Het zijn ook geen 50 volle glazen natuurlijk, het was een bottleshare dus dan verdeel je flessen over een boel mensen.quote:Op zondag 11 november 2018 17:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat je nog leeft! Het was leuk! Eerst een hapje gegeten in Haarlem, toen naar de Jopenkerk geweest en daarna naar een of andere Irish Pub! Jammer genoeg was ik een beetje ziekjes dus ik heb het niet laat gemaakt.
Ik was bij een andere tent wezen eten, aangezien de Jopenkerk toen afgeladen zatquote:Op zondag 11 november 2018 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn ook geen 50 volle glazen natuurlijk, het was een bottleshare dus dan verdeel je flessen over een boel mensen.
Ik heb eens gegeten bij de Jopenkerk maar ik vond dat niet echt geweldig, een andere keer heb ik gewoon friet gehaald bij zo'n snackbar die ze met schil frituurt.
Ben daarmee genokt toen dat hele PC-gebeuren bezig was. Is het tegenwoordig nog wat?quote:
Garnalen en gerookte zalmsalade met een eitje en puree.quote:Op zondag 11 november 2018 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Seizoen erna was erger, voornamelijk omdat Trump won.quote:Op zondag 11 november 2018 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben daarmee genokt toen dat hele PC-gebeuren bezig was. Is het tegenwoordig nog wat?
Ik vond PC ook een irritant karakterquote:Op zondag 11 november 2018 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Seizoen erna was erger, voornamelijk omdat Trump won.
Nu zijn ze er weer vanaf gestapt.
PC komt nog heel af en toe terug en nog in een leuke rol ook. Verder is het weer genieten.
Wist niet eens dat het nieuwe seizoen al was begonnenquote:Op zondag 11 november 2018 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Seizoen erna was erger, voornamelijk omdat Trump won.
Nu zijn ze er weer vanaf gestapt.
PC komt nog heel af en toe terug en nog in een leuke rol ook. Verder is het weer genieten.
Hij had een paar leuke momenten vond ik, maar hij kreeg een veel te grote rol voor zo'n 1-dimensionaal karakter.quote:Op zondag 11 november 2018 17:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik vond PC ook een irritant karakter
Johannes drinkt niet hij zuiptquote:Op zondag 11 november 2018 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, 50 stuks
Hoe was het bij de jopenkerk?
Niet geklikt.quote:Op zondag 11 november 2018 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze clip zag ik onlangs ergens, moest er wel om grinniken:
quote:Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUWE SMAAK KIT-KAT JAPAN JAAAAAAAAAAAAAAA
heb ze net fruit van 2 weken geleden gegeven en snoep uit de pot dat al bijna 7 jaar oud isquote:Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Sint maarten kinderen komen al langs
Moordenaarquote:Op zondag 11 november 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ze net fruit van 2 weken geleden gegeven en snoep uit de pot dat al bijna 7 jaar oud is
Slechte PR man, jij als marketingdeskundige moet dat toch snappen.quote:Op zondag 11 november 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ze net fruit van 2 weken geleden gegeven en snoep uit de pot dat al bijna 7 jaar oud is
Hopelijk slaan ze het huis van GGMM over.quote:Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef RensAjacied het volgende:
Sint maarten kinderen komen al langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |