SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
verander hemquote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
homo sport 11 man in een speedo die over elkaar glibberen graaiend naar een bal.
Nooit naar voetbal gekeken zeker?quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
homo sport 11 man in een speedo die over elkaar glibberen graaiend naar een bal.
dit jaquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
tik hem aanquote:
Letterlijk ?quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit naar voetbal gekeken zeker?
Dat is letterlijk een homosport.
zie ze eerder bij waterpolo kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders zou het niet zo veel kasthomo's aantrekken.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zie ze eerder bij waterpolo kijken
quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hè... alsof het erg is dat waterpolo een homosport is.
Hij schijnt anders wel van het anaal nemen te zijn.quote:
Neutraalquote:Op zaterdag 3 november 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aans wiens kant sta je eigenlijk?
Haags motivational speakingquote:
Zelf spelen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga straks om 15:00 weg voor waterpolo en ben pas om 22:00 terug
20quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:06 schreef markdeajaxfan het volgende:
Van 18 vorige maand naar 20 deze maand
Ranglijst van dodespelquote:
Op 20 minuten rijden coachen, dan thuis een wedstrijd en daarna direct door naar Den Haag voor weer een wedstrijdquote:
Je bent niet welkomquote:Op zaterdag 3 november 2018 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op 20 minuten rijden coachen, dan thuis een wedstrijd en daarna direct door naar Den Haag voor weer een wedstrijd
quote:
Misschien wel bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 3 november 2018 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Eerder west eigenlijk, nu ik het grote plaatje zie.
Komt ie ff een biertje doen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wel bij mij in de buurt
Welke wijk?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wel bij mij in de buurt
Wrom nie, is crew man!quote:
Valt dat niet onder Loosduinen?quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vlakbij
Woon in Kijkduin
Still crew.quote:
Zolang je de auto niet voor mijn deur parkeert..quote:Op zaterdag 3 november 2018 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Zorg er maar voor dat je niet thuis bent vanavond, is beter voor ons allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |