Precies, en ondertussen weer iemand een idioot genoemd en een middelvinger opgestoken. Kwalletje.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu moeten we dus weer aanhoren hoe iedereen schuldig is behalve hij zelf. Dat verhaaltje ken ik ondertussen wel.
HMF is echt ziedend.quote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat ik van alle idioten in het F1 topic nou net HMF trigger.
Had alleen reactie van VBL'ers. Dikke tegenvaller. Kan ook komen dat FOK! tegenwoordig 80% VBL is, maar oke.quote:
Ik had wel een paar keer beet.quote:Op zondag 11 november 2018 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had alleen reactie van VBL'ers. Dikke tegenvaller. Kan ook komen dat FOK! tegenwoordig 80% VBL is, maar oke.
ik had een quote alert van hem maar de post is wegquote:Op zondag 11 november 2018 19:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat ik van alle idioten in het F1 topic nou net HMF trigger.
Al zijn posts worden nu weggemod.quote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had een quote alert van hem maar de post is weg
Je trapt er zelf in vriend.quote:Op zondag 11 november 2018 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen domme mensen.
Jammer genoeg zn werk niet afgemaakt.quote:Op zondag 11 november 2018 19:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat heeft die Ocon eigenlijk gedaan?
quote:Op zondag 11 november 2018 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer genoeg zn werk niet afgemaakt.
Mijn vd Poel post was binnen 10 seconden wegquote:Op zondag 11 november 2018 19:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn post en jouw post niet in het F1 topic staan, dat was vuurwerk geworden.
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon liever niets, kleine dommerdquote:Op zondag 11 november 2018 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet maar dat ettertje rijdt zelf ook regelmatig iemand van de baan.
Ongelofelijk woest.quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon liever niets, kleine dommerd
Gras is echt groen.quote:
Echt he, teringdebielen kijken niet eensquote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon liever niets, kleine dommerd
Wat lieg je, ik schakel net in.quote:Op zondag 11 november 2018 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he, teringdebielen kijken niet eens
Is toch gewoon zo.quote:Op zondag 11 november 2018 19:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |