SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Wat is dat voor macro?quote:Op zondag 11 november 2018 20:43 schreef loekf het volgende:
Jaap kijkt nog even in de bzv-ik-kan-niet-kiezen.xlsm![]()
![]()
HAHAHHAHHquote:Op zondag 11 november 2018 20:43 schreef loekf het volgende:
Jaap kijkt nog even in de bzv-ik-kan-niet-kiezen.xlsmDon't call me Shirley![]()
Jaap maakt het veel te moeilijk voor zichzelf."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh jezus
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Voel je vrijquote:Op zondag 11 november 2018 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heeft de OP nog geen update met dit seizoen?![]()
Jezus
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Praat gewoon met elkaar. Gvd wat kinderachtig.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Janneke is veel te leuk voor Marnix.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Wtf is dit in hemelsnaam?![]()
![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Heh ik keek heel even niet. Heeft ze nou een briefje achtergelaten omdat ze weg wil?Your beauty never ever scared me.![]()
Man man man! Run dame, run! Marnix is echt niet goed hoor. Naar mannetje.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Nee een aanklachtquote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Heh ik keek heel even niet. Heeft ze nou een briefje achtergelaten omdat ze weg wil?![]()
Meid, pak je spullen en maak dat je weg komt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wtf, zo’n opmerking kun je eventueel maken tegen een werknemer, niet tegen je (mogelijk) toekomstige vrouw
En het nog serieus menen ook![]()
Heerlijk dat Janneke zoveel tegengas geeft.And I am a weapon of massive consumption
Hij heeft twee vaders?quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef Mozy het volgende:
Marnix blijft alleen. Hoop het iig. Wisten jullie al dat hij de zoon van Gerri Eijckhof is?![]()
Hij is de zoon van Bram Schilham.quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef Mozy het volgende:
Marnix blijft alleen. Hoop het iig. Wisten jullie al dat hij de zoon van Gerri Eijckhof is?![]()
![]()
Dat laatste zou wel een mooier verhaal opleveren dan van die andere Gerriequote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef Mozy het volgende:
![]()
ja toffe vrouwquote:Op zondag 11 november 2018 20:47 schreef Revanches het volgende:
Heerlijk dat Janneke zoveel tegengas geeft.![]()
De stenen beginnen terug te praten.quote:Op zondag 11 november 2018 20:48 schreef Postbus100 het volgende:
Hehe, Maarten en Ruud beginnen ook dingen te zien.![]()
Goeie d.. d.. d.d duifjes.quote:Op zondag 11 november 2018 20:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Noemt hij Marits voorgevel nou goeie druifjes?![]()
Lieverd?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ah, die gekke rooie.
Die heeft in een boekje gelezen dat ze "lieverd" moet zeggen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zo'n mestwagen moet je goed desinfecteren natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2018 20:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoeveel graden moet dat bad? Kookpunt?![]()
Die briefjes wordt een LuckyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat een kutbriefOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Haha, dat wijf is echt freaky.
Die zoekt 37 graden mannelijk vlees.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nee, was gewoon onhandigheid.quote:Op zondag 11 november 2018 20:52 schreef loekf het volgende:
Wilde Betti nou Marnix op de bek pakken ? Zag een schijn bewegingSomebody that I used to know![]()
Zij is groot.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zij denkt dat deze knuffel een bevestiging is volgens mij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik hoop echt dat Marnix voor Janneke kiest. Vind Bettine net iets te gretig.Somebody that I used to know![]()
Marnix dacht er uit te zijn maar nu niet meer.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Yvon
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Je hebt even flink aan mijn vleesboom geschudThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik dacht precies dit.quote:Op zondag 11 november 2018 20:54 schreef loekf het volgende:
Marit is er gister achter gekomen dat bepaalde onderdelen van Wim niet stotteren ?He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Op camera.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 11 november 2018 20:54 schreef loekf het volgende:
Marit is er gister achter gekomen dat bepaalde onderdelen van Wim niet stotteren ?![]()
![]()
In de aankondiging had ze twijfels.quote:Op zondag 11 november 2018 20:54 schreef Postbus100 het volgende:
En andersom? Vind Marit Wim ook leuk?![]()
Zozo Wim laat er geen gras meer over groeienOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Bettine zou de makkelijke keuze zijn, maar ik de denk de verkeerdequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Marit is er gister achter gekomen dat bepaalde onderdelen van Wim niet stotteren ?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
quote:Op zondag 11 november 2018 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Die goede gesprekken waar ze het over hebben zijn ook buiten beeld gebleven.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zonder drank
Marit is er gister achter gekomen dat bepaalde onderdelen van Wim niet stotteren ?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Jezus, het taalgebruik van Steffi. Zij heeft daar paarden rondhobbelen die beter zijn als haar eigen.
Go hard or go home![]()
Schattig dit
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Arme Harold
Nou en hup nu fysiek contactKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Niet verwacht. Zo zo zo leukLeukste longen vanaf het begin.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat is wel lullig.quote:Op zondag 11 november 2018 20:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
En Harrold woont nog vlakbij hun, hahahahahaa
Your beauty never ever scared me.![]()
![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ah, die gunt het hun hoorquote:Op zondag 11 november 2018 20:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
En Harrold woont nog vlakbij hun, hahahahahaaHarrold is echt de kwaadste niet.
Somebody that I used to know![]()
Voor vakantie toch.quote:Op zondag 11 november 2018 20:58 schreef Chai het volgende:
Deze dude gaat toch een dag later naar Peru?Your beauty never ever scared me.![]()
RIP Harrold
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Moet wel een wolkenkrabber van een boom wezen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Harrold zoekt straks een stuk touw en een boom op![]()
Volgens mij ook niet. Hij zal er wel een grapje over maken.quote:Op zondag 11 november 2018 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ah, die gunt het hun hoorHarrold is echt de kwaadste niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ben wel fan van Harold geworden. Apart maar wel authentiek. Ik vind Roel maar saai maar dat past goed bij Steffi denk ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nog even wat backpackers aanduwen voordat je de rest van de leven op de boerderie zitquote:Op zondag 11 november 2018 20:58 schreef Chai het volgende:
Deze dude gaat toch een dag later naar Peru?![]()
Je zou m'n beste maat kunnen zijn, maar neuken wordt 'm niet.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Sneu. Ook echt geen verkeerde jongen. Lief zijn reactie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2018 21:00 schreef matthijst het volgende:
Je zou m'n beste maat kunnen zijn, maar neuken wordt 'm niet.![]()
![]()
Mooie reactie HarroldOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hoezo? Leukste van het seizoenquote:Op zondag 11 november 2018 21:00 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer zelfs Steffi je in de friendzone gooitKein gewalt! Wir sind das volk!
Wel grappig ....De kogel is door de kerk en Steffi stopt niet meer met praten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat?!quote:Op zondag 11 november 2018 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoezo? Leukste van het seizoen![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Ze roken allemaal.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik beeld me in hoe Roel en Steffi boodschappen doen om samen te gaan koken, en dat ze Harrold tegenkomen met een diepvriespizza en een sixpack bier in z'n mandje.![]()
Nee Marnix sws nog nietquote:Op zondag 11 november 2018 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Huh doen ze alle keuze momenten vanvond?
En Michelles keuze komt sws ook nog vanavond![]()
quote:Op zondag 11 november 2018 21:01 schreef MrSoreto het volgende:
Ik beeld me in hoe Roel en Steffi boodschappen doen om samen te gaan koken, en dat ze Harrold tegenkomen met een diepvriespizza en een sixpack bier in z'n mandje.![]()
![]()
![]()
Dat was bij dat uitje waar hij die heks eruit flikkerde al duidelijkquote:A mind with a heart of it's own![]()
omg hahahahahhaquote:Op zondag 11 november 2018 21:01 schreef MrSoreto het volgende:
Ik beeld me in hoe Roel en Steffi boodschappen doen om samen te gaan koken, en dat ze Harrold tegenkomen met een diepvriespizza en een sixpack bier in z'n mandje.Don't call me Shirley![]()
![]()
Ik beeld me in hoe Roel en Steffi boodschappen doen om samen te gaan koken, en dat ze Harrold tegenkomen met een diepvriespizza en een sixpack bier in z'n mandje.
Jaap wil praten om te zeggen dat hij het niet weet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oh ja nu je het zegt haha, was het even vergeten.quote:Op zondag 11 november 2018 21:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was bij dat uitje waar hij die heks eruit flikkerde al duidelijkYour beauty never ever scared me.![]()
Nee was haar even vergeten.quote:Op zondag 11 november 2018 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je Marian Tabak dus ook helemaal gemist? ZondeYour beauty never ever scared me.![]()
Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet.
Jaap: ik plak 'm onder mijn gehemelte en besluit 'm daar voor altijd te houden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het is dat ik beeld heb, anders had ik me toch heel wat anders ingebeeldquote:Op zondag 11 november 2018 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omgggg dat bang- geluid hahahahha![]()
quote:Op zondag 11 november 2018 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omgggg dat bang- geluid hahahahha
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik kom niet meer bij omgggggggggggggggg hahahahahhhahaquote:Op zondag 11 november 2018 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet.
Jaap: ik plak 'm onder mijn gehemelte en besluit 'm daar voor altijd te houden.Don't call me Shirley![]()
quote:Op zondag 11 november 2018 21:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is dat ik beeld heb, anders had ik me toch heel wat anders ingebeeld![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
Stichting co-relatie
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Van de boeren. Beetje waar het programma voor bedoeld is. Zo onzeker en zo op het programma in.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dit blijkbaar.quote:Op zondag 11 november 2018 21:02 schreef marcodej het volgende:
Jaap wil praten om te zeggen dat hij het niet weet.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
Harold voelt zich beRoeld.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Op die fiets, ik dacht dat je Steffi wel een lekker hapje vond.quote:Op zondag 11 november 2018 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Van de boeren. Beetje waar het programma voor bedoeld is. Zo onzeker en zo op het programma in.![]()
Volgensmij had jaap zelf niet door hoe zo'n goede grap hij maaktequote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Jij misschien?quote:Op zondag 11 november 2018 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Aahww![]()
Hebben we geen leuke Fok!ster voor Harold?![]()
Wie kennen we in die regionen?quote:Op zondag 11 november 2018 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Aahww![]()
Hebben we geen leuke Fok!ster voor Harold?A mind with a heart of it's own![]()
Jezus Steffi, laat Roel wel heel hèOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat is hetzelfde als een mes door plasje olijfoliequote:Op zondag 11 november 2018 21:05 schreef Chai het volgende:
Die metaforen van Harrold. Als een mes door een warm pakje boter
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nou Yvon, nu weg. Kan Steffi erop.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 11 november 2018 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou Yvon, nu weg. Kan Steffi erop.![]()
![]()
Aaaaaaah man. Wat een leuk setje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eerst het handwerk denk ik, na al die hengstenquote:Op zondag 11 november 2018 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou Yvon, nu weg. Kan Steffi erop.![]()
Ja, het lijken net 2 broers ofzoquote:
Maarten exit denk ik en dat gun ik 'm ook wel
Michelle gaat een beslissing nemen door spirituele stenen tegen hun koppen te smijten en wie het langst bij bewustzijn blijft mag met Mevr. Giegel batsen.![]()
Zo een leuke vrouw te treffen.
Echt?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kom Maarten, je wil gewoon je kwakje kwijtOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
tegenvaller als je die paarden gewend bentquote:Op zondag 11 november 2018 21:07 schreef loekf het volgende:
[..]
Eerst het handwerk denk ik, na al die hengsten
A mind with a heart of it's own![]()
Ik zie aan Yvon dat Michelle Ruud gaat kiezen. Zij is altijd debbie downer bij de gene die weg gaatDon't call me Shirley![]()
Maar dat is zij ook.quote:Op zondag 11 november 2018 21:09 schreef Protoplanet het volgende:
Deze twee mannen lijken me vreselijk![]()
WATOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Maarten. Val er bijna van in slaap.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maarten, dat ie dan zegt: leuk, gewonnen. Maar ik ga naar huis.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Maarten, werkse.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Seks met Michelle = stenen in je reet voor goed gelukquote:Op zondag 11 november 2018 21:12 schreef Mozy het volgende:
Seks met Ruud = supertof. Seks met Maarten = echt.![]()
Waarom loopt die Ruud trouwens continu in lange broek en trui bij 35 graden
A mind with a heart of it's own![]()
jaaaaaa zoenennnAnd I am a weapon of massive consumption
Ik zie dit niet werkenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2018 21:13 schreef Chai het volgende:
Maarten voelt zijn champignonnetje kriebelen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
dit iddquote:Op zondag 11 november 2018 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
Vozen terwijl de afgevallen kandidaat nog niet weg is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: