is dat de Sander in de chat?quote:Op zaterdag 17 november 2018 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft Prem op een keer gezegd tijdens een radio 1 uitzending ofzo en Rob gebruikt het nu telkens
Oh oke goed dat ik dat weet anders had ik mezelf voorschut gezetquote:Op zaterdag 17 november 2018 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, niet Sander van de ochtendshow
maar jij bent dus de andere persoon die daar nu aan het posten isquote:Op zaterdag 17 november 2018 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh oke goed dat ik dat weet anders had ik mezelf voorschut gezet
ja hahaquote:Op zaterdag 17 november 2018 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij bent dus de andere persoon die daar nu aan het posten isik ben inmiddels gewend dat FOK!kers ook hun FOK!username op discord gebruiken enzo
jaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je luistert ook weer zo te zien?
al een vaste gast aan het worden?quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:09 schreef Fylax het volgende:
Ik was vannacht nog op de radio bij luc
Ja wat mij dus opviel is dat er weer sfeer is op de vrijdagavond! Nota bene door een oud-collega en een huidig collega van mequote:Op zaterdag 24 november 2018 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ik kan luisteren op vrijdag schop ik vaak dit topic weer tot leven
collega?quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:52 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ja wat mij dus opviel is dat er weer sfeer is op de vrijdagavond! Nota bene door een oud-collega en een huidig collega van me
Oeh, okquote:Op zaterdag 24 november 2018 20:02 schreef WebHawk het volgende:
Rob heeft bij Kermis FM gewerkt, en ik werk nu bij Studio040/Glow FM waar Mark werkt. (En Rob ook ook heeft gezeten)
Oh, dat vond ik een leuk item altijd. Toen Kevin nog laat in de nacht was.quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
Derde week op rij dat ik in de uitzending ga komenZometeen sneller dan shazam met le moi bij Kevin!
Om 0:45 trouwens
en uiteraard faalde ik grandioos
ga je dit nog eens doen?quote:Op vrijdag 9 november 2018 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
Zal eens kijken of ik binnenkort eens een nieuwe header voor de OP kan maken, dit is wel een beetje sneu met al die rode kruisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |