Ik heb hemquote:Op woensdag 2 januari 2019 16:58 schreef Badeendje_ het volgende:
Spannend!! Wij zitten er klaar voor, ben bnieuwd. Heeft iemand ook al het molboekje? Nog iets nuttigs er in?
https://www.televizier.nl(...)-identiteit-mol-nietquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waarom weet hij het eigenlijk niet?
quote:"Er is mij veel aan gelegen dat het een mooi seizoen gaat worden. Daarom wilde ik, geheel tegen mijn natuur in, niet van tevoren weten wie de mol is. Het is al spannend genoeg"
"Na het vertrek van Art ben ik als presentator vrij laat in het voorbereidingstraject gestapt. Omdat alles nieuw voor mij was en ik bang was dat ik op een bepaalde, opvallende manier, naar de mol zou kijken, leek het mij beter dat ook ik zijn of haar identiteit niet kende. Zo kon ik mij volledig focussen op de opdrachten van de kandidaten en de executies"
Thnxxx!quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)-identiteit-mol-niet
[..]
wel beter eigenlijk zoquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)-identiteit-mol-niet
[..]
Zo was het eerst ook altijd, geloof dat Art de enige presentator was die het wist.quote:
ik dacht dat tot nu toe de presentator altijd wist wie de mol was, ivm met bijsturen van bepaalde opdrachten of late briefings tijdens het spel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo was het eerst ook altijd, geloof dat Art de enige presentator was die het wist.
Maar ik zie het ook wel gebeuren dat Rik er in een later seizoen ook om gaat vragen. Ik zou het ook doen iig
Angela wist het ook. Karel wilde het niet weten. Van Pieter Jan Hagens weet ik niet of hij het wist.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo was het eerst ook altijd, geloof dat Art de enige presentator was die het wist.
Maar ik zie het ook wel gebeuren dat Rik er in een later seizoen ook om gaat vragen. Ik zou het ook doen iig
Morgen pas!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef olcay93 het volgende:
Ik kijk ook vanavondzal wel wennen zijn zonder Art
Ja dat denk ik ook iddquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef olcay93 het volgende:
Ik kijk ook vanavondzal wel wennen zijn zonder Art
Rik is een leuke man om te zien Moira😀.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:01 schreef Moira. het volgende:
Ja dat denk ik ook iddMaar toch denk ik dat Rik het wel leuk zal doen. Al is het sowieso ff een jaartje wennen
Dat wel, maar van Art smelt ik net iets meerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rik is een leuke man om te zien Moira😀.
Smaken verschillen.😊quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:09 schreef Moira. het volgende:
Dat wel, maar van Art smelt ik net iets meer
Alweer een man?quote:
Kan ook niet werd in december opgenomen..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 10:00 schreef Koen66 het volgende:
Moltalk was nog niet genoeg om enige verdenking te gaan koesteren, kortom geen idee nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |