SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja hij is heel alert!quote:Op zondag 4 november 2018 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, dat is een wakker baasje dan al!
Grappig!quote:Op zondag 4 november 2018 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is heel alert!
Reageert ook goed, lacht best vaak als je grappig tegen 'm doet (vooral als je aan z'n neusje komt) enz.
Nee, dat was Frankie....quote:Op zondag 4 november 2018 16:30 schreef livelink het volgende:
Ik dacht even dat jij in de microfoon zat te mompelen MadMaster.
Ja, de kindervakanties zijn nu allemaal weer voorbij. Dat zul jij wel merken daar.quote:Op zondag 4 november 2018 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Saai, zo in je eentje op het park.
Ja, dat realiseerde ik me gelukkig voordat ik de opmerking maakte dat ik je niet verstond.quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs mijn edit in de lapo weerhoudt sjarrel niet om door het slotje te posten...
Dat het stil is, is juist erg prettig, maar ja, je zit natuurlijk wel alleen.quote:Op zondag 4 november 2018 16:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de kindervakanties zijn nu allemaal weer voorbij. Dat zul jij wel merken daar.
Hoe staat het thuis met de werkzaamheden?
Oopsquote:Op zondag 4 november 2018 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs mijn edit in de lapo weerhoudt sjarrel niet om door het slotje te posten...
Beetje pielen.quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Zie ik daar gewoon een uitzending van Tailfox op het programma staan?
Ja, het staat er echt.quote:Op zondag 4 november 2018 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Zie ik daar gewoon een uitzending van Tailfox op het programma staan?
Ik gok op 'Niet'...quote:Op zondag 4 november 2018 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar met welk account gaat tailfox hier posten dan, nu #ANONIEM immers...
Geen idee, daar ga ik niet over...quote:Op zondag 4 november 2018 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft ie dan roosterrechten dat ie er op staat?
Sja, als je eerst bij elkaar moet zoeken welke geluiden overeen komen, ben je een dag bezig voor een paar uur draaien. De beat deed het anders prima.quote:
Geen idee. Sommige users hebben hun eigen botquote:Op zondag 4 november 2018 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar met welk account gaat tailfox hier posten dan, nu #ANONIEM immers...
quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
ghehe, de beat van purple disco machine, ofwel, male stripper
modern? Dat nr is uit 1987...quote:Op zondag 4 november 2018 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo modern ben ik nou ook weer niet...
Je praat in raadselen voor mij Naatje.quote:Op zondag 4 november 2018 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, we zijn op een sample-tour, want dit komt natuurlijk terug in Flo Rida
Edit:
The song heavily samples the chorus of the 1984 Dead or Alive song "You Spin Me Round (Like a Record)" in its hook. According to one of the song's writers, the chorus refers to a stripper
De connectie met het vorige nr wordt zo ook gemaakt
Nu Blue Monday er nog in zien te bakken.quote:Op zondag 4 november 2018 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je praat in raadselen voor mij Naatje.
quote:Op zondag 4 november 2018 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je praat in raadselen voor mij Naatje.
Nee nog niet. Ik begin rond kwart voor 6. De jongens willen nog eerst kijken naar een live event van Fortnite...quote:
Was wel leukquote:Op zondag 4 november 2018 17:09 schreef MadMaster het volgende:
Hierna gaat de 'zwaan kleef aan' methode even uit...
Uiteraard...quote:Op zondag 4 november 2018 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik begin rond kwart voor 6. De jongens willen nog eerst kijken naar een live event van Fortnite...
foobar2000quote:Op zondag 4 november 2018 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, waarmee luistert iedereen nu naar de stream?
VLC las ik al, nog iets anders?
Koptelefoon.quote:Op zondag 4 november 2018 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben Radio 49 ingesteld als standaard zender op onze Bose Soundtouch. Dat gaat via Tune In volgens mij.quote:Op zondag 4 november 2018 17:10 schreef MadMaster het volgende:
hoezo deze vraag?quote:Op zondag 4 november 2018 17:13 schreef MadMaster het volgende:
VLC, Foobar2000, TuneIn...
Zelf gebruik ik good old Winamp op de laptop of XiiaLive op mobiel.
Platforms zat dus...
Winampquote:Op zondag 4 november 2018 17:10 schreef MadMaster het volgende:
itunes werkt ook prima.quote:Op zondag 4 november 2018 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Platforms zat dus...
Zekerquote:Op zondag 4 november 2018 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Platforms zat dus...
quote:Op zondag 4 november 2018 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Linux versie van de app zal komen...
Mobiel dan bij voorkeur tunein of xiiaquote:Op zondag 4 november 2018 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Linux versie van de app zal komen...
quote:Op zondag 4 november 2018 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mobiel dan bij voorkeur tunein of xiia
Nee, maar dan weet ik wat zoal de al bekende interfaces zijn...quote:Op zondag 4 november 2018 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
Maar als er weer een eigen app komt heb je verder toch niets anders nodig in principe? Dan is de app de speler.
Ahh zo, dan gaat mijn voorkeur 100% uit naar winamp.quote:Op zondag 4 november 2018 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik wat zoal de al bekende interfaces zijn...
Ik ben continue live...quote:
Ik ga me eerst eens over de player zelf buigen met de daadwerkelijke bouwer.quote:Op zondag 4 november 2018 17:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hoewel eigenlijk ook wel, main module als standaard en de ander vensters via die streepjes onder elkaar
quote:Op zondag 4 november 2018 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar een scrollende ID3 zou ik wel fijn vinden en de mogelijkheid om een equalizer in te stellen.
En de standaard knopjes, maar dat is logisch
Ohquote:Op zondag 4 november 2018 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan succes met je druk zijn.
Je afwezigheid viel wel op...
ID3 = naam van de artiest en het nummerquote:
Rustig aan, laten we eerst eens kijken of we een universeel platform kunnen bouwen...quote:Op zondag 4 november 2018 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
Maar een scrollende ID3 zou ik wel fijn vinden en de mogelijkheid om een equalizer in te stellen.
En de standaard knopjes, maar dat is logisch
ja, dat snap ik wel, maar een scrollende ID3?quote:Op zondag 4 november 2018 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ID3 = naam van de artiest en het nummer
Equalizer = optie om bepaalde toonhoogtes aan te passen
Standaard knopjes: play, pauze, mute, volume +/- etc.
Dat ie beweegt als het niet pastquote:Op zondag 4 november 2018 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik wel, maar een scrollende ID3?
ah, ok, ik dacht misschien dat je terug kon scrollen naar vorige nrsquote:
Dat staat wel in de planning, je moet wel kunnen zien wat je hoort...quote:
Diaan typt het live inquote:Op zondag 4 november 2018 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Karaoke teksten bij elk nummer mogen wel bij versie 1.1
quote:Op zondag 4 november 2018 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Karaoke teksten bij elk nummer mogen wel bij versie 1.1
Ja, dan moet ze zelf de vervanging regelen natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2018 17:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar die moet soms ook slapen werken
Dat is The Iron Swinging.quote:Op zondag 4 november 2018 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dans wil ik ook leren.
Kan Lennon me vast wel bijbrengen...
Lennon heeft me in de Efteling ook dat dansje met je armen voor en achter je lichaam proberen te leren.quote:
quote:Op zondag 4 november 2018 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon heeft e in de Efteling ook dat dansje met je armen voor en achter je lichaam proberen te leren.
Ik was kansloos, vond hij...
Mijn nichtje van 7 vind dat ze dat dansje beter kan dan m'n neefje van 11.quote:Op zondag 4 november 2018 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon heeft me in de Efteling ook dat dansje met je armen voor en achter je lichaam proberen te leren.
Dat herinner ik me nog jaquote:Op zondag 4 november 2018 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon heeft me in de Efteling ook dat dansje met je armen voor en achter je lichaam proberen te leren.
Ik zit binnen 2 bewegingen in de knoop en Lennon maar lachen toen...quote:Op zondag 4 november 2018 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 7 vind dat ze dat dansje beter kan dan m'n neefje van 11.
En dan heb ik vrij snel geen mening, haha.
Tijdens de lunch was dat toch?quote:Op zondag 4 november 2018 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit binnen 2 bewegingen in de knoop en Lennon maar lachen toen...
Je kan er echt helemaal niks vanquote:Op zondag 4 november 2018 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit binnen 2 bewegingen in de knoop en Lennon maar lachen toen...
Toen kreeg je iig uitleg over het spel, haha.quote:
Ook, daar begreep ik helemaal niks van.quote:Op zondag 4 november 2018 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toen kreeg je iig uitleg over het spel, haha.
hahaha inderdaad...quote:Op zondag 4 november 2018 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, daar begreep ik helemaal niks van.
En Lennon maar zuchten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |