abonnement Unibet Coolblue
pi_183088963
Stel hier je vragen aan de moderators.
pi_183088975
jullie moeten echt naar de kerk iedereen hier
pi_183088986
Kan iemand de tt veranderen in allemaal dikke hoeren
pi_183089000
Jezus is niet gestorven zodat jullie een hele discussie over getroll kunnen voeren
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 21:21:17 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183089030
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt er een paar gemist....
Klopt. Maar dat is maar een klein deel van de posts in deze post. We zijn geen kwaliteitspolitie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183089038
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2018 21:19 schreef CrashO het volgende:
He, een trollende TT in het troll meld topic, van iemand met 90% posts in VBL. Je verwacht het niet :')
Ik denk dat Nattekat echt wat hulp nodig heeft :{
Heel het F1 subforum raakt verkankerd door trollen.
pi_183089046
TT is referend op de vorige TT, niks trollen
pi_183089051
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is maar een klein deel van de posts in deze post. We zijn geen kwaliteitspolitie.
Moet je voor de grap eens de VBLC SC doorlezen van de afgelopen 2 uur en nog steeds volhouden dat het geen georganiseerde trollen zijn. 't is geen kwestie van kwaliteit, maar gewoon iedere keer dezelfde groep die de lijn opzoekt en vervolgens met een stoomwals en stadionfakkels overheen springen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2018 21:23:00 ]
pi_183089071
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2018 21:22 schreef CrashO het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens de VBLC SC doorlezen van de afgelopen 2 uur en nog steeds volhouden dat het geen georganiseerde trollen zijn.
_O- _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 21:23:15 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183089076
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
Nattekat, je kan wel mij lekker gaan zitten noten enzo, maar als die MONGOOLTJES van VBL hier komen zitten trollen, doelbewust, zoals terug te lezen in de Slowchat, dan mogen ze uitgemaakt worden voor de lelijke dikke hoeren die ze zijn
Persoonlijke aanvallen gaan per definitie weg, zelfs als het aan de meest vervelende trol gericht is. Dat maakt de boel alleen maar erger.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183089168
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is maar een klein deel van de posts in deze post. We zijn geen kwaliteitspolitie.
Ik zou niet in je schoenen willen staan op zulke momenten. Ben ook absoluut niet tegen je, vind zelf dat je gezien de omstandigheden het nog goed doet, want er zijn inderdaad behoorlijk wat posts verwijderd.
Maar het blijft jammer dat de gebruikelijke trollen steeds maar weer terugkomen om topics te verzieken en er nooit structureel wordt opgetreden.
Dat er van de andere kant dan gejankt wordt over trollen zal het ook niet makkelijker maken.
Maar wanneer die jankposts steevast worden verwijderd, terwijl er nog de nodige overduidelijke trollposts blijven staan... dan krijg je onbegrip.
pi_183089183
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik denk dat Nattekat echt wat hulp nodig heeft :{
Heel het F1 subforum raakt verkankerd door trollen.
In mijn ogen juist door mensen die mensen met een andere mening trollen vinden.

Neem nou al die quotes, er staan daar echt wel wat trollposts tussen, maar zie ik ook genoeg posts met gewoon een andere mening er tussen staan. Dat is nou net wat hier dus fout gaat, je MAG geen andere mening hebben.

Nattekat is geen vriend van mij, en zal het ook nooit worden waarschijnlijk. Maar denk dat hij hier juist gehandeld heeft. Ga gewoon niet overal op in, en laat mensen met een andere mening ook in hun waarde. Dan verdwijnen die trolls uiteindelijk ook wel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 november 2018 @ 21:30:26 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183089304
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2018 21:22 schreef CrashO het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens de VBLC SC doorlezen van de afgelopen 2 uur en nog steeds volhouden dat het geen georganiseerde trollen zijn. 't is geen kwestie van kwaliteit, maar gewoon iedere keer dezelfde groep die de lijn opzoekt en vervolgens met een stoomwals en stadionfakkels overheen springen.
Ik lees daar ook dat ze teleurgesteld zijn dat er bijna niet gehapt werd. Dat is mij inziens de mooiste oplossing om het te beëindigen. De voer van de trollen zijn de happers, hoe meer die er zijn, hoe meer ze komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183089405
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 21:26 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

In mijn ogen juist door mensen die mensen met een andere mening trollen vinden.

Neem nou al die quotes, er staan daar echt wel wat trollposts tussen, maar zie ik ook genoeg posts met gewoon een andere mening er tussen staan. Dat is nou net wat hier dus fout gaat, je MAG geen andere mening hebben.

Nattekat is geen vriend van mij, en zal het ook nooit worden waarschijnlijk. Maar denk dat hij hier juist gehandeld heeft. Ga gewoon niet overal op in, en laat mensen met een andere mening ook in hun waarde. Dan verdwijnen die trolls uiteindelijk ook wel.
Het probleem met die "meningen" is vaak dat het geen echte meningen zijn.
Je moet niet naar een individuele post kijken, maar de gehele postgeschiedenis meenemen.

Rubensosa is daarin wat mij betreft het allerbeste voorbeeld.
Hij was altijd voor Sainz toen Max nog voor Torro Rosso reed.... Sainzgod dit, sainz dat.
Sainz was zijn wereld.... totdat Max de switch maakte naar Red Bull.
Toen was het opeens Ricgod dit, Ricgod dat. Sainz hoor je vervolgens niks meer over.
Hij is dus simpelweg niet voor Ric of Sainz, hij is gewoon anti-max, en wat er op dat moment nodig is om zoveel mogelijk te trollen gebruikt hij dan ook. Volgend jaar wanneer Ric weg gaat zal hij het ook nooit meer over Ric hebben, dan is de volgende directe tegenstander opeens zijn xxxGod.
Dan kan hij wel mooi nu zijn "mening" komen verkondigen, maar de geschiedenis leer dat dit enkel is om te trollen en uit te lokken. Hij laat zich namelijk ook gewoon NOOIT zien tijdens de races, tenzij het misgaat.

En zoals Sosa zijn er wel nog meer figuren die hun "mening" altijd op een bepaalde manier weten in te pakken dat het niet gelijk opvalt.... totdat je de posthistorie bekijkt. Dan is het gewoon op het moment pro-xxx zijn wat op dat moment het meeste anti-max is.
pi_183089526
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het probleem met die "meningen" is vaak dat het geen echte meningen zijn.
Je moet niet naar een individuele post kijken, maar de gehele postgeschiedenis meenemen.

Rubensosa is daarin wat mij betreft het allerbeste voorbeeld.
Hij was altijd voor Sainz toen Max nog voor Torro Rosso reed.... Sainzgod dit, sainz dat.
Sainz was zijn wereld.... totdat Max de switch maakte naar Red Bull.
Toen was het opeens Ricgod dit, Ricgod dat. Sainz hoor je vervolgens niks meer over.
Hij is dus simpelweg niet voor Ric of Sainz, hij is gewoon anti-max, en wat er op dat moment nodig is om zoveel mogelijk te trollen gebruikt hij dan ook. Volgend jaar wanneer Ric weg gaat zal hij het ook nooit meer over Ric hebben, dan is de volgende directe tegenstander opeens zijn xxxGod.
Dan kan hij wel mooi nu zijn "mening" komen verkondigen, maar de geschiedenis leer dat dit enkel is om te trollen en uit te lokken. Hij laat zich namelijk ook gewoon NOOIT zien tijdens de races.

En zoals Sosa zijn er wel nog meer figuren die hun "mening" altijd op een bepaalde manier weten in te pakken dat het niet gelijk opvalt.... totdat je de posthistorie bekijkt. Dan is het gewoon op het moment pro-xxx zijn wat op dat moment het meeste anti-max is.
Ik ontken ook niet dat er trolls zijn. Maar negeer het gewoon.

Ik ben ook al verschillende keren zo genoemd, terwijl ik ook juich als Max wint (zoals Mexico). Toen Max een keer won toen Hamilton en Vettel fouten maakte, en ik dat zo zei in het topic, kreeg ik toch een partij stront over me heen...

Niet alles is dus als trollpost bedoeld, helaas zien veel fans dat wel zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2018 21:38:41 ]
pi_183089553
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het probleem met die "meningen" is vaak dat het geen echte meningen zijn.
Je moet niet naar een individuele post kijken, maar de gehele postgeschiedenis meenemen.

Rubensosa is daarin wat mij betreft het allerbeste voorbeeld.
Hij was altijd voor Sainz toen Max nog voor Torro Rosso reed.... Sainzgod dit, sainz dat.
Sainz was zijn wereld.... totdat Max de switch maakte naar Red Bull.
Toen was het opeens Ricgod dit, Ricgod dat. Sainz hoor je vervolgens niks meer over.
Hij is dus simpelweg niet voor Ric of Sainz, hij is gewoon anti-max, en wat er op dat moment nodig is om zoveel mogelijk te trollen gebruikt hij dan ook. Volgend jaar wanneer Ric weg gaat zal hij het ook nooit meer over Ric hebben, dan is de volgende directe tegenstander opeens zijn xxxGod.
Dan kan hij wel mooi nu zijn "mening" komen verkondigen, maar de geschiedenis leer dat dit enkel is om te trollen en uit te lokken. Hij laat zich namelijk ook gewoon NOOIT zien tijdens de races, tenzij het misgaat.

En zoals Sosa zijn er wel nog meer figuren die hun "mening" altijd op een bepaalde manier weten in te pakken dat het niet gelijk opvalt.... totdat je de posthistorie bekijkt. Dan is het gewoon op het moment pro-xxx zijn wat op dat moment het meeste anti-max is.
Ik ben al ruim een jaar geen fan van Ric. Weet niet waarom ik door jou troll wordt genoemd. Ik gun hem niks meer. Dat kan toch.
pi_183089666
De trollen komen ook nog daadwerkelijk allemaal vanuit VBL :')
Dacht dat het meeviel, maar ze zitten er werkelijk allemaal in de SC.
pi_183089694
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:42 schreef Refragmental het volgende:
De trollen komen ook nog daadwerkelijk allemaal vanuit VBL :')
Dacht dat het meeviel, maar ze zitten er werkelijk allemaal in de SC.
VBLers doen geen vlieg kwaad, geen idee waar je dit vandaan haalt
pi_183089719
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

VBLers doen geen vlieg kwaad, geen idee waar je dit vandaan haalt
Je noemt m'n moeder een hoer en een ander wenst me dood.
:')
  zondag 11 november 2018 @ 21:46:14 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183089791
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 21:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je noemt m'n moeder een hoer en een ander wenst me dood.
:')
Oh god. Dus dit is de grot waar jullie uit kruipen? :D
Zal dit meteen ook uit m'n actieve items verwijderen.


Jij komt zelf ook niet bepaald aardig binnen hé.
pi_183089797
Waarom mag ik geen fan zijn van Ocon? Noord Koreaanse praktijken hiero
pi_183089824
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2018 21:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je noemt m'n moeder een hoer en een ander wenst me dood.
:')
Uitdelen en incasseren, dat is onze motto en als jij gaat uitdelen moet je dus ook kunnen incasseren
pi_183089843
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Oh god. Dus dit is de grot waar jullie uit kruipen? :D
Zal dit meteen ook uit m'n actieve items verwijderen.


Jij komt zelf ook niet bepaald aardig binnen hé.
Als jij (pardon, was DoublePain) mij naar dat topic haalt... en ik zie vervolgens alle trollen van hier daar terug... dan verkondig ik gewoon mijn mening.
  zondag 11 november 2018 @ 21:49:05 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183089861
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als jij (pardon, was DoublePain) mij naar dat topic haalt... en ik zie vervolgens alle trollen van hier daar terug... dan verkondig ik gewoon mijn mening.
Dan verkondigen anderen ook gewoon hun mening. Dat moet je geen heel vreemd fenomeen vinden.
  zondag 11 november 2018 @ 21:49:25 #25
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183089872
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het probleem met die "meningen" is vaak dat het geen echte meningen zijn.
Je moet niet naar een individuele post kijken, maar de gehele postgeschiedenis meenemen.

Rubensosa is daarin wat mij betreft het allerbeste voorbeeld.
Hij was altijd voor Sainz toen Max nog voor Torro Rosso reed.... Sainzgod dit, sainz dat.
Sainz was zijn wereld.... totdat Max de switch maakte naar Red Bull.
Toen was het opeens Ricgod dit, Ricgod dat. Sainz hoor je vervolgens niks meer over.
Hij is dus simpelweg niet voor Ric of Sainz, hij is gewoon anti-max, en wat er op dat moment nodig is om zoveel mogelijk te trollen gebruikt hij dan ook. Volgend jaar wanneer Ric weg gaat zal hij het ook nooit meer over Ric hebben, dan is de volgende directe tegenstander opeens zijn xxxGod.
Dan kan hij wel mooi nu zijn "mening" komen verkondigen, maar de geschiedenis leer dat dit enkel is om te trollen en uit te lokken. Hij laat zich namelijk ook gewoon NOOIT zien tijdens de races, tenzij het misgaat.

En zoals Sosa zijn er wel nog meer figuren die hun "mening" altijd op een bepaalde manier weten in te pakken dat het niet gelijk opvalt.... totdat je de posthistorie bekijkt. Dan is het gewoon op het moment pro-xxx zijn wat op dat moment het meeste anti-max is.
het zit je nogal hoog voor wie ik ben.

Ik weet dat je het op mij gemunt hebt, maar als je hier al jaren mee rondloopt (wat er op internet gezegd wordt) dan adviseer ik je om hulp te zoeken..

oh en waarom MOET je meeposten tijdens een race? Ik zit gewoon lekker op het bankje tv te kijken en als er wat gebeurd (en max is vaak onderdeel van als er wat gebeurd) dan sprint ik naar mijn laptop en geef ik mijn fucking mening.

[ Bericht 5% gewijzigd door RubenSosa op 11-11-2018 21:55:22 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 11 november 2018 @ 21:50:05 #26
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183089891
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als jij (pardon, was DoublePain) mij naar dat topic haalt... en ik zie vervolgens alle trollen van hier daar terug... dan verkondig ik gewoon mijn mening.
ah dan mag een mening wel! Duidelijk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183089897
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uitdelen en incasseren, dat is onze motto en als jij gaat uitdelen moet je dus ook kunnen incasseren
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now!!
pi_183089912
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als jij (pardon, was DoublePain) mij naar dat topic haalt... en ik zie vervolgens alle trollen van hier daar terug... dan verkondig ik gewoon mijn mening.
* Doublepain

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2018 21:50:49 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 11 november 2018 @ 21:54:50 #29
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183090007
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:46 schreef PSVCL het volgende:
Waarom mag ik geen fan zijn van Ocon? Noord Koreaanse praktijken hiero
Noem eens één goede reden op waarom je plotseling na deze race heel erg toevallig fan geworden bent van Ocon. Zal ik het voor je invullen? Je komt ordinair de boel op stelten zetten in de hoop dat de rest van de kliek ook leuk komt kwallen. Met jou zijn niet zo lang geleden duidelijke afspraken gemaakt hieromtrent met nota bene een FA en je verbreekt nu alweer de belofte. Je zou je moeten schamen.
pi_183090041
Ik snap de TR functie nu wel meer.
Trollen lijken niet goed tegen daglicht te kunnen... beginnen me nu zelfs via DM lastig te vallen :D
pi_183090093
Jeetje, wat is er hier toch allemaal aan de hand jongens.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 11 november 2018 @ 21:58:42 #32
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183090105
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik snap de TR functie nu wel meer.
Trollen lijken niet goed tegen daglicht te kunnen... beginnen me nu zelfs via DM lastig te vallen :D
Gewoon lekker negeren. TR's werken 10x beter dan erop happen. Daar zijn ze immers op uit.
pi_183090150
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:54 schreef zoem het volgende:

[..]

Noem eens één goede reden op waarom je plotseling na deze race heel erg toevallig fan geworden bent van Ocon. Zal ik het voor je invullen? Je komt ordinair de boel op stelten zetten in de hoop dat de rest van de kliek ook leuk komt kwallen. Met jou zijn niet zo lang geleden duidelijke afspraken gemaakt hieromtrent met nota bene een FA en je verbreekt nu alweer de belofte. Je zou je moeten schamen.
lol _O-

PSVCL doet geen vlieg kwaad lol
pi_183090232
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

lol _O-

PSVCL doet geen vlieg kwaad lol
Dat is voor mij de enige user waarvan ik voor 100% durf te zeggen dat het een troll is. Nog een hele slechte ook trouwens :')
pi_183090253
Waarom mag PSVCL überhaupt nog in dit subforum posten? Daar is na lang nadenken en een briljante ingeving PTA toch voor bedacht?

Of als PSVCL en andere trollen wel mogen blijven posten, wat is dan de toegevoegde waarde van het topic in PTA?
pi_183090272
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:02 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat is voor mij de enige user waarvan ik voor 100% durf te zeggen dat het een troll is. Nog een hele slechte ook trouwens :')
Hij is een beetje pro-mocro en psv, voor de rest een prima gozer
pi_183090273
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom mag PSVCL überhaupt nog in dit subforum posten? Daar is na lang nadenken en een briljante ingeving PTA toch voor bedacht?

Of als PSVCL en andere trollen wel mogen blijven posten, wat is dan de toegevoegde waarde van het topic in PTA?
PTA is niet voor trollen, alsjeblieft niet zeg.
  zondag 11 november 2018 @ 22:06:01 #38
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090318
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:03 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ach jongen toch. Lazer toch op. Ga lekker een pand kraken ofzo of je haar groen laten verven.
Moderatie is al naar bed ofzo?
Het enige wat ik zie is een waarschuwing voor mensen die op trollen reageren. De omgekeerde wereld :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183090329
Maar jongens, wat is een trol eigenlijk? Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
  zondag 11 november 2018 @ 22:06:51 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090341
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar jongens, wat is een trol eigenlijk? Hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
Kijk eens in de spiegel?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 11 november 2018 @ 22:06:59 #41
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183090346
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

lol _O-

PSVCL doet geen vlieg kwaad lol
Bedankt, erg constructief.

Nu wil ik hier verder geen specifieke personen uitlichten. Het is wederom gewoon bijzonder typerend dat bij een akkefietje de usual suspects zich komen melden. Het is niet de bedoeling hier een VBL-bash topic van te maken. Het probleem is breder dan dat. En wij vinden het minstens zo vervelend als jullie.
pi_183090353
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2018 22:06 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel?
Ik vraag gewoon wat :?

Hup max.
  zondag 11 november 2018 @ 22:09:23 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090410
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Bedankt, erg constructief.

Nu wil ik hier verder geen specifieke personen uitlichten. Het is wederom gewoon bijzonder typerend dat bij een akkefietje de usual suspects zich komen melden. Het is niet de bedoeling hier een VBL-bash topic van te maken. Het probleem is breder dan dat. En wij vinden het minstens zo vervelend als jullie.
Doe er dan wat aan, of zeg ik nu iets heeeeeel geks?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183090422
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hoeveel postings ben jij vandaag kwijtgeraakt?
pi_183090440
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Bedankt, erg constructief.

Nu wil ik hier verder geen specifieke personen uitlichten. Het is wederom gewoon bijzonder typerend dat bij een akkefietje de usual suspects zich komen melden. Het is niet de bedoeling hier een VBL-bash topic van te maken. Het probleem is breder dan dat. En wij vinden het minstens zo vervelend als jullie.
VBL wordt al jaren zwaar gediscrimineerd dus dat zijn we wel gewend, niet voor niks heb ik er ooit een mooi topic over gemaakt

ONZ / Een dagje met de baas meelopen
pi_183090446
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoeveel postings ben jij vandaag kwijtgeraakt?
Ik denk 0, al kan ik er 1 of 2 naast zitten.
pi_183090461
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

VBL wordt al jaren zwaar gediscrimineerd dus dat zijn we wel gewend, niet voor niks heb ik er ooit een mooi topic over gemaakt

ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Ik heb zo hard gelachen om dit topic toen.
pi_183090469
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

VBL wordt al jaren zwaar gediscrimineerd dus dat zijn we wel gewend, niet voor niks heb ik er ooit een mooi topic over gemaakt

ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Hahahahaha
  zondag 11 november 2018 @ 22:11:19 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183090470
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

VBL wordt al jaren zwaar gediscrimineerd dus dat zijn we wel gewend, niet voor niks heb ik er ooit een mooi topic over gemaakt

ONZ / Een dagje met de baas meelopen
_O-
pi_183090497
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom mag PSVCL überhaupt nog in dit subforum posten? Daar is na lang nadenken en een briljante ingeving PTA toch voor bedacht?

Of als PSVCL en andere trollen wel mogen blijven posten, wat is dan de toegevoegde waarde van het topic in PTA?
Dat topic heeft ook volledig zijn doel gemist en is van generlei waarde, aangezien de trollen niet zijn verdwenen. Wat ook niet te verwachten was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 11 november 2018 @ 22:13:37 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090538
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat topic heeft ook volledig zijn doel gemist en is van generlei waarde, aangezien de trollen niet zijn verdwenen. Wat ook niet te verwachten was.
Sterker nog in het PTA topic zitten dus géén trollen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183090556
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat topic heeft ook volledig zijn doel gemist en is van generlei waarde, aangezien de trollen niet zijn verdwenen. Wat ook niet te verwachten was.
Dat topic is ook nooit bedoeld om trollen op te vangen :'), gewoon een groepje mensen die het hier wel hadden gezien door al het gezeik zoals je nu ook weer ziet.

''Hij is wel een troll
Hij is niet een troll
Hij is stom
Zij is stommer
Hij is nog stommerder
Zij is nog stommerderer''

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2018 22:14:34 ]
pi_183090564
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik heb zo hard gelachen om dit topic toen.
Nu nog steeds moet ik erom lachen
  zondag 11 november 2018 @ 22:14:46 #54
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183090569
VBL on tour...
And so is the past
pi_183090583
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nu nog steeds moet ik erom lachen
Dat moet wel je beste topic ooit zijn denk ik zo.
pi_183090591
Wordt tijd voor een optie om iemand op een blocklist te zetten in de mobiele layout.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183090614
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat moet wel je beste topic ooit zijn denk ik zo.
Ja kan me geen ander herinneren :')
pi_183090641
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Persoonlijke aanvallen gaan per definitie weg, zelfs als het aan de meest vervelende trol gericht is. Dat maakt de boel alleen maar erger.
Haal de oorzaak een keer weg.

Die gasten lachen zich een ongeluk en komen de volgende keer gewoon terug. Lekker een forum verneuken.

DAT maakt de boel alleen maar erger.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 11 november 2018 @ 22:21:08 #59
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090734
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Haal de oorzaak een keer weg.

Die gasten lachen zich een ongeluk en komen de volgende keer gewoon terug. Lekker een forum verneuken.

DAT maakt de boel alleen maar erger.
We zijn in Nederland he. Daar pakken we niet de oorzaak aan, maar het gevolg.

quote:
Kap eens met reageren op 'trollen'. Als iets je niet bevalt, plaats je een TR.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 11 november 2018 @ 22:22:02 #60
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183090759
quote:
15s.gif Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Doe er dan wat aan, of zeg ik nu iets heeeeeel geks?
Nee hoor, maar het gereedschap van een mod is beperkt. Voor zwaardere maatregelen zijn wij afhankelijk van de FA's, maar zij leggen iemand niet zomaar iets op. En terecht. Maar dat betekent dus wel dat er een duidelijke (en eventueel structurele) aanleiding moet zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

VBL wordt al jaren zwaar gediscrimineerd dus dat zijn we wel gewend, niet voor niks heb ik er ooit een mooi topic over gemaakt

ONZ / Een dagje met de baas meelopen
Nou ja, generaliseren en discrimineren is nooit goed, maar jullie maken het er zelf ook wel een beetje naar he ;)
pi_183090783
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

We zijn in Nederland he. Daar pakken we niet de oorzaak aan, maar het gevolg.

[..]

Dat idd, dan hebben de trollen gewoon gewonnen als mods dat zeggen. Is gewoon een witte vlag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183090797
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja kan me geen ander herinneren :')
Waarom zitten jullie hier te posten ipv in VBL SC?

Gewoon een interessevraag natuurlijk want superfijn dat jullie een mening hebben en willen delen
  zondag 11 november 2018 @ 22:23:10 #63
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090805
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat idd, dan hebben de trollen gewoon gewonnen als mods dat zeggen. Is gewoon een witte vlag.
Viva le France!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183090823
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom zitten jullie hier te posten ipv in VBL SC?

Gewoon een interessevraag natuurlijk want superfijn dat jullie een mening hebben en willen delen
Ik werd gequote en daardoor ging ik meelezen hier.
pi_183090858
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

We zijn in Nederland he. Daar pakken we niet de oorzaak aan, maar het gevolg.

[..]

Trollen staat niet voor niks tussen aanhalingstekens lijkt me.

Of iemand een troll is is niet aan de users om dat te bepalen. Daar gaat het nou net mis in F1.
pi_183090907
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Trollen staat niet voor niks tussen aanhalingstekens lijkt me.

Of iemand een troll is is niet aan de users om dat te bepalen. Daar gaat het nou net mis in F1.
Prima, vandaag was het ook gewoon weer geluk van Max.
pi_183090944
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Haal de oorzaak een keer weg.

Die gasten lachen zich een ongeluk en komen de volgende keer gewoon terug. Lekker een forum verneuken.

DAT maakt de boel alleen maar erger.
Die gasten moeten gewoon naar de kerk
pi_183090948
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Prima, vandaag was het ook gewoon weer geluk van Max.
Ik vond het anders aardig pech hebben.
pi_183090951
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Trollen staat niet voor niks tussen aanhalingstekens lijkt me.

Of iemand een troll is is niet aan de users om dat te bepalen. Daar gaat het nou net mis in F1.
Als een aantal personen zich zo misdragen dat de overgrote meerderheid zich er aan irriteert, heb je zeker wel een punt als je iemand wegzet als trol.
Cl, sosa en nog een paar.

Snap niet waarom je zo slaafs bent. 'het is aan een ander'. Flikker toch op joh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 11 november 2018 @ 22:28:13 #70
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_183090970
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Trollen staat niet voor niks tussen aanhalingstekens lijkt me.

Of iemand een troll is is niet aan de users om dat te bepalen. Daar gaat het nou net mis in F1.
Het is vrij duidelijk, want er is nu eenmaal een groep users die je tijdens de race nooit ziet tót het moment er iets gebeurt, en dan is het altijd de schuld van Verstappen, al rijdt er bijvoorbeeld iemand vol bij hem achterin ( :+). Die kunnen we echt wel missen, want ze geven geen fuck om autosport, en dat is te zien aan hun zeer bijzondere inzichten op "de feiten" en zelfverzonnen regels.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_183091084
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het is vrij duidelijk, want er is nu eenmaal een groep users die je tijdens de race nooit ziet tót het moment er iets gebeurt, en dan is het altijd de schuld van Verstappen, al rijdt er bijvoorbeeld iemand vol bij hem achterin ( :+). Die kunnen we echt wel missen, want ze geven geen fuck om autosport, en dat is te zien aan hun zeer bijzondere inzichten op "de feiten" en zelfverzonnen regels.
Ben ik ook wel met je eens, maar als de andere helft daar weer tegenin gaat ontspoord het topic helemaal, en je ziet aan de VBL-sc wel dat ze het geweldig vinden als er reacties op komen.

Daarnaast zie ik ook vaak zat valse beschuldigingen van troll zijn, en dat is evenmin leuk.
pi_183091206
We laten 'trol' posts staan, want iedereen heeft recht op een mening. Maar reacties op trollen worden verwijderd, want die mening mag niet.

Contradictio in Terminus.


Dan heb ik nog liever dat er helemaal niet meer gemod wordt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2018 23:02:37 ]
pi_183091260
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het is vrij duidelijk, want er is nu eenmaal een groep users die je tijdens de race nooit ziet tót het moment er iets gebeurt, en dan is het altijd de schuld van Verstappen, al rijdt er bijvoorbeeld iemand vol bij hem achterin ( :+). Die kunnen we echt wel missen, want ze geven geen fuck om autosport, en dat is te zien aan hun zeer bijzondere inzichten op "de feiten" en zelfverzonnen regels.
Het zijn gewoon bijzondere mensen. Die krijgen een kick dat zodra een concurrerende club achterkomt of iets vervelends overkomt, dan gaan ze meteen naar dat topic om daar actief deel nemen.

Bijzonder hoe dat gaat. Dat die jongens dat nodig hebben en uit zoiets extreem simpels zo enorm veel voldoening halen. En dan zou je verwachten, dat is na een paar keer saai of gewoon kinderachtig... Naar het zal je verbazen dat doen ze na tien jaar nog steeds. Dat voorspeld niet veel goed voor de komende vijftig jaar, want dit soort rariteiten zie je terugkomen in omgang met andere mensen zoals op het werk of op straat
pi_183093154
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het zijn gewoon bijzondere mensen. Die krijgen een kick dat zodra een concurrerende club achterkomt of iets vervelends overkomt, dan gaan ze meteen naar dat topic om daar actief deel nemen.

Bijzonder hoe dat gaat. Dat die jongens dat nodig hebben en uit zoiets extreem simpels zo enorm veel voldoening halen. En dan zou je verwachten, dat is na een paar keer saai of gewoon kinderachtig... Naar het zal je verbazen dat doen ze na tien jaar nog steeds. Dat voorspeld niet veel goed voor de komende vijftig jaar, want dit soort rariteiten zie je terugkomen in omgang met andere mensen zoals op het werk of op straat
voorspeld _O-
pi_183093207
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het zijn gewoon bijzondere mensen. Die krijgen een kick dat zodra een concurrerende club achterkomt of iets vervelends overkomt, dan gaan ze meteen naar dat topic om daar actief deel nemen.

Bijzonder hoe dat gaat. Dat die jongens dat nodig hebben en uit zoiets extreem simpels zo enorm veel voldoening halen. En dan zou je verwachten, dat is na een paar keer saai of gewoon kinderachtig... Naar het zal je verbazen dat doen ze na tien jaar nog steeds. Dat voorspeld niet veel goed voor de komende vijftig jaar, want dit soort rariteiten zie je terugkomen in omgang met andere mensen zoals op het werk of op straat
Wat een rare aanname, volgensmij is 99% op dit forum een act namelijk
pi_183093216
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 00:09 schreef JanCees het volgende:

[..]

voorspeld _O-
ondanks dat ik het eens ben met opgebaarde ben ik het weer met jou eens dat zo een spelfout zijn post een ietwat grappiger maakt. :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183094297
quote:
13s.gif Op zondag 11 november 2018 22:35 schreef BroesWillems het volgende:
We laten 'trol' posts staan, want iedereen heeft recht op een mening. Maar reacties op trollen worden verwijderd, want die mening mag niet.

Contradictio in Terminus.

Dan heb ik nog liever dat er helemaal niet meer gemod wordt.
+1

Valt me vaker op dat trollen een bericht plaatsen (zogenaamd 'de onschuld zelve'), met als doel om negatieve- of zelfs haat reacties hiermee uit te lokken, waardoor uiteindelijk niet zij, maar de reageerders gecensureerd- of zelfs bestraft worden.
De moderators (die hier en daar best goed werk verrichten, maar lang niet altijd) lijken dit soort spelletjes niet door te hebben, waardoor de troll vaak zijn gang kan blijven gaan (want een troll-post verhult als een 'mening' is kennelijk toegestaan, behalve dan de verhitte reacties hierop uiteraard).

Het F1 subforum wordt verpest door dit soort ziekelijke trollen, en de moderators laten hen té veel hun gang gaan (wellicht heeft dit ook te maken met een tekort aan mods in dit subforum? Dit laat ik even in het midden).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_183094307
De vaste kliek weet heel goed wie de trollen zijn. Hap gewoon niet op ze des te sneller zijn ze weg. Als users maak je het met z'n allen gezellig. Niet alleen de mods. Zij doen wat ze kunnen. Verder is het erg storend als er op op iedere trolpost er 5 a 6 users gaan roepen trol, trol, trol. Zet gewoon een TR. Ook dat komt het topic ten goede.
pi_183094959
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een rare aanname, volgensmij is 99% op dit forum een act namelijk
Zeuren over een aanname om vervolgens een gigantische aanname te doen. :D
pi_183096335
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 06:38 schreef potjecreme het volgende:
De vaste kliek weet heel goed wie de trollen zijn. Hap gewoon niet op ze des te sneller zijn ze weg. Als users maak je het met z'n allen gezellig. Niet alleen de mods. Zij doen wat ze kunnen. Verder is het erg storend als er op op iedere trolpost er 5 a 6 users gaan roepen trol, trol, trol. Zet gewoon een TR. Ook dat komt het topic ten goede.
Dit, amen.
pi_183096379
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 06:38 schreef potjecreme het volgende:
De vaste kliek weet heel goed wie de trollen zijn. Hap gewoon niet op ze des te sneller zijn ze weg. Als users maak je het met z'n allen gezellig. Niet alleen de mods. Zij doen wat ze kunnen. Verder is het erg storend als er op op iedere trolpost er 5 a 6 users gaan roepen trol, trol, trol. Zet gewoon een TR. Ook dat komt het topic ten goede.
Dit _O_
pi_183097819
Hoe kan je nou een topic midden in een discussie sluiten?

Wat een debiele actie zeg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 11:57:02 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183097839
Een moddergooigevecht noem ik geen discussie. En al helemaal niet als twee personen die nooit in F1 te vinden zijn tenzij er weer op Max te haten valt verantwoordelijk zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183097871
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Een moddergooigevecht noem ik geen discussie. En al helemaal niet als twee personen die nooit in F1 te vinden zijn tenzij er weer op Max te haten valt verantwoordelijk zijn.
Oh is dat nieuwe policy. Dat alleen regulars ergens mogen posten.

Erg vreemd
pi_183097874
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Een moddergooigevecht noem ik geen discussie. En al helemaal niet als twee personen die nooit in F1 te vinden zijn tenzij er weer op Max te haten valt verantwoordelijk zijn.
Ik ben er wel ooit. Maar omdat ik niet dagelijks in F1 post mag ik geen discussie aangaan?

Je hebt gelijk dat ik modder gegooid heb naar vosss, naar pas nadat hij me voor idioot uitmaakte. Had dat dan gewoon weggehaald.
pi_183097884
Verander dit forum lekker in 'max cirkeltrek forum'
pi_183097885
Tegen max = trollen
pi_183097890
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Ben er klaar mee.

De trollen mogen weer naar VBL, dit topic gaat over 11 dagen weer open.
Ja laat die trollen lekker naar VBL komen, raar bericht weer dit
pi_183097899
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tegen max = trollen
De regels niet snappen en elke gelegenheid aangrijpen om Max af te branden ook ( en vooral!) als dat volkomen onterecht is = trollen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183097914
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 12:00 schreef vosss het volgende:

[..]

De regels niet snappen en elke gelegenheid aangrijpen om Max af te branden ook ( en vooral!) als dat volkomen onterecht is = trollen.
En jij bepaalt of dat onterecht is?

Je komt er zelf mee dat Max niets te verwijten is. Als je dat wel vindt, ben je een totale idioot. Wie is er dan de troll?

Lekker om zo de discussie aan te gaan. :')
pi_183097921
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 12:00 schreef vosss het volgende:

[..]

De regels niet snappen en elke gelegenheid aangrijpen om Max af te branden ook ( en vooral!) als dat volkomen onterecht is = trollen.
Zelfs Hamilton vindt Max gedeeltelijk schuldig maar het is volkomen onterecht om Max als schuldige aan te wijzen :O
pi_183097925
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 12:00 schreef vosss het volgende:

[..]

De regels niet snappen en elke gelegenheid aangrijpen om Max af te branden ook ( en vooral!) als dat volkomen onterecht is = trollen.
Jij bepaalt dus welke meningen toegestaan zijn. Oké kim jong Un.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 12:02:59 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 12:02:05 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183097929
Lees anders ook even dit topic terug om te zien hoe snel ik iets trollen noem. Spoiler: niet zo heel snel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183097946
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Lees anders ook even dit topic terug om te zien hoe snel ik iets trollen noem. Spoiler: niet zo heel snel.
Gooi dat topic dan weer open, want ik was daar aan het meelezen en heel veel gebeurde er niet he?
pi_183097954
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zelfs Hamilton vindt Max gedeeltelijk schuldig maar het is volkomen onterecht om Max als schuldige aan te wijzen :O
Dat is gewoon een psychologisch spelletje van Lewis. Lewis had daar gewoon dezelfde lijn als Max gepakt. Terecht.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:03:49 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183097957
Aha. Hier zijn de boys :)

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183097958
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Lees anders ook even dit topic terug om te zien hoe snel ik iets trollen noem. Spoiler: niet zo heel snel.
Graag verklaring waarom je VBL in het diskrediet brengt
pi_183097968
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is gewoon een psychologisch spelletje van Lewis. Lewis had daar gewoon dezelfde lijn als Max gepakt. Terecht.
Dat bepaal jij niet engnek.
pi_183097977
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je komt er zelf mee dat Max niets te verwijten is. Als je dat wel vindt, ben je een totale idioot.
Dat heb je goed begrepen.
quote:
Wie is er dan de troll?
Jij. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183097979
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is gewoon een psychologisch spelletje van Lewis. Lewis had daar gewoon dezelfde lijn als Max gepakt. Terecht.
En dan had Max er iets van gevonden. En hadden we daarover kunnen praten.

Is toch gewoon een andere invalshoek. Als je enkel met fans van Max wilt praten is er vast wel een max verstappen forum?
pi_183097980
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Lees anders ook even dit topic terug om te zien hoe snel ik iets trollen noem. Spoiler: niet zo heel snel.
Grijp dan in op die reacties ipv een druk lopend topic te sluiten. De tering zeg. Of mag het alleen open blijven zolang we op Max blijven geilen en is het anders trollen?

Overigens heb ik niets tegen Max. Prima kerel. Maar blijkbaar ben ik ineens een Max hater? :')
pi_183097983
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is gewoon een psychologisch spelletje van Lewis. Lewis had daar gewoon dezelfde lijn als Max gepakt. Terecht.
Omdat ze dat bij Ziggo zeggen, leer eens een eigen mening te hebben fanboy
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 12:05:09 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183097986
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Graag verklaring waarom je VBL in het diskrediet brengt
1. Het zijn twee vaste VBL-gasten die de boel verstieren
2. Het zijn veel vaste VBL-gasten die nu hier komen rellen

Ik ga er vanaf nu ook niet verder op in, topic is dicht en het getroll is klaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183097994
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

1. Het zijn twee vaste VBL-gasten die de boel verstieren
2. Het zijn veel vaste VBL-gasten die nu hier komen rellen

Ik ga er vanaf nu ook niet verder op in, topic is dicht en het getroll is klaar.
Een lesje logica heb jij nooit gehad op het mbo.
pi_183097998
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

1. Het zijn twee vaste VBL-gasten die de boel verstieren
2. Het zijn veel vaste VBL-gasten die nu hier komen rellen

Ik ga er vanaf nu ook niet verder op in, topic is dicht en het getroll is klaar.
1. Dat is gewoon toeval
2. Dat slaat nergens op
pi_183098009
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat heb je goed begrepen.

[..]

Jij. :)
Log je nu weer uit? Of blijf iig weg uit feedback als je dit soort reacties post.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:06:34 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098015
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

1. Het zijn twee vaste VBL-gasten die de boel verstieren
2. Het zijn veel vaste VBL-gasten die nu hier komen rellen

Ik ga er vanaf nu ook niet verder op in, topic is dicht en het getroll is klaar.
Ordnung müss sein.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183098019
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Log je nu weer uit? Of blijf iig weg uit feedback als je dit soort reacties post.
Nee en nee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183098046
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

1. Het zijn twee vaste VBL-gasten die de boel verstieren
2. Het zijn veel vaste VBL-gasten die nu hier komen rellen

Ik ga er vanaf nu ook niet verder op in, topic is dicht en het getroll is klaar.
Oh ik post ook op VBL en daarom ben ik nu aan het rellen? :')

En er niet verder op ingaan? Stelt me teleur dat je de discussie er niet eens over aan wil gaan. Daar is feedback toch voor?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 12:14:47 ]
pi_183098061
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee en nee.
Oké. Je zult wel trots zijn dat Nattekat heeft ingegrepen in het topic. Schandalig dat iemand MaxGod een keer iets verwijt.
pi_183098115
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oké. Je zult wel trots zijn dat Nattekat heeft ingegrepen in het topic. Schandalig dat iemand MaxGod een keer iets verwijt.
Er valt Max niets te verwijten. Dat jij dat niet inziet zegt meer over jou dan over Max, Nattekat of mijzelf. Me dunkt.

En vanaf hier reageer ik niet meer op je ongefundeerde domme uitspraken. Prettige dag nog verder :W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183098138
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Er valt Max niets te verwijten. Dat jij dat niet inziet zegt meer over jou dan over Max, Nattekat of mijzelf. Me dunkt.

En vanaf hier reageer ik niet meer op je ongefundeerde domme uitspraken. Prettige dag nog verder :W
Reageer maar niet meer inderdaad. Nattekat wil niet dat er verder over gesproken wordt. :)

Tot de volgende race. :W
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:13:15 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098141
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Er valt Max niets te verwijten.
Er valt Max van alles te verwijten. Wat een tokkiegedrag vertoonde hij daar zeg. Het temperament van papa kwam heel snel naar boven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 12 november 2018 @ 12:13:17 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183098143
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef vosss het volgende:
Er valt Max niets te verwijten.
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat dit een mening is, en daardoor niet iedereen hetzelfde vindt?
pi_183098166
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat dit een mening is, en daardoor niet iedereen hetzelfde vindt?
Nee dat is niet zo moeilijk. Echter als de volledige F1 wereldpers de fout voor 100% bij Ocon legt, is het dan zo moeilijk voor jullie om te begrijpen dat jullie het wellicht bij het verkeerde einde hebben?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183098174
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er valt Max van alles te verwijten. Wat een tokkiegedrag vertoonde hij daar zeg. Het temperament van papa kwam heel snel naar boven.
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 17:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat een hoop onderbuik gevoelens die nergens op gebaseerd zijn zeg.
Weet je nog?
pi_183098185
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo moeilijk. Echter als de volledige F1 wereldpers de fout voor 100% bij Ocon legt, is het dan zo moeilijk voor jullie om te begrijpen dat jullie het wellicht bij het verkeerde einde hebben?
De fout van het incident ligt bij Ocon. Daar zijn we het over eens. Maar Verstappen had hem voorbij kunnen laten gaan en vervolgens gewoon de race kunnen winnen.

Wat snap je er niet aan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 12:16:26 ]
  maandag 12 november 2018 @ 12:19:01 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183098240
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo moeilijk. Echter als de volledige F1 wereldpers de fout voor 100% bij Ocon legt, is het dan zo moeilijk voor jullie om te begrijpen dat jullie het wellicht bij het verkeerde einde hebben?
Nee hoor, ik val dan ook geen mensen aan op een andere mening.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:22:35 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098308
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:15 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

[..]

Weet je nog?
Jazeker. Maar ik zie niet in hoe jouw oude topic verband houdt met het gesloten Ocon fantopic :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:23:30 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098327
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo moeilijk. Echter als de volledige F1 wereldpers de fout voor 100% bij Ocon legt, is het dan zo moeilijk voor jullie om te begrijpen dat jullie het wellicht bij het verkeerde einde hebben?
Dat Ocon fout zat wil ik best als waarheid aannemen. Maar waarom sluit je dan een fantopic :?
Volgens mij is dat de vraag die centraal staat.

:)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183098337
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jazeker. Maar ik zie niet in hoe jouw oude topic verband houdt met het gesloten Ocon fantopic :)
Jij vond de moderatie en users hier prima, maar ondertussen loop je nu zelf te zuigen.

Voor mij genoeg bewijs dat jij een ekte troll bent in elk geval :)
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:24:43 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098353
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:23 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Jij vond de moderatie en users hier prima, maar ondertussen loop je nu zelf te zuigen.

Voor mij genoeg bewijs dat jij een ekte troll bent in elk geval :)
En waar zuig ik precies :? Graag even een url naar de desbetreffende post.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183098402
quote:
13s.gif Op maandag 12 november 2018 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En waar zuig ik precies :? Graag even een url naar de desbetreffende post.
Hoef je maar 1 post naar boven te gaan, stop er maar gewoon mee, het is wel duidelijk zo.
  maandag 12 november 2018 @ 12:32:37 #124
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183098521
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er valt Max van alles te verwijten. Wat een tokkiegedrag vertoonde hij daar zeg. Het temperament van papa kwam heel snel naar boven.
:')
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:34:55 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098574
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:27 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Hoef je maar 1 post naar boven te gaan, stop er maar gewoon mee, het is wel duidelijk zo.
Dus omdat ik opmerk dat het vreemd is dat een fantopic van een coureur gesloten wordt, ben je een trol?

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183098605
Onlogisch was er weer niet bij hoor.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:36:06 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098607
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:32 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

:')
Jammer dat sommige mensen niet in staat zijn inhoudelijk te reageren. Reageer dan niet is het devies :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 12 november 2018 @ 12:36:50 #128
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183098624
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jammer dat sommige mensen niet in staat zijn inhoudelijk te reageren. Reageer dan niet is het devies :)
Man, in het voetbal zien we aan de lopende band dit soort acties. Als de FIA ook het voetba zou regelen, dan zouden er meerdere spelers geschorst moeten worden.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 12 november 2018 @ 12:37:10 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183098632
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Man, in het voetbal zien we aan de lopende band dit soort acties. Als de FIA ook het voetba zou regelen, dan zouden er meerdere spelers geschorst moeten worden.
voetba
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:37:16 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098636
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Man, in het voetbal zien we aan de lopende band dit soort acties. Als de FIA ook het voetba zou regelen, dan zouden er meerdere spelers geschorst moeten worden.
voetba
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183098640
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dus omdat ik opmerk dat het vreemd is dat een fantopic van een coureur gesloten wordt, ben je een trol?

[ afbeelding ]
Kijk even hoe je binnen komt man _O-

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Aha. Hier zijn de boys :)

[ afbeelding ]
Je bent gewoon af.
  maandag 12 november 2018 @ 12:38:01 #132
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183098652
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

voetba
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

voetba
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jammer dat sommige mensen niet in staat zijn inhoudelijk te reageren. Reageer dan niet is het devies :)
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:39:12 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098678
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:37 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Kijk even hoe je binnen komt man _O-

[..]

Je bent gewoon af.
Ehm, ok.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 12 november 2018 @ 12:39:34 #134
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183098686
Wat heeft voetbal inhoudelijk te maken met F1, laat staan met feedback :? Ja bij het voetbal duwen ze, dat is een contactsport. Als iemand duwt bij het darten o.i.d. wordt het hem ook veel kwalijker genomen.
  maandag 12 november 2018 @ 12:40:39 #135
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183098711
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
Wat heeft voetbal inhoudelijk te maken met F1, laat staan met feedback :? Ja bij het voetbal duwen ze, dat is een contactsport. Als iemand duwt bij het darten o.i.d. wordt het hem ook veel kwalijker genomen.
Hoe is het in de ene sport opeens een tokkieactie dan?
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 12 november 2018 @ 12:41:37 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183098737
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe is het in de ene sport opeens een tokkieactie dan?
Als iemand dit doet na een voetbalwedstrijd vind ik het ook gewoon een tokkieactie hoor.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 12:42:13 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183098758
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 12:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hoe is het in de ene sport opeens een tokkieactie dan?
Waar maak jij uit op dat het in voetbal geen tokkieactie is??????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183098809
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar maak jij uit op dat het in voetbal geen tokkieactie is??????
Haten op LensGod :')




[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 12:46:41 ]
pi_183098863
Ik weet niet of het al besproken is, ben niet in de gelegenheid dit topic terug te lezen, maar waarom is het Ocon fantopic dicht?
pi_183100147
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dus omdat ik opmerk dat het vreemd is dat een fantopic van een coureur gesloten wordt, ben je een trol?

Er was geen fantopic voor Ocon. Er was een trolltopic met de naam Ocon in de titel van een notoire anti-Max troll nadat Ocon diezelfde Max van de baan gerost heeft. Persoonlijk vind ik het sluiten van het topic nog vrij mild qua reactie, net zoals het duwen van Max nogal mild was na de actie van Ocon.

Maar dat is mijn mening.
pi_183100435
F1 / [F1 Algemeen] 2018 Formula1 GP's #727 Op naar de woestijn!

Mijn reactie is verwijderd waarin ik de actie van Max walgelijk benoem. Niet de eerste keer overigens dat kritiek op Max wordt verwijderd. Waar slaat dit op? Walgelijke subjectieve mods. Zodra het over Max gaat, beginnen ze te janken hoor. Kut forum.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 13:57:12 ]
pi_183100482
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:56 schreef Bolasie het volgende:
F1 / [F1 Algemeen] 2018 Formula1 GP's #727 Op naar de woestijn!

Mijn reactie is verwijderd waarin ik de actie van Max walgelijk benoem. Niet de eerste keer overigens dat kritiek op Max wordt verwijderd. Waar slaat dit op? Walgelijke subjectieve mods. Zodra het over Max gaat, beginnen ze te janken hoor. Kut forum.
ViesMad.
pi_183100502
Oh, laat maar. Ik heb even dit topic doorgenomen en zie dat Nattekat de verantwoordelijke persoon is. Ik weet genoeg.
pi_183100637
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:59 schreef Bolasie het volgende:
Oh, laat maar. Ik heb even dit topic doorgenomen en zie dat Nattekat de verantwoordelijke persoon is. Ik weet genoeg.
Ok doei.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 15:26:52 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183102239
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:40 schreef TagForce het volgende:

[..]

Er was geen fantopic voor Ocon.


F1 / Ocon fantopic

De holocaust heeft zeker ook nooit plaatsgevonden?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183102445
edit : -Laat ook maar.-

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 15:36:14 ]
pi_183102612
Erg jammer dat je hier alleen mag posten als je Max fanboy bent.

Ik ben dat wel eigenlijk, maar ga toch twijfelen of ik hier nog wel wil posten als het zo moet.
pi_183102634
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 15:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

F1 / Ocon fantopic

De holocaust heeft zeker ook nooit plaatsgevonden?
Doe nou eens niet zo achterlijk dom.
  maandag 12 november 2018 @ 15:45:47 #149
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183102661
Ik ben op zoek naar het Ocon fantopic, maar die is blijkbaar dicht?
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 15:48:58 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183102741
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Doe nou eens niet zo achterlijk dom.
--------
melding:
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183102750
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2018 15:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

F1 / Ocon fantopic

De holocaust heeft zeker ook nooit plaatsgevonden?
:')
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jammer dat sommige mensen niet in staat zijn inhoudelijk te reageren. Reageer dan niet is het devies :)
Tijd om je eigen advies op te volgen.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 15:50:17 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183102779
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:49 schreef TagForce het volgende:

[..]

:')

[..]

Tijd om je eigen advies op te volgen.
Ik stel vragen en verkondig, in tegenstelling tot jou, geen onwaarheden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183102812
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Ben er klaar mee.

De trollen mogen weer naar VBL, dit topic gaat over 11 dagen weer open.
Tjah, nattekat. Jullie kunnen ook gewoon de oorzaak weghalen door de trollen er niet te laten posten.
Hoef je je ook niet te irriteren aan ze. Zoals de rest al doet op dit eens zo leuke forum.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183103015
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tjah, nattekat. Jullie kunnen ook gewoon de oorzaak weghalen door de trollen er niet te laten posten.
Hoef je je ook niet te irriteren aan ze. Zoals de rest al doet op dit eens zo leuke forum.
Wie zijn dan de trollen en waarom?

Jammer voor vosss als ie ineens geband wordt. Volgens mij post hij hier graag.
pi_183103150
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wie zijn dan de trollen en waarom?

Jammer voor vosss als ie ineens geband wordt. Volgens mij post hij hier graag.
O.a. waren het gisteren weer sosa en psvcl. Die gasten komen echt alleen als Max is uitgevallen.

Waarom? Om lekker te kloten en alles te laten ontsporen. Zoals gisteren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183103186
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik stel vragen en verkondig, in tegenstelling tot jou, geen onwaarheden.
Je hele discussie is gebaseerd op een onwaarheid die je als waarheid verkondigt. Namelijk de onwaarheid dat er een legitiem fantopic voor Ocon was.
pi_183103232
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

O.a. waren het gisteren weer sosa en psvcl. Die gasten komen echt alleen als Max is uitgevallen.

Waarom? Om lekker te kloten en alles te laten ontsporen. Zoals gisteren.
Oké, ik heb het live topic niet meegemaakt. Nattekat sloot ineens het topic vandaag terwijl er een discussie gaande was (waar ik het blijkbaar eens ben met Hamilton) dus ik voelde me aangesproken.

Jammer dat een topic meteen dicht moet. Haal dan wat reacties weg.
pi_183103263
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oké, ik heb het live topic niet meegemaakt. Nattekat sloot ineens het topic vandaag terwijl er een discussie gaande was (waar ik het blijkbaar eens ben met Hamilton) dus ik voelde me aangesproken.

Jammer dat een topic meteen dicht moet. Haal dan wat reacties weg.
Dat was het 'live' topic... Die gaan altijd dicht enige tijd nadat de race afgelopen is, en er dus weinig 'live' meer te melden valt. Opschonen heeft dan ook weinig zin, want het topic gaat toch op maandag dicht.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 16:08:07 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183103266
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:04 schreef TagForce het volgende:

[..]

Je hele discussie is gebaseerd op een onwaarheid die je als waarheid verkondigt. Namelijk de onwaarheid dat er een legitiem fantopic voor Ocon was.
Hij was aangemaakt. Dan is hij er toch? Dat is toch een vaststaand gegeven? Waarom wordt hij dan gesloten?

Op die vraag komt geen antwoord. In tegenstelling tot feedback geven in jouw subforum komt de dienstdoende mod liever naar een nietszeggend SCtje waar hij vervolgens ook weigert om op de materie in te gaan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183103318
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij was aangemaakt. Dan is hij er toch? Dat is toch een vaststaand gegeven? Waarom wordt hij dan gesloten?

Op die vraag komt geen antwoord. In tegenstelling tot feedback geven in jouw subforum komt de dienstdoende mod liever naar een nietszeggend SCtje waar hij vervolgens ook weigert om op de materie in te gaan.
Nogmaals: Nee, er is nooit een Ocon Fantopic aangemaakt. Er is een topic aangemaakt met de titel 'Ocon Fantopic', door een notoire troll, met als enige doel trollen. Dat is geen fantopic, dat is een trolltopic, hoe hard je ook de titel Ocon Fantopic maakt. Hoe duidelijk wil je het hebben?
pi_183103326
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:08 schreef TagForce het volgende:

[..]

Dat was het 'live' topic... Die gaan altijd dicht enige tijd nadat de race afgelopen is, en er dus weinig 'live' meer te melden valt. Opschonen heeft dan ook weinig zin, want het topic gaat toch op maandag dicht.
Weinig live te melden, maar er was blijkbaar nog genoeg stof tot discussie. Moesten we dan echt een nieuw topic openen? Een live topic stopt vanzelf wel als de discussie klaar is.
pi_183103383
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 16:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Weinig live te melden, maar er was blijkbaar nog genoeg stof tot discussie. Moesten we dan echt een nieuw topic openen? Een live topic stopt vanzelf wel als de discussie klaar is.
In het kort: Ja, dat is hoe ik het begrepen heb, en hoe het al een hele tijd gaat. Live topics gaan dicht, en als er nog een discussie gaande is dient die in een ander topic voortgezet te worden.

Er is ook sprake van geweest om voor discussie over incidenten tijdens de race een apart centraal draadje te maken, maar als er echt een discussie voor nodig is komt dat draadje vanzelf wel was de uitkomst van die vraag, geloof ik.
pi_183103515
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:12 schreef TagForce het volgende:

[..]

In het kort: Ja, dat is hoe ik het begrepen heb, en hoe het al een hele tijd gaat. Live topics gaan dicht, en als er nog een discussie gaande is dient die in een ander topic voortgezet te worden.

Er is ook sprake van geweest om voor discussie over incidenten tijdens de race een apart centraal draadje te maken, maar als er echt een discussie voor nodig is komt dat draadje vanzelf wel was de uitkomst van die vraag, geloof ik.
Lijkt me allemaal erg overbodig. Maar blijkbaar is dat hoe het hier in F1 gaat. Mensen die hier sporadisch komen zijn uit op rellen of zijn aan het trollen. Dus eigenlijk boeit het ook weinig wat 'wij?' ervan vinden.

Het lijkt mij dat de discussie na een paar uur wel klaar was. Ieder z'n mening. Echt heel raar om dat topic middenin een lopende discussie te sluiten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 16:19:11 ]
pi_183103812
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lijkt me allemaal erg overbodig. Maar blijkbaar is dat hoe het hier in F1 gaat.
Yup, dat is hoe het gaat, en hoe we het hier prettig vinden. Dat is gedaan om de centrale topics niet te vervuilen met allerlei zaken die voorbij vliegen tijdens de GPs. Dan hebben we een centraal topic voor de algemene zaken, en een apart topic voor de gebeurtenissen tijdens de race zelf.

quote:
Mensen die hier sporadisch komen zijn uit op rellen of zijn aan het trollen. Dus eigenlijk boeit het ook weinig wat 'wij?' ervan vinden.
Dat is niet wat ik zeg. Maar er zijn er inderdaad een paar die hierheen komen zo af en toe om te trollen en rellen. Niet iedereen die hier komt, maar een zeker individu die vervolgens een 'Ocon Fantopic' aanmaakt bijvoorbeeld wel. En dat was niet voor het eerst.

Wat jullie er van vinden boeit inderdaad niet. Dat is hoe we de regels hebben ingesteld. Dat is hoe gebleken is dat het werkt. Als je het daar niet mee eens bent, prima. Kom vaker hierheen, en je draait vanzelf bij. Zo niet, dan kunnen we over jouw mening discussieren. Als je bij een Italiaans restaurant naar binnen gaat kun je de kok ook wel vertellen dat jij een gerecht wil wat ze niet serveren, maar dat gaan ze ook niet doen. Pas als je daar wekelijkse gast bent zullen ze je vraag in overweging nemen.

quote:
Het lijkt mij dat de discussie na een paar uur wel klaar was. Ieder z'n mening. Echt heel raar om dat topic middenin een lopende discussie te sluiten.
Nogmaals, het staat je vrij om de discussie elders voort te zetten. Mits het geen troll topic is/wordt. Dat geldt niet alleen voor nieuwelingen, maar voor ons allemaal.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 17:52:14 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183105165
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:10 schreef TagForce het volgende:

[..]

Nogmaals: Nee, er is nooit een Ocon Fantopic aangemaakt.
F1 / Ocon fantopic

Sorry. Maar met zo'n simpele ziel valt er geen zinnige discussie te voeren :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183105258
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

F1 / Ocon fantopic

Sorry. Maar met zo'n simpele ziel valt er geen zinnige discussie te voeren :)
onlogisch duwt TagForce even van de baan.
pi_183107153
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

F1 / Ocon fantopic

Sorry. Maar met zo'n simpele ziel valt er geen zinnige discussie te voeren :)
Je mist het vermogen om iets basaals te begrijpen. Dat is helemaal niet erg. Ik hoop wel dat je eens gaat leren dat je in situaties waar je door de verwarring emotioneel wordt, je de mond houdt en niet probeert iemand persoonlijk te raken.

Ik wil je wel complimenteren dat je deze keer niet primair hebt gereageerd zoals schelden of dreigen met geweld. Klasse, het is ook niet makkelijk voor je.
pi_183107638
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

F1 / Ocon fantopic

Sorry. Maar met zo'n simpele ziel valt er geen zinnige discussie te voeren :)
Een titel maakt nog geen inhoud. Klaar, einde discussie.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 12 november 2018 @ 20:50:46 #169
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183109401
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:04 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

ziedend
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:04 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

woest
Als je een waardevolle bijdrage hebt hoor ik dat graag, maar deze pesterige reacties moeten een keer klaar zijn.
pi_183109562
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:50 schreef zoem het volgende:

[..]


[..]

Als je een waardevolle bijdrage hebt hoor ik dat graag, maar deze pesterige reacties moeten een keer klaar zijn.
Als jij eens waardevol gaat modden hier dan zie ik dat graag.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 12 november 2018 @ 21:05:39 #171
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183109891
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:55 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Als jij eens waardevol gaat modden hier dan zie ik dat graag.
Sorry hoor, maar als je niet anders kan dan gelijk op de persoon spelen dan zijn we snel uitgepraat. Of je draagt constructief bij of je onthoudt je van enige reactie.
pi_183110526
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:55 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Als jij eens waardevol gaat modden hier dan zie ik dat graag.
18 postings in F1, waarvan 2 enigszins over F1 gaan en 6 in FB :') !!
pi_183110639
Vraag aan de mods: mag ik dan een nieuw cocon fantopic aanmaken of mag die van psvcl weer open?
pi_183110812
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vraag aan de mods: mag ik dan een nieuw cocon fantopic aanmaken of mag die van psvcl weer open?
Denk dat niemand daar moeite mee heeft, als je met een fatsoenlijk OP komt die verder gaat dan
'Adoreer hier OconGod _O_ '.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 21:38:39 ]
pi_183110896
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:38 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Denk dat niemand daar moeite mee heeft, als je met een fatsoenlijk OP komt die verder gaat dan
'Adoreer hier OconGod _O_ '.
Ik ga alvast aan de slag.
pi_183110980
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 21:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik ga alvast aan de slag.
Hoe lang volg je Ocon al? Of sinds gisteren in eens fan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 november 2018 @ 21:51:47 #177
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183111140
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

O.a. waren het gisteren weer sosa en psvcl. Die gasten komen echt alleen als Max is uitgevallen.

Waarom? Om lekker te kloten en alles te laten ontsporen. Zoals gisteren.
Vertel eens... wat heb ik gisteren tijdens de race dan gezegd wat trolachtig was dan? Laat zien dan! Met je grote mond.Of ga je me straks ook lopen duwen?

Ik heb gisteren amper gepost tijdens de race. Ik lig lekker op het bankie te kijken en na de race kom ik ff buurten. Sorry dat ik niet de hele race hier op fok typ wat er op tv gebeurt. Dan is schijnbaar een voorwaarde om ergens een mening over te mogen hebben.

Bij het einde van de race vond ik het onvolwassen dat hij zo raar agressief was op de radio.
Na de race heb ik alleen benoemd dat max niet zo agressief moest doen tegen ocon. Hij moet zich gewoon netjes gedragen. Boos zijn mag natuurlijk! Straf is dan ook meer dan genoeg.

Stop eens met mij zwart maken en op de man te spelen.

Wellicht dat een mod deze Red85 even duidelijk kan maken dat hij hier mee moet stoppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door RubenSosa op 12-11-2018 21:57:37 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183111391
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:51 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Vertel eens... wat heb ik gisteren tijdens de race dan gezegd wat trolachtig was dan? Laat zien dan! Met je grote mond.Of ga je me straks ook lopen duwen?

Ik heb gisteren amper gepost tijdens de race. Ik lig lekker op het bankie te kijken en na de race kom ik ff buurten. Sorry dat ik niet de hele race hier op fok typ wat er op tv gebeurt. Dan is schijnbaar een voorwaarde om ergens een mening over te mogen hebben.

Bij het einde van de race vond ik het onvolwassen dat hij zo raar agressief was op de radio.
Na de race heb ik alleen benoemd dat max niet zo agressief moest doen tegen ocon. Hij moet zich gewoon netjes gedragen. Boos zijn mag natuurlijk! Straf is dan ook meer dan genoeg.

Stop eens met mij zwart maken en op de man te spelen.

Wellicht dat een mod deze Red85 even duidelijk kan maken dat hij hier mee moet stoppen.
Laat je niet kennen maat
pi_183111452
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2018 21:45 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hoe lang volg je Ocon al? Of sinds gisteren in eens fan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat mijn topic graag voor mij spreken:

F1 / Het grote Ocon fantopic #1
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 23:15:18 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183113363
Zullen we vanaf nu afspreken dat trollen aanpakken op de rekening van zoem en mij komt, en dat de rest gewoon een TR oid plaatst en het daarbij laat?

Scheelt valse beschuldigingen en bijbehorende escalatie en escalatie van daadwerkelijke trollen die blij zijn met al die happers.

Geef ze gewoon geen aandacht, dat is de allerbeste remedie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183115508
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we vanaf nu afspreken dat trollen aanpakken op de rekening van zoem en mij komt, en dat de rest gewoon een TR oid plaatst en het daarbij laat?

Scheelt valse beschuldigingen en bijbehorende escalatie en escalatie van daadwerkelijke trollen die blij zijn met al die happers.

Geef ze gewoon geen aandacht, dat is de allerbeste remedie.
Lijkt me prima. Maar kijk wel uit met wat je trollen noemt. Sommige mensen zijn serieus maar hebben gewoon een andere mening.

Op de man spelen zou natuurlijk nooit moeten kunnen.

Dank voor de terugkoppeling.
pi_183115534
F1 / Het grote Ocon fantopic #1

Bij deze dan, TR verzonden. De poging om er een serieuze openingspost van te maken, is enkel en alleen zodat het topic niet gesloten wordt, het achterliggende doel is om te zuigen en uit te lokken.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 13 november 2018 @ 07:35:07 #183
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183115914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 05:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Het grote Ocon fantopic #1

Bij deze dan, TR verzonden. De poging om er een serieuze openingspost van te maken, is enkel en alleen zodat het topic niet gesloten wordt, het achterliggende doel is om te zuigen en uit te lokken.
Kom op zeg, we leven in nederland niet in N-Korea.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183115925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 05:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Het grote Ocon fantopic #1

Bij deze dan, TR verzonden. De poging om er een serieuze openingspost van te maken, is enkel en alleen zodat het topic niet gesloten wordt, het achterliggende doel is om te zuigen en uit te lokken.
Het backfired half en zakt daarna toch weer weg.
pi_183116167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 05:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
F1 / Het grote Ocon fantopic #1

Bij deze dan, TR verzonden. De poging om er een serieuze openingspost van te maken, is enkel en alleen zodat het topic niet gesloten wordt, het achterliggende doel is om te zuigen en uit te lokken.
Wat weet jij daar nou van, van het achterliggende doel?

Jank niet zo.
pi_183116648
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:51 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Vertel eens... wat heb ik gisteren tijdens de race dan gezegd wat trolachtig was dan? Laat zien dan! Met je grote mond.Of ga je me straks ook lopen duwen?

Ik heb gisteren amper gepost tijdens de race. Ik lig lekker op het bankie te kijken en na de race kom ik ff buurten. Sorry dat ik niet de hele race hier op fok typ wat er op tv gebeurt. Dan is schijnbaar een voorwaarde om ergens een mening over te mogen hebben.

Bij het einde van de race vond ik het onvolwassen dat hij zo raar agressief was op de radio.
Na de race heb ik alleen benoemd dat max niet zo agressief moest doen tegen ocon. Hij moet zich gewoon netjes gedragen. Boos zijn mag natuurlijk! Straf is dan ook meer dan genoeg.

Stop eens met mij zwart maken en op de man te spelen.

Wellicht dat een mod deze Red85 even duidelijk kan maken dat hij hier mee moet stoppen.
*edit: laten we respectvol blijven*

[ Bericht 1% gewijzigd door zoem op 13-11-2018 21:48:44 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183116678
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van, van het achterliggende doel?

Jank niet zo.
Als je die ts kent, dan weet je uit het complete plaatje van dat moment, dat dat een topic is om te zuigen.

Er is werkelijk niets dat serieus is in dat topic.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183116692
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je die ts kent, dan weet je uit het complete plaatje van dat moment, dat dat een topic is om te zuigen.

Er is werkelijk niets dat serieus is in dat topic.
Ik ben de TS, dombo.
pi_183116829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van, van het achterliggende doel?

Jank niet zo.
Gezien de hoogtepunten die je aanhaalt lijkt het mij moeilijk anders te interpreteren. Crash met Max erbij, plaatje erna duimpje omhoog. Komop zeg, wees een vent en geef gewoon toe dat dat hele topic louter en alleen maar is om te trollen en te zuigen en reacties uit te lokken.

Als het serieus was dan had de OP er heel anders uit gezien. Met wat meer achtergrond info over Ocon, stukje van zijn wiki erbij, fatsoenlijke hoogtepunten etc. De leider in de race eruit kegelen is geen hoogtepunt.

Mocht je dat tòch een hoogtepunt vinden dan kan ik alleen maar concluderen dat je Ocon een koekenbakker vind die niks in de F1 te zoeken heeft. En ook in dat geval ben je gewoon aan het zuigen tot en met.

Dat is allemaal niet zo heel erg en alles, maar om dan vervolgens de vermoorde onschuld gaan te gaan lopen spelen slaat nergens op en dat weet je zelf ook dondersgoed.

Je loopt gewoon te zuigen. Punt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183116883
En ook een TR gezet in dat topic.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183117143
Reageer er nou gewoon niet op. Nergens niet. Ook hier niet. Laat ze gewoon. Doe een TR, en ga verder met belangrijkere dingen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:32:17 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183118233
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je die ts kent, dan weet je uit het complete plaatje van dat moment, dat dat een topic is om te zuigen.

Er is werkelijk niets dat serieus is in dat topic.
_O-
pi_183118514
Kan een mod even kijken in het Ocon topic? Vossss kan blijkbaar niet ontopic blijven.

Jammer dat de usual suspects weer een topic om zeep helpen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:55:58 #194
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183118552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Reageer er nou gewoon niet op. Nergens niet. Ook hier niet. Laat ze gewoon. Doe een TR, en ga verder met belangrijkere dingen.
Dit
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183118561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:55 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dit
DAT_HELPT_NIET!!!

Tief die kanslozen gewoon van FOK! af.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183118594
Jeetje.
pi_183118606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jeetje.
Ja jeetje ja. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:01:51 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183118646
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:56 schreef vosss het volgende:

[..]

DAT_HELPT_NIET!!!

Tief die kanslozen gewoon van FOK! af.
Vosss, dat helpt wel. Het feit dat er op gereageerd wordt is de reden dat het zo'n puinhoop is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183118655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vosss, dat helpt wel. Het feit dat er op gereageerd wordt is de reden dat het zo'n puinhoop is.
waarom smijt je die zuigers niet gewoon weg?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183118728
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:02 schreef vosss het volgende:

[..]

waarom smijt je die zuigers niet gewoon weg?
Je kan ook gewoon normaal reageren in mijn ocon topic.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:07:15 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183118729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jeetje.
En ik word kotsmisselijk van jouw vermeende onschuld hier. Jij hebt hier voor weekend nog nooit gepost. Pas toen er iets te rellen viel kwam je leuk meedoen. Heel toevallig ook nog een vaste VBL SC klant, net als de andere relschoppers.

Denk maar niet dat dat topic veilig is omdat er een iets mooiere OP in staat en je je daar als een engel gedraagt, ik ken jouw werkelijke intenties.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183118754
Dat topic kan gewoon de shredder in. Daar is niets serieus aan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 11:09:05 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183118757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ik word kotsmisselijk van jouw vermeende onschuld hier. Jij hebt hier voor weekend nog nooit gepost. Pas toen er iets te rellen viel kwam je leuk meedoen. Heel toevallig ook nog een vaste VBL SC klant, net als de andere relschoppers.

Denk maar niet dat dat topic veilig is omdat er een iets mooiere OP in staat en je je daar als een engel gedraagt, ik ken jouw werkelijke intenties.
Wat kan jij enorm stigmatiseren zeg!

Bah :r

En dit is een mod.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183118771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ik word kotsmisselijk van jouw vermeende onschuld hier. Jij hebt hier voor weekend nog nooit gepost. Pas toen er iets te rellen viel kwam je leuk meedoen. Heel toevallig ook nog een vaste VBL SC klant, net als de andere relschoppers.

Denk maar niet dat dat topic veilig is omdat er een iets mooiere OP in staat en je je daar als een engel gedraagt, ik ken jouw werkelijke intenties.
Nouja zeg. Doe even normaal joh. Jij kent mij helemaal niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:11:20 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183118790
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat kan jij enorm stigmatiseren zeg!

Bah :r

En dit is een mod.
Hetzelfde geldt voor jou. Ik ga geen personen verdedigen die hier louter komen herrieschoppen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:14:11 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183118823
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Denk maar niet dat dat topic veilig is omdat er een iets mooiere OP in staat en je je daar als een engel gedraagt, ik ken jouw werkelijke intenties.
Is dit een bedreiging?
pi_183118834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor jou. Ik ga geen personen verdedigen die hier louter komen herrieschoppen.
Je kunt je toch in alle situaties objectief op blijven stellen? Dat Scrummie in 1 topic trollt zal best, spreek hem daar dan op aan. Als hij een serieus topic opent moet dat toch kunnen? Of mag alleen het vaste kliekje wat openen?
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:15:30 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183118843
Ik denk wel dat nieuwe mensen zich hier snel thuis voelen. 'Jij post hier nooit dus je mag geen topics openen, wij bepalen dat jij een troll bent en je hebt 0 inspraak in alles'.
pi_183118845
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:56 schreef vosss het volgende:

[..]


Tief die kanslozen gewoon van FOK! af.
Wie bedoel je nu met de kanslozen? :{
pi_183118854
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je kunt je toch in alle situaties objectief op blijven stellen? Dat Scrummie in 1 topic trollt zal best, spreek hem daar dan op aan. Als hij een serieus topic opent moet dat toch kunnen? Of mag alleen het vaste kliekje wat openen?
Ik begrijp er helemaal niets van. Ik heb misschien 1 post geplaatst in het F1 live topic die niet kon, en die is niet eens weg gehaald. Vervolgens krijg ik een label opgeplakt.

Je kon beter jood in de oorlog zijn, dan VBL'er in deze tijd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:17:22 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183118877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk wel dat nieuwe mensen zich hier snel thuis voelen. 'Jij post hier nooit dus je mag geen topics openen, wij bepalen dat jij een troll bent en je hebt 0 inspraak in alles'.
Ocon rijdt Max van de baan, iedereen over de zeik en HEEEEEL toevallig wordt uitgerekend dan dat topic geopend. Tuurlijk joh. Maar ik zie al dat de hele VBL ploeg aan het meelezen is, dus het is mooi geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:18:27 #212
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183118889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ocon rijdt Max van de baan, iedereen over de zeik en HEEEEEL toevallig wordt uitgerekend dan dat topic geopend. Tuurlijk joh. Maar ik zie al dat de hele VBL ploeg aan het meelezen is, dus het is mooi geweest.
Ik heb werkelijk nog nooit op een forum gezeten waar je geen fantopic mag maken over een sporter. Ook al is het toevallig na een race waarin hij ONZE Max van de baan rijdt. Je bent constant dingen aan het invullen voor mensen. Dat vind ik gevaarlijk.
pi_183118899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En ik word kotsmisselijk van jouw vermeende onschuld hier. Jij hebt hier voor weekend nog nooit gepost. Pas toen er iets te rellen viel kwam je leuk meedoen. Heel toevallig ook nog een vaste VBL SC klant, net als de andere relschoppers.

Denk maar niet dat dat topic veilig is omdat er een iets mooiere OP in staat en je je daar als een engel gedraagt, ik ken jouw werkelijke intenties.
Menig VBLers post er altijd op de zondag als er een race is, net als groot ander meerderheid. Reden is om dat merendeel alleen gewoon de race willen zien en niet de kwalificaties. Wat jij nu aan het doen bent en gister ook deed is steeds meer reacties uitlokken en dan erna roepen: “kijk wat ze doen” van die gasten zijn maar op 1 ding uit. Beetje sneu wel
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:23:46 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183118951
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Menig VBLers post er altijd op de zondag als er een race is, net als groot ander meerderheid. Reden is om dat merendeel alleen gewoon de race willen zien en niet de kwalificaties. Wat jij nu aan het doen bent en gister ook deed is steeds meer reacties uitlokken en dan erna roepen: “kijk wat ze doen” van die gasten zijn maar op 1 ding uit. Beetje sneu wel
VBLers die elk weekend in de reeksen komen zal ik niet eens zo snel herkennen als VBLer omdat ik die namen ken en nooit een reden heb gehad om de pohi te openen.

Personen die hier alleen komen als er wat te trollen valt komen toevallig genoeg praktisch altijd uit de VBL SC. Er wordt zelfs in die SC aangemoedigd om te rellen. Goh, waar zou die slechte naam toch vandaan komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:24:26 #215
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183118964
Die vermoorde onschuld past dan wel weer mooi bij die misselijke grijns van Ocon.
And so is the past
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:25:25 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183118972
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die vermoorde onschuld past dan wel weer mooi bij die misselijke grijns van Ocon.
En het random op mensen inhakken past weer mooi bij de tokkie Verstappen.
pi_183118997
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

VBLers die elk weekend in de reeksen komen zal ik niet eens zo snel herkennen als VBLer omdat ik die namen ken en nooit een reden heb gehad om de pohi te openen.

Personen die hier alleen komen als er wat te trollen valt komen toevallig genoeg praktisch altijd uit de VBL SC. Er wordt zelfs in die SC aangemoedigd om te rellen. Goh, waar zou die slechte naam toch vandaan komen.
Enige reden dat mensen hier bleven komen was omdat gasten als jij hen aan het uitlokken waren, zoals je Scrummie ineens neerzet als iemand die relt terwijl hij hier nooit komt. Je moet niet alleen maar met je vinger wijzen
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:28:09 #218
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183119011
Tering zeg. Als je Scrummie een beetje kent, weten we allemaal al heel lang dat hij fan is van Ocon. Jammer dat mensen zoals vosss (wie?) dan meteen weer zo kinderachtig moeten gaan doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:32:00 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183119091
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Enige reden dat mensen hier bleven komen was omdat gasten als jij hen aan het uitlokken waren, zoals je Scrummie ineens neerzet als iemand die relt terwijl hij hier nooit komt. Je moet niet alleen maar met je vinger wijzen
De VBL SC is ook gewoon openbaar hè. De werkelijke intenties van iedereen komen daar naar voren. En iemand die hier nooit komt maar wel een trolltopic opent gooit meteen wat rode vlaggen op.

Ik roep al langer dat er niet op geregeerd moet worden, en dat blijf ik gewoon roepen ook.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 11:37:09 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183119180
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk wel dat nieuwe mensen zich hier snel thuis voelen. 'Jij post hier nooit dus je mag geen topics openen, wij bepalen dat jij een troll bent en je hebt 0 inspraak in alles'.
Dit ja, vooral dit.

:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 11:38:08 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183119199
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit op een forum gezeten waar je geen fantopic mag maken over een sporter. Ook al is het toevallig na een race waarin hij ONZE Max van de baan rijdt. Je bent constant dingen aan het invullen voor mensen. Dat vind ik gevaarlijk.
maxi-mus _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183119592
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
F1 / Het grote Ocon fantopic #1

Bij deze dan, TR verzonden. De poging om er een serieuze openingspost van te maken, is enkel en alleen zodat het topic niet gesloten wordt, het achterliggende doel is om te zuigen en uit te lokken.

_O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ze blijven ook maar happen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

A gift that keeps on giving.
Maar nee hoor, jullie komen écht niet, zomaar ineens massaal, om te zuigen en te trollen hoor...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183119793
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar nee hoor, jullie komen écht niet, zomaar ineens massaal, om te zuigen en te trollen hoor...
Heel vreemd inderdaad, dat er een reactie op komt als mensen maar blijven janken en janken en janken.
pi_183119815
Is het VBL SC topic gesloten dat men hier naartoe is gekomen?

Ik vind het wel een goede zaak dat hun aandacht naar dit subforum verlegd is, toont precies aan waar het tot op heden af en toe misging.
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:07 #225
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183119920
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar nee hoor, jullie komen écht niet, zomaar ineens massaal, om te zuigen en te trollen hoor...
Actie reactie ja.
pi_183119930
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
Is het VBL SC topic gesloten dat men hier naartoe is gekomen?

Ik vind het wel een goede zaak dat hun aandacht naar dit subforum verlegd is, toont precies aan waar het tot op heden af en toe misging.
Ik post al veel langer mee in F1 en ik ben ook een trouwe gast in de VBL SC.

Blijkbaar mag je als VBL'er niet buiten je eigen subforum komen. Mensonterende houding van sommige mensen hier.
AFCA!
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:34 #227
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183119931
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
Is het VBL SC topic gesloten dat men hier naartoe is gekomen?

Ik vind het wel een goede zaak dat hun aandacht naar dit subforum verlegd is, toont precies aan waar het tot op heden af en toe misging.
Meh over het Nederlandse voetbal valt weinig te melden. Logisch dat het hier wat interessanter is maar gedraag je dan gewoon in plaats van met gestrekt been in te komen.
And so is the past
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:13:13 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183119983
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Meh over het Nederlandse voetbal valt weinig te melden. Logisch dat het hier wat interessanter is maar gedraag je dan gewoon in plaats van met gestrekt been in te komen.
Daar gaat het de laatste tijd juist weer goed mee ouwe reus. (Het zegt wel genoeg dat je begint over Nederlandse, blijkbaar kun je enkel juichen voor een vlaggetje)
pi_183119984
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Meh over het Nederlandse voetbal valt weinig te melden. Logisch dat het hier wat interessanter is maar gedraag je dan gewoon in plaats van met gestrekt been in te komen.
Er is een topic aangemaakt, wat een misdragingen.
pi_183120038
Volgens mij zijn de users die klagen juist de personen die de F1 pas volgen sinds Max meedoet. Daarom mag je ook geen tegengas (haha snap je) geven.
AFCA!
pi_183120044
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:11 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik post al veel langer mee in F1 en ik ben ook een trouwe gast in de VBL SC.

Blijkbaar mag je als VBL'er niet buiten je eigen subforum komen. Mensonterende houding van sommige mensen hier.
afbeelding
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:16:27 #232
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183120058
quote:
Dit gaat mis.
pi_183120095
quote:
Dit gaat gruwelijk mis.
AFCA!
pi_183120100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dit gaat mis.
Ik zie het.
*kras
pi_183120110
Voor de FA's kan er nu toch echt geen twijfel meer bestaan over de intenties van sommige gebruikers? :D
pi_183120185
VBL is nog altijd na Utopia ( :') ) het populairst op FOK!. Gek hé dat er met zoveel users er ook weleens users ergens anders posten omdat daar hun interesse ook kan liggen.
AFCA!
pi_183120211
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:17 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit gaat gruwelijk mis.
Knap dat je het nu wel doorhebt terwijl je in de posting er voor laat zien dat je niet kan lezen.

Begrijp het wel, plaatjes kijken is makkelijker
pi_183120295
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Knap dat je het nu wel doorhebt terwijl je in de posting er voor laat zien dat je niet kan lezen.

Begrijp het wel, plaatjes kijken is makkelijker
Jammer dat je op de man moet spelen. Ben je een tweelingbroer van NatteKat?
AFCA!
pi_183120500
quote:
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 12:34:33 #240
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183120601
Het speeluurtje is voorbij. Laten we een aantal spelregels opstellen:

• Laten we het vooral gezellig houden. Iedereen heeft daar een aandeel in.
• Meld vervelende posts/users middels een TR en houd het topic schoon. Happen verergert het alleen maar.
• Er mag gewoon een Ocon-fantopic zijn of van welke coureur dan ook. Enige voorwaarde is dat je het netjes houdt.
• Laat je niet verleiden tot op de persoon spelen.
• Dit is F1 en geen VBL, dus laat VBL en aantijging erbuiten en vice versa.

Helder, duidelijk en simpel :)
pi_183120701
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:34 schreef zoem het volgende:
Het speeluurtje is voorbij. Laten we een aantal spelregels opstellen:

• Laten we het vooral gezellig houden. Iedereen heeft daar een aandeel in.
• Meld vervelende posts/users middels een TR en houd het topic schoon. Happen verergert het alleen maar.
• Er mag gewoon een Ocon-fantopic zijn of van welke coureur dan ook. Enige voorwaarde is dat je het netjes houdt.
• Laat je niet verleiden tot op de persoon spelen.
• Dit is F1 en geen VBL, dus laat VBL en aantijging erbuiten en vice versa.

Helder, duidelijk en simpel :)
_O_

Zo moeilijk is het dus niet.

*edit: we hadden net afgesproken om dit niet meer te doen ;) *

[ Bericht 2% gewijzigd door zoem op 13-11-2018 12:39:40 ]
pi_183120770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:34 schreef zoem het volgende:
Het speeluurtje is voorbij. Laten we een aantal spelregels opstellen:

• Laten we het vooral gezellig houden. Iedereen heeft daar een aandeel in.
• Meld vervelende posts/users middels een TR en houd het topic schoon. Happen verergert het alleen maar.
• Er mag gewoon een Ocon-fantopic zijn of van welke coureur dan ook. Enige voorwaarde is dat je het netjes houdt.
• Laat je niet verleiden tot op de persoon spelen.
• Dit is F1 en geen VBL, dus laat VBL en aantijging erbuiten en vice versa.

Helder, duidelijk en simpel :)
Ik kan hier prima mee dealen. Top statement.
AFCA!
pi_183122003
*die discussie is klaar; laten we geen oude koeien uit de sloot halen*

[ Bericht 95% gewijzigd door zoem op 13-11-2018 13:32:28 ]
pi_183122044
Het is geen fantopic.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 13:39:59 #245
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183122252
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:30 schreef vosss het volgende:
Het is geen fantopic.
Noem zoals je het noemen wil, adoratietopic, volgtopic, we kunnen en willen dat niet verbieden. Voor mijn part komt er voor elke coureur een centraal topic analoog aan de inrichting in Utopia. Vind ik nog niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk.

Het is wel zo dat de users samen zorg dragen voor een goede sfeer. Daar zijn wij vooral ondersteunend in. Als blijkt dat iets niet goed loopt zullen we daarin sturen, maar hopelijk is dat zo min mogelijk nodig.
pi_183122523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:39 schreef zoem het volgende:

[..]

Noem zoals je het noemen wil, adoratietopic, volgtopic, we kunnen en willen dat niet verbieden. Voor mijn part komt er voor elke coureur een centraal topic analoog aan de inrichting in Utopia. Vind ik nog niet eens zo'n heel gek idee eigenlijk.

Het is wel zo dat de users samen zorg dragen voor een goede sfeer. Daar zijn wij vooral ondersteunend in. Als blijkt dat iets niet goed loopt zullen we daarin sturen, maar hopelijk is dat zo min mogelijk nodig.
Zie je werkelijk niet wat de hele intentie van dat topic is? Het heeft maar 1 doel en dat is mensen uit de tent lokken. Het is niet serieus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:59:36 #247
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183122619
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Zie je werkelijk niet wat de hele intentie van dat topic is? Het heeft maar 1 doel en dat is mensen uit de tent lokken. Het is niet serieus.
Dat schijnt tegenwoordig te mogen. Ook in andere fora blijven overduidelijke trolltopics gewoon staan.
And so is the past
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 14:00:14 #248
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183122628
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:34 schreef zoem het volgende:
Het speeluurtje is voorbij. Laten we een aantal spelregels opstellen:

• Laten we het vooral gezellig houden. Iedereen heeft daar een aandeel in.
• Meld vervelende posts/users middels een TR en houd het topic schoon. Happen verergert het alleen maar.
• Er mag gewoon een Ocon-fantopic zijn of van welke coureur dan ook. Enige voorwaarde is dat je het netjes houdt.
• Laat je niet verleiden tot op de persoon spelen.
• Dit is F1 en geen VBL, dus laat VBL en aantijging erbuiten en vice versa.

Helder, duidelijk en simpel :)
Zoem laat in één post zien hoe een mod dient te handelen. Nattekat had hier 40 of 45 posts voor nodig en slaagde er alsnog niet in.

Puik werk zoem ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183122810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:39 schreef zoem het volgende:

[..]

Noem zoals je het noemen wil, adoratietopic, volgtopic,
Zuig- en uitlok topic, want dat is wat het is, als je hier ook maar enige vorm van adoratie in ziet, dan vind ik je echt naief.

Niet om flauw te doen, maar ik zie hier duidelijk meningen van twee mods die lijnrecht tegenover elkaar staan. Als zelfs jullie het al niet eens zijn wat wel en niet toelaatbaar is en de aanpak ervan, hoe moet het dan ooit goed komen in dit subforum?
Puntje bij paaltje werkt de zachte aanpak (bijna alles mag en iedereen is lief) gewoon niet, hopelijk wordt dit ooit eens ingezien.

Misschien is het een idee om een apart subforum te maken voor de échte F1 liefhebbers en de forumleden die normaal meedoen, waarbij selectief toegang wordt verleend (net zoals met bijv. het OO subforum, waarbij je pas binnen mag na 10 jaar of 10.000 posts, óf -een nog beter voorbeeld- zoals het Huiskamer subforum op T.net, waar je alleen toegang krijgt op aanvraag en je aan de voorwaarden voldoet). Ik opper slechts een idee...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_183122919
En weer kan een mod aan het werk hier.. Jullie maken het ze ook niet makkelijk he?
  Forum Admin dinsdag 13 november 2018 @ 14:16:43 #251
58651 crew  murp
murp
pi_183122963
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik opper slechts een idee...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 14:41:06 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183123363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef KillerBee4ever het volgende:
Niet om flauw te doen, maar ik zie hier duidelijk meningen van twee mods die lijnrecht tegenover elkaar staan. Als zelfs jullie het al niet eens zijn wat wel en niet toelaatbaar is en de aanpak ervan, hoe moet het dan ooit goed komen in dit subforum?
Waar heb ik gezegd dat persoonlijke aanvallen mogen, TRs een slecht idee zijn en dat dat topic dicht moet? Zoem somt hier nogmaals op wat ik zondag ook al heb gezegd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183123385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat persoonlijke aanvallen mogen, TRs een slecht idee zijn en dat dat topic dicht moet? Zoem somt hier nogmaals op wat ik zondag ook al heb gezegd.
Alleen kan Zoem dat iets genuanceerder, professioneler en met oog voor objectiviteit.

Fijn dat de regels nu voor iedereen duidelijk zijn :)
AFCA!
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 14:51:47 #254
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183123585
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Zuig- en uitlok topic, want dat is wat het is, als je hier ook maar enige vorm van adoratie in ziet, dan vind ik je echt naief.
Dat kan en dat mag. Ik snap ook wel dat niet alles 100% trollvrij is. Echter heb ik te maken met verschillende partijen, een algemene policy en de richtlijnen van bovenaf. Dus ik moet dat allemaal tegen elkaar afwegen. Dit wil niet zeggen dat er een vrijbrief is. Afhankelijk van de situatie zoeken we een gepaste actie of consequentie.
pi_183123838
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat persoonlijke aanvallen mogen, TRs een slecht idee zijn en dat dat topic dicht moet? Zoem somt hier nogmaals op wat ik zondag ook al heb gezegd.
Nee jij was meer bezig met VBL te bashen, waar Zoem objectief blijft
  dinsdag 13 november 2018 @ 15:18:04 #256
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183123952
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Zie je werkelijk niet wat de hele intentie van dat topic is? Het heeft maar 1 doel en dat is mensen uit de tent lokken. Het is niet serieus.
Dan verklaar ik hierbij dat iedereen die zich uit den tent laat lokken, dom is.
Vanaf nu. :Y)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183123996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:34 schreef zoem het volgende:
Het speeluurtje is voorbij. Laten we een aantal spelregels opstellen:

• Laten we het vooral gezellig houden. Iedereen heeft daar een aandeel in.
• Meld vervelende posts/users middels een TR en houd het topic schoon. Happen verergert het alleen maar.
• Er mag gewoon een Ocon-fantopic zijn of van welke coureur dan ook. Enige voorwaarde is dat je het netjes houdt.
• Laat je niet verleiden tot op de persoon spelen.
• Dit is F1 en geen VBL, dus laat VBL en aantijging erbuiten en vice versa.

Helder, duidelijk en simpel :)
Eens met alles en vooral het laatste. Bedankt, zoem. :)
pi_183125061
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:51 schreef zoem het volgende:

[..]

Echter heb ik te maken met verschillende partijen, een algemene policy en de richtlijnen van bovenaf. Dus ik moet dat allemaal tegen elkaar afwegen. Dit wil niet zeggen dat er een vrijbrief is. Afhankelijk van de situatie zoeken we een gepaste actie of consequentie.
quote:
Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Trollen is behoorlijk storend gedrag. En dit was niet de eerste keer dat het getroll uit de klauwen escaleert. En dat komt mede omdat de mods niet voldoende daadkrachtig te werk gaan. Normale users raken gefrustreerd als alles maar toegestaan wordt (als in, zonder gevolgen is) en gaan er uiteindelijk tegenin, tegen beter weten in. Alles maar met de mantel der liefde bedekken is dus blijkbaar niet voldoende, en ook nu weer volgt er een discussie over.

Nee, je hoeft niet alles dood te modereren, maar overduidelijk getroll, waar notabene het bewijs simpelweg geleverd wordt in het VBL SC topic door de daders zelf, mag wel wat harder tegen opgetreden worden.

Ik kan je nu al vertellen dat dit de volgende keer dat Max uitvalt gewoon weer gebeurt. De regels die je hebt aangehaald vallen of staan met het naleven daarvan door alle users. Als er een (groepje) user(s) is die dat niet doen valt alles als een kaartenhuis in elkaar als daar niet adequaat en consequent tegen opgetreden wordt.

My $0.02. Doe er mee wat je wil.

Verder vind ik het nog steeds leuk hier, hoor. En jullie mods zijn ook liev. :*
pi_183125660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:17 schreef TagForce het volgende:

[..]

[..]

Trollen is behoorlijk storend gedrag. En dit was niet de eerste keer dat het getroll uit de klauwen escaleert. En dat komt mede omdat de mods niet voldoende daadkrachtig te werk gaan. Normale users raken gefrustreerd als alles maar toegestaan wordt (als in, zonder gevolgen is) en gaan er uiteindelijk tegenin, tegen beter weten in. Alles maar met de mantel der liefde bedekken is dus blijkbaar niet voldoende, en ook nu weer volgt er een discussie over.

Nee, je hoeft niet alles dood te modereren, maar overduidelijk getroll, waar notabene het bewijs simpelweg geleverd wordt in het VBL SC topic door de daders zelf, mag wel wat harder tegen opgetreden worden.

Ik kan je nu al vertellen dat dit de volgende keer dat Max uitvalt gewoon weer gebeurt. De regels die je hebt aangehaald vallen of staan met het naleven daarvan door alle users. Als er een (groepje) user(s) is die dat niet doen valt alles als een kaartenhuis in elkaar als daar niet adequaat en consequent tegen opgetreden wordt.

My $0.02. Doe er mee wat je wil.

Verder vind ik het nog steeds leuk hier, hoor. En jullie mods zijn ook liev. :*
Je moet echt eens proberen anti-verstappen geluiden niet altijd te zien als trollen

Ik heb gewoon oprecht een pleurishekel aan die rat maar kom niet in F1 omdat dat geluid hier steevast als trollen wordt afgekeurd. Doodvermoeiend.
pi_183125764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:47 schreef Saind het volgende:

[..]

Je moet echt eens proberen anti-verstappen geluiden niet altijd te zien als trollen

Ik heb gewoon oprecht een pleurishekel aan die rat maar kom niet in F1 omdat dat geluid hier steevast als trollen wordt afgekeurd. Doodvermoeiend.
Vooral de toon is trollerig. Niks mis met anti-Max geluiden. Breng het wel normaal. HAHAHAHa kijk hem eens spinnen, hij kan er niks van is heel anders dan Goh het valt vaker op dat Max verkeerde inschattingen maakt. Hij had als leider van de wedstrijd meer ruimte kunnen en moeten laten voor Ocon.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 16:51:38 #261
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183125774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Weet je, ik begrijp het allemaal en als ik het kon oplossen had ik dat al lang gedaan. Als mod heb je ook de 'vervelende' taak om soms niet iedereen tegemoet te kunnen komen en dat er geschipperd moet worden tussen de verschillende partijen en (de interpretatie van) het beleid. En dat is niet om te 'pappen en nathouden', maar de realiteit.

We hebben echt wel al meermaals hogerop gevraagd of een (tijdelijke) F1-ban voor structurele gevallen een sanctie kan zijn, maar vooralsnog is men daar terughoudend mee. Dus dat betekent dat we als modteam het op een andere manier moeten adresseren. Dat maakt het soms erg lastig.

Veel eerlijker en transparanter dan dit kan ik niet zijn.
pi_183126126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:51 schreef zoem het volgende:

[..]

Veel eerlijker en transparanter dan dit kan ik niet zijn.
^O^

Ik weet niet wat jullie voor middelen tot jullie beschikking hebben. Dit antwoord maakt een boel duidelijk. Het was ook meer een constatering dan een verwijt. Wij users hebben geen idee, en zien alleen maar vrij weinig gebeuren. Dat voedt dan weer de frustratie, en dat leidt dan weer tot heftig heen-en-weer geduw en getrek.

Dank voor deze reactie, maakt een hoop duidelijk, en geeft me wat vertrouwen voor de toekomst. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:47 schreef Saind het volgende:

[..]

Je moet echt eens proberen anti-verstappen geluiden niet altijd te zien als trollen

Ik heb gewoon oprecht een pleurishekel aan die rat maar kom niet in F1 omdat dat geluid hier steevast als trollen wordt afgekeurd. Doodvermoeiend.
Als er iemand is die anti-verstappen geluiden NIET altijd ziet als trollen ben ik het wel. Jammer genoeg trap ik dan ook regelmatig in de val als het wel om een troll gaat, want ik probeer serieus, onderbouwd, en vriendelijk een discussie aan te gaan.

Maar wat er na zondag gebeurd is hier kun je met de beste wil van de wereld niet anders bestempelen dan trollen. En daar zal misschien een goedwillende user uit VBL de dupe van zijn geworden. Maar die mag dat dan zijn vrienden aanrekenen.

[ Bericht 34% gewijzigd door TagForce op 13-11-2018 17:14:45 ]
pi_183126173
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:51 schreef zoem het volgende:

[..]

Weet je, ik begrijp het allemaal en als ik het kon oplossen had ik dat al lang gedaan. Als mod heb je ook de 'vervelende' taak om soms niet iedereen tegemoet te kunnen komen en dat er geschipperd moet worden tussen de verschillende partijen en (de interpretatie van) het beleid. En dat is niet om te 'pappen en nathouden', maar de realiteit.

We hebben echt wel al meermaals hogerop gevraagd of een (tijdelijke) F1-ban voor structurele gevallen een sanctie kan zijn, maar vooralsnog is men daar terughoudend mee. Dus dat betekent dat we als modteam het op een andere manier moeten adresseren. Dat maakt het soms erg lastig.

Veel eerlijker en transparanter dan dit kan ik niet zijn.
En heeft jullie collega mod van VBL niet de mogelijkheid om die voetbalfans een beetje in toom te houden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183126266
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:10 schreef vosss het volgende:

[..]

En heeft jullie collega mod van VBL niet de mogelijkheid om die voetbalfans een beetje in toom te houden?
Blijf je nou serieus nog gewoon bezig?

• Dit is F1 en geen VBL, dus laat VBL en aantijging erbuiten en vice versa.


Wat snap je hier niet aan?
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 17:20:42 #265
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183126353
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:10 schreef vosss het volgende:

[..]

En heeft jullie collega mod van VBL niet de mogelijkheid om die voetbalfans een beetje in toom te houden?
Eigenlijk het regeltje wat Lenny aanhaalt. Die discussie wil ik hier stoppen, want daar komen we niet uit met zn allen. Daarmee wil ik de discussie niet de mond snoeren, maar die moet op een andere plek gevoerd worden.
pi_183127867
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:51 schreef zoem het volgende:

We hebben echt wel al meermaals hogerop gevraagd of een (tijdelijke) F1-ban voor structurele gevallen een sanctie kan zijn, maar vooralsnog is men daar terughoudend mee. Dus dat betekent dat we als modteam het op een andere manier moeten adresseren. Dat maakt het soms erg lastig.

Dit is natuurlijk wel de reden dat steeds meer users er klaar mee zijn. Schijnbaar is fok zo noodlijdend dat het bannen van trollen teveel views gaat kosten, waardoor de boel straks echt ten onder gaat. Een andere reden kan ik me zo snel niet bedenken waarom je de aids van het internet maar toe blijft staan.

Maar dan wel heel naïef jezelf af vragen waarom je forum leeg loopt. Goh, hoe zou dat toch komen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 19:29:02 #267
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183128958
Zeg jongens (en dames?) ik heb het de vorige keer vriendelijk gevraagd. Ik kan zo niet vriendelijk blijven doen. We zijn allemaal volwassen genoeg om normaal te doen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:16:41 #268
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183131713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef KillerBee4ever het volgende:

Misschien is het een idee om een apart subforum te maken voor de échte F1 liefhebbers en de forumleden die normaal meedoen, waarbij selectief toegang wordt verleend (net zoals met bijv. het OO subforum, waarbij je pas binnen mag na 10 jaar of 10.000 posts, óf -een nog beter voorbeeld- zoals het Huiskamer subforum op T.net, waar je alleen toegang krijgt op aanvraag en je aan de voorwaarden voldoet). Ik opper slechts een idee...
Kom op zeg...

Een ECHTE F1 liefhebber moet dan 50x per race gepost hebben de laatste 2 jaar? Moet minstens 1x bij een race aanwezig geweest zijn? Moet een max fan zijn? Mag niet openlijk juichen voor Hamilton? Moet Ziggo hebben? Moet een goede internetverbinding hebben zodat er juichende gifjes van max gepost kunnen worden? Moet op vrijdag, zaterdag EN zondag aanwezig zijn in het forum?

Met andere woorden, wat bedoel je nou eigenlijk? Wie bepaald of je wel of geen ECHTE F1 fan bent?(geen troll poging, gewoon een eerlijk en oprecht vraag)

@zoem. Sorry heel de dag aan die arbeit! dus nu pas online, dus toch even een mij 2 cent. Voor de rest helemaal eens met je oplossingen :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_183132123
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:29 schreef zoem het volgende: We zijn allemaal volwassen genoeg om normaal te doen.
het gros wel, echter een klein groepje niet. En die worden niet aangepakt. En dan krijg je dergelijke strapatsen. Onnodig. En dat is jammer, want de serieuze users worden door deze kutzooi gewoon weggejaagd.

Maargoed, blijf vooral negeren zou ik zeggen als jullie denken dat dat het beste is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183132808
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:38 schreef vosss het volgende:

[..]

het gros wel, echter een klein groepje niet. En die worden niet aangepakt. En dan krijg je dergelijke strapatsen. Onnodig. En dat is jammer, want de serieuze users worden door deze kutzooi gewoon weggejaagd.

Maargoed, blijf vooral negeren zou ik zeggen als jullie denken dat dat het beste is.
Zal je zien dat jij zo wel een ban aan je broek hebt. ;)
Dan komen ze helemaal niet meer bij.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_183132817
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:38 schreef vosss het volgende:

[..]

het gros wel, echter een klein groepje niet. En die worden niet aangepakt. En dan krijg je dergelijke strapatsen. Onnodig. En dat is jammer, want de serieuze users worden door deze kutzooi gewoon weggejaagd.

Maargoed, blijf vooral negeren zou ik zeggen als jullie denken dat dat het beste is.
De oplossing voor jou is om ze te negeren. Maar die kies jij niet.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 november 2018 @ 22:18:06 #272
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183133027
Eens met de twee heren hierboven. Laat je vooral niet kennen. Als we discussies gazamelijk op een positieve manier blijven sturen door niet te happen dan is 90% van de lol er al vanaf.

Achter de schermen wordt door NK en mij echt wel hard getrokken aan het aanpakken van de structurele gevallen. Dat wil niet zeggen dat ons pleidooi altijd gehonoreerd wordt door hogerop. En terecht, want dat kan ook niet altijd. Wij zitten soms ook te dicht op het vuur en dan is het goed dat er iemand van een afstand meekijkt.
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:21:55 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183133091
Dan wordt het tijd dat die lui hogerop wat dieper meekijken. In plaats van in een totaal ander topic over F1 posten :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183134582
.

[ Bericht 99% gewijzigd door opgebaarde op 13-11-2018 23:42:42 ]
pi_183137567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Vooral de toon is trollerig. Niks mis met anti-Max geluiden. Breng het wel normaal. HAHAHAHa kijk hem eens spinnen, hij kan er niks van is heel anders dan Goh het valt vaker op dat Max verkeerde inschattingen maakt. Hij had als leider van de wedstrijd meer ruimte kunnen en moeten laten voor Ocon.
Maar dit is toch ook super selectief?
Want wanneer Grosjean/Stroll, of in een verder verleden Palmer/Maldonado, zichzelf elimineerden roept iedereen ook 'HAHAHAHa kijk hem een spinnen, hij kan er niks van' en wordt het ook gewoon getolereerd. Alsof men alleen kritiek mag hebben op Max wanneer dat onderbouwd is, maar alle andere coureurs te pas en te onpas voor dakhaas mogen worden uitgemaakt. :')

Negeer gewoon de trollen.
pi_183163720
Waarom is mijn reactie weg uit het algemeen topic?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 november 2018 @ 14:13:43 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183163753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:11 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom is mijn reactie weg uit het algemeen topic?
Omdat ik geen zin heb in moddergooien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183163765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb in moddergooien.
Je hoeft ook niet mee te doen.
pi_183164227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb in moddergooien.
Ik vond deze nog wel meevallen. Had al een reactie klaar :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183306386
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:42 schreef Zorro het volgende:
En waarom is het F1 Algemeen Topic dicht :?

(ja weet ik veel waar ik dit anders moet vragen. En trouwens, het is nieuw voor mij dat het dicht is en het gaat over F1, dus eigenlijk hoort dat ook gewoon hier :) )
Dat moet hier!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2018 @ 16:47:45 #281
842 Zorro
Z
pi_183306463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat moet hier!
Hier staat Hamilton in de TT. Daar houd ik niet van :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 16:47:50 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183306465
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:42 schreef Zorro het volgende:
En waarom is het F1 Algemeen Topic dicht :?

(ja weet ik veel waar ik dit anders moet vragen. En trouwens, het is nieuw voor mij dat het dicht is en het gaat over F1, dus eigenlijk hoort dat ook gewoon hier :) )
Ik ben er klaar mee. Al het gezeik, zeikstralen of gedoe dat gezeik oplevert gaat rechtstreeks richting kliko. Topics zijn door en voor F1-fans en de inhoud blijft daar ook bij, zero tolerance.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2018 @ 16:49:36 #283
842 Zorro
Z
pi_183306489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben er klaar mee. Al het gezeik, zeikstralen of gedoe dat gezeik oplevert gaat rechtstreeks richting kliko. Topics zijn door en voor F1-fans en de inhoud blijft daar ook bij, zero tolerance.
Zet dat dan in de laatste post voor je hem dichtgooit. Dan is het voor iedereen duidelijjk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 16:50:09 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183306496
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:49 schreef Zorro het volgende:

[..]

Zet dat dan in de laatste post voor je hem dichtgooit. Dan is het voor iedereen duidelijjk.
Het topic is hooguit 2 minuten dicht geweest ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2018 @ 16:51:08 #285
842 Zorro
Z
pi_183306511
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het topic is hooguit 2 minuten dicht geweest ;)
O ik had niet gezien dat het open was. Dan heb ik wel net heel toevallig op een ongelukkig moment gekeken :D , ik dacht dat het definitief of iig voorlopig dicht zou zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_183306581
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:51 schreef Zorro het volgende:

[..]

O ik had niet gezien dat het open was. Dan heb ik wel net heel toevallig op een ongelukkig moment gekeken :D , ik dacht dat het definitief of iig voorlopig dicht zou zijn.
Hij was dicht zodat hij de nieuwe OP uit 2 topics geleden kon vissen (want daar stond hij 2 minuten na de race al netjes in) }:| Ik had dat ding weer verwijderd om een reden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 16:56:36 ]
pi_183306636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het topic is hooguit 2 minuten dicht geweest ;)
Zou je mij dan in het vervolg een DM kunnen sturen? Nu ben ik een uur bezig geweest met een OP maken, en dan zet jij hem er gewoon in.

Beetje kinderachtig weer Nattekat.
pi_183306677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:18 schreef zoem het volgende:
Eens met de twee heren hierboven. Laat je vooral niet kennen. Als we discussies gazamelijk op een positieve manier blijven sturen door niet te happen dan is 90% van de lol er al vanaf.
Ja hartstikke leuk en fraai en meer van zulks natuurlijk, maar vervolgens doen jullie weinig tot niets met die overige 10%

En dat stoort mensen. Die dan vervolgens vanzelf weer gaan reageren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!fotograaf donderdag 22 november 2018 @ 17:04:25 #289
842 Zorro
Z
pi_183306705
quote:
99s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:55 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hij was dicht zodat hij de nieuwe OP uit 2 topics geleden kon vissen (want daar stond hij 2 minuten na de race al netjes in) }:| Ik had dat ding weer verwijderd om een reden.
Mooie gelegenheid om even te zeggen: Wat je verder ook van plan bent of wel of niet gaat doen, enorm bedankt voor al het werk wat je tot nu toe gedaan hebt _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 22 november 2018 @ 21:18:10 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183311783
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:04 schreef Zorro het volgende:

[..]

Mooie gelegenheid om even te zeggen: Wat je verder ook van plan bent of wel of niet gaat doen, enorm bedankt voor al het werk wat je tot nu toe gedaan hebt _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_183356959
Zijn er reacties verwijderd of ben ik nog niet wakker? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 november 2018 @ 10:13:48 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183356974
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2018 10:12 schreef vosss het volgende:
Zijn er reacties verwijderd of ben ik nog niet wakker? :@
Allebei.

Iets met post A die verwijderd wordt en een hele ketting quotes die er op volgde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183356977
quote:
7s.gif Op zondag 25 november 2018 10:12 schreef vosss het volgende:
Zijn er reacties verwijderd :@
:Y
NK & Zoem waren aan het vegen :7 _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2018 10:14:17 ]
pi_183356995
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 10:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Allebei.

Iets met post A die verwijderd wordt en een hele ketting quotes die er op volgde.
Ow ok, dan weet ik niet of neob mijn antwoord op zijn vraag gezien heeft.

Dat antwoord was nee. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183398109
Volgens mij kan het live topic wel dicht. Voegt niets meer toe.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:39:05 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183399067
- dat gaan we hier niet over doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Nattekat op 27-11-2018 12:46:36 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185026456
Mag ik mijn OP bewerken van het pre-season toppa?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 februari 2019 @ 09:52:12 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185026505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 09:47 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Mag ik mijn OP bewerken van het pre-season toppa?
Nee.

Maar als je hier de code zou kunnen posten kan ik het er wel voor je in zetten 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 18 februari 2019 @ 14:55:27 #299
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_185084601
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_185084609
F1 / [PRE-SEASON] Wintertests 2019 #2
Dubbel Sorry, andere is niet gereekststs
pi_185632020
Waarom worden mijn posts weggehaald?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')