Het zijn ook geen 50 volle glazen natuurlijk, het was een bottleshare dus dan verdeel je flessen over een boel mensen.quote:Op zondag 11 november 2018 17:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat je nog leeft! Het was leuk! Eerst een hapje gegeten in Haarlem, toen naar de Jopenkerk geweest en daarna naar een of andere Irish Pub! Jammer genoeg was ik een beetje ziekjes dus ik heb het niet laat gemaakt.
Ik was bij een andere tent wezen eten, aangezien de Jopenkerk toen afgeladen zatquote:Op zondag 11 november 2018 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn ook geen 50 volle glazen natuurlijk, het was een bottleshare dus dan verdeel je flessen over een boel mensen.
Ik heb eens gegeten bij de Jopenkerk maar ik vond dat niet echt geweldig, een andere keer heb ik gewoon friet gehaald bij zo'n snackbar die ze met schil frituurt.
Ben daarmee genokt toen dat hele PC-gebeuren bezig was. Is het tegenwoordig nog wat?quote:
Garnalen en gerookte zalmsalade met een eitje en puree.quote:Op zondag 11 november 2018 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Seizoen erna was erger, voornamelijk omdat Trump won.quote:Op zondag 11 november 2018 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben daarmee genokt toen dat hele PC-gebeuren bezig was. Is het tegenwoordig nog wat?
Ik vond PC ook een irritant karakterquote:Op zondag 11 november 2018 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Seizoen erna was erger, voornamelijk omdat Trump won.
Nu zijn ze er weer vanaf gestapt.
PC komt nog heel af en toe terug en nog in een leuke rol ook. Verder is het weer genieten.
Wist niet eens dat het nieuwe seizoen al was begonnenquote:Op zondag 11 november 2018 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Seizoen erna was erger, voornamelijk omdat Trump won.
Nu zijn ze er weer vanaf gestapt.
PC komt nog heel af en toe terug en nog in een leuke rol ook. Verder is het weer genieten.
Hij had een paar leuke momenten vond ik, maar hij kreeg een veel te grote rol voor zo'n 1-dimensionaal karakter.quote:Op zondag 11 november 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik vond PC ook een irritant karakter
Johannes drinkt niet hij zuiptquote:Op zondag 11 november 2018 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 50 stuks
Hoe was het bij de jopenkerk?
Niet geklikt.quote:Op zondag 11 november 2018 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze clip zag ik onlangs ergens, moest er wel om grinniken:
quote:Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUWE SMAAK KIT-KAT JAPAN JAAAAAAAAAAAAAAA
heb ze net fruit van 2 weken geleden gegeven en snoep uit de pot dat al bijna 7 jaar oud isquote:Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Sint maarten kinderen komen al langs
Moordenaarquote:Op zondag 11 november 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ze net fruit van 2 weken geleden gegeven en snoep uit de pot dat al bijna 7 jaar oud is
Slechte PR man, jij als marketingdeskundige moet dat toch snappen.quote:Op zondag 11 november 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ze net fruit van 2 weken geleden gegeven en snoep uit de pot dat al bijna 7 jaar oud is
Hopelijk slaan ze het huis van GGMM over.quote:Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Sint maarten kinderen komen al langs
Die wond is echt weer aan het etteren. Bedankt he rotzakquote:Op zondag 11 november 2018 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte PR man, jij als marketingdeskundige moet dat toch snappen.
Ditquote:Op zondag 11 november 2018 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet maar dat ettertje rijdt zelf ook regelmatig iemand van de baan.
quote:Op zondag 11 november 2018 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte PR man, jij als marketingdeskundige moet dat toch snappen.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
assists:
https://streamable.com/nh0c6
https://streamable.com/04ga2
goals:
https://streamable.com/bhcf4
https://streamable.com/fnnop
Hamilton met schumacher vergelijkenquote:Op zondag 11 november 2018 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zijn in het F1 topic echt ontzettend mad altijd.
Hamilton is een god manquote:Op zondag 11 november 2018 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hamilton met schumacher vergelijken![]()
gelachen
de FIA staat steeds achter de reet van Hamilton. Die nam ik al niet serieus meer. Hij mag de veters van Schumacher niet eens strikken
in het Feyenoordtopic denken ze nog steeds dat ze kans maken op de titel.quote:Op zondag 11 november 2018 19:30 schreef O_o_ het volgende:
Scrummie wordt echt volkomen afgemaakt in het Feyenoordtopic.
nog sigil gehad?quote:Op zondag 11 november 2018 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het Feyenoordtopic denken ze nog steeds dat ze kans maken op de titel.
Nee pas als ik hoger level heb maatquote:
Hij staat 2e, mag ie blij mee zijnquote:Op zondag 11 november 2018 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij had gewonnen als iemand hem er niet had afgebeukt. Genot.
Zo dan. (ik vind die timmmmm zo'n enorme debiel hé)quote:Op zondag 11 november 2018 19:30 schreef O_o_ het volgende:
Scrummie wordt echt volkomen afgemaakt in het Feyenoordtopic.
Reactie naar timmmmm gedm't.quote:Op zondag 11 november 2018 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo dan. (ik vind die timmmmm zo'n enorme debiel hé)
Nu moeten we dus weer aanhoren hoe iedereen schuldig is behalve hij zelf. Dat verhaaltje ken ik ondertussen wel.quote:Op zondag 11 november 2018 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij had gewonnen als iemand hem er niet had afgebeukt. Genot.
Precies, en ondertussen weer iemand een idioot genoemd en een middelvinger opgestoken. Kwalletje.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu moeten we dus weer aanhoren hoe iedereen schuldig is behalve hij zelf. Dat verhaaltje ken ik ondertussen wel.
HMF is echt ziedend.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat ik van alle idioten in het F1 topic nou net HMF trigger.
Had alleen reactie van VBL'ers. Dikke tegenvaller. Kan ook komen dat FOK! tegenwoordig 80% VBL is, maar oke.quote:
Ik had wel een paar keer beet.quote:Op zondag 11 november 2018 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had alleen reactie van VBL'ers. Dikke tegenvaller. Kan ook komen dat FOK! tegenwoordig 80% VBL is, maar oke.
ik had een quote alert van hem maar de post is wegquote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat ik van alle idioten in het F1 topic nou net HMF trigger.
Al zijn posts worden nu weggemod.quote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had een quote alert van hem maar de post is weg
Je trapt er zelf in vriend.quote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen domme mensen.
Jammer genoeg zn werk niet afgemaakt.quote:Op zondag 11 november 2018 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat heeft die Ocon eigenlijk gedaan?
quote:Op zondag 11 november 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer genoeg zn werk niet afgemaakt.
Mijn vd Poel post was binnen 10 seconden wegquote:Op zondag 11 november 2018 19:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn post en jouw post niet in het F1 topic staan, dat was vuurwerk geworden.
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon liever niets, kleine dommerdquote:Op zondag 11 november 2018 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet maar dat ettertje rijdt zelf ook regelmatig iemand van de baan.
Ongelofelijk woest.quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon liever niets, kleine dommerd
Gras is echt groen.quote:
Echt he, teringdebielen kijken niet eensquote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon liever niets, kleine dommerd
Wat lieg je, ik schakel net in.quote:Op zondag 11 november 2018 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he, teringdebielen kijken niet eens
Is toch gewoon zo.quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |