Hoi, ten eerste mijn excuses voor mijn late reactie in dit FB topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 06:23 schreef Taills het volgende:
Mogen grappige opmerkingen helemaal niet niet meer? De mods hier hoeven echt niet te klagen dat fok wat rustiger is. ( dat gewicht voor mijn kettlebell topic)
Fixed !quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:02 schreef Leandra het volgende:
Het gros van de TT viel weg toen ik een nieuw deel wilde openen.
K&W / Het grote energiebespaartopic #3
Dit moet dus #3 zijn ipv #2, als iemand dan even kan fixen ben ik weer helemaal blij
staat inmiddels in SOP, past nog beterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:32 schreef Alpha0 het volgende:
SOP / Met Glorix vlekken uit witte kleding verwijderen
beter naar LIF?????
En inmiddels is het huishouden onderdeel geworden van FOK! Klussen, Wonen en Huishouden !quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat inmiddels in SOP, past nog beter
Rapporteren van de post door het plaatsen van een TR.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:21 schreef stropdaz het volgende:
K&W is een serieus forum
Het valt me op dat regelmatig niet prettig wordt gerealiseerd.
Lees:
- aanval op de user / ts
- geen bijdrage op de vraag
Het zijn veelal reacties en users die horen in onzin/klagbaak mijn inziens.
Hoe gaan we hiermee om?
Steeds rapporteren?
Zie je post nu pas, maar ik wil toch nog even reageren.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:58 schreef Ridocar het volgende:
Ik weet niet of er iets aan gedaan kan worden, maar ik vind het nogal vervelend dat een technische vraag over water/gas/elektra/data/telefoon in eerste instantie onduidelijk is, en dat pas halverwege het topic blijkt dat ts in het buitenland woont. En dan zijn heel veel aangedragen oplossingen opeens niet meer van toepassing, voornamelijk door afwijkende regelgeving of normen.
Top @Vonkenboerquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Rapporteren van de post door het plaatsen van een TR.
Zo gaat dat op heel FOK! dus ook in K&W.
Met het risico om je (ook) tegen het hoofd te stoten:quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:20 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Top @:Vonkenboer
Da blijf ik dat zo doen
Ook dat wegen we mee bij iedere actie die we ondernemen. Maar door de regel genomen gaan reacties die echt gewoon nergens op slaan en/of gewoon gevaarlijke adviezen zijn direct een enkeltje kliko.quote:Op zaterdag 3 december 2022 23:20 schreef Zedi het volgende:
[..]
Met het risico om je (ook) tegen het hoofd te stoten:
Ga ook eens bij jezelf te rade waarom je dit soort reacties uitlokt. Er zullen altijd “lolbroeken” blijven bestaan die reageren maar jij trekt er bovengemiddeld veel aan…
Je zal vast allemaal oprechte vragen hebben maar het zijn er wel erg veel en zoals het lijkt voor elke vraag die in je opkomt.
Soms is het eenvoudig zelf te bedenken of op te zoeken, soms erg vaag met weinig informatie of geeft als reactie op tips/vragen dat je dat vanwege je toestand niet kan. Dit komt de serieusheid van het forum ook niet ten goede.
Ik ben er nog steeds niet over uit of je de boel lekker loopt te trollen of dat je je de pleuris verveeld en hier al je vragen komt stellen of wellicht een beetje van allebei. Vooralsnog ga ik er vanuit dat je serieus bent, maar begin wel steeds meer te twijfelen.
Dus mocht je echt serieus zijn kijk dan ook naar je eigen aandeel in dit geheel en denk misschien iets langer na of zoek naar bestaande info voordat je weer een topic opent.
En mocht je je vervelen: lees een boek, speel Netflix uit of ga iets anders nuttigs doen met je tijd. Er moet vast wel wat te doen zijn in jouw situatie?
Topictitel gewijzigdquote:Op maandag 5 december 2022 10:40 schreef Sometimes het volgende:
Zou dit topic: K&W / Verwarmen met een airco hernoemd kunnen worden naar "Verwarmen met airco"?
De discussie is best interessant en zou meer deelnemers kunnen gebruiken. Zo ongeveer vanaf het begin ging het niet alleen over LG.
Thanks, drie keer overheen gelezen.quote:Op zondag 25 december 2022 13:47 schreef Reese het volgende:
K&W / Korte Klus Kwesties deel 38 - Klussend de zomer door !
Dankje wel !quote:Op zondag 25 december 2022 13:47 schreef Reese het volgende:
K&W / Korte Klus Kwesties deel 38 - Klussend de zomer door !
Ja, opruimen doen we in het huishouden dus in K&Wquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was dit topic kwijt: LIF / Nieuwjaarsschoonmaaktopic 2023
Ik zocht het dus bij jullie want opruimen doen we in het nieuwe K&W toch?
K&W / Centraal Warmtepompen topic - Deel 11 - waar het lokaal -70 vriest...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:23 schreef Speekselklier het volgende:
Het lukt niet om een nieuwe in de reeks van de warmtepompen aan te maken.
Kan iemand een #11 aanmaken??
K&W / Centraal Warmtepompen topic - Deel 10 - waar het lokaal -70 vriest...
Dank uquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
K&W / Centraal Warmtepompen topic - Deel 11 - waar het lokaal -70 vriest...
En dan mogen jullie daar verder !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |