you shoot me downquote:
Dan lees je het later maar terugquote:Op maandag 5 november 2018 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben ik Kroongetuige aan het kijken...
Het is rood, zit in een boom en tegelijkertijd als het uit de boom valt, gaat bij de buren het licht uit.quote:Op maandag 5 november 2018 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een lichtvoetig popliedje uit een musical. Het toeval wil - dit is puur toeval - dat ik daar straks nog op terugkom.
Dat was de aanleiding van mijn post ook...quote:Op maandag 5 november 2018 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan dat plaatje denken, van de Audio Bullys of zo
Vorige week that is, deze week twee plaatsen gestegenquote:Op maandag 5 november 2018 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Deze kwam volgens mij nieuw in de Afrekening
De sociale ruimte is alweer geordend?quote:Op maandag 5 november 2018 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zou zeer terecht zijnquote:Op maandag 5 november 2018 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
en nee, ik dacht: deze plaat ken ik en toen herinnerde ik me waarvan en wilde ik dat ff delenquote:Op maandag 5 november 2018 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De sociale ruimte is alweer geordend?
Dank en succes met het vervolg, ik ga even een moord oplossen...quote:Op maandag 5 november 2018 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het is 21:21 uur. Het shoot alweer lekker op met deze show
Een track van de debuut-EP van Seinabo Sey, met een zeker James Bond-gehalte, vind ik. Het nummer heet Pistols At Dawn
Wij gaan hier feitelijk bijna hetzelfde doenquote:Op maandag 5 november 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank en succes met het vervolg, ik ga even een moord oplossen...
just me heeft de show wel een rare wending gegevenquote:Op maandag 5 november 2018 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij gaan hier feitelijk bijna hetzelfde doenDank voor het luisteren, veel kijkplezier.
Het begon allemaal met jouw gewonde manquote:Op maandag 5 november 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
just me heeft de show wel een rare wending gegeven
it wasn't mequote:Op maandag 5 november 2018 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begon allemaal met jouw gewonde man
quote:Op maandag 5 november 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
just me heeft de show wel een rare wending gegeven
Jam & Spoon brachten in 1997 twee nummers uit die bij elkaar horen: I Pull My Gun Once en I Pull My Gun Twice. Dit geheel werd dan weer geremixt door DJ Quicksilver.
Dat klonk niet echt heel nieuw eigenlijk.quote:Op maandag 5 november 2018 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwe muziek: Set Mo feat. Thandi Phoenix - Afterglow
Dat is het, bij mijn beste weten, welquote:Op maandag 5 november 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klonk niet echt heel nieuw eigenlijk.
DJ Quicksilver draait ook al erg lang mee. Het nummer 'I Have A Dream', (die tekst is overigens talloze keren in tracks gebruikt, maar dat weet iedereen wel) is één van de betere nummers waarin die uitspraak prachtig tot zijn recht komt.quote:
Ik vind Planet Love z'n sterkste trackquote:Op maandag 5 november 2018 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
DJ Quicksilver draait ook al erg lang mee. Het nummer 'I Have A Dream', (die tekst is overigens talloze keren in tracks gebruikt, maar dat weet iedereen wel) is één van de betere nummers waarin die uitspraak prachtig tot zijn recht komt.
Ik doe niet aan ooraidsquote:Op maandag 5 november 2018 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je ook die nieuwe van Ronnie Flex?
Craig Armstrong produceerde in 1999 diverse tracks op het Pet Shop Boys-album Nightlife. Eén van de nummers is "Closer To Heaven", gek genoeg geen single, maar wel de titeltrack van een musical die de Pet Shop Boys in 2001 maakten.
quote:Op maandag 5 november 2018 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist nietZelf op zoek gaan naar leuke muziek is veel beter dan ooraids krijgen.
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2018 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist nietZelf op zoek gaan naar leuke muziek is veel beter dan ooraids krijgen.
Dat Harry FA is, is voor niemand leukquote:Op maandag 5 november 2018 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Ik ben één van de weinige DJ's van wie wordt getolereerd dat ze zonder microfoon uitzenden. Ik wil de mensheid mijn Kermit de Kikker-stem niet aandoen, dus ik typ me gewoon suf tijdens de shows.quote:Op maandag 5 november 2018 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je ook een microfoon 11?
Volgens mij de eerste keer dat ik luister.
Elf draait toch vaakquote:Op maandag 5 november 2018 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je ook een microfoon 11?
Volgens mij de eerste keer dat ik luister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |