SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
verander hemquote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
homo sport 11 man in een speedo die over elkaar glibberen graaiend naar een bal.
Nooit naar voetbal gekeken zeker?quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
homo sport 11 man in een speedo die over elkaar glibberen graaiend naar een bal.
dit jaquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
tik hem aanquote:
Letterlijk ?quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit naar voetbal gekeken zeker?
Dat is letterlijk een homosport.
zie ze eerder bij waterpolo kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders zou het niet zo veel kasthomo's aantrekken.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie ze eerder bij waterpolo kijken
quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hè... alsof het erg is dat waterpolo een homosport is.
Hij schijnt anders wel van het anaal nemen te zijn.quote:
Neutraalquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aans wiens kant sta je eigenlijk?
Haags motivational speakingquote:
Zelf spelen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga straks om 15:00 weg voor waterpolo en ben pas om 22:00 terug
20quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:06 schreef markdeajaxfan het volgende:
Van 18 vorige maand naar 20 deze maand
Ranglijst van dodespelquote:
Op 20 minuten rijden coachen, dan thuis een wedstrijd en daarna direct door naar Den Haag voor weer een wedstrijdquote:
Je bent niet welkomquote:Op zaterdag 3 november 2018 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op 20 minuten rijden coachen, dan thuis een wedstrijd en daarna direct door naar Den Haag voor weer een wedstrijd
quote:
Misschien wel bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 3 november 2018 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Eerder west eigenlijk, nu ik het grote plaatje zie.
Komt ie ff een biertje doen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wel bij mij in de buurt
Welke wijk?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wel bij mij in de buurt
Wrom nie, is crew man!quote:
Valt dat niet onder Loosduinen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vlakbij
Woon in Kijkduin
Still crew.quote:
Zolang je de auto niet voor mijn deur parkeert..quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Zorg er maar voor dat je niet thuis bent vanavond, is beter voor ons allemaal.
Zeker, maar wil ze zo snel mogelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het zijn geen tokkies, kind is alleen wat raarquote:
Denk eerder een zwaar geval ADHD/autisme/whatever. Arm jongquote:
gezellig joh beetje girltalk houden 👻quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
vanavond een meid inwerken, geen zin in weet je dat
Begint pas om 20:45 toch?quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
Zometeen lekker naar ajax eerst nog even iets eten
Maar ik ben groot en mannelijk enzo en niet about die girltalk ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2018 14:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gezellig joh beetje girltalk houden 👻
veel plezier Marruk!! 🍺quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
Zometeen lekker naar ajax eerst nog even iets eten
gewoon inbeelden dat het je mattie isquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar ik ben groot en mannelijk enzo en niet about die girltalk ofzo
Beste zou zijn als ze een beetje druk is ofzo maar ik denk altijd met mn pik bij vrouwen, eerlijkquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gewoon inbeelden dat het je mattie ismaar dan iets liever zijn
hou die derde been in controlequote:Op zaterdag 3 november 2018 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beste zou zijn als ze een beetje druk is ofzo maar ik denk altijd met mn pik bij vrouwen, eerlijkBeetje kut
Ik doe mn best, ik maak mnzelf vnv wel extra mooi voor het geval ze knap isquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hou die derde been in controle
Misschien is ze godsgruwelijk lelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beste zou zijn als ze een beetje druk is ofzo maar ik denk altijd met mn pik bij vrouwen, eerlijkBeetje kut
Ja dan houd ik hem wel onder controlequote:Op zaterdag 3 november 2018 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien is ze godsgruwelijk lelijk.
vergeet niet geurtje op te doen 😎:P maarja collega's hosselen altijd een slecht ideequote:Op zaterdag 3 november 2018 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik doe mn best, ik maak mnzelf vnv wel extra mooi voor het geval ze knap is
lulligquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan houd ik hem wel onder controle
Ja true maarja collega waar ik normalitair niet mee zal werken dus boeie als ze lekker is kan wel paar x pompen in t magazijn ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vergeet niet geurtje op te doen 😎:P maarja collega's hosselen altijd een slecht idee
Hoppa, girltalk!quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik doe mn best, ik maak mnzelf vnv wel extra mooi voor het geval ze knap is
Hoe knap kan een palletsorteerder nou eigenlijk zijn johquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja true maarja collega waar ik normalitair niet mee zal werken dus boeie als ze lekker is kan wel paar x pompen in t magazijn ofzo
Was ik maar een palletsorteerder, dan had ik iets meer inkomenquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe knap kan een palletsorteerder nou eigenlijk zijn joh
Tussen die Poolse sloeries zit wel eens wat tussen hoor!quote:Op zaterdag 3 november 2018 15:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe knap kan een palletsorteerder nou eigenlijk zijn joh
stout zegquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja true maarja collega waar ik normalitair niet mee zal werken dus boeie als ze lekker is kan wel paar x pompen in t magazijn ofzo
Minibar, geen vriesvakquote:
Even klagen bij de rezepciequote:
Geen idee eigenlijk.quote:
Zal straks even klagen bij de rezepcie dat het resepsie isquote:
Wat praat je tegen mij man? Die kat moet je hebben!!!quote:
Nijnquote:
Ik ga niet poloënquote:Op zaterdag 3 november 2018 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat praat je tegen mij man? Die kat moet je hebben!!!
Zit er verwarming in dat bad of moet je elke keer "bijvullen"quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds ik in nl ben wel
Ontspanning en lekker warm
sowieso neem ik altijd een heeeel heet bad. En na 3 kwartier wat heet water erbijquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zit er verwarming in dat bad of moet je elke keer "bijvullen"
als hij nu uitkomt is die vrouw ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kasthomo is de correcte term.
En sowieso een gigantisch mietje.
Dat vind ik dus echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sowieso neem ik altijd een heeeel heet bad. En na 3 kwartier wat heet water erbij
Dat bijvullen vind ik altijd zo vervelend. Daarom sta ik liever onder de douche.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sowieso neem ik altijd een heeeel heet bad. En na 3 kwartier wat heet water erbij
Dit is een feitelijk juiste constateringquote:
nee dat doe ik erna nog, effe afspoelenquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat bijvullen vind ik altijd zo vervelend. Daarom sta ik liever onder de douche.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een feitelijk juiste constatering
Ik zit in seizoen 2 en het wordt nu een beetje TE voorspellend wat er gaat te gebeurenquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
Daar ben ik mee gestopt na 1 seizoen, pakte me niet meer
Dus jij zit in een privé restaurant.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mijn paps maakt nu lekkere verse tomatensoepIk word verwend
jaja en morgen maakt mams rijst kip kerriequote:Op zaterdag 3 november 2018 16:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dus jij zit in een privé restaurant.
Moet ik het vandaag doen met een kop groentensoep en daarna maar een paar boterhammen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaja en morgen maakt mams rijst kip kerrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet ik het vandaag doen met een kop groentensoep en daarna maar een paar boterhammen.
brood is lekker tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rosbief, ontbijtspek, gebakken eitjes, kaas op de eerste 3 boterhammen en daarna als toetje een boterham hagelslag.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rosbief, ontbijtspek, gebakken eitjes, kaas op de eerste 3 boterhammen en daarna als toetje een boterham hagelslag.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:34 schreef Driepink het volgende:
Ik zorg voor een leukere sfeer zodra ik een ruimte binnen kom lopen.
oké Haags.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik motiveer mensen die motiverende toespraken houden.
Bedoel je qua zelfvertrouwen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje Haags.
Ik heb DisneyXD opstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is een of ander programma bezig dat gedubbed is naar Nederlands.. wat die Duitsers ook altijd doen, nasynchronisatie.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb DisneyXD opstaan.ik vind dat zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is een of ander programma bezig dat gedubbed is naar Nederlands.. wat die Duitsers ook altijd doen, nasynchronisatie.Zonder wrijving geen glans
met de stem van een 40 jarige zekerquote:Op zaterdag 3 november 2018 17:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook.
Er speelt een meisje in dat eruit ziet als 14, maar ze is 19![]()
Zo raar..
Nee, ook 14, want nagesynchroniseerd..quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
met de stem van een 40 jarige zeker
snap ikquote:Op zaterdag 3 november 2018 17:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ook 14, want nagesynchroniseerd..
neuquote:Op zaterdag 3 november 2018 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht misschien ben je benieuwd.
Je bent ook al een dagje ouder he.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben een beetje uitgeput haha
ja mooiquote:Op zaterdag 3 november 2018 17:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je bent ook al een dagje ouder he.
hjmquote:Op zaterdag 3 november 2018 17:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik je anders niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |