abonnement Unibet Coolblue
pi_183140618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 11:55 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Die zijn hetzelfde ja. maar ik bedoel "van het hoofdkantoor"of namens het hoofdkantoor.
Het blijft beide een keiharde leugen.
pi_183141162
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:15 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Het blijft beide een keiharde leugen.
😂. Knetterhard!!
  woensdag 14 november 2018 @ 12:40:24 #253
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183141193
Ik ging vandaag naar AH, niet voor een shop, en werd vrolijk begroet door de assistent-managers en 3 teamleiders. Ik krijg nog net de PDA niet in mijn handen gedrukt, haha!
En bij de Etos (wel een shop) waren ze blij dat ik langskwam. Ze hadden net gisteren alles netjes gezet en waren er trots op. Als je ze dan ook nog complimenteert, heeft iedereen een goede dag. Als ze weten dat je beiden met hetzelfde doel werkt en dat ik er niet ben om bij hun fouten te zoeken, gaat het leuk.
pi_183141578
Komt eigenlijk nooit voor dat ik op woensdag nog kan shiften. Zijn er dan zoveel geweest? Of juist veel afgekeurd ofzo.
  woensdag 14 november 2018 @ 13:20:58 #255
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183141931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:40 schreef b-engel het volgende:
Ik ging vandaag naar AH, niet voor een shop, en werd vrolijk begroet door de assistent-managers en 3 teamleiders. Ik krijg nog net de PDA niet in mijn handen gedrukt, haha!
En bij de Etos (wel een shop) waren ze blij dat ik langskwam. Ze hadden net gisteren alles netjes gezet en waren er trots op. Als je ze dan ook nog complimenteert, heeft iedereen een goede dag. Als ze weten dat je beiden met hetzelfde doel werkt en dat ik er niet ben om bij hun fouten te zoeken, gaat het leuk.
Wat jij zegt heb ik hier ook. Sommige dachten zelfs dat ik voor Unilever keam dus kreeg ik soms de koffie erbij aangeboden. Dat was wel lachen.

Maar smartroam dat je gewoon zo zegt dat we maar moeten liegen. Beetje jammer en al de tweede keer dat je dit zo flikt. Jij denkt echt alleen aan je eigen en niet aan alle amdere spotters.
Leuk dat je erna gaat slijmen met je tips maar LIEGEN blijft een no-go
Als daardoor opdrachten verdwijnen dan weet ik wie dus de schuldige is.
pi_183143185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:40 schreef b-engel het volgende:
Ik ging vandaag naar AH, niet voor een shop, en werd vrolijk begroet door de assistent-managers en 3 teamleiders. Ik krijg nog net de PDA niet in mijn handen gedrukt, haha!
En bij de Etos (wel een shop) waren ze blij dat ik langskwam. Ze hadden net gisteren alles netjes gezet en waren er trots op. Als je ze dan ook nog complimenteert, heeft iedereen een goede dag. Als ze weten dat je beiden met hetzelfde doel werkt en dat ik er niet ben om bij hun fouten te zoeken, gaat het leuk.
Dat is echt leuk idd! Je komt daar dan al een tijdje zeker? Echt leuk dat je zo'n band hebt opgebouwd.
pi_183143732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:01 schreef Bwienet het volgende:
Komt eigenlijk nooit voor dat ik op woensdag nog kan shiften. Zijn er dan zoveel geweest? Of juist veel afgekeurd ofzo.
De meeste hebben toch liever die etos shifts dus ik denk dat deze gewoon niet snel gaan. Ze doen ook weer 3+ dagen over nakijken. Heel irritant.
  woensdag 14 november 2018 @ 14:51:56 #258
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183143756
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:21 schreef Genza het volgende:

[..]

Dat is echt leuk idd! Je komt daar dan al een tijdje zeker? Echt leuk dat je zo'n band hebt opgebouwd.
Ze vertellen mij als er transfers zijn naar andere filialen, zodat ik daar ook ingangen heb. Van de een weet ik dat zijn schoonmoeder ongeneeslijk ziek is (dus altijd ff naar vragen), de ander zou op vakantie gaan, maar zijn vrouw kreeg problemen met haar nieren.
De shops duren wat langer, maar ik word nooit weggestuurd en het is altijd gezellig.
pi_183144212
Dat je een band opbouwt met sommige winkels merk ik ook.

Dat de shifts er nog steeds zijn komt omdat ze voor sommige shifts meerdere weken geanalyseerd willen hebben ipv de gebruikelijke week of 2.
Het zijn dus veel en veel meer shifts dan normaal.
pi_183144665
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:01 schreef Bwienet het volgende:
Komt eigenlijk nooit voor dat ik op woensdag nog kan shiften. Zijn er dan zoveel geweest? Of juist veel afgekeurd ofzo.
Beetje jammer dat de AH shifts nu nog in de app staan :P Ik denk dat er deze week geen Etos shifts komen.
pi_183144925
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:20 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Wat jij zegt heb ik hier ook. Sommige dachten zelfs dat ik voor Unilever keam dus kreeg ik soms de koffie erbij aangeboden. Dat was wel lachen.

Maar smartroam dat je gewoon zo zegt dat we maar moeten liegen. Beetje jammer en al de tweede keer dat je dit zo flikt. Jij denkt echt alleen aan je eigen en niet aan alle amdere spotters.
Leuk dat je erna gaat slijmen met je tips maar LIEGEN blijft een no-go
Als daardoor opdrachten verdwijnen dan weet ik wie dus de schuldige is.
Nou nou, dat was geen slijmen hoor. Zie been reden tot slijmen 😂
pi_183146972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 15:46 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat de AH shifts nu nog in de app staan :P Ik denk dat er deze week geen Etos shifts komen.
Zouden die niet gewoon vrijdag komen?
pi_183147884
Zou de ss voedsel opdracht nog oplopen?
pi_183150120
Voor degene die de ice tea shift heeft gedaan, ik zie er nu ineens boven staan (eerder niet opgevallen) week 3 2018. Zijn dit oude foto's die nu gecheckt moeten worden? Want dan vind ik het niet gek dat ze nog steeds niet op zijn.
pi_183150986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Voor degene die de ice tea shift heeft gedaan, ik zie er nu ineens boven staan (eerder niet opgevallen) week 3 2018. Zijn dit oude foto's die nu gecheckt moeten worden? Want dan vind ik het niet gek dat ze nog steeds niet op zijn.
Zie een paar post hierboven van mij ;)
pi_183151257
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:36 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Zie een paar post hierboven van mij ;)
Ja een paar weken heb je het over. Dit is week 3, das iets meer dan een paar weken haha :P
pi_183151591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:44 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja een paar weken heb je het over. Dit is week 3, das iets meer dan een paar weken haha :P
.

Hij is net van week 3 naar week 12 gesprongen. Niet elke week is het in de aanbieding natuurlijk 😉
pi_183152466
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 20:52 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

.

Hij is net van week 3 naar week 12 gesprongen. Niet elke week is het in de aanbieding natuurlijk 😉
Daar heb je een punt ;)
pi_183156852
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:20 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Wat jij zegt heb ik hier ook. Sommige dachten zelfs dat ik voor Unilever keam dus kreeg ik soms de koffie erbij aangeboden. Dat was wel lachen.

Maar smartroam dat je gewoon zo zegt dat we maar moeten liegen. Beetje jammer en al de tweede keer dat je dit zo flikt. Jij denkt echt alleen aan je eigen en niet aan alle amdere spotters.
Leuk dat je erna gaat slijmen met je tips maar LIEGEN blijft een no-go
Als daardoor opdrachten verdwijnen dan weet ik wie dus de schuldige is.
Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???

Ja de producent heeft dan toestemming gegeven wat nogal logisch is maar er is dan helemaal geen overleg geweest met jumbo, Etos, ah etc.

Wie liegt er dan? En jij staat dan in de winkel met je bek vol tanden. Ja je kan contact opnemen met Roamler of smartspotter alsof de winkelier daar een boodschap aan heeft. Jij staat daar toch in de winkel namens hun.

Maak je meer druk om het feit dat ze jou voor 1,- op pad durven te sturen.
pi_183157031
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???

Ja de producent heeft dan toestemming gegeven wat nogal logisch is maar er is dan helemaal geen overleg geweest met jumbo, Etos, ah etc.

Wie liegt er dan? En jij staat dan in de winkel met je bek vol tanden. Ja je kan contact opnemen met Roamler of smartspotter alsof de winkelier daar een boodschap aan heeft. Jij staat daar toch in de winkel namens hun.

Maak je meer druk om het feit dat ze jou voor 1,- op pad durven te sturen.
Ik ben het wel met je eens. De desbetreffende winkels weten 9 van de 10 keer van niets. En dan kan je inderdaad die brief laten zien, maar daar schiet je helemaal niets mee op en het bewijst helemaal niets.
pi_183157130
Ik geloof dat ik de opdrachten waar je je moet melden van roamler maar even oversla. Wat een gedoe zeg.

Ik ben net die online opdrachten bij h&m en c&a begonnen maar daar is echt geen doorkomen aan. Heb ze allebei geannuleerd.
L
pi_183157299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:42 schreef Genza het volgende:
Ik geloof dat ik de opdrachten waar je je moet melden van roamler maar even oversla. Wat een gedoe zeg.

Ik ben net die online opdrachten bij h&m en c&a begonnen maar daar is echt geen doorkomen aan. Heb ze allebei geannuleerd.
L
Vreselijk die online product checks! Daar doe je echt lang over hoor. Tenminste ik wel.
pi_183158418
Super irritant, gisteren wilde ik kratjescheck doen. Ineens verdwenen, allemaal in mijn regio. Zegt Roamler dat iemand me voorwas. 5 minuten voor sluitingstijd van de winkel. Zijn ze ineens terug. Maar dan kan ik ze niet meer doen. Nu de wekker gezet om voor werk nog te gaan als de winkel open gaat. Zijn ze wéér weg. :') willen ze niet dat er opdrachten vervuld worden ofzo.
pi_183158612
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???

Ja de producent heeft dan toestemming gegeven wat nogal logisch is maar er is dan helemaal geen overleg geweest met jumbo, Etos, ah etc.

Wie liegt er dan? En jij staat dan in de winkel met je bek vol tanden. Ja je kan contact opnemen met Roamler of smartspotter alsof de winkelier daar een boodschap aan heeft. Jij staat daar toch in de winkel namens hun.

Maak je meer druk om het feit dat ze jou voor 1,- op pad durven te sturen.
Roamler noemt het toelichtingsbrieven voor een reden :-)
pi_183158720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 07:13 schreef Bwienet het volgende:
Super irritant, gisteren wilde ik kratjescheck doen. Ineens verdwenen, allemaal in mijn regio. Zegt Roamler dat iemand me voorwas. 5 minuten voor sluitingstijd van de winkel. Zijn ze ineens terug. Maar dan kan ik ze niet meer doen. Nu de wekker gezet om voor werk nog te gaan als de winkel open gaat. Zijn ze wéér weg. :') willen ze niet dat er opdrachten vervuld worden ofzo.
Haha dan was ik degene die je net voor was. Ook 1 gedaan, maar daarna kwamen ze idd rond sluiting weer terug. En ik stond ook 7 uur op en toen waren ze weg, anders had ik er net nog 1 gedaan.
pi_183158822
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:23 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Haha dan was ik degene die je net voor was. Ook 1 gedaan, maar daarna kwamen ze idd rond sluiting weer terug. En ik stond ook 7 uur op en toen waren ze weg, anders had ik er net nog 1 gedaan.
Welke regio zit je?
pi_183159055
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:35 schreef Bwienet het volgende:

[..]

Welke regio zit je?
Gaat niet per se om regio he, ze hebben gewoon een percentage winkels bij de meeste opdrachten nodig. Dus pakt iemand net dat ene procent dan verdwijnt hij in heel Nederland.
pi_183159089
Jammer dat die kratten weg zijn. Had er 2 gedaan, super simpel.

Heeft iemand die match checks gedaan bij de zeeman enzo? Zijn die te doen? Lijkt me zoveel werk voor zo'n lage vergoeding
pi_183159356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:02 schreef Genza het volgende:
Jammer dat die kratten weg zijn. Had er 2 gedaan, super simpel.

Heeft iemand die match checks gedaan bij de zeeman enzo? Zijn die te doen? Lijkt me zoveel werk voor zo'n lage vergoeding
Ooit gedaan, nu nog niet. Was helemaal niet fijn.
  donderdag 15 november 2018 @ 11:00:04 #280
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183160730
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Heb je de toestemmingsbrieven wel eens gelezen. Er is dan zo genaamd toestemming maar een brief met normaal logo wordt er dan niet verstuurd vanuit de opdrachtgever???

Ja de producent heeft dan toestemming gegeven wat nogal logisch is maar er is dan helemaal geen overleg geweest met jumbo, Etos, ah etc.

Wie liegt er dan? En jij staat dan in de winkel met je bek vol tanden. Ja je kan contact opnemen met Roamler of smartspotter alsof de winkelier daar een boodschap aan heeft. Jij staat daar toch in de winkel namens hun.

Maak je meer druk om het feit dat ze jou voor 1,- op pad durven te sturen.
Dan moet er ook bijstaan dat dit een TOELICHTINGSBRIEF is of een TOESTEMMINGSBRIEF vanuit het merk. Want bij Smartspotter staat NOOIT dat je toestemming hebt en dat het hoofdkantoor er niks van weet.
Soms moet je eerst eens LEZEN voordat je een opdracht accepteerd. Ik heb toen met Roamler daar ook dikke ruzie over gehad vanuit MARS was dat toen. Stond er toestemming vanuit hoofdkantoor van MARS en niet vanuit het HOOFDKANTOOR van de winkel. En dat had ik toen niet goed gelezen. En ik geloof dat vanaf dat moment Roamler dat ook anders formuleerde om miscommunicaties te voorkomen.
Dus ze LIEGEN NIET maar jij moet gewoon beter lezen. Anders plaats eens een voorbeeld waar Roamler jou zit voor te liegen?

Maar ja, als hun "liegen" wilt nog niet zeggen dat jij ook maar moet liegen of heeft je moeder je zo opgevoed?
Liegen is gewoon not done en gevaarlijk voor andere spotters die daardoor winkels kunnen kwijtraken omdat jij zo graag die 2¤ wilt verdienen. En of het nu 1¤ is of 2¤, je liegt daar niet om anders ben je gewoon dom en riskeer je iets over decrug van andere Spotters. Maar schijnbaar is EGO zijn hier belangrijker.
pi_183161503
Zo heb 4 tankopdrachten van de gedaan. Alleen bij eentje het bonnetje vergeten dus die helaas moeten annuleren. Ik vind het bij de wel irritant dat je niet zomaar kunt annuleren zoals bij Roamler. Meteen zo'n dreigende rode balk in mijn profiel.

En ik mis ook echt de chatfunctie bij ss.
  donderdag 15 november 2018 @ 12:00:37 #282
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_183161609
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 11:55 schreef Genza het volgende:
Zo heb 4 tankopdrachten van de gedaan. Alleen bij eentje het bonnetje vergeten dus die helaas moeten annuleren. Ik vind het bij de wel irritant dat je niet zomaar kunt annuleren zoals bij Roamler. Meteen zo'n dreigende rode balk in mijn profiel.

En ik mis ook echt de chatfunctie bij ss.
Die balk is geen ramp als je een actievere spotter bent. Ff mailen erover en ze passen de balk wel aan. Want 3uur is fijner als 2uur voor een opdracht dat weten hun ook.

Chatfunctie is ook irritant dat dat mist want mailen is echt KUT bij SS. Antwoord komt pas een dag later en niet handig als je bezig bent met een spot.

Ook zou bij SS de optie qua kilometers moeten zitten want nu krijg ik opdrachten tot 200kilometer ver🤔
En wat ik persoonlijk fijn zou vinden is een balk waarmee je kan aangeven vanaf welk bedrag je spots ziet.
Dan vallen al die opdrachten van een euro meteen weg en dat irriteert stukken minder😂
pi_183161711
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:00 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Die balk is geen ramp als je een actievere spotter bent. Ff mailen erover en ze passen de balk wel aan. Want 3uur is fijner als 2uur voor een opdracht dat weten hun ook.

Chatfunctie is ook irritant dat dat mist want mailen is echt KUT bij SS. Antwoord komt pas een dag later en niet handig als je bezig bent met een spot.

Ook zou bij SS de optie qua kilometers moeten zitten want nu krijg ik opdrachten tot 200kilometer ver🤔
En wat ik persoonlijk fijn zou vinden is een balk waarmee je kan aangeven vanaf welk bedrag je spots ziet.
Dan vallen al die opdrachten van een euro meteen weg en dat irriteert stukken minder😂
Helaas reageren ze ook vaak gewoon niet.

Is ss pro een beetje de moeite waard?
pi_183161763
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:00 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Die balk is geen ramp als je een actievere spotter bent. Ff mailen erover en ze passen de balk wel aan. Want 3uur is fijner als 2uur voor een opdracht dat weten hun ook.

Chatfunctie is ook irritant dat dat mist want mailen is echt KUT bij SS. Antwoord komt pas een dag later en niet handig als je bezig bent met een spot.

Ook zou bij SS de optie qua kilometers moeten zitten want nu krijg ik opdrachten tot 200kilometer ver🤔
En wat ik persoonlijk fijn zou vinden is een balk waarmee je kan aangeven vanaf welk bedrag je spots ziet.
Dan vallen al die opdrachten van een euro meteen weg en dat irriteert stukken minder😂
Haha dat laatste zou een leuke zijn ja. Ik vind het juist vervelend dat je bij Roamler maar tot 50km ziet. Ik rij soms meer dan 100 km in het weekend en dan is het toch lastig zoeken.
  donderdag 15 november 2018 @ 12:36:39 #285
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183162184
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:06 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Helaas reageren ze ook vaak gewoon niet.

Is ss pro een beetje de moeite waard?
Pro is wel grappig, maar schiet niet op. Er zijn weinig opdrachten, je moet je minimaal een week vantevoren aanmelden en dan krijg je of de spullen thuis of je moet ze zelf ophalen. En ze blijven altijd 1 tarief. Nu een totem plaatsen voor 10 euro bijv.
Ik ben meer van de spontane acties.

Dat met die kratjes-opdracht: als je Roamler vraagt waarom ze weg zijn, zeggen ze standaard dat iemand je voor was, ook al zit je in een gebied waar niemand anders ooit komt. Als je doorvraagt of een 'hoger' iemand spreekt, blijkt dan dat het percentage behaald is. En ja, als er dan geannuleerd wordt komt ie weer ff terug.
pi_183162192
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:06 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Helaas reageren ze ook vaak gewoon niet.

Is ss pro een beetje de moeite waard?
Nee. Eens in de vier maanden 1 ofzo.
  donderdag 15 november 2018 @ 12:37:17 #287
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183162197
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:09 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Haha dat laatste zou een leuke zijn ja. Ik vind het juist vervelend dat je bij Roamler maar tot 50km ziet. Ik rij soms meer dan 100 km in het weekend en dan is het toch lastig zoeken.
Je kunt toch via lokatie overal zoeken?
pi_183162258
Is de AH kopstelligen check de moeite waard voor 5 euro? Heb 5 AHs binnen een kilometer maar je moet wel de hele winkel uitpluizen en als je er 1 mist wordt hij afgekeurd staat er.
pi_183163162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:37 schreef b-engel het volgende:

[..]

Je kunt toch via lokatie overal zoeken?
Ja dat kan, maar dat is niet altijd heel ideaal te doen. Als je bijvoorbeeld een goedbetaalde opdracht niet in de buurt hebt, dan kan je niet op die specifieke opdracht verder weg zoeken.
pi_183163685
Die matchchecks zijn het geld echt niet waard. Doe ik nog liever kopstellingen voor 5¤ :')
pi_183164184
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:41 schreef pickup52 het volgende:
Is de AH kopstelligen check de moeite waard voor 5 euro? Heb 5 AHs binnen een kilometer maar je moet wel de hele winkel uitpluizen en als je er 1 mist wordt hij afgekeurd staat er.
Eerste keer even zoeken, maar daarna weet je wel wat de winkel heeft.
pi_183164374
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:35 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar dat is niet altijd heel ideaal te doen. Als je bijvoorbeeld een goedbetaalde opdracht niet in de buurt hebt, dan kan je niet op die specifieke opdracht verder weg zoeken.
Ja dat is echt heel jammer. Als er een goedbetaalde opdracht in m'n buurt is en ik heb hem gedaan dan vraag ik soms waar in NL die nog meer openstaat, maar het zou fijner zijn als je dit gewoon zelf kan opzoeken door de opdracht bijvoorbeeld in te typen.
pi_183164483
Hebben jullie dat al wel eens ingediend als tip bij roamler?
pi_183165329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:41 schreef pickup52 het volgende:
Is de AH kopstelligen check de moeite waard voor 5 euro? Heb 5 AHs binnen een kilometer maar je moet wel de hele winkel uitpluizen en als je er 1 mist wordt hij afgekeurd staat er.
Als het een grote winkel is vind ik het altijd wel vervelend, veel foto's maken..
  donderdag 15 november 2018 @ 16:04:39 #295
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_183165502
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:52 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Ja dat is echt heel jammer. Als er een goedbetaalde opdracht in m'n buurt is en ik heb hem gedaan dan vraag ik soms waar in NL die nog meer openstaat, maar het zou fijner zijn als je dit gewoon zelf kan opzoeken door de opdracht bijvoorbeeld in te typen.
Vorig jaar werkte dat nog goed, toen kon je dat met de zoekopdracht doen. Maar helaas ligt die er ook alweer lang uit, net als de bookmark
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 16:12:44 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183165632
Wat bedoelen ze met de volgende zin? “Voorraad van producten in het systeem gelijk stellen met schapvoorraad”. Ik vind het klinken als veel gedoe en heb daarom geen zin in die redbull checks :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183165649
Misschien aangeven hoeveel redbull er werkelijk staat in tegenstelling tot het systeem?
pi_183166060
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:13 schreef JeroenVB het volgende:
Misschien aangeven hoeveel redbull er werkelijk staat in tegenstelling tot het systeem?
Dit!
Medewerker kan de barcode scannen en dan de voorraad zien hoe die volgens de winkel zou moeten zijn.
Is er minder dan is er dus gejat.
Ah werkt meestal met een geautomatiseerd bestelsysteem. Als er (even een random getal hoor) 20 blikjes red bull of minder zijn word er automatisch een besteling geplaatst.
Zijn er 20 blikjes gejat dan word er dus nooit een nieuwe bestelling doorgegeven.
pi_183166192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:00 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
Hebben jullie dat al wel eens ingediend als tip bij roamler?
Je hebt een paar x per jaar dat je een enquete kan invullen voor roamler met ook tips & verbeteringen. Zulke dingen zou je daar dan in kunnen vullen.
pi_183166338
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:35 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Dit!
Medewerker kan de barcode scannen en dan de voorraad zien hoe die volgens de winkel zou moeten zijn.
Is er minder dan is er dus gejat.
Ah werkt meestal met een geautomatiseerd bestelsysteem. Als er (even een random getal hoor) 20 blikjes red bull of minder zijn word er automatisch een besteling geplaatst.
Zijn er 20 blikjes gejat dan word er dus nooit een nieuwe bestelling doorgegeven.
.
Gestolen.. Of..

Te weinig in een colli...
Niet gedcand aan de kassa.. Perongeluk..
Breuk maar niet afgeschreven...


Niet alles is gelijk gejat :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')