abonnement Unibet Coolblue
pi_184089317
Dus ik dacht, ik bak vandaag ook maar gewoon wat oliebollen.
Terwijl die toelie aan het rijzen is doe ik zo'n assault in Nazmir. Alles gedaan, net op tijd nog, en HS naar Boralus voor de quest reward. Denk, ik kijk even naar dat oliebollenbaksel of het een beetje rijst of dat ik het ergens warmer moet zetten, kom ik terug, kan ik de quest niet meer inleveren omdat de assault is afgelopen. Gewoon verdwenen uit m'n quest log..
Serieus Blizzard? :{w
pi_184303491
Voor diegene die nog spelen, Zandalari en Kul Tiran Humans;
https://www.wowhead.com/n(...)-troll-racial-traits

Lekkere self-healing voor die trolls zeg.
pi_184303539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Voor diegene die nog spelen, Zandalari en Kul Tiran Humans;
https://www.wowhead.com/n(...)-troll-racial-traits

Lekkere self-healing voor die trolls zeg.
Zo hey :o En dat kan je ook tijdens combat gebruiken? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184303556
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo hey :o En dat kan je ook tijdens combat gebruiken? :o
Dat weet ik niet.
Zou wel bizar zijn.
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 18:42:04 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_184323941
Binnenkort weer Wintergrasp :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 11 januari 2019 @ 09:52:28 #159
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_184333655
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Voor diegene die nog spelen, Zandalari en Kul Tiran Humans;
https://www.wowhead.com/n(...)-troll-racial-traits

Lekkere self-healing voor die trolls zeg.
Eerst de nieuwe rassen OP maken zodat iedereen race change koopt en later weer mergen. _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2019 @ 12:29:32 #160
159966 lifeblind
pi_184590812
Die nieuwe raid is tof :D Sommige bosses zijn nog een beetje een clusterfuck (tuning of gewoon omdat het nieuw is), maar tot nu toe is het allemaal prima te doen. Sowieso vergeleken met Uldir is het daadwerkelijk weer leuk om te tanken in raids *O*
pi_184591906
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:29 schreef lifeblind het volgende:
Die nieuwe raid is tof :D Sommige bosses zijn nog een beetje een clusterfuck (tuning of gewoon omdat het nieuw is), maar tot nu toe is het allemaal prima te doen. Sowieso vergeleken met Uldir is het daadwerkelijk weer leuk om te tanken in raids *O*
Vriendlief was ook al enthousiast. Ik heb er deze week helaas geen tijd voor -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184599978
Erg moeilijk is het niet lijkt me.
Slinger WoW net weer eens aan en zie de raid finder al vol staan met @Rastakhan
pi_184600001
En ik weet niet of ik 'm wel ga doen, geen behoefte aan om Mekka en Jaina aan te vallen :{w
Van de andere kant, wel weer zo'n klote Troll mollen, dat is dan weer positief *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door Het_Liegebeest op 24-01-2019 20:33:58 ]
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2019 @ 21:06:11 #164
159966 lifeblind
pi_184600902
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 20:23 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Erg moeilijk is het niet lijkt me.
Slinger WoW net weer eens aan en zie de raid finder al vol staan met @Rastakhan
Het is nu alleen nog maar normal en heroic mode he, da's voor een hoop mensen een makkie, plus dat een hoop mensen dankzij M+ al overgeared zijn bijna voor normal mode. Wij hebben gisteren bij een aantal bosses ook sommige mechanics compleet gezerged :')
  donderdag 24 januari 2019 @ 22:04:30 #165
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184601994
quote:
99s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:42 schreef Karina het volgende:
Binnenkort weer Wintergrasp :P
Mag ik weer rambo rpen met 600 buff stacks, of als een mongool in de server ventrillo als arnold swarznegger gaan schreeuwen JAAAAA GET IN TA CHOPPA, WE GOTTA GET OUTTA HERE CMON
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_184602004
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:04 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Mag ik weer rambo rpen met 600 buff stacks, of als een mongool in de server ventrillo als arnold swarznegger gaan schreeuwen JAAAAA GET IN TA CHOPPA, WE GOTTA GET OUTTA HERE CMON
wtf :D :') _O-
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 22:05:58 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_184602023
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:04 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Mag ik weer rambo rpen met 600 buff stacks, of als een mongool in de server ventrillo als arnold swarznegger gaan schreeuwen JAAAAA GET IN TA CHOPPA, WE GOTTA GET OUTTA HERE CMON
Nou ik denk vooral aan: do you have the achievement _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 24 januari 2019 @ 22:09:04 #168
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184602102
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ik denk vooral aan: do you have the achievement _O-
Ohw :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 22:09:57 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_184602129
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:09 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Ohw :@
:D overigens heb ik ze inmiddels :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 24 januari 2019 @ 22:10:58 #170
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184602153
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:09 schreef Karina het volgende:

[..]

:D overigens heb ik ze inmiddels :P
Gz :@
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 26 januari 2019 @ 11:35:15 #171
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184629760
Ik ben sinds een jaar of 7 gisteren weer begonnen met World of Warcraft. Wat is er ontzettend veel veranderd :o Weet iemand hoe je add-ons in je game kunt downloaden? Vroeger ging dat via Curse Client, maar volgens mij bestaat dat niet meer...
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184630429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben sinds een jaar of 7 gisteren weer begonnen met World of Warcraft. Wat is er ontzettend veel veranderd :o Weet iemand hoe je add-ons in je game kunt downloaden? Vroeger ging dat via Curse Client, maar volgens mij bestaat dat niet meer...
Die zijn samengegaan met Twitch, maar je kan nog wel gewoon naar: https://wow.curseforge.com/addons
  zaterdag 26 januari 2019 @ 13:30:20 #173
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184631441
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Die zijn samengegaan met Twitch, maar je kan nog wel gewoon naar: https://wow.curseforge.com/addons
Thanks man! ^O^
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184633710
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:35 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben sinds een jaar of 7 gisteren weer begonnen met World of Warcraft. Wat is er ontzettend veel veranderd :o Weet iemand hoe je add-ons in je game kunt downloaden? Vroeger ging dat via Curse Client, maar volgens mij bestaat dat niet meer...
Jeetje, dan is er vast héél veel veranderd :o Wat hadden we 7 jaar terug? Cataclysm of Pandaria? Pandaria was oprecht super goed. Wees blij dat je Warlords of Draenor gemist hebt. Legion was weer erg goed. Dit is mooi, maar heeft wel wat haken en ogen.

En addons via Twitch is super makkelijk geworden (daar kan alles tegelijk renewen wel, wat op curse volgens mij een premium function was)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:13:21 #175
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184634000
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeetje, dan is er vast héél veel veranderd :o Wat hadden we 7 jaar terug? Cataclysm of Pandaria? Pandaria was oprecht super goed. Wees blij dat je Warlords of Draenor gemist hebt. Legion was weer erg goed. Dit is mooi, maar heeft wel wat haken en ogen.

En addons via Twitch is super makkelijk geworden (daar kan alles tegelijk renewen wel, wat op curse volgens mij een premium function was)
Ja, er is inderdaad veel veranderd (voor mij dan). De graphics zijn nog altijd van hetzelfde bedenkelijke niveau, zelfs met een GTX 1080Ti. Maar ik heb WoW dan ook nooit voor de grafische pracht en praal gedaan. Het hele sfeertje is gelukkig wel intact gebleven en dat vind ik heerlijk. Kan me er weer uren in verliezen. Ben dan ook helemaal opnieuw begonnen. En de laatste expansion die ik in de kast heb staan was inderdaad Mists of Pandaria. Ik ben in ieder geval weer helemaal de weg kwijt in Azeroth :')

En Twitch moet ik me nog even in verdiepen. Speel het momenteel zonder addons. Iets wat vroeger ondenkbaar was, maar nu reuze mee valt. In het begin althans...
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184634238
Ik heb wow juist wel gespeeld voor de graphics/cartoonstijl *O* (en sfeer 8-) ) Ik hou niet zo erg van die gelikte games. En zeker niet van games die alles zo echt mogelijk willen doen lijken.

Opnieuw begonnen is wel een beetje jammer :o Je kan namelijk heel makkelijk instappen in Zandalar (horde) of Kul Tiras (alliance). Alles is er op gericht dat dat geen enkel probleem is. Je kan ook direct met de professions daar beginnen (hoef je niet meer vanaf 1 te levelen). Ik zou eigenlijk ook gewoon een level 110 maken en dan daarnaast nog één vanaf het begin levelen.

Als je dan een makkelijke class wilt raad ik beastmaster hunter of fury warrior aan :+ Die vind ik zelf makkelijk en leuk. Ik heb nu 7 chars op level 110 en nog steeds lol in het spelen. En ik ben een paar van die nieuwe races aan het levelen, al heb ik daar niet echt de tijd voor. Zijn nog maar level 30.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:46:29 #177
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184634696
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wow juist wel gespeeld voor de graphics/cartoonstijl *O* (en sfeer 8-) ) Ik hou niet zo erg van die gelikte games. En zeker niet van games die alles zo echt mogelijk willen doen lijken.

Opnieuw begonnen is wel een beetje jammer :o Je kan namelijk heel makkelijk instappen in Zandalar (horde) of Kul Tiras (alliance). Alles is er op gericht dat dat geen enkel probleem is. Je kan ook direct met de professions daar beginnen (hoef je niet meer vanaf 1 te levelen). Ik zou eigenlijk ook gewoon een level 110 maken en dan daarnaast nog één vanaf het begin levelen.

Als je dan een makkelijke class wilt raad ik beastmaster hunter of fury warrior aan :+ Die vind ik zelf makkelijk en leuk. Ik heb nu 7 chars op level 110 en nog steeds lol in het spelen. En ik ben een paar van die nieuwe races aan het levelen, al heb ik daar niet echt de tijd voor. Zijn nog maar level 30.
De sfeer spreekt me zeer zeker ook aan, dat bedoelde ik met dat de graphics er eigenlijk totaal niet toe doen. Ik moet Battle for Azeroth nog aanschaffen, dus ik ben nu gewoon vanaf level 1 begonnen met een Gnome Frost Mage (Alliance). Heerlijk om al die oude tijden te herbeleven.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184634827
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:46 schreef Lyzio_NL het volgende:

De sfeer spreekt me zeer zeker ook aan, dat bedoelde ik met dat de graphics er eigenlijk totaal niet toe doen. Ik moet Battle for Azeroth nog aanschaffen, dus ik ben nu gewoon vanaf level 1 begonnen met een Gnome Frost Mage (Alliance). Heerlijk om al die oude tijden te herbeleven.
Het spel is alleen niet zo in balans, vind ik, om goed te levelen en dingen mee te krijgen. Al die oudere gebieden zijn ook vooral bedoeld geweest voor de expansion van dat moment. Ik kan het niet goed verwoorden :D Nou ja, het is nog wel leuk, maar het is soms ook onhandig omdat je achter de feiten aan holt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:55:48 #179
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184634866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het spel is alleen niet zo in balans, vind ik, om goed te levelen en dingen mee te krijgen. Al die oudere gebieden zijn ook vooral bedoeld geweest voor de expansion van dat moment. Ik kan het niet goed verwoorden :D Nou ja, het is nog wel leuk, maar het is soms ook onhandig omdat je achter de feiten aan holt.
Ik snap volgens mij wel wat je bedoeld. Het is voor mij nu pure nostalgie en ik zal me later in het spel vast gaan ergeren, maar vooralsnog is het heerlijk om weer eens door Ironforge te baggeren :')
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184634947
Als je maar plezier hebt *O* (BfA was half price tijdens de kerst, nu geloof ik niet meer, dat is wel jammer en je krijgt dus een level 110 naar keuze).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:47:44 #181
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184637114
Oh, er zal vast nog wel eens een actie komen. Daar maak ik me nooit zo druk om eerlijk gezegd. En een gratis 110 naar keuze is wel aanlokkelijk inderdaad :o
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184637141
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:47 schreef Lyzio_NL het volgende:
Oh, er zal vast nog wel eens een actie komen. Daar maak ik me nooit zo druk om eerlijk gezegd. En een gratis 110 naar keuze is wel aanlokkelijk inderdaad :o
Incl bags, gear en een beetje gold :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184708196
Verveel me, slinger WoW nog eens aan, is er een assault in Drustvar bezig.
Waar dat normaal altijd een dik lag fest was, is er nu geen één Scourge Horde speler te bekennen. Sta je dan met je quest om 25 Horde te mollen :')
pi_184708635
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Verveel me, slinger WoW nog eens aan, is er een assault in Drustvar bezig.
Waar dat normaal altijd een dik lag fest was, is er nu geen één Scourge Horde speler te bekennen. Sta je dan met je quest om 25 Horde te mollen :')
Nee, die hebben allemaal warmode off nu.

Voor horde is het nu 20x gedood worden terwijl je de invasion probeert te doen en 10% bonus.
Alliance 0 keer gedood, kill 25 horde met gemak en 30% bonus *) Echt....

Blizzard is zo goed in balance :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184708890
Door Limit nu helaas een ilvl 385 item ipv 400 voor kill 25 horde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184709721
Vond het vroeger heel erg vet om honorpoints te farmen, en dan die stukken gear te kopen. Campen op dat eerste huisje in Arathi Basin... Alterac Valley, kijken of ik het eerst bij Drektar kon zijn. Geweldige tijden...

Niet meer gespeeld sinds 2016 (vanaf 2007), trekt ook niet meer zo erg.
pi_184710820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, die hebben allemaal warmode off nu.

Voor horde is het nu 20x gedood worden terwijl je de invasion probeert te doen en 10% bonus.
Alliance 0 keer gedood, kill 25 horde met gemak en 30% bonus *) Echt....

Blizzard is zo goed in balance :')
Maar dan zou Horde nu die quest en 30% bonus moeten hebben en dat is dus niet het geval.
pi_184710855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:58 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Maar dan zou Horde nu die quest en 30% bonus moeten hebben en dat is dus niet het geval.
Vandaar de :') achter Blizzard is zo goed in balance.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:54:27 #189
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184712815
Ik heb Bartender erop staan als add-on, en nu kan ik mijn XP Bar nergens meer vinden? Oh en tevens weet ik niet meer waar ik rechtsboven in bij mijn health en mana/focus/rage balk kan instellen dat ik daar de cijfers in zie. Nu zie ik dat alleen maar als ik met mijn muis eroverheen ga.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184722882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:54 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik heb Bartender erop staan als add-on, en nu kan ik mijn XP Bar nergens meer vinden? Oh en tevens weet ik niet meer waar ik rechtsboven in bij mijn health en mana/focus/rage balk kan instellen dat ik daar de cijfers in zie. Nu zie ik dat alleen maar als ik met mijn muis eroverheen ga.
Dan heb je het één en ander uit te vogelen hè? ;) :P
Ik heb ook Bartender4, maar dan wel als onderdeel van SpartanUI. Dus een hele set addons waar ik zelf niets aan hoef te veranderen. Zelf alles tweaken deed ik vroeger wel, maar geen zin meer in.
Mis alleen dat ik niet kan zien hoeveel Azerite Power ik nog moet tot next level, maar ach.

[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Liegebeest op 30-01-2019 23:49:30 ]
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:12:58 #191
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184724153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:22 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dan heb je het één en ander uit te vogelen hè? ;) :P
Ik heb ook Bartender4, maar dan wel als onderdeel van SpartanUI. Dus een hele set addons waar ik zelf niets aan hoef te veranderen. Zelf alles tweaken deed ik vroeger wel, maar geen zin meer in.
Mis alleen dat ik niet kan zien hoeveel Azerite Power ik nog moet tot next level, maar ach.
Ik speel het voor het eerst sinds zeker 6/7 jaar weer. En vroeger moest je alles zelf tweaken inderdaad. En nu ben ik potverdulleme mijn XP Bar kwijt :@
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184724212
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Ik speel het voor het eerst sinds zeker 6/7 jaar weer. En vroeger moest je alles zelf tweaken inderdaad. En nu ben ik potverdulleme mijn XP Bar kwijt :@
Hier kan je zien hoe je UI er met SpartanUI uit kan zien. Ik vind 'm lekker. Mooie art en gewoon schoon.

Installeer je gewoon dat en je bent ready to go. Mja, wat modules uitzetten zoals automatische quest accept en turn in, maar verder hoef je niet te gaan lopen pielen.
En zo zijn er nog wel meer van die pakketten :)
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:29:12 #193
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184724229
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:25 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Hier kan je zien hoe je UI er met SpartanUI uit kan zien. Ik vind 'm lekker. Mooie art en gewoon schoon.

Installeer je gewoon dat en je bent ready to go. Mja, wat modules uitzetten zoals automatische quest accept en turn in, maar verder hoef je niet te gaan lopen pielen.
En zo zijn er nog wel meer van die pakketten :)
Thanks voor de tip! Nog een vraagje, welke profession past goed bij tailoring?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184724266
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:29 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Nog een vraagje, welke profession past goed bij tailoring?
Ehm, ik vind Enchanting altijd wel handig bij Tailoring, want dan kan je die troep die je maakt meteen disenchanten en gebruiken om Enchanting te levelen. En sowieso handig als je je eigen enchants kan maken.

Maar of je er gold mee kan verdienen weet ik niet, want daar doe ik allemaal niet aan mee. Suf geneuzel, dan maar geen 5 million gold voor die nieuwe mount :')
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2019 @ 10:36:13 #195
159966 lifeblind
pi_184727083
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:12 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Ik speel het voor het eerst sinds zeker 6/7 jaar weer. En vroeger moest je alles zelf tweaken inderdaad. En nu ben ik potverdulleme mijn XP Bar kwijt :@
In Bartender is het een bar die je zelf moet aanzetten, maar dat ding heet tegenwoordig Status bar. (Heeft iets te maken met hoe het element tegenwoordig intern in de UI heet).

Ik heb zelf overigens gewoon een WeakAura voor m'n XP (wanneer < level 120), en een zelfde soort bar voor m'n azerite power, die netjes boven en onder m'n (vierkante) minimap staan, veel netter
  donderdag 31 januari 2019 @ 12:05:42 #196
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184728547
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:36 schreef lifeblind het volgende:

[..]

In Bartender is het een bar die je zelf moet aanzetten, maar dat ding heet tegenwoordig Status bar. (Heeft iets te maken met hoe het element tegenwoordig intern in de UI heet).

Ik heb zelf overigens gewoon een WeakAura voor m'n XP (wanneer < level 120), en een zelfde soort bar voor m'n azerite power, die netjes boven en onder m'n (vierkante) minimap staan, veel netter
Ik heb nu TitanUI geïnstalleerd en die ziet er erg strak uit. Wist niet dat het nu Status Bar heet, onnozel gedoe :') Thanks voor de tip(s) in ieder geval! ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:44 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ehm, ik vind Enchanting altijd wel handig bij Tailoring, want dan kan je die troep die je maakt meteen disenchanten en gebruiken om Enchanting te levelen. En sowieso handig als je je eigen enchants kan maken.

Maar of je er gold mee kan verdienen weet ik niet, want daar doe ik allemaal niet aan mee. Suf geneuzel, dan maar geen 5 million gold voor die nieuwe mount :')
Gold interesseert me ook vrij weinig. En tailoring en enchanting klinkt inderdaad wel leuk. Thanks!
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184730366
Mijn main heeft ook tailoring & enchanting. Heel fijne combi.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 31 januari 2019 @ 17:14:24 #198
481998 K21
Cappuccino
pi_184733382
Echt iedere mount die ik wil hebben dropt gewoon nooit.

:'(
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2019 @ 17:40:18 #199
159966 lifeblind
pi_184733886
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:14 schreef K21 het volgende:
Echt iedere mount die ik wil hebben dropt gewoon nooit.

[ afbeelding ] :'(
Ach, gewoon door blijven gaan. Ik heb zelf na 8 jaar farmen eindelijk Invincible gekregen 2 maanden terug :') :7
pi_184734758
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:14 schreef K21 het volgende:
Echt iedere mount die ik wil hebben dropt gewoon nooit.

[ afbeelding ] :'(
Elke mount die ik graag wilde dropte nooit voor mij, maar vriendlief nam mijn char regelmatig mee op sleeptocht en elke zeldzame mount die ik heb heb ik op die manier :') (incl invincible en ashes of a'lar)

Hij is echt Mr. Luck. In één week 'even campen' had hij ook de Time Lost Protodrake, de mount van Deepholm, de zeldzame mount van die portalsdienooitspawnen in Draenor en de camel van Uldum :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:48:53 #201
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184752280
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elke mount die ik graag wilde dropte nooit voor mij, maar vriendlief nam mijn char regelmatig mee op sleeptocht en elke zeldzame mount die ik heb heb ik op die manier :') (incl invincible en ashes of a'lar)

Hij is echt Mr. Luck. In één week 'even campen' had hij ook de Time Lost Protodrake, de mount van Deepholm, de zeldzame mount van die portalsdienooitspawnen in Draenor en de camel van Uldum :')
Ik ga helemaal hard op mijn Hearthsteed :') Ga van het weekend met een paar kameraden van level 120 de dungeons aflopen. Levelen met die onzin!
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184821442
Wat zijn er toch veel spelers die alleen iets durven als ze in de meerderheid zijn.
En wat heb ik toch een hekel aan die losers :')
pi_184821860
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Wat zijn er toch veel spelers die alleen iets durven als ze in de meerderheid zijn.
En wat heb ik toch een hekel aan die losers :')
Beide kanten doen ze dit. Ik heb horde & alliance. Er is geen verschil eigenlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184822074
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beide kanten doen ze dit. Ik heb horde & alliance. Er is geen verschil eigenlijk.
Ja, maar dat zei ik toch ook niet ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')