oh is het nu superheldenthema-uur?quote:Op maandag 12 november 2018 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heeft dat met superhelden te maken?
Noujah ook weer niet zo, ze volgen gewoon het andere boek.quote:
Vind dat altijd kut, ze moeten juist rukfilms remaken en dan beter makenquote:Op maandag 12 november 2018 20:15 schreef Adames het volgende:
wel met remakes van horror
je moet maar durven om zo'n klassieker opnieuw te gaan maken.
dat niet, maar ik was wel in de warquote:Op maandag 12 november 2018 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh is het nu superheldenthema-uur?
Ik dacht dat jij je hard ging maken voor minder bans voor SC-ers.quote:Op maandag 12 november 2018 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb ik met zijn ban te maken?
Dat heb jij wel vaker.quote:Op maandag 12 november 2018 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar ik was wel in de war
Ben geen mod van vbl he.quote:Op maandag 12 november 2018 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je hard ging maken voor minder bans voor SC-ers.
Jammer.quote:Op maandag 12 november 2018 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben geen mod van vbl he.
zelfs dat is lastig, je wilt wel een remake van een bekende filmquote:Op maandag 12 november 2018 20:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind dat altijd kut, ze moeten juist rukfilms remaken en dan beter maken
Maak een goede Hard Ticket to Hawaii ofzo
evil dead 2 is goddelijk manquote:Op maandag 12 november 2018 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs dat is lastig, je wilt wel een remake van een bekende film
zelfs de low budget slashers als halloween, hills have eyes en friday the 13th zijn lastig opnieuw maken, ze missen dan opeens dat campy gevoel.
je zag het zelfs al tussen evil dead 1 & 2
Bij mij welquote:Op maandag 12 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
huh, ik dacht dat superheldenfilms nog steeds een grote hype waren
Is al misgegaan bij ITquote:Op maandag 12 november 2018 20:15 schreef Adames het volgende:
wel met remakes van horror
je moet maar durven om zo'n klassieker opnieuw te gaan maken.
Charles Bronsonquote:Op maandag 12 november 2018 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn dat die vigilante films met bronson?
jammmerquote:Op maandag 12 november 2018 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders wist je er wel van waarschijnlijk.
schijnt ook boven een snackbar te wonen.quote:Op maandag 12 november 2018 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt het dat GGMM dik, werkloos en in het bezit van een kleine penis is?
Mwa, was redelijk. De actrice was leuk, maar beter dan het origineel nahquote:Op maandag 12 november 2018 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
carrie heeft toch ook een remake gehad?
weet niet of dat wat is geworden
Beide films waren matig, zowel het origineel als de remakequote:Op maandag 12 november 2018 20:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa, was redelijk. De actrice was leuk, maar beter dan het origineel nah
denk het nietquote:Op maandag 12 november 2018 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2018 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
carrie heeft toch ook een remake gehad?
weet niet of dat wat is geworden
Klopt, alle vereisten om moderator te worden zijn aanwezig.quote:Op maandag 12 november 2018 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry van die post GGMM.quote:Op maandag 12 november 2018 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, alle vereisten om moderator te worden zijn aanwezig.
zeg je nou dat charlotte een kleine penis heeftquote:Op maandag 12 november 2018 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, alle vereisten om moderator te worden zijn aanwezig.
Ook dat ie dan steeds grotere guns koopt via mail orderquote:Op maandag 12 november 2018 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
heb ze tot deel 3 gezien ofzo
echt elke keer zelfde verhaal. prachtig
Wat is Roisch?quote:Op maandag 12 november 2018 20:38 schreef Anneloos het volgende:
Ro(mand)isch met Adames een filmpje kijken! Laters!
zeg hem dat kinderuur voorbij isquote:Op maandag 12 november 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Uhm, mn nieuwe huisgenoot is harry potter aan het kijken terwijl VI op is en we hebben maar 1 TV?
Ja doe er wat aan dan ipv hier klagen?quote:Op maandag 12 november 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Uhm, mn nieuwe huisgenoot is harry potter aan het kijken terwijl VI op is en we hebben maar 1 TV?
Had je maar de modcapaciteiten van Stijn.quote:Op maandag 12 november 2018 20:59 schreef skysherrif het volgende:
Had ik maar het temperament van verstappen
Zo dan.quote:Op maandag 12 november 2018 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je maar de modcapaciteiten van Stijn.
Jij bent sowieso te lief voor verstappen gedrag.quote:Op maandag 12 november 2018 20:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben meer van passief agressief gedrag.
Iets vragen als: 'goh, wat ben je aan het kijken?'
Als de capaciteiten van de mod zo belangrijk zijn misschien solliciteren?quote:Op maandag 12 november 2018 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je maar de modcapaciteiten van Stijn.
Haags moet zijn muil houden, heb net anderhalf uur staan blauwbekken.quote:Op maandag 12 november 2018 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat mocht ik niet zeggen van haags
ziggogo.tvquote:Op maandag 12 november 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Nog altijd geen nieuwe koptelefoon gevonden, Jancees. Ik zoek die ene deal die gelijk JA schreeuwtquote:
je moederquote:Op maandag 12 november 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
die ene deal die gelijk JA schreeuwt
beter speakersquote:Op maandag 12 november 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd geen nieuwe koptelefoon gevonden, Jancees. Ik zoek die ene deal die gelijk JA schreeuwt
Ik vond het juist duidelijker zoquote:Op maandag 12 november 2018 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Het slaat zelfs nergens op nu je slechts de halve post quote.
Ben je trots?
Pics van je kat.quote:Op maandag 12 november 2018 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kat tracht onder mijn laptop te kruipen voor de warmte die deze genereert, gekkigheid
Topding dit:quote:Op maandag 12 november 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd geen nieuwe koptelefoon gevonden, Jancees. Ik zoek die ene deal die gelijk JA schreeuwt
Mij ook, ziet er niet en het is niet grappig.quote:Op maandag 12 november 2018 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pikachu film lijkt me echt heel kut. @ggmm.
Dat weet ikquote:
We zijn het eens.quote:Op maandag 12 november 2018 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij ook, ziet er niet en het is niet grappig.
Eigenlijk is alles kut.
Ik ben wel hyped voor de Joker Origins-film met Joaquin Phoenix.quote:Op maandag 12 november 2018 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pikachu film lijkt me echt heel kut. @ggmm.
Dat duurt nog een jaar of zo toch? Heb nog geen trailer gezien.quote:Op maandag 12 november 2018 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben wel hyped voor de Joker Origins-film met Joaquin Phoenix.
Opgeslagen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel veel privé dit
wat een mannenklauwen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel veel privé dit
nicequote:Op maandag 12 november 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel veel privé dit
quote:Op maandag 12 november 2018 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel veel privé dit
Soort van teaser:quote:Op maandag 12 november 2018 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat duurt nog een jaar of zo toch? Heb nog geen trailer gezien.
Hier word ik niet echt warm van.quote:
zijn jullie een stelletje ofzo?quote:Op maandag 12 november 2018 21:43 schreef Anneloos het volgende:
Adames en ik kijken de slechtste film ooit. Adames komt straks met een volledig verslag![]()
Je kliktequote:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn jullie een stelletje ofzo?
ga je nog streamen vandaag?quote:Op maandag 12 november 2018 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Zelfs ik als cupido wordt hier een beetje moe van.quote:Op maandag 12 november 2018 21:43 schreef Anneloos het volgende:
Adames en ik kijken de slechtste film ooit. Adames komt straks met een volledig verslag![]()
Misschien, heb aan de boys van de company gevraagd of we konvooi doen, maar kreeg niet echt antwoord. Beetje jammer wel, want vorige week reden we met z'n vieren en dat was lekker ouwehoeren.quote:
Zo om weer vrede te scheppen?quote:Op maandag 12 november 2018 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs ik als cupido word hier een beetje moe van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |