SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
MadMaster plays Gigi D'agostino - L´Amour Toujoursquote:Op woensdag 7 november 2018 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
MadMaster plays Kabouter Plop - Het Ploplied
denk niet dat ik ga inschakelen hierop
Ik las dat het weer mis was eerder vanavond en ik wilde even kijken wat er gebeurde als... dan...quote:
Was de schuld van Raf.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las dat het weer mis was eerder vanavond en ik wilde even kijken wat er gebeurde als... dan...
Ik heb dus geen problemen ondervonden nu...
OK, maar na het gedoe gisteren wilde ik even weten hoe of wat.quote:
ik heb mijn kabouters dansend achtergelatenquote:Op woensdag 7 november 2018 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel de Kabouterdans kwijt, merkte ik...
Te cheesy voor woorden, laat staan voor muziek...quote:Op woensdag 7 november 2018 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
'Hiphop-kazen kunnen jongeren aanspreken'
Het was wel een vrij originele wijze om één en ander onder de aandacht te brengen, maar dat was dan ook alles.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te cheesy voor woorden, laat staan voor muziek...
quote:Op donderdag 8 november 2018 01:20 schreef livelink het volgende:
Goedenacht. Dat wordt een zware dag morgen![]()
Over 4 uur gaat de wekker al en ik moet nog gaan slapen.
Waarom sta jij zo vroeg opquote:Op donderdag 8 november 2018 05:36 schreef Melting het volgende:
![]()
[..]![]()
Waarom ga je zo laat naar bed dan?
Omdat ik moet gaan werken.quote:
* Rafeiro lag iets te wakker vanaf een uur of 4quote:Op donderdag 8 november 2018 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ik moet gaan werken.
En waarom sta jij zo vroeg op?
Ik was met een vriendin een avondje uit. Gewoon naar de film, maar zij ontkent nog steeds dat we oud zijn en wil altijd naar de late film. En dan nog naar huis, dan wordt het vanzelf heel laat.quote:Op donderdag 8 november 2018 05:36 schreef Melting het volgende:
![]()
[..]![]()
Waarom ga je zo laat naar bed dan?
Ook niet leuk. Goedemorgen Rafeiroquote:Op donderdag 8 november 2018 05:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro lag iets te wakker vanaf een uur of 4
De enige luxe van "ziek" thuis zitten, ik kan zo nog even terug
quote:Op donderdag 8 november 2018 05:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin een avondje uit. Gewoon naar de film, maar zij ontkent nog steeds dat we oud zijn en wil altijd naar de late film. En dan nog naar huis, dan wordt het vanzelf heel laat.
Maar goedemorgen
Jij bent vast een stuk, ouderquote:Op donderdag 8 november 2018 05:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin een avondje uit. Gewoon naar de film, maar zij ontkent nog steeds dat we oud zijn en wil altijd naar de late film. En dan nog naar huis, dan wordt het vanzelf heel laat.
Maar goedemorgen
Ja, was wel leukquote:Op donderdag 8 november 2018 05:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een leuke avond gehad, hoop ik dan?
En vertel haar gewoon dat je liever naar een vroege film gaat, en daarna wat gaat drinken of zo. Dan heb je het zelf in de hand.
Sterkte vandaag dan.quote:Op donderdag 8 november 2018 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk![]()
Ik kan me herinneren uit mijn studententijd dat ik niet eens begreep waarom er vroege films waren. Ik snapte nooit wie daar dan naartoe zou gaan![]()
Tot ik zelf gaandeweg de overstap maaktel Ach en als zij zich beter voelt met de late film, dan slaap ik maar eens in de zoveel tijd wat uurtjes minder![]()
Ik was trouwens naar A star is born. Was echt een mooie film.
Nee, vertel.quote:Op donderdag 8 november 2018 05:58 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee hoe ik er op kom ineens, maar had je meegekregen dat er binnenkort een nieuwe docu/film over WO I uitkomt. Waarbij de zwart-wit beelden zijn ingekleurd
Onbekend wanneer deze in de Benelux uit komt.quote:Op donderdag 8 november 2018 06:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zat al even te zoeken, maar gevonden:
https://tweakers.net/geek(...)eleeft-premiere.html
Je Engels is vast goed genoeg om hem op alternatieve wijze te kijken.quote:Op donderdag 8 november 2018 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Onbekend wanneer deze in de Benelux uit komt.
Dat wel.quote:Op donderdag 8 november 2018 06:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je Engels is vast goed genoeg om hem op alternatieve wijze te kijken.
Peter Jackson is geen kleine en soort van historicus op het vlak van de oorlog.
Wil het zelf wel een keer zien iig.
Thanks!quote:
Ja, klopt. Thanks!quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 07:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Thanks!
Is wel wennen zo vroeg opstaan.
Lucille Werner baalde als een stekkerquote:Op donderdag 8 november 2018 05:39 schreef Melting het volgende:
Ontrouw
Hij trouwde Marie
Beloofde haar eeuwige trouw
Sindsdien deed hij het
Met Jan en alle vrouw
Marie wist ervan
Maar ging niet bij hem vandaan
Zo zie je maar
Het kan vreemd gaan.
[ afbeelding ]
Dan ben je dus genoeg opgeknapt? Of vind je je collega's niet zo aardig en wil je ze graag besmetten?quote:Op donderdag 8 november 2018 08:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer aan het werk
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 8 november 2018 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is wel populair dat werken hier zeg.![]()
![]()
Maar natuurlijk.....quote:Op donderdag 8 november 2018 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Beide welquote:Op donderdag 8 november 2018 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je dus genoeg opgeknapt? Of vind je je collega's niet zo aardig en wil je ze graag besmetten?
quote:Op donderdag 8 november 2018 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Radio49. Waar we werken.quote:Op donderdag 8 november 2018 09:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is wel populair dat werken hier zeg.![]()
![]()
Thanks!quote:
Gewoon traineren!quote:Op donderdag 8 november 2018 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thanks!
Eerste week is training en tot nu toe goed te doen.
Tekenen?quote:Op donderdag 8 november 2018 11:54 schreef Parafernalia het volgende:
Het befaamde Radio49 topic!
Vanavond tekenen?![]()
wel goed de kleine lettertjes lezen!quote:
Stenders tekent toch bij Radio 49? Hij neemt de taken van Gup op zich.</gossip>quote:
Correct.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stenders tekent toch bij Radio 49? Hij neemt de taken van Gup op zich.</gossip>
EIN-de-lijk!quote:Op donderdag 8 november 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Ik neem zijn plek in op Radio 2...
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
EIN-de-lijk!![]()
Good riddance!
Potverdikkie, moet ik toch mijn boeltje verhuizen naar radio 2quote:Op donderdag 8 november 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct.
Ik neem zijn plek in op Radio 2...
Ingetuned!quote:Op donderdag 8 november 2018 18:52 schreef Melting het volgende:
We zijn er bijna..... maar nog niet helemaal.
Ter compensatie mag jij de eerste platen raden.quote:Op donderdag 8 november 2018 18:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie, moet ik toch mijn boeltje verhuizen naar radio 2
Gelukkig, want ik had alweer geen idee.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:01 schreef Melting het volgende:
Ik krijg geen verbinding. Even een server reboot doen.
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik had alweer geen idee.
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik had alweer geen idee.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Paper cuts of gods(?) van Duran Duran
Of heel langzaam. 3 minuten tussen elke hapquote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik blijk te kunnen typen met een patatje in de ene en een frikandel in de andere hand...
Oh, dat klinkt eigenlijk best lekker. Maar dan gaat de eer ook helemaal terecht naar jouquote:Op donderdag 8 november 2018 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik blijk te kunnen typen met een patatje in de ene en een frikandel in de andere hand...
[..]
[..]
The the denk ikquote:Op donderdag 8 november 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Womack & Womack
Duran Duran
Krijgen we hierna Hepie en Hepie?
Een tablet heeft niet echt een toetsenbord.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En nu je toetsenbord vetvrij maken
Deze hoes zou niet meer kunnen in deze tijd van isisquote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tablet heeft niet echt een toetsenbord.
Geen idee wat ik nu typ, dat kan ik door de vettigheid op het scherm niet lezen...
Dan krijg je wel iemand van de M/AIVD aan de deur idd.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze hoes zou niet meer kunnen in deze tijd van isis
Die iemand was z'n broer...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:15 schreef livelink het volgende:
George Michael en nog iemand met Jive Talkin'
Ja, die bedoelde ik dus inderdaad. Maar dat was dus ook foutquote:Op donderdag 8 november 2018 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Jive Talkin' - Niet Boogie Box High...
Zijn neefquote:Op donderdag 8 november 2018 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die iemand was z'n broer...
Of was het z'n neef? Of volle nicht?
Twijfel ineens...
Ik had echt geen idee wat de titel was.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het wel, maar ik ken het niet.
Lijken wel wat op de Village People zo.quote:
Zo te zien was er eentje blijkbaar niet zo furious... Of dat is de roadie.quote:
Ik vind ze allemaal niet zo furieus eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien was er eentje blijkbaar niet zo furious... Of dat is de roadie.
Huh ja, er staan er 7 op.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien was er eentje blijkbaar niet zo furious... Of dat is de roadie.
Vergeleken bij een beetje black metalband zien ze er erg lief uit.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet zo furieus eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
Dit is niet Berdien Stenberg, dus dan moet het Focus zijn.
Er waren ook nog andere fluitersquote:Op donderdag 8 november 2018 19:24 schreef livelink het volgende:
Dit is niet Berdien Stenberg, dus dan moet het Focus zijn.
thuisfluitersquote:Op donderdag 8 november 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er waren ook nog andere fluiters
*voegt Jethro Tull aan panfluit/dwarsfluit-artiesten toequote:
Zie het helemaal voor me, dat je zo'n mapje op je computer hebt, met als naam: dwarsfluiters.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
*voegt Jethro Tull aan panfluit/dwarsfluit-artiesten toe
Ja, is genoteerd. En die Ecudoriaanse El Condor Pasa van Melting heb ik er voor de zekerheid ook maar bijgevoegd.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent er wel steeds dichtbijquote:
Ik denk dat het tijd wordt dat Brother gaat afwassenquote:Op donderdag 8 november 2018 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent er wel steeds dichtbij
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat Brother gaat afwassen
Roger Whittaker ook, denk ik?quote:Op donderdag 8 november 2018 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, is genoteerd. En die Ecudoriaanse El Condor Pasa van Melting heb ik er voor de zekerheid ook maar bijgevoegd.
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt dat Brother gaat afwassen
Neequote:Op donderdag 8 november 2018 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Roger Whittaker ook, denk ik?
Ik zal de 'Een fluitje van een cent'- show ook maar gaan herhalen...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die kon er ook wat van.quote:
Relluh!quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
Het gaat vaak fout met Joe Jackson bij R49
Men Jackson - Real Man?quote:
Hou je de statistieken bij van alle shows?quote:Op donderdag 8 november 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
Het gaat vaak fout met Joe Jackson bij R49
Daarom is ze vaak net te laat. Eerst alle statistieken bijwerken.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou je de statistieken bij van alle shows?
Nee, ik kon me alleen herinneren dat in jouw show laatst ook een probleem was met Joe Jackson. Tenminste, ik dacht dat het in jouw show was.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou je de statistieken bij van alle shows?
Hij kraakte en sloeg eventjes over.quote:
Ik zit op een afdeling waar veel statistici werken, je krijgt er toch een tik van mee.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom is ze vaak net te laat. Eerst alle statistieken bijwerken.
Het was een project, kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb geen idee. De stem is wel apart, maar komt me niet bekend voor.
Dat is waar in 83% van de gevallen.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit op een afdeling waar veel statistici werken, je krijgt er toch een tik van mee.
De enige jellybean die ik ken is een snoepje..quote:Op donderdag 8 november 2018 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een project, kan ik me herinneren.
En de deun is a la Jellybean...
Serieus?! Wat een bullshit.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:40 schreef Melting het volgende:
Ik lees net dat I AMsterdam toch gaat verdwijnen, Mad. Snap daar nou niets van.
Ik hoop dat de pleuris uitbreekt als ze het weghalen...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:40 schreef Melting het volgende:
Ik lees net dat I AMsterdam toch gaat verdwijnen, Mad. Snap daar nou niets van.
Meneer Benitez was/is producent, o.a. van Madonna in haar beginjaren...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige jellybean die ik ken is een snoepje..
Bohemian Rhapsody van de Muppets is ook goed.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:42 schreef brother52 het volgende:
Vind de versie van de Muppets toch leuker.
Ik die van Armand van Helden...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:42 schreef brother52 het volgende:
Vind de versie van de Muppets toch leuker.
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Niet dus, een synth riedeltje was dat dus...
een xylofoon meerquote:Op donderdag 8 november 2018 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Niet dus, een synth riedeltje was dat dus...
Ja, ik blijf niet aan de gang...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar hoe heet deze plaat? En van wie is ie?
Was een typo van MM. Vette vingers, hè.quote:
Tonight allright of zo?quote:Op donderdag 8 november 2018 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar hoe heet deze plaat? En van wie is ie?
Ja, ik ga steeds langzamer typen....quote:
quote:
quote:
Elke slaapkamer is goedquote:Op donderdag 8 november 2018 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nodig je Mad nu uit in je slaapkamer?
Je nodigt Mad nu uit in elke slaapkamer?quote:
Voorwaarde is dat er een lekker bed isquote:Op donderdag 8 november 2018 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Je nodigt Mad nu uit in elke slaapkamer?![]()
Get a room ofzo!quote:
Ow, voordat ik het vergeet, de kaartjes voor Rammstein zijn binnen...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat er een lekker bed is
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, voordat ik het vergeet, de kaartjes voor Rammstein zijn binnen...
Ik stuur ze wel een poederbrief tegen die tijdquote:Op donderdag 8 november 2018 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, voordat ik het vergeet, de kaartjes voor Rammstein zijn binnen...
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel een poederbrief tegen die tijd
Talkpoeder In Your Sleep...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
ISIS op een cover kan niet, maar dit wel?quote:Op donderdag 8 november 2018 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben anoniemquote:Op donderdag 8 november 2018 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ISIS op een cover kan niet, maar dit wel?
Tuurlijk kan dat wel...quote:Op donderdag 8 november 2018 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ISIS op een cover kan niet, maar dit wel?
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan weer luisteren![]()
Af en toe itunes updaten kan wel eens helpen
Oei, ik zit nog ergens op versie 10.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik stream eigenlijk alleen nog maarquote:Op donderdag 8 november 2018 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke player gebruiken ook
Versie 12.9 geeft hier geen problemen.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, ik zit nog ergens op versie 10.
Ik wil niet updaten...
quote:Op donderdag 8 november 2018 19:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muziek om Penny de Jager- dansers wat te doen te geven
Hier ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Versie 12.9 geeft hier geen problemen.
Ja , ik ookquote:Op donderdag 8 november 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken een andere versie, volgens mij.
Dan is het inderdaad overbodig.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Ik gebruik iTunes namelijk zelden of nooit meer.
Was alleen jodig om die vervloekte iPod te synchroniseren...
quote:Op donderdag 8 november 2018 20:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crispian St peters You were on my mind
Je bent een Mac gebruiker?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad overbodig.
Gebruik het hier dagelijks.
Yepquote:
Iedereen toch wel?quote:
Blijf bij mijquote:
Faces - Stay with mequote:
Voor thuisgebruik ideaal. Werkt ten minste allemaal goed samen.quote:
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op donderdag 8 november 2018 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 'in je hoofd vooruitzingen' wilde even niet...
Tegenwoordig werkt bijna niets meer niet samen...quote:Op donderdag 8 november 2018 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor thuisgebruik ideaal. Werkt ten minste allemaal goed samen.
Nee, ik wist dat Rod zou invallen na het intro, maar ik kwam in gedachten niet zo snel naar het refrein incl. titel...quote:Op donderdag 8 november 2018 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte![]()
![]()
Dat je volgende opmerking zou worden dat de titel je niet bij wilde blijven of zo
Appleproducten babbelen prima met elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig werkt bijna niets meer niet samen...
Dat is een heel verschil ja.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen rappers nog in wijde pijpen en TopPop t-shirts liepen
Facetime?quote:Op donderdag 8 november 2018 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Appleproducten babbelen prima met elkaar.
Alleen lastig wanneer ik een facetimegesprek binnen krijg. Komt tegelijk binnen op mijn telefoon, iPad en mac... In de tijd dat ik dan een keuze heb gemaakt welke ik zal gebruiken, heeft de andere kant alweer opgehangen.
Als je niet weet wie het zijn, heb je het inderdaad verdrongen.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Djiezes ik dacht dat ik dit verdrongen had
Ik héb het verdrongen, kennelijk, want het zegt me niksquote:Op donderdag 8 november 2018 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gelukkig wel net genoegquote:Op donderdag 8 november 2018 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je niet weet wie het zijn, heb je het inderdaad verdrongen.
Ik zeker...quote:Op donderdag 8 november 2018 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet de meest aangename koppen om naar te kijken.quote:
De muziek was ook niet om over naar huis te schrijven, zelfs al kreeg je er een briefkaart bij.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet de meest aangename koppen om naar te kijken.
Toen waren we nog blij met een postcardquote:
Dat schiet niet op, kunnen ze me alleen maar op meer manieren bereiken.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Facetime?
Afspraak voor de schoonheidsspecialiste?
Je moet ook meerdere Apple accounts nemen...
Gewoon minder sociaal zijn.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat schiet niet op, kunnen ze me alleen maar op meer manieren bereiken.
Ik connect altijd via Faceplant.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon minder sociaal zijn.
Niet elk account hoeft op Facebook, -time of -palm...
Ben ik nog steeds blij meequote:Op donderdag 8 november 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen waren we nog blij met een postcard
Ik stuur je wel een kaartje hoor.quote:
Makersquote:
Maar alles met een ander account, praat weer lastiger met elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon minder sociaal zijn.
Niet elk account hoeft op Facebook, -time of -palm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |