Diegene die je het leukst vindt om te spelen.quote:Op maandag 24 december 2018 07:50 schreef WKNVHV het volgende:
Zat eraan te denken weer even een maandje te spelen , welke class is aan te raden voor pvp? na de update.
Ja maar met die nerfs schiet het niet zo op , enhancement shaman leuk maar ganken zit er nauwelijks inquote:Op maandag 24 december 2018 08:39 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Diegene die je het leukst vindt om te spelen.
Zo heyquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Voor diegene die nog spelen, Zandalari en Kul Tiran Humans;
https://www.wowhead.com/n(...)-troll-racial-traits
Lekkere self-healing voor die trolls zeg.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heyEn dat kan je ook tijdens combat gebruiken?
Eerst de nieuwe rassen OP maken zodat iedereen race change koopt en later weer mergen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Voor diegene die nog spelen, Zandalari en Kul Tiran Humans;
https://www.wowhead.com/n(...)-troll-racial-traits
Lekkere self-healing voor die trolls zeg.
Vriendlief was ook al enthousiast. Ik heb er deze week helaas geen tijd voorquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:29 schreef lifeblind het volgende:
Die nieuwe raid is tofSommige bosses zijn nog een beetje een clusterfuck (tuning of gewoon omdat het nieuw is), maar tot nu toe is het allemaal prima te doen. Sowieso vergeleken met Uldir is het daadwerkelijk weer leuk om te tanken in raids
Het is nu alleen nog maar normal en heroic mode he, da's voor een hoop mensen een makkie, plus dat een hoop mensen dankzij M+ al overgeared zijn bijna voor normal mode. Wij hebben gisteren bij een aantal bosses ook sommige mechanics compleet gezergedquote:Op donderdag 24 januari 2019 20:23 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Erg moeilijk is het niet lijkt me.
Slinger WoW net weer eens aan en zie de raid finder al vol staan met @Rastakhan
Mag ik weer rambo rpen met 600 buff stacks, of als een mongool in de server ventrillo als arnold swarznegger gaan schreeuwen JAAAAA GET IN TA CHOPPA, WE GOTTA GET OUTTA HERE CMONquote:
wtfquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mag ik weer rambo rpen met 600 buff stacks, of als een mongool in de server ventrillo als arnold swarznegger gaan schreeuwen JAAAAA GET IN TA CHOPPA, WE GOTTA GET OUTTA HERE CMON
Nou ik denk vooral aan: do you have the achievementquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mag ik weer rambo rpen met 600 buff stacks, of als een mongool in de server ventrillo als arnold swarznegger gaan schreeuwen JAAAAA GET IN TA CHOPPA, WE GOTTA GET OUTTA HERE CMON
Ohwquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk vooral aan: do you have the achievement
Die zijn samengegaan met Twitch, maar je kan nog wel gewoon naar: https://wow.curseforge.com/addonsquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben sinds een jaar of 7 gisteren weer begonnen met World of Warcraft. Wat is er ontzettend veel veranderdWeet iemand hoe je add-ons in je game kunt downloaden? Vroeger ging dat via Curse Client, maar volgens mij bestaat dat niet meer...
Thanks man!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Die zijn samengegaan met Twitch, maar je kan nog wel gewoon naar: https://wow.curseforge.com/addons
Jeetje, dan is er vast héél veel veranderdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben sinds een jaar of 7 gisteren weer begonnen met World of Warcraft. Wat is er ontzettend veel veranderdWeet iemand hoe je add-ons in je game kunt downloaden? Vroeger ging dat via Curse Client, maar volgens mij bestaat dat niet meer...
Ja, er is inderdaad veel veranderd (voor mij dan). De graphics zijn nog altijd van hetzelfde bedenkelijke niveau, zelfs met een GTX 1080Ti. Maar ik heb WoW dan ook nooit voor de grafische pracht en praal gedaan. Het hele sfeertje is gelukkig wel intact gebleven en dat vind ik heerlijk. Kan me er weer uren in verliezen. Ben dan ook helemaal opnieuw begonnen. En de laatste expansion die ik in de kast heb staan was inderdaad Mists of Pandaria. Ik ben in ieder geval weer helemaal de weg kwijt in Azerothquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, dan is er vast héél veel veranderdWat hadden we 7 jaar terug? Cataclysm of Pandaria? Pandaria was oprecht super goed. Wees blij dat je Warlords of Draenor gemist hebt. Legion was weer erg goed. Dit is mooi, maar heeft wel wat haken en ogen.
En addons via Twitch is super makkelijk geworden (daar kan alles tegelijk renewen wel, wat op curse volgens mij een premium function was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |