SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst van critici:
Bart2002
....
..
..SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 02-11-2018 21:13:35 ]
Dat komt denk ik doordat in de nieuwsbrief van november staat dat je vanaf level 3 shifts kunt doen. Blijkbaar is Roamler op zoek naar shifters.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik wilde de luiershift doen maar die was na 1 ook al vol. Het gaat helaas weer rap deze ronde.
Alsof er nog niet genoeg mensen zijn die shifts doen. Ja, roamler jullie hebben er echt nog meer nodigquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:37 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat in de nieuwsbrief van november staat dat je vanaf level 3 shifts kunt doen. Blijkbaar is Roamler op zoek naar shifters.Ik heb 26 shifts gedaan en ga nu van mijn weekend genieten. Morgen weer verder
Jep, heb er wel een paar van kunnen doen gelukkigquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik wilde de luiershift doen maar die was na 1 ook al vol. Het gaat helaas weer rap deze ronde.
Succes! Ik heb vandaag ook nog gewerkt, heb onderhand vierkante ogen van al het computerwerk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 21:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg mensen zijn die shifts doen. Ja, roamler jullie hebben er echt nog meer nodigIk ga nog wel ff verder, heb toch niks anders te doen vanavond.
ja snap ik haha. geld verdienen is fijn maar als ik er geen zin meer in heb dan stop ik ook. dan maar minder shifts doen. weten wanneer je moet stoppen. in babbelaar's geval dan wel op een even aantalquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:46 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Succes! Ik heb vandaag ook nog gewerkt, heb onderhand vierkante ogen van al het computerwerk.
Normaal stop ik ook bij een even aantal, maar zelfs daar had ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ja snap ik haha. geld verdienen is fijn maar als ik er geen zin meer in heb dan stop ik ook. dan maar minder shifts doen. weten wanneer je moet stoppen. in babbelaar's geval dan wel op een even aantal
hahaha ook als er geen makkelijke meer zijn? ik probeer ook altijd wel op een even aantal uit te komen maar als er echt alleen nog die rot shifts zijn dan laat ik het maar zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:16 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Normaal stop ik ook bij een even aantal, maar zelfs daar had ik geen zin meer in.Morgen moet ik van mijzelf nog 14 doen, dan heb ik er weer 40 gedaan.
Even uitloggen en inloggen. Anders App verwijderen en installeren. Lukt dit niet? Even een berichtje in de App sturen en je krijgt snel hulp!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:17 schreef Mandies het volgende:
Ik zie de shifts niet in de app staan, iemand enig idee hoe dit kan?
Ik zit overigens al voorbij level 3, ook al eens twee shifts gedaan. Na vorige week de oosters geprobeerd te hebben en geannuleerd te hebben..zie ik geen shifts meer staan.
Allemaal gedaan inmiddels..Ik heb nu inderdaad even berichtje gestuurd. Balen zit nu te niksen had er ff wat kunnen doen dan, morgen weer aan de bak hahaquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:47 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Even uitloggen en inloggen. Anders App verwijderen en installeren. Lukt dit niet? Even een berichtje in de App sturen en je krijgt snel hulp!
Val je op een gegeven moment niet op dan?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:52 schreef eenjongen... het volgende:
Ik was vandaag een uur in 1 ah om een stuk of 7 a 8 opdrachten te doen
Ik was in Almere vandaag. Ook echt 100km ofzo van mijn woonplaats af maar had geen tijd om opdrachten te doen. Die mensen daar hadden dus gelukquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:51 schreef Smartroam het volgende:
Iemand zal ook flink zuur zijn vandaag. Was in een hele andere stad dan normaal. En had wat uurtjes over. Hele stad leeg gekaapt. Arme roamler/ssr daar 😂
Nope!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:54 schreef Mandies het volgende:
Krijg of win je trouwens nog iets als je in de maandelijkse top 10 eindigt?
Dan bedenk je toch iets. Ik kreeg gisteren in de jumbo, die stad dus waar ik nooit kom, dat foto's maken niet mag Ivm inbraak. Beetje babbelen en ik mocht mn gang gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:08 schreef Genza het volgende:
[..]
Val je op een gegeven moment niet op dan?
Dan hebben die personen daar geluk haha!quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was in Almere vandaag. Ook echt 100km ofzo van mijn woonplaats af maar had geen tijd om opdrachten te doen. Die mensen daar hadden dus geluk
Nee, alleen als er nog makkelijke shifts zijnquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
hahaha ook als er geen makkelijke meer zijn? ik probeer ook altijd wel op een even aantal uit te komen maar als er echt alleen nog die rot shifts zijn dan laat ik het maar zitten.
Bij mij al 14quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:39 schreef loezzzje het volgende:
Er is al 1 shift nagekeken bij mij. Ze zijn rap deze keer
Hoor je gewoon in je mail die je ook voor roamler gebruikt te krijgen. Kijk je spamfolder anders nog even na;)quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:44 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Actiemanden zijn goed vervelend dit keer. Veel acties waar wel 3 producten aan mee doen zonder dat ze er liggen.
Als je geluk hebt zullen ze misschien worden goedgekeurd, maar ik heb zo'n vermoeden dat er flink wat afgekeurd gaan worden.
Onlangs las ik hier iets over een nieuwsbrief die van de week gekomen was. Ik heb in mijn mail niets gehad, hoe komen jullie daaraan?
Nope die ook gecheckt.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:21 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hoor je gewoon in je mail die je ook voor roamler gebruikt te krijgen. Kijk je spamfolder anders nog even na;)
Gewoon doen, niet zo spannend. Maak foto van buitenkant, bestel broodje plus koffie vraag bon. Beoordeel broodje, bal en koffie. Maak overzicht foto binnen, maak bonnetje koffie. Klaar is babbelaar.quote:Op zondag 4 november 2018 04:01 schreef babbelaar92 het volgende:
Heeft er hier al iemand De gratis broodje bal & koffie check gedaan bij een tankstation? Er is er bij mij eentje in de buurt en hij is al opgelopen naar ¤30 van ¤7.50. Je moet een broodje bal en koffie kopen en dat en het tankstation beoordelen op service, hygiëne etc.
Hoeveel je hebt verdiend en wat andere statestieken en weetjes enzoquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:41 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Nope die ook gecheckt.
Wat staat erin?
Ik ga hem ook doen, ik vroeg me gewoon af of er hier mensen waren die er ook al een paar hebben gedaan. Zag al dat de opdracht vrij simpel was.quote:Op zondag 4 november 2018 09:37 schreef Ron1986 het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet zo spannend. Maak foto van buitenkant, bestel broodje plus koffie vraag bon. Beoordeel broodje, bal en koffie. Maak overzicht foto binnen, maak bonnetje koffie. Klaar is babbelaar.
Had d'r een stuk of 5 gedaan alle goedgekeurd
Achja, je krijgt er ¤30 voor en ze betalen je koffie en dat broodje ook nog dus ik vind het best.quote:Op zondag 4 november 2018 11:36 schreef loezzzje het volgende:
Mij lijkt een broodje bal alleen echt niet lekker haha
Das waar. En als het vies is dan neem je maar 1 hapquote:Op zondag 4 november 2018 12:07 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Achja, je krijgt er ¤30 voor en ze betalen je koffie en dat broodje ook nog dus ik vind het best.
Ja er zijn er net 3 nagekeken en afgekeurd. Die ik gisteren vond heb gedaan staan nog open.quote:Op zondag 4 november 2018 15:21 schreef babbelaar92 het volgende:
Zijn er bij jullie vandaag al shifts nagekeken? Bij mij nog niet. Ik heb er nog 7 openstaan van gister en nog 3 die ik vanmiddag heb ingestuurd.
Ze hebben vandaag erg weinig shifts nagekeken lijkt het. Er staan er nog veel open bij de meeste hier.quote:Op zondag 4 november 2018 15:45 schreef JeroenVB het volgende:
Bij mij ook nog niets nagekeken vandaag.
Tja, ik heb hem ook voor 1.50 gedaan. Als er nou eenmaal meerdere opdrachten in een ah openstaan, dan pak ik die ook nog wel mee hoor.quote:Op zondag 4 november 2018 19:51 schreef Prh01 het volgende:
Staan er dus heel wat babymelk checks open. Krijg je ervan als je niet gelijk een normale vergoeding geeft.
Jammer dat er altijd figuren zijn die het voor een te lage vergoeding uitvoeren.
Dit was bij mij ook het geval. Ik moest toch naar de AH en de 'bierpromotie check' stond er ook open.quote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Tja, ik heb hem ook voor 1.50 gedaan. Als er nou eenmaal meerdere opdrachten in een ah openstaan, dan pak ik die ook nog wel mee hoor.
Hier precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Dit was bij mij ook het geval. Ik moest toch naar de AH en de 'bierpromotie check' stond er ook open.
shifts are trending topic, blijkbaar. Alleen is het thema steeds:quote:Op maandag 5 november 2018 00:08 schreef Smartroam het volgende:
Kan er geen shifts topic voor jullie worden gestart.
Heeft er iemand toevallig tegenlicht gekeken?
Waar moeten we het hier dan nog over hebben 🤨quote:Op maandag 5 november 2018 02:17 schreef babbelaar92 het volgende:
Een apart topic over de shifts en een topic over Roamler en belastingaangifte.
Klagen over de te lage vergoedingen 😜quote:Op maandag 5 november 2018 09:10 schreef Genza het volgende:
[..]
Waar moeten we het hier dan nog over hebben 🤨
Vroeger wel, vond ik altijd wel fijn. Nu volgens mij niet neequote:Op maandag 5 november 2018 09:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Klagen over de te lage vergoedingen 😜
Bij roamler kun je niet zien tot wanneer een opdracht beschikbaar is toch?
Voor de smartphone?quote:Op maandag 5 november 2018 09:36 schreef Smartroam het volgende:
27 euro voor een gesprek bij ss... Mijn stad staat er nog tussen.
Jaaaa. Beetje raar alleen dat ze een selfie willen. Alsof ze toegang hebben tot alle beveiligingsystemen van ziggo, Vodafone, kpn etc. 😂quote:
Bedoel je die met de onbemande pomp?quote:Op maandag 5 november 2018 10:09 schreef Genza het volgende:
De tankopdracht staat weer in ss. Dat is toch niet zo lang geleden dat die er ook stond? Makkelijke opdracht.
Nee die waar je voor ¤10 moet tanken en naar de wc moet gaan.quote:Op maandag 5 november 2018 10:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Bedoel je die met de onbemande pomp?
Ik zie namelijk alleen 1 waarin je in de winkel iets moet doen en die vind ik zelf niet zo fijn. Fie mrt de onbemande pomp was wel prima
Ooh die vind ik eigenlijk niet heel chillquote:Op maandag 5 november 2018 11:33 schreef Genza het volgende:
[..]
Nee die waar je voor ¤10 moet tanken en naar de wc moet gaan.
Die vind ik dus totaal niet foutgevoelig. Ik wacht lekker af tot die op 7,50 of 10 staan.quote:Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef b-engel het volgende:
Beetje variatie is wel zo lekker toch?
Die AH babymelk staat er nog, nu voor 7 euro! En voor de zoveelste keer de Vogel's check.
Wat vinden jullie van de categorienchecks? Ik sla ze mees
\tal over omdat ze zo foutgevoelig zijn, maar ik hoorde dat ze weer veranderd zijn?
Hijs ineens verdwenen uitnRoamler (babymelk) wilde net gaanquote:Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef b-engel het volgende:
Die AH babymelk staat er nog, nu voor 7 euro! En voor de zoveelste keer de Vogel's check.
\tal over omdat ze zo foutgevoelig zijn, maar ik hoorde dat ze weer veranderd zijn?
Wel nog veel vragen hoor!quote:Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef b-engel het volgende:
Dat is gek ineens staat hij er weer bijquote:Op maandag 5 november 2018 12:51 schreef Bwienet het volgende:
[..]
Hijs ineens verdwenen uitnRoamler (babymelk) wilde net gaan
Vind het zo ongemakkelijk om bij de kassa's fotos te maken. Heb er 1 gedaan en daarna niet meer. Hij is wel enorm makkelijk.quote:Op maandag 5 november 2018 14:24 schreef babbelaar92 het volgende:
Is die bifi check bij de jumbo fijn om te doen? Die zijn nu ook flink verhoogd in de roamler app.
Ja ik hou er ook niet van en je moet jezelf volgens mij ook nog meldden.quote:Op maandag 5 november 2018 14:50 schreef JeroenVB het volgende:
[..]
Vind het zo ongemakkelijk om bij de kassa's fotos te maken. Heb er 1 gedaan en daarna niet meer. Hij is wel enorm makkelijk.
Klopt bij Jumbo melden met brief en bij AH zonder melden.quote:Op maandag 5 november 2018 15:15 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ja ik hou er ook niet van en je moet jezelf volgens mij ook nog meldden.
Ze behandelen zo'n inzending soepel merk ik.quote:Op maandag 5 november 2018 16:13 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik vond het wel een fijne opdracht. Er stond er hier nog 1 open bij de jumbo, maar als je je moet melden en representatief moet overkomen dan gaat dat zo lastig met een peuter bij je.
Bij de appie moet je zorgen dat je niet op een drukke dag gaat, want dan is het echt vervelend als je alle kassa's op de foto moet zetten.
Eerste keer wel veel werk vind ik. Je moet van zo'n 30 producten de prijs noteren. Dus je bent wel even bezig met zoeken.quote:Op maandag 5 november 2018 17:15 schreef JeroenVB het volgende:
Is zo'n fruit en groente check bij de Lidl goed te doen?
Dat is er dus eentje die ik uit principe niet doe. Bij winkels waar ze me inmiddels kennen heb ik ook de afspraak dat ik geen prijzen doorgeef. Dat vinden ze namelijk helemaal niet fijn.quote:Op maandag 5 november 2018 17:41 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Eerste keer wel veel werk vind ik. Je moet van zo'n 30 producten de prijs noteren. Dus je bent wel even bezig met zoeken.
Hier vinden ze het ook niet fijn als je foto's maakt.
Dus dat moet je dan ook echt sneaky doen.
Sinds ik aangesproken ben doe ik hem ook niet meer.quote:Op maandag 5 november 2018 19:06 schreef b-engel het volgende:
[..]
Dat is er dus eentje die ik uit principe niet doe. Bij winkels waar ze me inmiddels kennen heb ik ook de afspraak dat ik geen prijzen doorgeef. Dat vinden ze namelijk helemaal niet fijn.
Maar dan heb je ze ooit verteld dat je prijzen noteert? Ik adviseer je om je werk vaag te houden.quote:Op maandag 5 november 2018 22:18 schreef b-engel het volgende:
Er zijn bepaalde dingen die ze niet fijn vinden: foto's bij kassa's, van medewerkers en gegevens van prijzen en ze zijn bang op hun flikker te krijgen als ze iets niet goed doen.
Dus foto's bij de kassa's en medewerkers laat ik altijd zien, spiegelen kan ik inmiddels heel goed. Vertrouwen werkt twee kanten op. Als je vaker opdrachten doet met bekendmaken is het toch fijn als je een positieve band hebt,
even kijken of hij level 2 doorkomt..quote:Op woensdag 7 november 2018 08:17 schreef JeroenVB het volgende:
Ik heb ook mijn eerste invite verzonden, hopelijk gaat hij er iets goeds mee doen.
Misschien zeg ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:43 schreef b-engel het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat ik dat juist niet doe, ook al zou dat gevraagd worden
Winkelpersoneel is ook niet op hun hoofd gevallen.quote:Op woensdag 7 november 2018 08:24 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd.
Jij geeft aan dat medewerkers prijzen noteren niet goed vinden. Daar heb jij afspraken over. Maar... Hoe weten die medewerkers überhaupt dat wij 'prijzen noteren'? Dan heb je dit dus zelf een keer aangegeven?
Wat vind je er lastig aan?quote:Op woensdag 7 november 2018 13:16 schreef Genza het volgende:
1 van de 2 checks is ook afgekeurd inmiddels. Ik blijf ze lastig vinden.
Toen ik begon waren die checks er net voor ¤10,- dus vandaar dat ik dat nog goed weet. Ik kan me voorstellen dat als ik net zou komen kijken ik ze wel zou doen, omdat je op dat moment niet weet wat je kan verwachten.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:02 schreef JeroenVB het volgende:
Ga ook wachten tot die checks hoger zijn als 7.50.. Kan me niet voorstellen dat iemand die voor 3 euro heeft gedaan als die zo hoog op kunnen lopen.
Juist.quote:Op woensdag 7 november 2018 11:10 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Winkelpersoneel is ook niet op hun hoofd gevallen.
Als winkelpersoneel vraagt wat je doet en je geeft een korte uitleg kan ik me best voorstellen dat ze zeggen prima, as je maar geen prijzen doorgeeft ofzo.
Categorieën check nog niet gedaan.
Ik wacht denk ik tot ze ¤7,50 per stuk zijn of hoger.
Het is zoveel. En het is elke keer wat anders waarom het wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 7 november 2018 14:31 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Wat vind je er lastig aan?
De categorieën check?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:33 schreef Genza het volgende:
[..]
Het is zoveel. En het is elke keer wat anders waarom het wordt afgekeurd.
Ik ook, maarja goed geldquote:Op donderdag 8 november 2018 10:24 schreef Genza het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het een vervelende opdracht.
Bij mij worden die ook niet gedaan. Ik vind hem nogal onderbetaald voor alle foto's die je moet maken en het gesprek dat je moet hebben met een medewerker.quote:Op vrijdag 9 november 2018 07:21 schreef Bwienet het volgende:
Die beugel check loopt ook niet echt op terwikl niemand ze aant doen zijn in mijn regio
Je wens is uitgekomen. Er staan behoorlijk wat shifts in de app.quote:Op vrijdag 9 november 2018 11:34 schreef loezzzje het volgende:
Hopen op shifts maar ik ben bang dat die pas weer volgende week komen.
Ik zag het ja. Geen etos volgens mij he? ff kijken of ik vanavond zin heb om iets te doen, anders morgen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 18:12 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Je wens is uitgekomen. Er staan behoorlijk wat shifts in de app.
Etos shifts komen 1x in de 2 wekenquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Geen etos volgens mij he? ff kijken of ik vanavond zin heb om iets te doen, anders morgen.
Ik heb die shifts van ¤3 niet eens geopend omdat ik dacht dat ze gezien dat bedrag heel irritant zouden zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:30 schreef Bwienet het volgende:
Waarom krijg je meer voor de shift frisdrank (3¤) tov meeste van 2¤. Deze lijkt mejuist makkelijker?
Vorige week was ie super makkelijk. Meestal als robijn in de bonus is doe ik hem niet, das toch wel veel werk.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:13 schreef JeroenVB het volgende:
Wasmiddel is toch wel een van mijn favoriet. 7 gedaan vanavond, morgen weer een dag.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:16 schreef JeroenVB het volgende:
Bij mij nog niets.
Heb trouwens een vraag, stel je voor ik doe in de avond shifts, terwijl ik geen opdracht in de app heb gereserveerd. Kan ik dan die volgende morgen de opdracht accepteren en dan de codes invullen van de vorige avond?
Ik denk het wel, al loop je dan wel risico dat als ze de opdrachten weghalen, dat je dan de codes niet meer kan insturen. Ik doe meestal accepteren en dan na 3 uur weer annuleren en accepteren, totdat ik klaar ben.quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:16 schreef JeroenVB het volgende:
Bij mij nog niets.
Heb trouwens een vraag, stel je voor ik doe in de avond shifts, terwijl ik geen opdracht in de app heb gereserveerd. Kan ik dan die volgende morgen de opdracht accepteren en dan de codes invullen van de vorige avond?
als ik non stop geshift had vanaf het moment dat ze uitkwamen had ik nog geeneens 31 gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2018 10:53 schreef babbelaar92 het volgende:
31 shifts gedaan. Bij mij is er ook nog geen één nagekeken. Zal vandaag ook wel niet meer gebeuren. Ze doen over shifts vaak 2 of 3 dagen.
Bij mij worden shifts eigenlijk zo goed als nooit afgekeurd. Ergste geval worden er misschien 2 afgekeurd van de 31 die ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:50 schreef Bwienet het volgende:
[..]
als ik non stop geshift had vanaf het moment dat ze uitkwamen had ik nog geeneens 31 gehaald. Hoeveel worden gemiddeld afgekeurd bij jou?
En hoelang doe je daar dan over?quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:53 schreef babbelaar92 het volgende:
31 shifts gedaan. Bij mij is er ook nog geen één nagekeken. Zal vandaag ook wel niet meer gebeuren. Ze doen over shifts vaak 2 of 3 dagen.
Ik heb een paar categorieën die ik fijn vind. Een paar daarvan zijn populair dus die doe ik gelijk, een aantal zijn totaal niet geliefd dus daarmee wacht ik.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:53 schreef JeroenVB het volgende:
[..]
En hoelang doe je daar dan over?
En welke shift doe je dan vooral? Of veel verschillende?
4 tot maximaal 8 minuten per shift. De shifts die ik het fijnst vind en die ik snel doe houd ik voor mezelf anders zijn die nog sneller weg.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:53 schreef JeroenVB het volgende:
[..]
En hoelang doe je daar dan over?
En welke shift doe je dan vooral? Of veel verschillende?
Zoals andere ook al zeggen. Zolang het product niet in de aanbieding is zijn ze goed te doen vooral die etos shifts. Als de mondverzorging wel in de aanbieding is blijf ik er wel vanaf want dan staat die op bijna alle 50 pagina's. 🤣quote:Op zaterdag 10 november 2018 19:26 schreef loezzzje het volgende:
De mondshift van etos kan ik ook wel binnen 8 min. Andere gaan toch wat langzamer. De wasmiddel shift bijv. 10-15 min maar als er heel veel in de aanbieding is dan kan dit ook 20 min worden.
Ik betrap mezelf er wel eens op bij de mondshift dat ik dan baal als ik tandpasta zie staan en ik weer moet gaan tellen. Ik vind het zo fijn om steeds door te kunnen scrollen dat je een soort van teleurgesteld bent als je tandpasta zietquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:00 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Zoals andere ook al zeggen. Zolang het product niet in de aanbieding is zijn ze goed te doen vooral die etos shifts. Als de mondverzorging wel in de aanbieding is blijf ik er wel vanaf want dan staat die op bijna alle 50 pagina's. 🤣
Ik heb soms ook het idee dat ze de eerste 10 pagina's zonder het product doen om je te lokken en zodat je denkt ach ik ben nu al 'zo ver' ik maak hem wel af😂 vooral bij die helse shifts zoals oosters of maaltijdmixen. Dan geven ze je de eerste 5 pagina's valse hoop en dan ineens..keiharde klappen en op iedere pagina erna volle schappen op iedere rij. 🙊🙊quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er wel eens op bij de mondshift dat ik dan baal als ik tandpasta zie staan en ik weer moet gaan tellen. Ik vind het zo fijn om steeds door te kunnen scrollen dat je een soort van teleurgesteld bent als je tandpasta ziet
En ze zijn ¤4 zie ik. Mss zijn dit het restje afgekeurden ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2018 13:33 schreef babbelaar92 het volgende:
Ik doe net even m'n zoekbereik omhoog en zie dat de elektrische laadstations weer terug zijn. Precies zoals ik had voorspeld. Er stonden er ook nog zoveel opeb.
En de laatste 2/3 vallen meestal weer mee. Die trekken je over de streep en verleiden je om een nieuwe shift te openen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:37 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook het idee dat ze de eerste 10 pagina's zonder het product doen om je te lokken en zodat je denkt ach ik ben nu al 'zo ver' ik maak hem wel af😂 vooral bij die helse shifts zoals oosters of maaltijdmixen. Dan geven ze je de eerste 5 pagina's valse hoop en dan ineens..keiharde klappen en op iedere pagina erna volle schappen op iedere rij. 🙊🙊
ik zie ze ervoor aan dus het zou kunnenquote:Op zaterdag 10 november 2018 22:37 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik heb soms ook het idee dat ze de eerste 10 pagina's zonder het product doen om je te lokken en zodat je denkt ach ik ben nu al 'zo ver' ik maak hem wel af😂 vooral bij die helse shifts zoals oosters of maaltijdmixen. Dan geven ze je de eerste 5 pagina's valse hoop en dan ineens..keiharde klappen en op iedere pagina erna volle schappen op iedere rij. 🙊🙊
Maar hier wordt ook info gedeeld over buiten opdrachten. Dan moeten de niet-shifters 2 topics in de gaten houden, ook niet handig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:45 schreef b-engel het volgende:
GC / Roamler en Smartspotter: eropuit op opdrachten te doen! voor mensen die niet shiften
Dit wordt steeds meer een shift-topic, dan kunnen we het beter splitsen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:50 schreef Genza het volgende:
[..]
Maar hier wordt ook info gedeeld over buiten opdrachten. Dan moeten de niet-shifters 2 topics in de gaten houden, ook niet handig.
Hier zijn ze allemaal ¤7.quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:23 schreef Genza het volgende:
[..]
En ze zijn ¤4 zie ik. Mss zijn dit het restje afgekeurden ofzo.
Omdat shifts steeds frequenter zijn, Slaat nergens op om het op te splitsen.Ik lees ook over de indo van de fysieke opdrachten heen.\quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:55 schreef b-engel het volgende:
[..]
Dit wordt steeds meer een shift-topic, dan kunnen we het beter splitsen.
Doe jij alleen shifts dan en geen fysieke opdrachten?quote:Op zondag 11 november 2018 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat shifts steeds frequenter zijn, Slaat nergens op om het op te splitsen.Ik lees ook over de indo van de fysieke opdrachten heen.\
Ik denk ook dat splitsen onzin is. Alsof er hier honderden berichten worden geplaatst per dag.quote:Op zondag 11 november 2018 09:35 schreef Smartroam het volgende:
Ik denk dat er te weinig mensen geïnteresseerd zijn in dit onderwerp om dit op te splitsen.
Laatst trouwens een documentaire over dit soort werk geweest. Tegenlicht. Wel vooral de negatieve aspecten.
Dat mensen niet realiseren wat er gaande is. Wij, mensen, hebben gestreden voor rechten (arbeid), bedrijven zoals roamler en smartspotter drijven deze twee, arbeid en rechten, uit elkaar.quote:Op zondag 11 november 2018 09:38 schreef Genza het volgende:
[..]
Ik denk ook dat splitsen onzin is. Alsof er hier honderden berichten worden geplaatst per dag.
Wat was er negatief aan dan? Is het online terug te kijken?
Ik doe ook heel weinig fysieke opdrachten. Ik werk 3 dagen in de week en de andere 2 ben ik met mijn dochter dus dan is het redelijk moeilijk om allerlei winkels af te gaan. Daarom zijn voor mij die shifts een uitkomst.quote:Op zondag 11 november 2018 09:07 schreef Genza het volgende:
[..]
Doe jij alleen shifts dan en geen fysieke opdrachten?
Jazeker.quote:Op zondag 11 november 2018 16:33 schreef babbelaar92 het volgende:
Die duurzaamheidschecks staan nu op ¤8 en er zijn er 2 binnen een straal van 1.5 km. Zijn die goed/snel te doen?
Top. Bedankt voor de uitleg. Hij staat nu op ¤8 dus dat is snel verdiend.quote:Op zondag 11 november 2018 16:41 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Jazeker.
Je moet:
- kijken of ze op een kopstelling staan, zo niet een foto maken van een aantal kopstellingen.
- kijken of ze op een actieeiland staan, zo niet foto maken van groente/fruit afdeling, brood afdeling en het middenpad met kopstellingen.
- kijken of ze nog op een andere plek staan (zoals op een koeling), zo niet hoef je geen extra foto's te maken.
2 min werk dus.
Ja erg makkelijk. Foto's maken van haar, douche, en crème meters.quote:Op zondag 11 november 2018 18:34 schreef JeroenVB het volgende:
Iemand die de verzorgingscheck al heeft gedaan? Is die goed te doen?
Nog niet gedaan. Er staan er bij mij ook een paar open, maar ik vind de vergoeding te laag.quote:Op zondag 11 november 2018 18:34 schreef JeroenVB het volgende:
Iemand die de verzorgingscheck al heeft gedaan? Is die goed te doen?
Bij mij dus ook! Ook bij de ice tea. Vond het ook al zo raar, nooit gebeurd.quote:Op zondag 11 november 2018 20:18 schreef JeroenVB het volgende:
Bij mij een ice tea shift afgekeurd, omdat ik ´verkeerd aantal planken had geteld´ geloof ik vrij weinig van want gebeurt zelden. Is er een manier waarbij ik mijn shift kan terugkijken?
Ja, als ice tea gestapelt is en 1/3 van het schap vult telt het als een plank. Het staat in de handleiding van de shifts.quote:Op zondag 11 november 2018 21:59 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben nou bang dat er bij mij ook afgekeurd gaat worden. Ik heb namelijk het idee dat je die pakken ice tea die op elkaar staan moet rekenen als meerdere planken. Maar ik dacht eigenlijk dat dat alleen bij toiletpapier en kratten bier is. Misschien ook bij ice tea gestapeld?
Ik heb het wel in de handleiding opgezocht maar kon het niet duidelijk vinden. Dan zal er allicht wel iets afgekeurd gaan worden. Ik dacht eigenlijk alleen als het een podium kopstelling was dat je het dan als meerdere planken moest tellen en anders niet. Maarja vond het een beetje onduidelijk.quote:Op zondag 11 november 2018 22:14 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ja, als ice tea gestapelt is en 1/3 van het schap vult telt het als een plank. Het staat in de handleiding van de shifts.
Ik doe met je mee, alhoewel ¤150 nog goedgekeurd moet worden.quote:Op zondag 11 november 2018 19:55 schreef eenjongen... het volgende:
Meer dan 250 euro verdiend sinds afgelopen vrijdag, lekker hoor
Op dia 5 van de handleiding staat het uitgelegd met foto's van de lipton ice tea pakken in dozen. Hopen dat je er niet veel hebt gedaan dan.quote:Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb het wel in de handleiding opgezocht maar kon het niet duidelijk vinden. Dan zal er allicht wel iets afgekeurd gaan worden. Ik dacht eigenlijk alleen als het een podium kopstelling was dat je het dan als meerdere planken moest tellen en anders niet. Maarja vond het een beetje onduidelijk.
ok ik zal nog eens kijken. nee dat valt mee, heb er 12 gedaan en het zat idd niet in elke shift. maar daarom is het dus vervelend dat shifts niet direct worden nagekeken. dan kun je dus van je fouten leren zonder hem eerst 50x fout te doen.quote:Op zondag 11 november 2018 22:20 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Op dia 5 van de handleiding staat het uitgelegd met foto's van de lipton ice tea pakken in dozen. Hopen dat je er niet veel hebt gedaan dan.
Ik zou het even aan ze vragen als je het wilt weten.quote:Op zondag 11 november 2018 23:17 schreef Smartroam het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom ze een Baby check wel verlagen naar 2,00 maar een shift niet naar 1,50.
Goed idee. Ga ik doen.quote:Op maandag 12 november 2018 00:06 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ik zou het even aan ze vragen als je het wilt weten.
Ik ga dat echt niet vragen hoor. Maar de reactie is zo lekker bijdehand. Ik vroeg het mij gewoon af. Maar vanaf nu is blijkbaar de houding:quote:Op maandag 12 november 2018 08:43 schreef Genza het volgende:
Ja breng ze op ideeën om de vergoeding van shift te verlagen...
Geen shift gedaan deze week, maar wel veel op pad geweest. Denk wel een uur of 12.quote:Op zondag 11 november 2018 22:35 schreef Genza het volgende:
Hoe komen jullie aan die hoge bedragen joh voor 1 weekend werk? Zijn jullie dan echt de hele dag op pad en s avonds aan de shifts? Ik doe toch iets verkeerd geloof ik haha.
Ik was dat van die grote gestapelde producten ook even vergeten.maar het zat niet in elke ice tea shift geloof ik. Er zijn er een paar goed gekeurd en 1 afgekeurd.
Per week verschillen de shift bedragen welquote:Op zondag 11 november 2018 23:17 schreef Smartroam het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom ze een Baby check wel verlagen naar 2,00 maar een shift niet naar 1,50.
Gewoon blijven vragen hoor.daar is deze topic toch voor.quote:Op maandag 12 november 2018 08:45 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet vragen hoor. Maar de reactie is zo lekker bijdehand. Ik vroeg het mij gewoon af. Maar vanaf nu is blijkbaar de houding:
Vragen omtrent vergoedingen of opdrachten? Vraag het ze zelf. Topic overbodig!
Ze zijn toch altijd minimaal.¤2.En lastige zijn ¤2,50 of ¤3.quote:Op maandag 12 november 2018 08:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Per week verschillen de shift bedragen wel
Ja, maar een shift die vorige week vanaf het begin op 3 euro stond, staat nu voor 2 euro.quote:Op maandag 12 november 2018 08:59 schreef Genza het volgende:
[..]
Ze zijn toch altijd minimaal.¤2.En lastige zijn ¤2,50 of ¤3.
Er staan allemaal nieuwe opdrachten in de app, hebben jullie het gezien? Vergelijkbare producten zoeken bij de action etc.
Jij hebt blijkbaar een vraag over de vergoedingen en daar weet dus alleen Roamler antwoord op te geven dus vandaar dat ik zeg: 'Vraag het even aan iemand van Roamler, want hier weet natuurlijk niemand hoe ze bij de bedragen komen. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn. Ik zei niets verkeerds.quote:Op maandag 12 november 2018 08:45 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet vragen hoor. Maar de reactie is zo lekker bijdehand. Ik vroeg het mij gewoon af. Maar vanaf nu is blijkbaar de houding:
Vragen omtrent vergoedingen of opdrachten? Vraag het ze zelf. Topic overbodig!
Ja staan ook prijschecks bijquote:Op maandag 12 november 2018 08:59 schreef Genza het volgende:
[..]
Ze zijn toch altijd minimaal.¤2.En lastige zijn ¤2,50 of ¤3.
Er staan allemaal nieuwe opdrachten in de app, hebben jullie het gezien? Vergelijkbare producten zoeken bij de action etc.
Ik begrijp hem wel, het voegt niks toe. Roamler vertelt daar uiteraard weinig tot niets over en je krijgt een standaard antwoord.quote:Op maandag 12 november 2018 09:32 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar een vraag over de vergoedingen en daar weet dus alleen Roamler antwoord op te geven dus vandaar dat ik zeg: 'Vraag het even aan iemand van Roamler, want hier weet natuurlijk niemand hoe ze bij de bedragen komen. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn. Ik zei niets verkeerds.
Ik voel mij niet aangevallen. Ik begrijp jouw opmerking alleen niet. Eigenlijk zoals deze quote aangeeft. En ik wil ook niet dat jullie een lagere vergoeding krijgen. Maar vind het zo merkwaardig! Haha. Is natuurlijk ook niet aan mij om er iets van te vinden.quote:Op maandag 12 november 2018 09:35 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel, het voegt niks toe. Roamler vertelt daar uiteraard weinig tot niets over en je krijgt een standaard antwoord.
Verhogen ze de vergoeding bij bijvoorbeeld tandpasta als die in de aanbieding is?quote:Op maandag 12 november 2018 08:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Per week verschillen de shift bedragen wel
Prima, dan begrijpen we elkaars denkwijze niet. Let's agree to disagree.quote:Op maandag 12 november 2018 09:41 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangevallen. Ik begrijp jouw opmerking alleen niet. Eigenlijk zoals deze quote aangeeft. En ik wil ook niet dat jullie een lagere vergoeding krijgen. Maar vind het zo merkwaardig! Haha. Is natuurlijk ook niet aan mij om er iets van te vinden.
Ik weet niet op basis waarvan ze het aanpassen. Ik heb natuurlijk wel mijn vermoedens, maar ik hou de shift niet echt in de gaten. Wat ik heb gezien is een shift vroeger op 2 euro stond, vorige week op 3 euro en nu weer op 2 euro. Ik denk zelf dat het voor veel mensen een irritante shift is, zelf ook gedaan, niet altijd ideaal. Daarom werd die een tijdje als een van de laatste afgerond. Toen naar 3 euro, werd die snel afgerond, waardoor die toch weer naar 2 is gezet.quote:Op maandag 12 november 2018 09:42 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Verhogen ze de vergoeding bij bijvoorbeeld tandpasta als die in de aanbieding is?
Een tijdje geleden had je die bonus aanbieding vragen bij de AH. Die waren toch ook zo laag qua vergoedingen en moest je soms wel 30 foto's maken. Toen was ik net begonnen en had nog geen handigheid in de opdrachten en was met zoiets begonnen. Echt niet te doen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef Spottertje73 het volgende:
Smartspotter gaat steeds minder betalen of ligt het aan mij?
Voedsel opdracht voor 1¤ ..... en check hoe lang die opdrachten zijn?
Soms veaag ik me echt af of dat wel legaal is wat ze doen.
EEN EURO.....en ook alstaan er 16 opdrachten in 1 winkel dan nog is het 16x 1¤....
Ja vrij unieke vergoeding..quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef Spottertje73 het volgende:
EEN EURO.....en ook alstaan er 16 opdrachten in 1 winkel dan nog is het 16x 1¤....
Ik heb helaas geen auto want die opdrachten zijn idd wel mooiquote:Op maandag 12 november 2018 11:49 schreef Genza het volgende:
[..]
Een tijdje geleden had je die bonus aanbieding vragen bij de AH. Die waren toch ook zo laag qua vergoedingen en moest je soms wel 30 foto's maken. Toen was ik net begonnen en had nog geen handigheid in de opdrachten en was met zoiets begonnen. Echt niet te doen.
Heb net weer even getankt bij de bp op de snelweg. Dat zijn voor mij wel lekkere opdrachten, ik rij 500km per week.
Ja dat was leuk geweest!quote:Op maandag 12 november 2018 12:01 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Even een lullige vraag. Bij de voedselopdrachten staat een winkel die gesloten is ivm een verbouwing. Normaal hanteren ze altijd ¤1- + dubbele xp.
Zouden ze dat ook uitkeren voor alle checks daar?
Edit: laat maar, ik zie al dat ze het dan maar 1x doen. Jammer want dat was wel leuk geweest.
Lol dat is wel heel mager. Die stijgen nog wel en anders gewoon niet doen...quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef Spottertje73 het volgende:
Daar zijn ook al meerdere discussies over gevoerd en waar het op neer komt is dat de vergoeding van bijv 1,50/2,00 dat in die 1,50 ook de optionele foto's zijn verwerkt zeg maar als vergoeding.quote:Op maandag 12 november 2018 12:34 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Ik sla bij ss sowieso veel over omdat ik geen zin heb in alle optionele foto's. Meestal kijk ik eerst of alles er staat en accepteer ik pas daarna.
Als je bij roamler zoekt naar een bonusproduct en het is er niet dan is een foto van een paar kopstellingen goed, maar bij ss moet je gelijk 2 actieplekken op de foto zetten.
Dat vind ik op de een of andere manier supervervelend.
Jep, die foto's van de kopstellingen zijn het werk meestal niet.quote:Op maandag 12 november 2018 12:51 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Daar zijn ook al meerdere discussies over gevoerd en waar het op neer komt is dat de vergoeding van bijv 1,50/2,00 dat in die 1,50 ook de optionele foto's zijn verwerkt zeg maar als vergoeding.
Plus die optionele foto's kosten je hooguit anderhalve minuut extra als je het ff oefent.
Dan is 1,5 minuut al veel..quote:Op maandag 12 november 2018 12:51 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Daar zijn ook al meerdere discussies over gevoerd en waar het op neer komt is dat de vergoeding van bijv 1,50/2,00 dat in die 1,50 ook de optionele foto's zijn verwerkt zeg maar als vergoeding.
Plus die optionele foto's kosten je hooguit anderhalve minuut extra als je het ff oefent.
Bij mij ook nietquote:Op maandag 12 november 2018 18:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Het zou best in 1,5 min kunnen daar twijfel ik niet aan. Opzich is het bij roamler natuurlijk ook zo dat je foto's moet nemen als je een actieplek niet vind.
Met uitzondering van de eerste keer is het ook nooit daarop afgekeurd.
Vanmiddag wel een lekker rondje gedaan met categorieënchecks. Binnen 4 uur ¤120
Kunnen jullie in de app de ranglijsten zien, bij mij weergeeft hij ze allemaal niet.
Heb je Android of iOS?quote:
Iosquote:Op maandag 12 november 2018 18:58 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Heb je Android of iOS?
Hier inderdaad voornamelijk kleinere supermarkten waar je misschien 6 kopstellingen hebt, die ook nog eens zo staan dat 2 op 1 foto niet gaat.
Die pate wordt je helemaal gek van. Wij worden betaald om de verkoop te stimuleren, maar bij veel supermarkten ligt er nog maar 1 variant. Soms moet je voorraad checken en dan kun je op de PDA zien hoeveel ze er verkopen per week. Best lachen. Bij sommige supermarkten heb ik hem nou 6x gedaan.quote:Op maandag 12 november 2018 09:53 schreef babbelaar92 het volgende:
Is die paté die je 'gratis' krijgt bij de jumbo paté check lekker? Weet iemand dit? Hij staat hier al een tijdje open en is verhoogd naar ¤4.
Staan sowieso weinig hoge vergoedingen (bij mij in de buurt)quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:56 schreef Genza het volgende:
Door jullie berichten van die enorme bedragen die jullie in een dag verdienen was ik van plan vandaag flink aan de slag te gaan.
*mama Ik heb buikpijn*
Daar gaan Mn plannen...
Hier ook heel weinig. Kopstelling checks voor ¤2 begin ik persoonlijk niet aan.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:11 schreef Bwienet het volgende:
[..]
Staan sowieso weinig hoge vergoedingen (bij mij in de buurt)
.. Wuuut! Vomar Deka.. Helemaal vol! 20 per winkel!! 😂 😂quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:57 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Hier ook heel weinig. Kopstelling checks voor ¤2 begin ik persoonlijk niet aan.
Daar ben je dan wel 20 uur voor bezig 😂quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:34 schreef Smartroam het volgende:
[..]
.. Wuuut! Vomar Deka.. Helemaal vol! 20 per winkel!! 😂 😂
Haha maximaal kwartier per winkel!quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:24 schreef Genza het volgende:
[..]
Daar ben je dan wel 20 uur voor bezig 😂
Waarom werd je weggestuurd?quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:46 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
13km enkele reis gefietst (ook nog eens met wind tegen) naar nabijgelegen dorp waar een aantal hoge opdrachten stonden.
Bij de Etos was ¤30 te verdienen en daar werd ik weggestuurd.
Zelfde verhaal bij de plus, daar was ¤20,- te verdienen.
Bij de Etos omdat ze geen communicatie (lees: toestemming) vanuit het hoofdkantoor had gehad. Filiaalmanager was een leuk jong ding. Ze bleef zich maar verontschuldigen en uitleg geven. Heb op een gegeven moment maar tegen haar gezegd dat een nee, gewoon een nee is. Dat ik het wel fijn vind om te weten waarom zodat ik dat ook weer kan doorgeven, maar dat ik echt niet in discussie met haar ga.quote:
Dan heb ik misschien wel een handige tip voor je: als je nou een check hebt waar je je voor moet melden, noteer dan de naam van de manager in je telefoon. Zodra je dan de volgende keer aangesproken wordt, kun je aan diegene refereren ('Mark weet wat ik doe')quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:16 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ik doe daar wel vaker opdrachten, ook waarbij ik me wel moet melden (babymelkcheck), dus ik had dit niet verwacht.
Dat doe ik ook vaak en dat helpt echt! Voor Roamler opdrachten bij Etos meld ik mij nooit, voor Smartspotter soms. Bij de meeste winkels weten ze wat Smartspotter is, Roamler vaak niet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:56 schreef b-engel het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien wel een handige tip voor je: als je nou een check hebt waar je je voor moet melden, noteer dan de naam van de manager in je telefoon. Zodra je dan de volgende keer aangesproken wordt, kun je aan diegene refereren ('Mark weet wat ik doe')
Dat komt toch ook omdat smartspotter als opdrachtgever een hoofdkantoor van bijv de Etos heeft terwijl roamler opdrachten van een merk als bijv coca cola of bol.com komt? Dus niet de winkel zelf. Winkels geven dan eerder toestemming aan een smartspotter dan aan een roamler lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:09 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak en dat helpt echt! Voor Roamler opdrachten bij Etos meld ik mij nooit, voor Smartspotter soms. Bij de meeste winkels weten ze wat Smartspotter is, Roamler vaak niet.
Oh best wel veel. Jammer! Waar lag het aan? Zodat wij die fout ook niet kunnen maken.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:33 schreef loezzzje het volgende:
Van de 13 shifts, 5 afgekeurd. Het had erger gekund. Ik weet het iig voor de volgende x
De ice tea gestapeld. Ik had dat dus niet als extra planken gerekend. Maar dat weet ik nu voor de volgende x. Jij wist het ook al toch?quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:54 schreef Genza het volgende:
[..]
Oh best wel veel. Jammer! Waar lag het aan? Zodat wij die fout ook niet kunnen maken.
Ik had daar ook een afgekeurde door. Er moeten er nog een aantal nagekeken worden, ik hoop dat er geen stapels tussen zaten.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De ice tea gestapeld. Ik had dat dus niet als extra planken gerekend. Maar dat weet ik nu voor de volgende x. Jij wist het ook al toch?
Ja echt vervelend. Hoop voor je dat die goedgekeurd worden!quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:21 schreef Genza het volgende:
[..]
Ik had daar ook een afgekeurde door. Er moeten er nog een aantal nagekeken worden, ik hoop dat er geen stapels tussen zaten.
juist ja. ik heb ze alweer overgedaan (al denk ik niet dat het de afgekeurde zijn maar dat de shift gewoon nog open staat, want deze shifts kwamen me niet bekend voor.)quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:29 schreef babbelaar92 het volgende:
Wel fijn dat je bijna de hele week op het gemakje af en toe een paar shifts kan doen omdat ze maar niet vol raken.
Etos heeft een contract met SS. Met de merken is de afspraak dat R mag komen als het via de mail eerst aangemeld wordt. En daar zit het probleem: dat gebeurt dus niet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:28 schreef Genza het volgende:
[..]
Dat komt toch ook omdat smartspotter als opdrachtgever een hoofdkantoor van bijv de Etos heeft terwijl roamler opdrachten van een merk als bijv coca cola of bol.com komt? Dus niet de winkel zelf. Winkels geven dan eerder toestemming aan een smartspotter dan aan een roamler lijkt me.
Ik lieg niet en bagatelliseer ook niet. Ik zeg dat ik namens R en SS kom en dat die gevraagd worden door de merken en de hoofdkantoren. Alles in 1 adem. Nooit geweigerd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:02 schreef Smartroam het volgende:
Bijzonder dat jullie vaak niet welkom zijn. Vriendelijk lachen en bagatelliseren die hap. Ook liegen dat je namens plus komt!!
Ik kan me hier echt zo verschrikkelijk kwaad om maken. Dit is echt zo alleen aan jezelf denken en op korte termijn denken.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:02 schreef Smartroam het volgende:
Bijzonder dat jullie vaak niet welkom zijn. Vriendelijk lachen en bagatelliseren die hap. Ook liegen dat je namens plus komt!!
Helemaal mee eens. Dat je het zelf doet tot daar aan toe, maar ga dat hier niet zo lopen verkondigen... man man man. Ik hoop dat ss of r er achter komt wie je bent en je ff op je flikker geeft.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:18 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ik kan me hier echt zo verschrikkelijk kwaad om maken. Dit is echt zo alleen aan jezelf denken en op korte termijn denken.
Heb je ooit wel eens nagedacht over de gevolgen die dit kan hebben?
Als ze er bij plus(of welke winkel dan ook) achterkomen dat mensen vanuit roamler/ss zich voordoen als mensen van/ in dienst van het hoofdkantoor dan is het straks gewoon klaar.
Als 1 persoon dit doet zal het misschien nog wel loslopen, maar wie weet hoeveel mensen hier meelezen en jou advies overnemen.
Er is maar 1 ijverige werkernemer nodig die zijn hoofdkantoor belt en je hebt de poppen aan het dansen.
Je moet het wel met charisma doen. En 'namens het hoofdkantoor' is iets anders dan 'van het hoofdkantoor", ken je woordspelingen!quote:Op woensdag 14 november 2018 09:18 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Ik kan me hier echt zo verschrikkelijk kwaad om maken. Dit is echt zo alleen aan jezelf denken en op korte termijn denken.
Heb je ooit wel eens nagedacht over de gevolgen die dit kan hebben?
Als ze er bij plus(of welke winkel dan ook) achterkomen dat mensen vanuit roamler/ss zich voordoen als mensen van/ in dienst van het hoofdkantoor dan is het straks gewoon klaar.
Als 1 persoon dit doet zal het misschien nog wel loslopen, maar wie weet hoeveel mensen hier meelezen en jou advies overnemen.
Er is maar 1 ijverige werkernemer nodig die zijn hoofdkantoor belt en je hebt de poppen aan het dansen.
Het laat in elk geval zien dat jij er over heb nagedacht. Toch denk ik dat men leest/hoort wat ze willen lezen/horen.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:28 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Ik hoop met deze tips iets wat nuance in mijn berichtje te hebben aangebracht.
Het lastige is bij geen toestemming dat je voortaan niets meer in die winkel kan doen. Ben je gewoon je geld kwijt voortaan. is toch zonde?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:52 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Het laat in elk geval zien dat jij er over heb nagedacht. Toch denk ik dat men leest/hoort wat ze willen lezen/horen.
Je komt ook nog steeds niet namens het hoofdkantoor en als er een belletje naar roamler of het hoofdkantoor word gepleegd dan denk ik het ze geen flinker uitmaakt dat je heb gezegd dat je 'namens het hoofdkantoor' komt en niet 'van het hoofdkantoor'.
Verder geef je goede tips hoor. Ik pas sommige zelf ook toe. Wel blijf ik altijd eerlijk en 'verlies' dan liever mijn geld, dan dat ik een loopje met de waarheid neem.
Als ik gister bij de Etos had gezegd dat ik namens de kwam had ik wel mijn gang kunnen gaan.
Ik heb net een paar online vergelijkingschecks gepakt, leek me wel leuk een keer wat anders dan shifts te doen.
Inmiddels zijn ze allemaal ook weg. Ik ben benieuwd hoe vaak alle opdrachten gedaan moeten worden. Ze zullen vast geen 100 dezelfde opdrachten van dezelfde webwinkel nodig hebben.
Ik moet zeggen dat de winkels waar ik weggestuurd ben allemaal niet in mijn eigen woonplaatst was op de lidl na.quote:Op woensdag 14 november 2018 10:03 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Het lastige is bij geen toestemming dat je voortaan niets meer in die winkel kan doen. Ben je gewoon je geld kwijt voortaan. is toch zonde?
Die zijn hetzelfde ja. maar ik bedoel "van het hoofdkantoor"of namens het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:31 schreef Genza het volgende:
Namens het hoofdkantoor of voor het hoofdkantoor is toch hetzelfde. Het blijft een loopje nemen met de waarheid.
En ik kan me nog zo net kleden,ik blijf eruit zien als een huisvrouw en niet als 1 of andere hippe vertegenwoordiger.
Ik heb me een x bij de plus gemeld en die manager liep me gewoon voorbij omdat hij er meteen vanuit ging dat hij door iemand anders was opgeroepen haha.
Het blijft beide een keiharde leugen.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:55 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Die zijn hetzelfde ja. maar ik bedoel "van het hoofdkantoor"of namens het hoofdkantoor.
😂. Knetterhard!!quote:Op woensdag 14 november 2018 12:15 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Het blijft beide een keiharde leugen.
Wat jij zegt heb ik hier ook. Sommige dachten zelfs dat ik voor Unilever keam dus kreeg ik soms de koffie erbij aangeboden. Dat was wel lachen.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:40 schreef b-engel het volgende:
Ik ging vandaag naar AH, niet voor een shop, en werd vrolijk begroet door de assistent-managers en 3 teamleiders. Ik krijg nog net de PDA niet in mijn handen gedrukt, haha!
En bij de Etos (wel een shop) waren ze blij dat ik langskwam. Ze hadden net gisteren alles netjes gezet en waren er trots op. Als je ze dan ook nog complimenteert, heeft iedereen een goede dag. Als ze weten dat je beiden met hetzelfde doel werkt en dat ik er niet ben om bij hun fouten te zoeken, gaat het leuk.
Dat is echt leuk idd! Je komt daar dan al een tijdje zeker? Echt leuk dat je zo'n band hebt opgebouwd.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:40 schreef b-engel het volgende:
Ik ging vandaag naar AH, niet voor een shop, en werd vrolijk begroet door de assistent-managers en 3 teamleiders. Ik krijg nog net de PDA niet in mijn handen gedrukt, haha!
En bij de Etos (wel een shop) waren ze blij dat ik langskwam. Ze hadden net gisteren alles netjes gezet en waren er trots op. Als je ze dan ook nog complimenteert, heeft iedereen een goede dag. Als ze weten dat je beiden met hetzelfde doel werkt en dat ik er niet ben om bij hun fouten te zoeken, gaat het leuk.
De meeste hebben toch liever die etos shifts dus ik denk dat deze gewoon niet snel gaan. Ze doen ook weer 3+ dagen over nakijken. Heel irritant.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:01 schreef Bwienet het volgende:
Komt eigenlijk nooit voor dat ik op woensdag nog kan shiften. Zijn er dan zoveel geweest? Of juist veel afgekeurd ofzo.
Ze vertellen mij als er transfers zijn naar andere filialen, zodat ik daar ook ingangen heb. Van de een weet ik dat zijn schoonmoeder ongeneeslijk ziek is (dus altijd ff naar vragen), de ander zou op vakantie gaan, maar zijn vrouw kreeg problemen met haar nieren.quote:Op woensdag 14 november 2018 14:21 schreef Genza het volgende:
[..]
Dat is echt leuk idd! Je komt daar dan al een tijdje zeker? Echt leuk dat je zo'n band hebt opgebouwd.
Beetje jammer dat de AH shifts nu nog in de app staanquote:Op woensdag 14 november 2018 13:01 schreef Bwienet het volgende:
Komt eigenlijk nooit voor dat ik op woensdag nog kan shiften. Zijn er dan zoveel geweest? Of juist veel afgekeurd ofzo.
Nou nou, dat was geen slijmen hoor. Zie been reden tot slijmen 😂quote:Op woensdag 14 november 2018 13:20 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Wat jij zegt heb ik hier ook. Sommige dachten zelfs dat ik voor Unilever keam dus kreeg ik soms de koffie erbij aangeboden. Dat was wel lachen.
Maar smartroam dat je gewoon zo zegt dat we maar moeten liegen. Beetje jammer en al de tweede keer dat je dit zo flikt. Jij denkt echt alleen aan je eigen en niet aan alle amdere spotters.
Leuk dat je erna gaat slijmen met je tips maar LIEGEN blijft een no-go
Als daardoor opdrachten verdwijnen dan weet ik wie dus de schuldige is.
Zouden die niet gewoon vrijdag komen?quote:Op woensdag 14 november 2018 15:46 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de AH shifts nu nog in de app staanIk denk dat er deze week geen Etos shifts komen.
Zie een paar post hierboven van mijquote:Op woensdag 14 november 2018 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Voor degene die de ice tea shift heeft gedaan, ik zie er nu ineens boven staan (eerder niet opgevallen) week 3 2018. Zijn dit oude foto's die nu gecheckt moeten worden? Want dan vind ik het niet gek dat ze nog steeds niet op zijn.
Ja een paar weken heb je het over. Dit is week 3, das iets meer dan een paar weken hahaquote:Op woensdag 14 november 2018 20:36 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Zie een paar post hierboven van mij
.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja een paar weken heb je het over. Dit is week 3, das iets meer dan een paar weken haha
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 14 november 2018 20:52 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
.
Hij is net van week 3 naar week 12 gesprongen. Niet elke week is het in de aanbieding natuurlijk 😉
Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???quote:Op woensdag 14 november 2018 13:20 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Wat jij zegt heb ik hier ook. Sommige dachten zelfs dat ik voor Unilever keam dus kreeg ik soms de koffie erbij aangeboden. Dat was wel lachen.
Maar smartroam dat je gewoon zo zegt dat we maar moeten liegen. Beetje jammer en al de tweede keer dat je dit zo flikt. Jij denkt echt alleen aan je eigen en niet aan alle amdere spotters.
Leuk dat je erna gaat slijmen met je tips maar LIEGEN blijft een no-go
Als daardoor opdrachten verdwijnen dan weet ik wie dus de schuldige is.
Ik ben het wel met je eens. De desbetreffende winkels weten 9 van de 10 keer van niets. En dan kan je inderdaad die brief laten zien, maar daar schiet je helemaal niets mee op en het bewijst helemaal niets.quote:Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???
Ja de producent heeft dan toestemming gegeven wat nogal logisch is maar er is dan helemaal geen overleg geweest met jumbo, Etos, ah etc.
Wie liegt er dan? En jij staat dan in de winkel met je bek vol tanden. Ja je kan contact opnemen met Roamler of smartspotter alsof de winkelier daar een boodschap aan heeft. Jij staat daar toch in de winkel namens hun.
Maak je meer druk om het feit dat ze jou voor 1,- op pad durven te sturen.
Vreselijk die online product checks! Daar doe je echt lang over hoor. Tenminste ik wel.quote:Op donderdag 15 november 2018 00:42 schreef Genza het volgende:
Ik geloof dat ik de opdrachten waar je je moet melden van roamler maar even oversla. Wat een gedoe zeg.
Ik ben net die online opdrachten bij h&m en c&a begonnen maar daar is echt geen doorkomen aan. Heb ze allebei geannuleerd.
L
Roamler noemt het toelichtingsbrieven voor een reden :-)quote:Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???
Ja de producent heeft dan toestemming gegeven wat nogal logisch is maar er is dan helemaal geen overleg geweest met jumbo, Etos, ah etc.
Wie liegt er dan? En jij staat dan in de winkel met je bek vol tanden. Ja je kan contact opnemen met Roamler of smartspotter alsof de winkelier daar een boodschap aan heeft. Jij staat daar toch in de winkel namens hun.
Haha dan was ik degene die je net voor was. Ook 1 gedaan, maar daarna kwamen ze idd rond sluiting weer terug. En ik stond ook 7 uur op en toen waren ze weg, anders had ik er net nog 1 gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2018 07:13 schreef Bwienet het volgende:
Super irritant, gisteren wilde ik kratjescheck doen. Ineens verdwenen, allemaal in mijn regio. Zegt Roamler dat iemand me voorwas. 5 minuten voor sluitingstijd van de winkel. Zijn ze ineens terug. Maar dan kan ik ze niet meer doen. Nu de wekker gezet om voor werk nog te gaan als de winkel open gaat. Zijn ze wéér weg.willen ze niet dat er opdrachten vervuld worden ofzo.
Welke regio zit je?quote:Op donderdag 15 november 2018 08:23 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha dan was ik degene die je net voor was. Ook 1 gedaan, maar daarna kwamen ze idd rond sluiting weer terug. En ik stond ook 7 uur op en toen waren ze weg, anders had ik er net nog 1 gedaan.
Gaat niet per se om regio he, ze hebben gewoon een percentage winkels bij de meeste opdrachten nodig. Dus pakt iemand net dat ene procent dan verdwijnt hij in heel Nederland.quote:
Ooit gedaan, nu nog niet. Was helemaal niet fijn.quote:Op donderdag 15 november 2018 09:02 schreef Genza het volgende:
Jammer dat die kratten weg zijn. Had er 2 gedaan, super simpel.
Heeft iemand die match checks gedaan bij de zeeman enzo? Zijn die te doen? Lijkt me zoveel werk voor zo'n lage vergoeding
Dan moet er ook bijstaan dat dit een TOELICHTINGSBRIEF is of een TOESTEMMINGSBRIEF vanuit het merk. Want bij Smartspotter staat NOOIT dat je toestemming hebt en dat het hoofdkantoor er niks van weet.quote:Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef Prh01 het volgende:
[..]
Die balk is geen ramp als je een actievere spotter bent. Ff mailen erover en ze passen de balk wel aan. Want 3uur is fijner als 2uur voor een opdracht dat weten hun ook.quote:Op donderdag 15 november 2018 11:55 schreef Genza het volgende:
Zo heb 4 tankopdrachten van de gedaan. Alleen bij eentje het bonnetje vergeten dus die helaas moeten annuleren. Ik vind het bij de wel irritant dat je niet zomaar kunt annuleren zoals bij Roamler. Meteen zo'n dreigende rode balk in mijn profiel.
En ik mis ook echt de chatfunctie bij ss.
Helaas reageren ze ook vaak gewoon niet.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:00 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Die balk is geen ramp als je een actievere spotter bent. Ff mailen erover en ze passen de balk wel aan. Want 3uur is fijner als 2uur voor een opdracht dat weten hun ook.
Chatfunctie is ook irritant dat dat mist want mailen is echt KUT bij SS. Antwoord komt pas een dag later en niet handig als je bezig bent met een spot.
Ook zou bij SS de optie qua kilometers moeten zitten want nu krijg ik opdrachten tot 200kilometer ver🤔
En wat ik persoonlijk fijn zou vinden is een balk waarmee je kan aangeven vanaf welk bedrag je spots ziet.
Dan vallen al die opdrachten van een euro meteen weg en dat irriteert stukken minder😂
Haha dat laatste zou een leuke zijn ja. Ik vind het juist vervelend dat je bij Roamler maar tot 50km ziet. Ik rij soms meer dan 100 km in het weekend en dan is het toch lastig zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:00 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Die balk is geen ramp als je een actievere spotter bent. Ff mailen erover en ze passen de balk wel aan. Want 3uur is fijner als 2uur voor een opdracht dat weten hun ook.
Chatfunctie is ook irritant dat dat mist want mailen is echt KUT bij SS. Antwoord komt pas een dag later en niet handig als je bezig bent met een spot.
Ook zou bij SS de optie qua kilometers moeten zitten want nu krijg ik opdrachten tot 200kilometer ver🤔
En wat ik persoonlijk fijn zou vinden is een balk waarmee je kan aangeven vanaf welk bedrag je spots ziet.
Dan vallen al die opdrachten van een euro meteen weg en dat irriteert stukken minder😂
Pro is wel grappig, maar schiet niet op. Er zijn weinig opdrachten, je moet je minimaal een week vantevoren aanmelden en dan krijg je of de spullen thuis of je moet ze zelf ophalen. En ze blijven altijd 1 tarief. Nu een totem plaatsen voor 10 euro bijv.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:06 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Helaas reageren ze ook vaak gewoon niet.
Is ss pro een beetje de moeite waard?
Nee. Eens in de vier maanden 1 ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:06 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Helaas reageren ze ook vaak gewoon niet.
Is ss pro een beetje de moeite waard?
Je kunt toch via lokatie overal zoeken?quote:Op donderdag 15 november 2018 12:09 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha dat laatste zou een leuke zijn ja. Ik vind het juist vervelend dat je bij Roamler maar tot 50km ziet. Ik rij soms meer dan 100 km in het weekend en dan is het toch lastig zoeken.
Ja dat kan, maar dat is niet altijd heel ideaal te doen. Als je bijvoorbeeld een goedbetaalde opdracht niet in de buurt hebt, dan kan je niet op die specifieke opdracht verder weg zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:37 schreef b-engel het volgende:
[..]
Je kunt toch via lokatie overal zoeken?
Eerste keer even zoeken, maar daarna weet je wel wat de winkel heeft.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:41 schreef pickup52 het volgende:
Is de AH kopstelligen check de moeite waard voor 5 euro? Heb 5 AHs binnen een kilometer maar je moet wel de hele winkel uitpluizen en als je er 1 mist wordt hij afgekeurd staat er.
Ja dat is echt heel jammer. Als er een goedbetaalde opdracht in m'n buurt is en ik heb hem gedaan dan vraag ik soms waar in NL die nog meer openstaat, maar het zou fijner zijn als je dit gewoon zelf kan opzoeken door de opdracht bijvoorbeeld in te typen.quote:Op donderdag 15 november 2018 13:35 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat is niet altijd heel ideaal te doen. Als je bijvoorbeeld een goedbetaalde opdracht niet in de buurt hebt, dan kan je niet op die specifieke opdracht verder weg zoeken.
Als het een grote winkel is vind ik het altijd wel vervelend, veel foto's maken..quote:Op donderdag 15 november 2018 12:41 schreef pickup52 het volgende:
Is de AH kopstelligen check de moeite waard voor 5 euro? Heb 5 AHs binnen een kilometer maar je moet wel de hele winkel uitpluizen en als je er 1 mist wordt hij afgekeurd staat er.
Vorig jaar werkte dat nog goed, toen kon je dat met de zoekopdracht doen. Maar helaas ligt die er ook alweer lang uit, net als de bookmarkquote:Op donderdag 15 november 2018 14:52 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel jammer. Als er een goedbetaalde opdracht in m'n buurt is en ik heb hem gedaan dan vraag ik soms waar in NL die nog meer openstaat, maar het zou fijner zijn als je dit gewoon zelf kan opzoeken door de opdracht bijvoorbeeld in te typen.
Dit!quote:Op donderdag 15 november 2018 16:13 schreef JeroenVB het volgende:
Misschien aangeven hoeveel redbull er werkelijk staat in tegenstelling tot het systeem?
Je hebt een paar x per jaar dat je een enquete kan invullen voor roamler met ook tips & verbeteringen. Zulke dingen zou je daar dan in kunnen vullen.quote:Op donderdag 15 november 2018 15:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Hebben jullie dat al wel eens ingediend als tip bij roamler?
.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:35 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Dit!
Medewerker kan de barcode scannen en dan de voorraad zien hoe die volgens de winkel zou moeten zijn.
Is er minder dan is er dus gejat.
Ah werkt meestal met een geautomatiseerd bestelsysteem. Als er (even een random getal hoor) 20 blikjes red bull of minder zijn word er automatisch een besteling geplaatst.
Zijn er 20 blikjes gejat dan word er dus nooit een nieuwe bestelling doorgegeven.
Ja, maar gestolen klinkt veel spannender 😋quote:Op donderdag 15 november 2018 16:52 schreef Smartroam het volgende:
[..]
.
Gestolen.. Of..
Te weinig in een colli...
Niet gedcand aan de kassa.. Perongeluk..
Breuk maar niet afgeschreven...
Niet alles is gelijk gejat :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |