Tja, ik heb hem ook voor 1.50 gedaan. Als er nou eenmaal meerdere opdrachten in een ah openstaan, dan pak ik die ook nog wel mee hoor.quote:Op zondag 4 november 2018 19:51 schreef Prh01 het volgende:
Staan er dus heel wat babymelk checks open. Krijg je ervan als je niet gelijk een normale vergoeding geeft.
Jammer dat er altijd figuren zijn die het voor een te lage vergoeding uitvoeren.
Dit was bij mij ook het geval. Ik moest toch naar de AH en de 'bierpromotie check' stond er ook open.quote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Tja, ik heb hem ook voor 1.50 gedaan. Als er nou eenmaal meerdere opdrachten in een ah openstaan, dan pak ik die ook nog wel mee hoor.
Hier precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef babbelaar92 het volgende:
[..]
Dit was bij mij ook het geval. Ik moest toch naar de AH en de 'bierpromotie check' stond er ook open.
shifts are trending topic, blijkbaar. Alleen is het thema steeds:quote:Op maandag 5 november 2018 00:08 schreef Smartroam het volgende:
Kan er geen shifts topic voor jullie worden gestart.
Heeft er iemand toevallig tegenlicht gekeken?
Waar moeten we het hier dan nog over hebben 🤨quote:Op maandag 5 november 2018 02:17 schreef babbelaar92 het volgende:
Een apart topic over de shifts en een topic over Roamler en belastingaangifte.
Klagen over de te lage vergoedingen 😜quote:Op maandag 5 november 2018 09:10 schreef Genza het volgende:
[..]
Waar moeten we het hier dan nog over hebben 🤨
Vroeger wel, vond ik altijd wel fijn. Nu volgens mij niet neequote:Op maandag 5 november 2018 09:27 schreef Jemimapuddleduck het volgende:
[..]
Klagen over de te lage vergoedingen 😜
Bij roamler kun je niet zien tot wanneer een opdracht beschikbaar is toch?
Voor de smartphone?quote:Op maandag 5 november 2018 09:36 schreef Smartroam het volgende:
27 euro voor een gesprek bij ss... Mijn stad staat er nog tussen.
Jaaaa. Beetje raar alleen dat ze een selfie willen. Alsof ze toegang hebben tot alle beveiligingsystemen van ziggo, Vodafone, kpn etc. 😂quote:
Bedoel je die met de onbemande pomp?quote:Op maandag 5 november 2018 10:09 schreef Genza het volgende:
De tankopdracht staat weer in ss. Dat is toch niet zo lang geleden dat die er ook stond? Makkelijke opdracht.
Nee die waar je voor ¤10 moet tanken en naar de wc moet gaan.quote:Op maandag 5 november 2018 10:27 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Bedoel je die met de onbemande pomp?
Ik zie namelijk alleen 1 waarin je in de winkel iets moet doen en die vind ik zelf niet zo fijn. Fie mrt de onbemande pomp was wel prima
Ooh die vind ik eigenlijk niet heel chillquote:Op maandag 5 november 2018 11:33 schreef Genza het volgende:
[..]
Nee die waar je voor ¤10 moet tanken en naar de wc moet gaan.
Die vind ik dus totaal niet foutgevoelig. Ik wacht lekker af tot die op 7,50 of 10 staan.quote:Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef b-engel het volgende:
Beetje variatie is wel zo lekker toch?
Die AH babymelk staat er nog, nu voor 7 euro! En voor de zoveelste keer de Vogel's check.
Wat vinden jullie van de categorienchecks? Ik sla ze mees
\tal over omdat ze zo foutgevoelig zijn, maar ik hoorde dat ze weer veranderd zijn?
Hijs ineens verdwenen uitnRoamler (babymelk) wilde net gaanquote:Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef b-engel het volgende:
Die AH babymelk staat er nog, nu voor 7 euro! En voor de zoveelste keer de Vogel's check.
\tal over omdat ze zo foutgevoelig zijn, maar ik hoorde dat ze weer veranderd zijn?
Wel nog veel vragen hoor!quote:Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef b-engel het volgende:
Dat is gek ineens staat hij er weer bijquote:Op maandag 5 november 2018 12:51 schreef Bwienet het volgende:
[..]
Hijs ineens verdwenen uitnRoamler (babymelk) wilde net gaan
Vind het zo ongemakkelijk om bij de kassa's fotos te maken. Heb er 1 gedaan en daarna niet meer. Hij is wel enorm makkelijk.quote:Op maandag 5 november 2018 14:24 schreef babbelaar92 het volgende:
Is die bifi check bij de jumbo fijn om te doen? Die zijn nu ook flink verhoogd in de roamler app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |