quote:Op donderdag 14 november 2019 14:19 schreef belsen het volgende:
MUZ / MUZikale Pakjesavond 2019! Doe mee en krijg een CD!
De inschrijvingen zijn weer begonnen.
In 2026 is Tom Araya 65... Ik denk dat dit type muziek eerder aan een maximum leeftijd is gebonden dan bijvoorbeeld de Stones, om het nog geloofwaardig te kunnen brengen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:20 schreef Tokus het volgende:
Slayer komt in 2023 heus wel terug voor een integrale uitvoering van Show No Mercy, waar ze vet aan gaan cashen. Of uiterlijk 2026 om dat met Reign In Blood te doen.
gezien hoe statisch Araya tegenwoordig op het podium is, kan het best. Steve Harris is 5 jaar ouder en maakt per show meer meters dan Araya op een hele tour.quote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
In 2026 is Tom Araya 65... Ik denk dat dit type muziek eerder aan een maximum leeftijd is gebonden dan bijvoorbeeld de Stones, om het nog geloofwaardig te kunnen brengen.
Het is inderdaad jammer dat Araya al bijna 10 jaar niet meer kan headbangen door zijn nekoperatie. Anders zou hij er nog steeds vol voor gaan denk ik.quote:Op zondag 1 december 2019 20:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
gezien hoe statisch Araya tegenwoordig op het podium is, kan het best. Steve Harris is 5 jaar ouder en maakt per show meer meters dan Araya op een hele tour.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:54 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan https://twitter.com/teddansonbday
Recent de Bob Dylan live box van de rolling thunder revue gekocht die is zeer goed...quote:Op zondag 8 december 2019 16:48 schreef nipeng het volgende:
Hebben jullie ook dat naarmate de leeftijd vordert je andere dingen gaat waarderen?
Het gaat met mij bergafwaarts. Kan bepaalde albums van Bob Dylan tegenwoordig waarderen. Tijd om het graf in te stappen denk ik.
Van hetzelfde.quote:
Ja, dan moet je het wel goed doen.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het wel goed doen.
HET FOK! MODERATOR TEAM WENST JULLIE ALLEMAAL EEN GEZOND, GEZEGEND EN VOORAL HEEL MUZIKAAL 2020 TOE!
Er wordt een beeld opgeroepen alsof hiphop een groot aandeel heeft in de stijgende cijfers.quote:Niet alleen dance, of voluit electronic dance music (EDM), verkoopt goed in het buitenland. "Nederlandse hiphop wordt ook steeds populairder", zegt Helmink. "Vooral in België slaat het aan. Daar zien we een verdubbeling van het aantal optredens." Rappers als Lil' Kleine, Gers Pardoel, Boef en Ronnie Flex doen het al een aantal jaar goed in België.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |