Graag in het vervolg erbij zeggen dat het om deze loser gaat. Ik gun hem geen clicks.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:34 schreef RubenSosa het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)nshy-werkt~a30329e6/
Hij was ook gewoon veel sneller dan Verstappen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:26 schreef Cherni het volgende:
Maar omdat hij geen stoeltje krijgt voor 2019 merk je dat hij zich zo graag wil bewijzen dat het nu vaker fout dan goed gaat
quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon veel sneller dan Verstappen.
https://www.gpupdate.net/(...)iet-kan-controleren/quote:Brawn stelt dat Verstappen emoties nog niet kan controleren. "Het was geen fraai gezicht", zegt Brawn over het duwen van Verstappen na de race. "En hoewel het te begrijpen valt, is het natuurlijk niet goed te praten. Het incident met Ocon was een wreed moment, maar in de nasleep heeft Max laten zien dat hij enorme progressie heeft gemaakt in zijn carrière maar nog steeds zijn emoties niet in bedwang kan houden, een essentiële volgende stap. We moeten echter niet vergeten dat hij nog altijd heel erg jong is en dat hoewel zijn gedrag niet te rechtvaardigen valt, we allemaal wel kunnen begrijpen dat het heel frustrerend voor hem was."
Joh allemaal voor de bühne. Die hebben in de achterkamertjes met liberty getoast op Max. Als ze dit niet willen hadden ze wel wat fiamannetjes bij Max in de buurt gehouden tot de greenroom.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)iet-kan-controleren/
Vraag mij af hoe hij de heer Schumacher in bedwang hield.
Szafnauer.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:03 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Valt me ook vies tegen van de leiding van RP India, wie is egenlijk de hoogste baas daar?
Chase Carrey zag dat het goed wasquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Joh allemaal voor de bühne. Die hebben in de achterkamertjes met liberty getoast op Max. Als ze dit niet willen hadden ze wel wat fiamannetjes bij Max in de buurt gehouden tot de greenroom.
Precies, die willen vooral in de VS scoren en daar is een potje matten tussen sporters in veel sporten toegestaan of zelfs gereguleerd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Chase Carrey zag dat het goed was
Met Ocon heb ik weinig medelijden. Die man leeft in een waanidee.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:26 schreef Cherni het volgende:
[..]
Voor Ocon is het ook wel zuur. Het eerste seizoen dat hij reed in de F1 was het toch wel een aanwinst. Maar omdat hij geen stoeltje krijgt voor 2019 merk je dat hij zich zo graag wil bewijzen dat het nu vaker fout dan goed gaat. Het is zowaar vergelijkbaar met Verstappen tot aan Canada. Toch een enorme druk op die gasten. Je bent zo je plaats kwijt in de F1 als rookie.
En Hamilton is een grote act inderdaad, maar wel een uitstekend coureur.
twitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 13-11-2018 om 09:19:33Another sign of intent from @HondaRacingF1 as it signs new technology deal to accelerate development of its turbo #F1 https://t.co/0408hxDS7K reageer retweet
Klopt. In die twee rondjes sinds zijn pitstop was hij inderdaad iets sneller omdat Max zijn banden aan het sparen was. Enkele ronden later zou dat al niet meer het geval zijn (zie ook de tijden van Perez op die banden) en zou hij Max weer voorbij hebben moeten laten.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon veel sneller dan Verstappen.
Schumacher was destijds kwaaier op Coulthard dan dat Max op Ocon was.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)iet-kan-controleren/
Vraag mij af hoe hij de heer Schumacher in bedwang hield.
Ik ken eigenlijk niemand, anders dan misschien Coronel die zo denkt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:22 schreef Doevelaer het volgende:
Eigenlijk vind ik de column van Thijs best prima. Hij maakt gewoon een goed punt door te stellen dat Max door half Nederland wordt behandeld als een soort halfgod die niks fout kan doen.
Laat ik voorop stellen; Max doet het geweldig Ik zat half te janken voor de tv toen hij won in Spanje en afgelopen zondag zat ik ook te vloeken en te tieren voor de tv, maar in de ogen van heel veel mensen is alles wat hij doet per definitie geweldig en doen alle andere coureurs voor spek en bonen mee. Da's simpelweg vermoeiend en daar legt Thijs precies de vinger op de zere plek.
Doornbos, Kamphues, Jack v Gelder, alles en iedereen wat te gast komt bij Ziggo & daarnaast legio mensen in mijn omgeving die F1 zijn gaan kijken sinds Max meedoetquote:Op dinsdag 13 november 2018 13:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand, anders dan misschien Coronel die zo denkt.
Ben ik het dus niet mee eens. Doornbos en Kamphues zeggen het gewoon als Max iets kuts doet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doornbos, Kamphues, Jack v Gelder, alles en iedereen wat te gast komt bij Ziggo & daarnaast legio mensen in mijn omgeving die F1 zijn gaan kijken sinds Max meedoet
Het moment is alleen nogal ongelukkig gekozen wanneer Max echt van een overwinning bestolen wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:22 schreef Doevelaer het volgende:
Eigenlijk vind ik de column van Thijs best prima. Hij maakt gewoon een goed punt door te stellen dat Max door half Nederland wordt behandeld als een soort halfgod die niks fout kan doen.
Laat ik voorop stellen; Max doet het geweldig Ik zat half te janken voor de tv toen hij won in Spanje en afgelopen zondag zat ik ook te vloeken en te tieren voor de tv, maar in de ogen van heel veel mensen is alles wat hij doet per definitie geweldig en doen alle andere coureurs voor spek en bonen mee. Da's simpelweg vermoeiend en daar legt Thijs precies de vinger op de zere plek.
Pff dat afzetten tegen mensen die boven het maaiveld uitsteken moet maar eens afgelopen zijn. In het buitenland hebben ze wereldkampioenen omdat ze achter hun sporters staan.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doornbos, Kamphues, Jack v Gelder, alles en iedereen wat te gast komt bij Ziggo & daarnaast legio mensen in mijn omgeving die F1 zijn gaan kijken sinds Max meedoet
quote:Kimi being Kimi (1)
Tijdens de testdagen vorig jaar in Barcelona bleek het toilet in de Ferrari-bus niet te werken. Kimi vroeg de monteurs om wat gereedschap en ging op onderzoek uit. Hij bleek een soortgelijk toiletsysteem op zijn jacht te hebben en repareerde de boel. Er zijn helaas geen foto’s van het verbaasde personeel.
Dit inderdaad. Ik snap niet waarom je niet gewoon kan zeggen "ja, hij is inderdaad goed". Natuurlijk zijn er van die Coronel types die het overdrijven, maar dat zijn echt uitzonderingen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pff dat afzetten tegen mensen die boven het maaiveld uitsteken moet maar eens afgelopen zijn. In het buitenland hebben ze wereldkampioenen omdat ze achter hun sporters staan.
Wel mooi dat Honda echt alle zeilen bij lijkt te zitten om volgend jaar een winnende motor af te leveren.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:08 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 13-11-2018 om 09:19:33Another sign of intent from @HondaRacingF1 as it signs new technology deal to accelerate development of its turbo #F1 https://t.co/0408hxDS7K reageer retweet
Vraag me af of dat gelijk volgend jaar staat als een huis.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel mooi dat Honda echt alle zeilen bij lijkt te zitten om volgend jaar een winnende motor af te leveren.
ze zullen moeten gezien al het ophemelen vanuit Red Bullquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel mooi dat Honda echt alle zeilen bij lijkt te zitten om volgend jaar een winnende motor af te leveren.
Alsof ze dat niet ieder jaar probeerdenquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
dat zal moeilijk worden, er is wel meer kans als het echt een 3mans strijd gaat worden, dan tikt falen niet zo hard aanquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vraag me af of dat gelijk volgend jaar staat als een huis.
Die zie ik eerder gebeuren dan de WCC. Weet nog steeds niet wat ik nou van Gasly moet denken. En nee dat komt niet door zin herkomst.quote:
Oh, ik zet me zeker niet af tegen 'mensen die boven het maaiveld uitsteken'. Het gezeik over, heel wat anders, de sjaal van Depay vind ik ook vermoeiend; laat hem dat lekker zelf bepalen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pff dat afzetten tegen mensen die boven het maaiveld uitsteken moet maar eens afgelopen zijn. In het buitenland hebben ze wereldkampioenen omdat ze achter hun sporters staan.
Kort gezegd plaatst hij dit column dus op het compleet verkeerde moment.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh, ik zet me zeker niet af tegen 'mensen die boven het maaiveld uitsteken'. Het gezeik over, heel wat anders, de sjaal van Depay vind ik ook vermoeiend; laat hem dat lekker zelf bepalen.
Het is ook geen 'THIJS HEEFT GELIJK WANT DIE MAX KAN ER NIKS VAN." Integendeel.
Hij benoemt, op licht cynische wijze, de tendens dat Max volgens velen niks fout kan doen en ik herken dat wel.
Toen Ricciardo in Baku achterop Max klapte riepen m'n vrienden met wie ik F1 kijk allemaal dat het de schuld van Daniel was, want diegene die achterop klapt zit altijd!! fout. Echter was het volgens diezelfde personen volledig de schuld van Grosjean toen Max destijds in Monaco achterop Grosjean klapte.
Toen ik ze op die hypocrisie wees werd ik uitgemaakt voor 'Anti-Max' & 'Ferrari-huilie'.
Ik sta 100% achter Max en vind absoluut niet dat we zijn prestaties moeten gaan bagatelliseren, maar laten we dan ook zo realistisch zijn om in te zien dat ook hij fouten maakt. *Nee, afgelopen zondag was mijns inziens geen fout van hem en Ocon is een lul, maar ook Max maakt wel eens foutjes. Alleen dat wordt dat door o.a. Coronel, Plooy, Mol etc met de mantel der liefde bedekt en het liefst geven ze 't iemand anders nog op de kop ook.
Zelf was/ben ik groot Schumacher fan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet in zie dat Rascasse '06, Adelaide '94, Jerez '97 gewoon smeerstreken van hem waren.
Kort gezegd: klopt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kort gezegd plaatst hij dit column dus op het compleet verkeerde moment.
Hoe zo?quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kort gezegd plaatst hij dit column dus op het compleet verkeerde moment.
Omdat Max dit keer niet iets fout heeft gedaan (of ja, niet 100% zijn schuld want misschien had hij minder risico moeten nemen-blabla terzijde).quote:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh, ik zet me zeker niet af tegen 'mensen die boven het maaiveld uitsteken'. Het gezeik over, heel wat anders, de sjaal van Depay vind ik ook vermoeiend; laat hem dat lekker zelf bepalen.
Het is ook geen 'THIJS HEEFT GELIJK WANT DIE MAX KAN ER NIKS VAN." Integendeel.
Hij benoemt, op licht cynische wijze, de tendens dat Max volgens velen niks fout kan doen en ik herken dat wel.
Toen Ricciardo in Baku achterop Max klapte riepen m'n vrienden met wie ik F1 kijk allemaal dat het de schuld van Daniel was, want diegene die achterop klapt zit altijd!! fout. Echter was het volgens diezelfde personen volledig de schuld van Grosjean toen Max destijds in Monaco achterop Grosjean klapte.
Toen ik ze op die hypocrisie wees werd ik uitgemaakt voor 'Anti-Max' & 'Ferrari-huilie'.
Ik sta 100% achter Max en vind absoluut niet dat we zijn prestaties moeten gaan bagatelliseren, maar laten we dan ook zo realistisch zijn om in te zien dat ook hij fouten maakt. *Nee, afgelopen zondag was mijns inziens geen fout van hem en Ocon is een lul, maar ook Max maakt wel eens foutjes. Alleen dat wordt dat door o.a. Coronel, Plooy, Mol etc met de mantel der liefde bedekt en het liefst geven ze 't iemand anders nog op de kop ook.
Zelf was/ben ik groot Schumacher fan, maar dat wil niet zeggen dat ik niet in zie dat Rascasse '06, Adelaide '94, Jerez '97 gewoon smeerstreken van hem waren.
Omdat er in dit geval Max weinig te verwijten viel. Behalve dat je misschien achteraf een koe in de kont kijkend hypothetisch kunt zeggen dat hij iets meer ruimte had kunnen laten en de race had kunnen winnen. Maar dat neemt niet weg dat Ocon daar nooit had mogen zitten.quote:
Amenquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Omdat er in dit geval Max weinig te verwijten viel. Behalve dat je misschien achteraf een koe in de kont kijkend hypothetisch kunt zeggen dat hij iets meer ruimte had kunnen laten en de race had kunnen winnen. Maar dat neemt niet weg dat Ocon daar nooit had mogen zitten.
Had hij dit column na China geplaatst toen hij Vettel er af drukte of na Baku, waarin hij en RIC allebei wat beter hadden kunnen nadenken. Dan had hij een punt gehad, omdat er toen ook mensen waren die Max met hand en tand verdedigden, zonder enige vorm van nuance.
Maar goed, zo denk ik er over.
Juist die smeerstreken maakten hem, imho, een 'groot' kampioen; alles willen doen om te winnen. Net zoals bijv Senna en Prost die elkaar er gewoon af beukten als dat nodig was om WDC te worden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eensRascasse was trouwens geniaal, maar wel een smeerstreek
In het geval van Senna en Prost zat daar wel een verhaal vooraf met een zekere Meneer Balestre die regels verzon om Prost WDC te maken een jaar eerder. Senna zou zich niet gehouden hebben aan de 'Grand Prix Distance' door de chicane af te steken en werd uit de uitslag geschrapt, beboet, en geschorst. Als wraak reed Senna toen maar gewoon rechtdoor dwars door de wagen van Prost heen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:31 schreef Doevelaer het volgende:
Juist die smeerstreken maakten hem, imho, een 'groot' kampioen; alles willen doen om te winnen. Net zoals bijv Senna en Prost die elkaar er gewoon af beukten als dat nodig was om WDC te worden.
Hamilton is zijn psychologische spel met Max al begonnen, want als die Honda zo goed is als ze zeggen is Max volgend jaar zijn grootste concurrentquote:Op dinsdag 13 november 2018 06:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtig voorbeeld van de woordkeuze van Hamilton.
Hij gebruikt precies hetzelfde argument als wat Verstappen heeft gebruikt omtrent het racen, namelijk dat Hamilton en Vettel om een kampioenschap rijden en max niks te verliezen heeft.
Hamilton heeft t.o.v. zijn concurrenten altijd van dit soort uitspraken en ik snap wel dat Rosberg daar geen trek meer in had.
ik mag het hopen, want ik begin Mercedes zo langzamerhand wel zat te worden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:19 schreef pmponer het volgende:
Als die Honda zo goed is als ze zeggen, wordt het een heel saai kampioenschap volgend jaar
Het zou wat zijn als er straks 3 teams meedingen naar een kampioenschap.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:19 schreef pmponer het volgende:
Als die Honda zo goed is als ze zeggen, wordt het een heel saai kampioenschap volgend jaar
Dit soort bizarre posts zijn altijd zo leuk om na een jaartje weer terug te lezenquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mag het hopen, want ik begin Mercedes zo langzamerhand wel zat te worden.
En van Vettel hoef je niets te verwachten, want die gooit de titel zelf wel weg
quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit soort bizarre posts zijn altijd zo leuk om na een jaartje weer terug te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |