SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kun je mooi weer een keertje naar de wcquote:
+1 scherpquote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je mooi weer een keertje naar de wc
quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de info om te draaien wel bij de hand, maar ik zit nergens in een app.quote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders die vanaf 20.15 uur wil draaien? Tailfox is de info om te draaien kwijt en ik ga er niet voor op pad...
Nou maar hopen dat tail er ook iets mee gaat doen.quote:
Ik wil wel een weddenschap afsluiten...quote:Op zondag 4 november 2018 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat tail er ook iets mee gaat doen.
quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig is Gup momenteel luisterbaar. Meestal is dat niet het geval. Ik zal de goden niet verzoeken, maar de kans dat hierna Freddy Breck wordt ingestart, is reëel....
Ik geef het nog een kans.quote:Op zondag 4 november 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een weddenschap afsluiten...
Ik was het in ieder geval niet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft iemand Gup lopen voeren of is dit echt puur toeval?!
[..]
Ik ga nu geen weddenschap met MadMaster meer aan.quote:
Straks is het gewoon één grote grap, puur om ons te dollen en zit Tailfox samen met Henkelientje popcorn-etend dit topic te lezen.quote:
Nee, ik denk dat hij nu stevig is aan het balen eigenlijk.quote:Op zondag 4 november 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks is het gewoon één grote grap, puur om ons te dollen en zit Tailfox samen met Henkelientje popcorn-etend dit topic te lezen.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Toeval bestaat niet, wel een Symph met een verzoekje
Het staat niet in GUP...quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit trouwens wel klinken als iets dat Tailfox zou kunnen draaien - en niet als iets dat Gup normaal draait...
quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Toeval bestaat niet, wel een Symph met een verzoekje
Die gaat helemaal uit z'n langspeelplaat nu...quote:Op zondag 4 november 2018 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vermoed maar zo dat Tailfox de mp3-codec nog niet heeft geïnstalleerd. Er is namelijk wél verbinding.
altijd knap dat je een "unknown"-tag kan horenquote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor nu muziek en een "unknown"-tag, dat is op zich een goed teken
Dat was je wraak voor de hij-wilt-verbetering?quote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
altijd knap dat je een "unknown"-tag kan horen
neuh, elf en ik verbeteren elkaar wel vakerquote:Op zondag 4 november 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was je wraak voor de hij-wilt-verbetering?
Op zich terecht.
Ik ben allang blij dat alles werktquote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een trutje is het ook, loop ik hem via de app te helpen. Vraagt ie of ie te horen is, noem ik het nummer dat ik hoor en dan blijft ie stil.
Ja maar die jongen moet zich concentreren.quote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een trutje is het ook, loop ik hem via de app te helpen. Vraagt ie of ie te horen is, noem ik het nummer dat ik hoor en dan blijft ie stil.
Je bent te goed voor deze wereld. Heb je je appel inmiddels gepakt?quote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Ah, zo scherp ben ik nu niet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die track mooi paste met Queen.
Wel een manier om te zorgen dat Theo Thee niet luistert: gewoon overal Queen doorheen mixenquote:Op zondag 4 november 2018 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die track mooi paste met Queen.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een manier om te zorgen dat Theo Thee niet luistert: gewoon overal Queen doorheen mixen
Kijk mij eens 2 monitoren hebben, post.quote:Op zondag 4 november 2018 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even wat anders doen, maar laat fok en de WA open op 2e monitor. Dus als er wat is ben ik te vinden
En maar 1 appel.quote:Op zondag 4 november 2018 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk mij eens 2 monitoren hebben, post.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een manier om te zorgen dat Theo Thee niet luistert: gewoon overal Queen doorheen mixen
Normaal gesproken post een DJ ook niet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
een DJ zonder mic en zonder posts is toch een beetje treurigheid, kan ik net zo goed spotify aanzetten
quote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal gesproken post een DJ ook niet.
bij R49 wel hoor, normaal gesprokenquote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal gesproken post een DJ ook niet.
Ribbitquote:Op zondag 4 november 2018 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, maar jij zegt dat je klinkt als een kikker, dan snap ik het wel.
Tussendoor even hoi zeggen in de microfoon kan natuurlijk primaquote:Op zondag 4 november 2018 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Posten tijdens live mixen gaat niet zo heel handig.
Da's waar, áls je microfoon het doet.quote:Op zondag 4 november 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tussendoor even hoi zeggen in de microfoon kan natuurlijk prima
Ben allang blij dat we een teken van leven horen van Tailfoxquote:Op zondag 4 november 2018 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar, áls je microfoon het doet.
Volgens mij is dat muzieksoftware.quote:Op zondag 4 november 2018 21:01 schreef livelink het volgende:
Wat is dat Native Instruments toch de hele tijd tussendoor?
Oh, dat verklaart wel wat.quote:Op zondag 4 november 2018 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat muzieksoftware.
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat hij z'n account op FOK! een tijdje geleden heeft verwijderd. De reden daarvan is mij ook niet bekend.quote:Op zondag 4 november 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe zit het nu precies. Tail wil niet op het forum komen, maar wel draaien?
Tja, op zich staat het draaien ook wel los van het forum, denk ik. Zover ik het begrepen heb heeft Tail gebruik gemaakt van het recht om vergeten te worden en is zijn account daarom op anoniem gezet.quote:Op zondag 4 november 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe zit het nu precies. Tail wil niet op het forum komen, maar wel draaien?
Draaien staat ook los van het forum, ik heb wel aangegeven bij Tailfox dat je dan wel interactie mist tussen de DJ en de luisteraarquote:Op zondag 4 november 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, op zich staat het draaien ook wel los van het forum, denk ik. Zover ik het begrepen heb heeft Tail gebruik gemaakt van het recht om vergeten te worden en is zijn account daarom op anoniem gezet.
Laat hem gewoon lekker weer een profiel hier aanmaken, lekker low-profile, desnoods onder een andere naam...quote:Op zondag 4 november 2018 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Draaien staat ook los van het forum, ik heb wel aangegeven bij Tailfox dat je dan wel interactie mist tussen de DJ en de luisteraar
Precies en dan heb je wel het gevoel contact te hebbenquote:Op zondag 4 november 2018 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat hem gewoon lekker weer een profiel hier aanmaken, lekker low-profile, desnoods onder een andere naam...
Daarom heb ik de radio uitgegooid.quote:Op zondag 4 november 2018 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Draaien staat ook los van het forum, ik heb wel aangegeven bij Tailfox dat je dan wel interactie mist tussen de DJ en de luisteraar
Juistemquote:Op zondag 4 november 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik de radio uitgegooid.
Als er helemaal geen interactie is of geen aankondiging dan is alles interessanter dan dit...
quote:Op zondag 4 november 2018 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik de radio uitgegooid.
Als er helemaal geen interactie is of geen aankondiging dan is alles interessanter dan dit...
dat zeg ik dusquote:Op zondag 4 november 2018 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
een DJ zonder mic en zonder posts is toch een beetje treurigheid, kan ik net zo goed spotify aanzetten
Het is ironisch genoeg wel de soepelste Tailfox-show die ik ooit heb gehoordquote:Op zondag 4 november 2018 21:26 schreef livelink het volgende:
Het heeft inderdaad iets vreemds op deze manier.
Geen idee welke app het over gaat? Discord?quote:Op zondag 4 november 2018 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of zit het hele zooitje in die ene app?
Er is een app die oorspronkelijk begon met de efteling meetquote:Op zondag 4 november 2018 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of zit het hele zooitje in die ene app?
Zou kunnen, ik weet het ook niet.quote:Op zondag 4 november 2018 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee welke app het over gaat? Discord?
Dit gaat om iets anders, waar moemoe mee kwam.quote:Op zondag 4 november 2018 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een app die oorspronkelijk begon met de efteling meet
kloptquote:Op zondag 4 november 2018 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit gaat om iets anders, waar moemoe mee kwam.
Maar inderdaad wel andere muziek ook dan vroeger. Ik ben niet zo'n fan van deze muziek geloof ikquote:Op zondag 4 november 2018 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ironisch genoeg wel de soepelste Tailfox-show die ik ooit heb gehoord
Normaal kwam Gup er nogal eens doorheen, deze keer totaal niet.
quote:Op zondag 4 november 2018 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
klopt
Ik heb geen behoefte aan nog meer dingen
Ik vind sommige nummers leuk en andere minder. Ik heb zelf heel weinig met hiphop en dat zal ook niet snel veranderen.quote:Op zondag 4 november 2018 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar inderdaad wel andere muziek ook dan vroeger. Ik ben niet zo'n fan van deze muziek geloof ik
Echt precies op het moment dat jij vertrok zelfs.quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt precies op het moment dat jij vertrok zelfs.
Zo ervaar ik het ook.quote:Op zondag 4 november 2018 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers leuk en andere minder. Ik heb zelf heel weinig met hiphop en dat zal ook niet snel veranderen.
Dan zou het nu dus weer fout moeten gaanquote:Op zondag 4 november 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt precies op het moment dat jij vertrok zelfs.
Ik denk dat niet meer mag als je net je account op anoniem hebt laten zetten. Danny blijft niet aan de gang.quote:Op zondag 4 november 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
tailfox heeft zich nu inderdaad aangediend in de discord en ik heb m weer heftig gesuggereerd om een account aan te gaan maken
O, dus daar kan 'ie wel posten.quote:Op zondag 4 november 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
tailfox heeft zich nu inderdaad aangediend in de discord en ik heb m weer heftig gesuggereerd om een account aan te gaan maken
Genoeg mensen die het wel hebben gedaan en dat heb ik m ook gezegdquote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat niet meer mag als je net je account op anoniem hebt laten zetten. Danny blijft niet aan de gang.
ik zal mijn bescheiden mening in dit geval maar voor me houdenquote:Op zondag 4 november 2018 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat we hier nog wel een evaluatie over gaan hebben...
Geen idee.quote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat niet meer mag als je net je account op anoniem hebt laten zetten. Danny blijft niet aan de gang.
Ik zat eraan te denken om rond die tijd een show te gaan draaien, maar goed.quote:Op zondag 4 november 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond 20.00 uur - Ingelaste vergadering R49
Dat kan niet, want dit gaat per microfoon.quote:Op zondag 4 november 2018 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om rond die tijd een show te gaan draaien, maar goed.
Dan kun je toch gewoon meepostenquote:Op zondag 4 november 2018 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om rond die tijd een show te gaan draaien, maar goed.
Dat is dan ook het excuus dat ik Tailfox gun; jeugdige onbezonnenheid. En dat zou een nieuw account dan niet in de weg moeten staan inderdaad. Aan de andere kant verwacht ik niet dat iemand ineens op een hele andere manier gaat posten.quote:Op zondag 4 november 2018 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee.
Je kunt ook besluiten nemen waar je later weer spijt van hebt of anders over denkt. Zeker voor jonge mensen geldt dat.
Danny lijkt me de beroerdste niet, trouwens.
ik krijg een deja vu en daar pas ik voorquote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dus daar kan 'ie wel posten.
Ik begin een verband te zien tussen wat zaken...
I can see clearly nowquote:Op zondag 4 november 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dus daar kan 'ie wel posten.
Ik begin een verband te zien tussen wat zaken...
Ik heb vanmiddag nog aan je gedacht tijdens het luisteren naar Volare, Marina en dat soort italiaans gezangquote:Op zondag 4 november 2018 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg een deja vu en daar pas ik voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |