de tijd genomen.
deel drie was absurd. sowieso het standaard overtreffende effect. ipv de stad in chaos laten verkeren en de betekenis van een superheld in twijfel trekken, ga je gewoon full blown met het cliché idee van een megabom en een totaal vlakke schurk.
veel te veel plotlijnen die nog opgelost moest worden, of zelfs nog even werden gecreëerd en je kreeg inderdaad een teleurstellend einde.
zullen we eens novecento kijkenquote:Op maandag 12 november 2018 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ontzettend langdradig. Ik wil het niet graag toegeven maar mijn spanningsboog is niet best.
was niet best neequote:Op maandag 12 november 2018 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij drie ben ik toen uurtje ofzo uit de bioscoop weggegaan omdat ik er koppijn van kreeg
paar biertjes gedaan en weer teruggegaan voor het einde toen kon ik er wel mee lachen
Ging vroeger wel eens naar die sneak preview dingen, toen echt vaak weggelopenquote:Op maandag 12 november 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
Ik kan niet weggaan bij films. Heb het ooit gedaan voor een date van me. Één date later heb ik het afgekapt.. pfft beetje weggaan bij een goede film
Zoiets zou ik nog wel kunnen afkijken (Wat ik van wikipidedia afhaal). Mijn spanningsboog is vooral dodelijk bij actiefilms die zichzelf bloedserieus nemen.quote:
Oeh nou lieg ik. Ik ga ook altijd naar sneak previews, maar een aantal weken terug was het zulke poep dat ik weggegaan ben. Een explosie aan het begin die mijn neefje nog beter had kunnen editen, slecht camerawerk etc.quote:Op maandag 12 november 2018 22:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ging vroeger wel eens naar die sneak preview dingen, toen echt vaak weggelopen
Zat ook altijd in de lijn der verwachting want de helft ofzo was echt kut
is wel goed, maar die heb ik ook met vrienden moeten kijken. is toch wat andersquote:Op maandag 12 november 2018 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nog wel kunnen afkijken (Wat ik van wikipidedia afhaal). Mijn spanningsboog is vooral dodelijk bij actiefilms die zichzelf bloedserieus nemen.
Er is ruimte voor humor maar de verhaallijn is verder wel een meeslepende thriller vol emoties.quote:Op maandag 12 november 2018 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Die neemt zichzelf ook niet heel serieus
met dat "let off some steam"
Die heb ik ook uitgezeten. Dat was inderdaad barslechtquote:Op maandag 12 november 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben zelf blijven zitten bij Nova Zembla. Was wel lastig.
dat zegt alleen niet zoveelquote:Op maandag 12 november 2018 22:21 schreef Adames het volgende:
wat is sneak preview dan. daar komen toch wel bioscoop waardige films in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |