SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kun je mooi weer een keertje naar de wcquote:
+1 scherpquote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je mooi weer een keertje naar de wc
quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de info om te draaien wel bij de hand, maar ik zit nergens in een app.quote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders die vanaf 20.15 uur wil draaien? Tailfox is de info om te draaien kwijt en ik ga er niet voor op pad...
Nou maar hopen dat tail er ook iets mee gaat doen.quote:
Ik wil wel een weddenschap afsluiten...quote:Op zondag 4 november 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat tail er ook iets mee gaat doen.
quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig is Gup momenteel luisterbaar. Meestal is dat niet het geval. Ik zal de goden niet verzoeken, maar de kans dat hierna Freddy Breck wordt ingestart, is reëel....
Ik geef het nog een kans.quote:Op zondag 4 november 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een weddenschap afsluiten...
Ik was het in ieder geval niet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft iemand Gup lopen voeren of is dit echt puur toeval?!
[..]
Ik ga nu geen weddenschap met MadMaster meer aan.quote:
Straks is het gewoon één grote grap, puur om ons te dollen en zit Tailfox samen met Henkelientje popcorn-etend dit topic te lezen.quote:
Nee, ik denk dat hij nu stevig is aan het balen eigenlijk.quote:Op zondag 4 november 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks is het gewoon één grote grap, puur om ons te dollen en zit Tailfox samen met Henkelientje popcorn-etend dit topic te lezen.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Toeval bestaat niet, wel een Symph met een verzoekje
Het staat niet in GUP...quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit trouwens wel klinken als iets dat Tailfox zou kunnen draaien - en niet als iets dat Gup normaal draait...
quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Toeval bestaat niet, wel een Symph met een verzoekje
Die gaat helemaal uit z'n langspeelplaat nu...quote:Op zondag 4 november 2018 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vermoed maar zo dat Tailfox de mp3-codec nog niet heeft geïnstalleerd. Er is namelijk wél verbinding.
altijd knap dat je een "unknown"-tag kan horenquote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor nu muziek en een "unknown"-tag, dat is op zich een goed teken
Dat was je wraak voor de hij-wilt-verbetering?quote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
altijd knap dat je een "unknown"-tag kan horen
neuh, elf en ik verbeteren elkaar wel vakerquote:Op zondag 4 november 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was je wraak voor de hij-wilt-verbetering?
Op zich terecht.
Ik ben allang blij dat alles werktquote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een trutje is het ook, loop ik hem via de app te helpen. Vraagt ie of ie te horen is, noem ik het nummer dat ik hoor en dan blijft ie stil.
Ja maar die jongen moet zich concentreren.quote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een trutje is het ook, loop ik hem via de app te helpen. Vraagt ie of ie te horen is, noem ik het nummer dat ik hoor en dan blijft ie stil.
Je bent te goed voor deze wereld. Heb je je appel inmiddels gepakt?quote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ah, zo scherp ben ik nu niet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die track mooi paste met Queen.
Wel een manier om te zorgen dat Theo Thee niet luistert: gewoon overal Queen doorheen mixenquote:Op zondag 4 november 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die track mooi paste met Queen.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een manier om te zorgen dat Theo Thee niet luistert: gewoon overal Queen doorheen mixen
Kijk mij eens 2 monitoren hebben, post.quote:Op zondag 4 november 2018 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even wat anders doen, maar laat fok en de WA open op 2e monitor. Dus als er wat is ben ik te vinden
En maar 1 appel.quote:Op zondag 4 november 2018 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk mij eens 2 monitoren hebben, post.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een manier om te zorgen dat Theo Thee niet luistert: gewoon overal Queen doorheen mixen
Normaal gesproken post een DJ ook niet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
een DJ zonder mic en zonder posts is toch een beetje treurigheid, kan ik net zo goed spotify aanzetten
quote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal gesproken post een DJ ook niet.
bij R49 wel hoor, normaal gesprokenquote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal gesproken post een DJ ook niet.
Ribbitquote:Op zondag 4 november 2018 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, maar jij zegt dat je klinkt als een kikker, dan snap ik het wel.
Tussendoor even hoi zeggen in de microfoon kan natuurlijk primaquote:Op zondag 4 november 2018 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Posten tijdens live mixen gaat niet zo heel handig.
Da's waar, áls je microfoon het doet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussendoor even hoi zeggen in de microfoon kan natuurlijk prima
Ben allang blij dat we een teken van leven horen van Tailfoxquote:Op zondag 4 november 2018 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar, áls je microfoon het doet.
Volgens mij is dat muzieksoftware.quote:Op zondag 4 november 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
Wat is dat Native Instruments toch de hele tijd tussendoor?
Oh, dat verklaart wel wat.quote:Op zondag 4 november 2018 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat muzieksoftware.
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat hij z'n account op FOK! een tijdje geleden heeft verwijderd. De reden daarvan is mij ook niet bekend.quote:Op zondag 4 november 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe zit het nu precies. Tail wil niet op het forum komen, maar wel draaien?
Tja, op zich staat het draaien ook wel los van het forum, denk ik. Zover ik het begrepen heb heeft Tail gebruik gemaakt van het recht om vergeten te worden en is zijn account daarom op anoniem gezet.quote:Op zondag 4 november 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe zit het nu precies. Tail wil niet op het forum komen, maar wel draaien?
Draaien staat ook los van het forum, ik heb wel aangegeven bij Tailfox dat je dan wel interactie mist tussen de DJ en de luisteraarquote:Op zondag 4 november 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, op zich staat het draaien ook wel los van het forum, denk ik. Zover ik het begrepen heb heeft Tail gebruik gemaakt van het recht om vergeten te worden en is zijn account daarom op anoniem gezet.
Laat hem gewoon lekker weer een profiel hier aanmaken, lekker low-profile, desnoods onder een andere naam...quote:Op zondag 4 november 2018 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Draaien staat ook los van het forum, ik heb wel aangegeven bij Tailfox dat je dan wel interactie mist tussen de DJ en de luisteraar
Precies en dan heb je wel het gevoel contact te hebbenquote:Op zondag 4 november 2018 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat hem gewoon lekker weer een profiel hier aanmaken, lekker low-profile, desnoods onder een andere naam...
Daarom heb ik de radio uitgegooid.quote:Op zondag 4 november 2018 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Draaien staat ook los van het forum, ik heb wel aangegeven bij Tailfox dat je dan wel interactie mist tussen de DJ en de luisteraar
Juistemquote:Op zondag 4 november 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik de radio uitgegooid.
Als er helemaal geen interactie is of geen aankondiging dan is alles interessanter dan dit...
quote:Op zondag 4 november 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik de radio uitgegooid.
Als er helemaal geen interactie is of geen aankondiging dan is alles interessanter dan dit...
dat zeg ik dusquote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
een DJ zonder mic en zonder posts is toch een beetje treurigheid, kan ik net zo goed spotify aanzetten
Het is ironisch genoeg wel de soepelste Tailfox-show die ik ooit heb gehoordquote:Op zondag 4 november 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
Het heeft inderdaad iets vreemds op deze manier.
Geen idee welke app het over gaat? Discord?quote:Op zondag 4 november 2018 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of zit het hele zooitje in die ene app?
Er is een app die oorspronkelijk begon met de efteling meetquote:Op zondag 4 november 2018 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of zit het hele zooitje in die ene app?
Zou kunnen, ik weet het ook niet.quote:Op zondag 4 november 2018 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee welke app het over gaat? Discord?
Dit gaat om iets anders, waar moemoe mee kwam.quote:Op zondag 4 november 2018 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een app die oorspronkelijk begon met de efteling meet
kloptquote:Op zondag 4 november 2018 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit gaat om iets anders, waar moemoe mee kwam.
Maar inderdaad wel andere muziek ook dan vroeger. Ik ben niet zo'n fan van deze muziek geloof ikquote:Op zondag 4 november 2018 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ironisch genoeg wel de soepelste Tailfox-show die ik ooit heb gehoord
Normaal kwam Gup er nogal eens doorheen, deze keer totaal niet.
quote:Op zondag 4 november 2018 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
klopt
Ik heb geen behoefte aan nog meer dingen
Ik vind sommige nummers leuk en andere minder. Ik heb zelf heel weinig met hiphop en dat zal ook niet snel veranderen.quote:Op zondag 4 november 2018 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar inderdaad wel andere muziek ook dan vroeger. Ik ben niet zo'n fan van deze muziek geloof ik
Echt precies op het moment dat jij vertrok zelfs.quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt precies op het moment dat jij vertrok zelfs.
Zo ervaar ik het ook.quote:Op zondag 4 november 2018 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers leuk en andere minder. Ik heb zelf heel weinig met hiphop en dat zal ook niet snel veranderen.
Dan zou het nu dus weer fout moeten gaanquote:Op zondag 4 november 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt precies op het moment dat jij vertrok zelfs.
Ik denk dat niet meer mag als je net je account op anoniem hebt laten zetten. Danny blijft niet aan de gang.quote:Op zondag 4 november 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
tailfox heeft zich nu inderdaad aangediend in de discord en ik heb m weer heftig gesuggereerd om een account aan te gaan maken
O, dus daar kan 'ie wel posten.quote:Op zondag 4 november 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
tailfox heeft zich nu inderdaad aangediend in de discord en ik heb m weer heftig gesuggereerd om een account aan te gaan maken
Genoeg mensen die het wel hebben gedaan en dat heb ik m ook gezegdquote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat niet meer mag als je net je account op anoniem hebt laten zetten. Danny blijft niet aan de gang.
ik zal mijn bescheiden mening in dit geval maar voor me houdenquote:Op zondag 4 november 2018 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat we hier nog wel een evaluatie over gaan hebben...
Geen idee.quote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat niet meer mag als je net je account op anoniem hebt laten zetten. Danny blijft niet aan de gang.
Ik zat eraan te denken om rond die tijd een show te gaan draaien, maar goed.quote:Op zondag 4 november 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond 20.00 uur - Ingelaste vergadering R49
Dat kan niet, want dit gaat per microfoon.quote:Op zondag 4 november 2018 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om rond die tijd een show te gaan draaien, maar goed.
Dan kun je toch gewoon meepostenquote:Op zondag 4 november 2018 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om rond die tijd een show te gaan draaien, maar goed.
Dat is dan ook het excuus dat ik Tailfox gun; jeugdige onbezonnenheid. En dat zou een nieuw account dan niet in de weg moeten staan inderdaad. Aan de andere kant verwacht ik niet dat iemand ineens op een hele andere manier gaat posten.quote:Op zondag 4 november 2018 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee.
Je kunt ook besluiten nemen waar je later weer spijt van hebt of anders over denkt. Zeker voor jonge mensen geldt dat.
Danny lijkt me de beroerdste niet, trouwens.
ik krijg een deja vu en daar pas ik voorquote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dus daar kan 'ie wel posten.
Ik begin een verband te zien tussen wat zaken...
I can see clearly nowquote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dus daar kan 'ie wel posten.
Ik begin een verband te zien tussen wat zaken...
Ik heb vanmiddag nog aan je gedacht tijdens het luisteren naar Volare, Marina en dat soort italiaans gezangquote:Op zondag 4 november 2018 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg een deja vu en daar pas ik voor
quote:Op zondag 4 november 2018 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog aan je gedacht tijdens het luisteren naar Volare, Marina en dat soort italiaans gezang
heel zachtjes, er waren nogal wat Italianen in het publiek en die konden het beter meezingen dan ikquote:Op zondag 4 november 2018 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Volare, oh oh oh. Heb je meegezongen?
Del piu.quote:Op zondag 4 november 2018 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
heel zachtjes, er waren nogal wat Italianen in het publiek en die konden het beter meezingen dan ik
Tof! Fraaie foto had je gemaakt in het bos trouwens.quote:Op zondag 4 november 2018 21:47 schreef just me het volgende:
Het was een soort van huiskamer concert en er was interactie tussen de zanger en het publiek en ik stel dat toch wel heel erg op prijs, en dat mis ik met een DJ die niet in het topic aanwezig is.
we hadden in de pauze allemaal italiaanse hapjes, ook olijven met pit, die had ik dan kunnen uitspugenquote:Op zondag 4 november 2018 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Del piu.
En dat zonder te spugen...
dat is wel heel tofquote:Op zondag 4 november 2018 21:47 schreef just me het volgende:
Het was een soort van huiskamer concert en er was interactie tussen de zanger en het publiek en ik stel dat toch wel heel erg op prijs, en dat mis ik met een DJ die niet in het topic aanwezig is.
klinkt als een prima middag, ik hou van hapjesquote:Op zondag 4 november 2018 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden in de pauze allemaal italiaanse hapjes, ook olijven met pit, die had ik dan kunnen uitspugen
Ik ga dat vaker doen zo'n wandeling en het is nog dicht bij huis ook!quote:Op zondag 4 november 2018 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Fraaie foto had je gemaakt in het bos trouwens.
Ja, lekker hè! En ook nog eens erg fraai om te zien met al die herfstkleuren.quote:Op zondag 4 november 2018 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dat vaker doen zo'n wandeling en het is nog dicht bij huis ook!
Jij bent tail niet, want er staan geen typo's in.quote:Op zondag 4 november 2018 21:56 schreef Tailless het volgende:
Nou jongens bedankt voor het luisteren en see you later alligator
quote:Op zondag 4 november 2018 21:56 schreef Tailless het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2018 21:56 schreef Tailless het volgende:
Ja beetje jammer dat mijn mic niet mee werktenquote:Op zondag 4 november 2018 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Bedankt voor het draaien! Hopelijk tot snel en dan ook weer gewoon in het topic.
Het was in elk geval een soepele showquote:Op zondag 4 november 2018 21:58 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat mijn mic niet mee werkten
Ja, ik heb nog vakantie. Het kon slechter voor begin novemberquote:Op zondag 4 november 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig is het komende week lekker weer...
rokjes weerquote:Op zondag 4 november 2018 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig is het komende week lekker weer...
Buiten de hiphop ook nog om aan te horen? Zat wel wat eigen matriaal in.quote:Op zondag 4 november 2018 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was in elk geval een soepele showTot de volgende keer!
toch echt guppie die pas om 22.00 komt, want was geen soepele overgang tussen nummersquote:Op zondag 4 november 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
Waarom krijg ik nu het idee dat Symphonic weer een grapje uithaalt?
Nou, ik verdenk Symph meer van het maken van het Tailless-accountquote:Op zondag 4 november 2018 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch echt guppie die pas om 22.00 komt, want was geen soepele overgang tussen nummers
Dat meende ik al te herkennen. De Native Instruments-tracks, toch?quote:Op zondag 4 november 2018 22:00 schreef Tailless het volgende:
[..]
Buiten de hiphop ook nog om aan te horen? Zat wel wat eigen matriaal in.
Ik ga ook eens stiekem wat eigen tracks in mijn shows stoppenquote:Op zondag 4 november 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Ik vond de native-instruments stukken juist niet zo denderend. Een beetje te zweverig voor mij.
Het 1e nummer vond ik top, die ene waarbij ik aangaf dat je Queen er mooi door kon mixen.quote:Op zondag 4 november 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Ik vond de native-instruments stukken juist niet zo denderend. Een beetje te zweverig voor mij.
quote:Op zondag 4 november 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik verdenk Symph meer van het maken van het Tailless-account
En dan wordt het toch per ongeluk weer PSBquote:Op zondag 4 november 2018 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga ook eens stiekem wat eigen tracks in mijn shows stoppen
quote:Op zondag 4 november 2018 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan wordt het toch per ongeluk weer PSB
Oké, dan ben je het dus duidelijk wel. Dank je voor het draaien.quote:Op zondag 4 november 2018 22:04 schreef Tailless het volgende:
De tracklist
Incarnate
Brains (feat. Kings High)
Man Hunt
Major Look - No Hope City
TERROR REID - UPPERCUTS
Man Hunt
Chino Moreno Brief Exchange (from DC's Dark Nights Metal Soundtrack)
The Plug
Chris Webby - The Stickup (feat. Skrizzly Adams)
In the Warehouse
Hermann Quartier
Code Pandorum - The Lovecraftian Horrors
Berlin Hauptbahnhof
twenty one pilots - Neon Gravestones
Logic - Wu Tang Forever ft. Wu Tang Clan
Gorillaz - Let Me Out (Banx & Ranx Remix)
ATO - Heaven (prod. by EDEN)
I Wish · Infected Mushroom ft why not
Skazi - Hit The Drum
Foxblood - Bittersweet
Butoh
Martin Garrix & Pierce Fulton feat. Mike Shinoda - Waiting For Tomorrow
Flux Pavilion - Pull The Trigger (Maduk Remix)
Metrik - Hi!
rufus du sol treat you better
George Ezra - Shotgun
Linkin Park - In The End (Mellen Gi & Tommee Profitt Remix)
Ik heb No Hope City wel even voor mezelf opgeslagen. Die vond ik lekker.quote:Op zondag 4 november 2018 22:04 schreef Tailless het volgende:
De tracklist
Incarnate
Man Hunt
TERROR REID - UPPERCUTS
Man Hunt
The Plug
In the Warehouse
Hermann Quartier
Berlin Hauptbahnhof
Skazi - Hit The Drum
Foxblood - Bittersweet
Butoh
Metrik - Hi!
George Ezra - Shotgun
Allebei kan ook nog...quote:Op zondag 4 november 2018 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan wordt het toch per ongeluk weer PSB
whehehe in dit geval echt nietquote:Op zondag 4 november 2018 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik verdenk Symph meer van het maken van het Tailless-account
Ik twijfelde echt tot die tijdquote:Op zondag 4 november 2018 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oké, dan ben je het dus duidelijk wel. Dank je voor het draaien.
quote:Op zondag 4 november 2018 22:04 schreef Tailless het volgende:
De tracklist
Incarnate
Man Hunt
TERROR REID - UPPERCUTS
Man Hunt
The Plug
In the Warehouse
Hermann Quartier
Berlin Hauptbahnhof
Skazi - Hit The Drum
Foxblood - Bittersweet
Butoh
Metrik - Hi!
George Ezra - Shotgun
Neequote:Op zondag 4 november 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat je eigen band ook in één van je toplijsten, btw? [ afbeelding ]
Dat is een producent van geluids electronica...quote:Op zondag 4 november 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb native instruments gegoogled en nu krijg ik allemaal reclame om mijn oren
Ja, daar ben ik nu ook achter.quote:Op zondag 4 november 2018 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een producent van geluids electronica...
native is de software en de hardware waarmee ik draai en muziek maak etcquote:Op zondag 4 november 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb native instruments gegoogled en nu krijg ik allemaal reclame om mijn oren
Traktor pro 3 werkt heel lekker.quote:Op zondag 4 november 2018 22:57 schreef brother52 het volgende:
Ik heb in het verleden ook nog wel eens wat van Native gebruikt.
Vond het niet echt gebruikersvriendelijk.
Het enige wat ik van ze gebruikt heb is de 1e of 2e versie van guitar rig.quote:Op zondag 4 november 2018 23:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Traktor pro 3 werkt heel lekker.
(Na jaren trainen)
Hetzelfde wat je al met Mixxx deed, maar dan met veel meer opties.quote:Op zondag 4 november 2018 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe zo'n controller ding werkt.
Ah zo, met dat Mixxx ding was ik wel handig.quote:Op zondag 4 november 2018 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hetzelfde wat je al met Mixxx deed, maar dan met veel meer opties.
quote:Op maandag 5 november 2018 05:42 schreef Melting het volgende:
Zoon van God
Pa, onze nieuwe buurjongen
Kan over het water lopen
Wellicht is hij de zoon van God
Hij rende zo een bal achterna
Iedereen schrok zich kapot!
Nou, zei mijn vader argeloos
Dat lijkt me nogal stug
Laar eerst die winter maar voorbij zijn
En kom dan nog maar eens terug.
quote:
Komt omdat ik fysiek niets onderneem. Zit maar op m'n reet in dit park.quote:Op maandag 5 november 2018 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij vandaag.
Ah mooi, dan ga ik daar zeker gebruik van maken.quote:Op maandag 5 november 2018 06:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh, livelink.Vandaag mag je van mij eerder naar huis.
quote:Op maandag 5 november 2018 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah mooi, dan ga ik daar zeker gebruik van maken.
En van mezelf mag ik wat later beginnen, dus dat is een win-win.
quote:Op maandag 5 november 2018 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah mooi, dan ga ik daar zeker gebruik van maken.
En van mezelf mag ik wat later beginnen, dus dat is een win-win.
Thuis was het niet druk.quote:Op maandag 5 november 2018 06:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt omdat ik fysiek niets onderneem. Zit maar op m'n reet in dit park.![]()
Druk daar, of valt het mee?
Oh, je was nog thuis.quote:Op maandag 5 november 2018 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Thuis was het niet druk.
Ben nu op mijn werk. Ben benieuwd!
Ik hoop het ook. Heb nog wat dingen staan die ik moet doen.quote:Op maandag 5 november 2018 07:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je was nog thuis.Hoop dat mee nu eens meevalt met de drukte.
Fijn begin van de maandagmorgen daar.quote:Op maandag 5 november 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heb nog wat dingen staan die ik moet doen.
Wel al een flinke woordenwisseling met mijn baas achter de rug.
Niet echt. Het is dat ik vandaag niet eerder naar huis kan, maar anders vertrok ik vroeger.quote:Op maandag 5 november 2018 08:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijn begin van de maandagmorgen daar.
dat is de week niet fijn beginnenquote:Op maandag 5 november 2018 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet echt. Het is dat ik vandaag niet eerder naar huis kan, maar anders vertrok ik vroeger.
Dat is nooit een fijn begin. Sterkte vandaag!quote:Op maandag 5 november 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heb nog wat dingen staan die ik moet doen.
Wel al een flinke woordenwisseling met mijn baas achter de rug.
Dank je. En nee..... niet bepaald.quote:Op maandag 5 november 2018 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is nooit een fijn begin. Sterkte vandaag!
Goedemorgen.quote:Op maandag 5 november 2018 08:45 schreef just me het volgende:
Bah Melting dat is heel vervelend volgens mij doe jij altijd je stinkende best daar!!
goedemorgen
En anders sturen we de fok! politie op hem afquote:Op maandag 5 november 2018 08:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat idee heb ik ook wel.
Maar ja..... morgen weer een nieuwe kans.
quote:Op maandag 5 november 2018 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
En anders sturen we de fok! politie op hem af [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2018 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
En anders sturen we de fok! politie op hem af [ afbeelding ]
Leuk, heb je ook van die vogelvoeder spullen hangen?quote:Op maandag 5 november 2018 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De tuin zit vol koolmeesjes en roodborstjes
Altijd een vrolijk gezicht.quote:Op maandag 5 november 2018 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De tuin zit vol koolmeesjes en roodborstjes
Ik zag laatst een foto van zo'n vetbol voorbij komen, met daarbij een koolmees die met z'n pootje verstrikt was geraakt in dat netje, en daardoor overleden was.quote:Op maandag 5 november 2018 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leuk, heb je ook van die vogelvoeder spullen hangen?
Ahh, wat sneuquote:Op maandag 5 november 2018 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van zo'n vetbol voorbij komen, met daarbij een koolmees die met z'n pootje verstrikt was geraakt in dat netje, en daardoor overleden was.
dat ligt klaar in de schuur. Maar ze vinden genoeg insectjes in de bomen en struiken op dit momentquote:Op maandag 5 november 2018 09:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leuk, heb je ook van die vogelvoeder spullen hangen?
hier gaan ze wandelen om het warmer te krijgen. De verwarming doet het niet op het werk... en het kan nog wel een paar dagen duren.quote:
Je treft het wel zeg. Eerst een dag onder de deken thuis en nu dit.quote:Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hier gaan ze wandelen om het warmer te krijgen. De verwarming doet het niet op het werk... en het kan nog wel een paar dagen duren.
Eerst geen airco, nu geen verwarming.... wat is dat daar toch voor een beleid.quote:Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hier gaan ze wandelen om het warmer te krijgen. De verwarming doet het niet op het werk... en het kan nog wel een paar dagen duren.
Yeps en dan moet ik vanavond ook nog weg en kan ik niet onder een deken gaan liggen. Maar hopen dat het vanmiddag warm is in de trein.quote:Op maandag 5 november 2018 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je treft het wel zeg. Eerst een dag onder de deken thuis en nu dit.
Ouder pand en oude ketel... Omdat we gaan verhuizen per 1 juni a.s. wordt daar ook niet meer in geïnvesteerd. De eigenaar vindt het wel best. Er is iets kapot waarvoor materiaal moet worden besteld.... dat duurt even.quote:Op maandag 5 november 2018 12:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst geen airco, nu geen verwarming.... wat is dat daar toch voor een beleid.
De ultieme A-Ha erlebnisquote:Op maandag 5 november 2018 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
ELF!!!!
https://www.nu.nl/muziek/(...)en-in-afas-live.html
Ken er niks van..quote:Op maandag 5 november 2018 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
ELF!!!!
Waarom?quote:Op maandag 5 november 2018 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Terug van de kapper, haar is weer mooi knalrood, maar de volgende keer doe ik het gewoon weer zelf
Ik wist dat ze naar Nederland zouden komenquote:Op maandag 5 november 2018 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
ELF!!!!
ik krijg thuis hetzelfde resultaat, dit was een erg goede aanbieding, groupon met extra korting, knippen en verven. Normaal is verven bij de kapper me veel te duur, ik koop haarverf in Duitsland voor iets van ¤3 per verfbeurt.quote:
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - The Regular Thing
Vandaag zie ik het redelijk op tijd.quote:Op maandag 5 november 2018 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond begin ik redelijk op tijd:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2018 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaag zie ik het redelijk op tijd.
Ohh, vandaar! Ja anders is het zonde geld indd, als je thuis het zelfde resultaat krijgt.quote:Op maandag 5 november 2018 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg thuis hetzelfde resultaat, dit was een erg goede aanbieding, groupon met extra korting, knippen en verven. Normaal is verven bij de kapper me veel te duur, ik koop haarverf in Duitsland voor iets van ¤3 per verfbeurt.
Luckyquote:Op maandag 5 november 2018 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaag zie ik het redelijk op tijd.
Zo doe ik dat ook vwb haarverf. Alleen als het anders moet dan normaal ga ik naar de kapster om het te laten verven.quote:Op maandag 5 november 2018 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg thuis hetzelfde resultaat, dit was een erg goede aanbieding, groupon met extra korting, knippen en verven. Normaal is verven bij de kapper me veel te duur, ik koop haarverf in Duitsland voor iets van ¤3 per verfbeurt.
Wanneer kun je weer terug naar je huis?quote:Op maandag 5 november 2018 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds saai. [ afbeelding ]
Ik ben nu thuis. En aangezien Twan het continu koud heeft, is het hier nu 21,5 graden in huis.quote:Op maandag 5 november 2018 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk blijven zitten dan maar.
oh my, ik zou bezwijken in zo’n warm huisquote:Op maandag 5 november 2018 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. En aangezien Twan het continu koud heeft, is het hier nu 21,5 graden in huis.
Misschien moet ie kleren aantrekken..quote:Op maandag 5 november 2018 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. En aangezien Twan het continu koud heeft, is het hier nu 21,5 graden in huis.
Daarom doe ik ook altijd meteen de verwarming lager als ik thuiskom.quote:Op maandag 5 november 2018 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh my, ik zou bezwijken in zo’n warm huis
Heeft ie: een hoodie en vaak ook nog een dekentje over.quote:Op maandag 5 november 2018 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet ie kleren aantrekken..
overheidquote:Op maandag 5 november 2018 12:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst geen airco, nu geen verwarming.... wat is dat daar toch voor een beleid.
Dikke wollen winter wanten willen ook wel eens werken.quote:Op maandag 5 november 2018 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft ie: een hoodie en vaak ook nog een dekentje over.
Dan kan hij geen huiswerk makenquote:Op maandag 5 november 2018 17:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dikke wollen winter wanten willen ook wel eens werken.
quote:Op maandag 5 november 2018 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond begin ik redelijk op tijd:
[..]
Dat zou nu kunnen, maar dat wil ik niet. De 25e moet ik inclusief al mijn zooi voor 10 uur 's morgens opgetieft zijn.quote:Op maandag 5 november 2018 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer kun je weer terug naar je huis?
quote:Op maandag 5 november 2018 17:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dikke wollen winter wanten willen ook wel eens werken.
Foeiquote:Op maandag 5 november 2018 18:19 schreef Diaan73 het volgende:
Elf ik kan vanavond niet luisteren..... ik ben dan aan het vergaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |