Wat doen beeldschermen dan? En wat is chemische apparatuur, ik weet niet van het bestaan van zoiets af, kun je dit nader toelichten? En waarom denk je dat ze iets op de markt brengen waarvan ze niet weten wat de gevolgen daarvan zijn? Het lijkt er op dit moment meer op dat jij niet weet wat de gevolgen zijn - als je dit wel weet, nodig ik je wederom uit om dit uiteen te zetten want het lijkt alsof mijn toevoegingen genegeerd worden.quote:Op maandag 19 november 2018 15:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het is logisch omdat je lichaam bestralen met chemische apparatuur nooit goed kan zijn. Die bestraling is sowieso niet goed, hoe dan ook. Het is alleen de vraag hoe schadelijk het is. Beeldschermen gooien ook het ritme van mensen overhoop.
[..]
Jawel. Ik weet dat je niet kunt bewijzen dat iets niet schadelijk is of dat iets niet bestaat. Dat is moeilijk te doen. Maar je kan niet zomaar iets op de markt brengen zonder te weten wat voor gevolgen het heeft, dat is meer mijn punt.
Het is door mensen gemaakt, daarom noem ik het chemisch.quote:Op maandag 19 november 2018 16:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bestralen met chemische apparatuur?
Het feit dat jij maar op één manier kunt denken en niet buiten de hokjes om zegt pas iets over jouw intelligentie.quote:Op maandag 19 november 2018 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bestralen met chemische apparatuur? Que?
[..]
Dat punt maak je echter verdomt slecht, je doet vooral je best om als een complete idioot over te komen met je postings als bestralen met chemische apparatuur, het vergelijken van vooralsnog fictieve mobiele standaards met lasers en nog meer van de onzin die je post.
Dat is géén argument.quote:Op maandag 19 november 2018 22:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het is door mensen gemaakt, daarom noem ik het chemisch.
[..]
Het feit dat jij maar op één manier kunt denken en niet buiten de hokjes om zegt pas iets over jouw intelligentie.
Je neemt alles wat ik schrijf veel te letterlijk.
Want als het dat niet is, is het niet chemisch?quote:Op maandag 19 november 2018 22:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Komop man. Wat de fuck.quote:Op maandag 19 november 2018 22:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Zou je mijn post ook kunnen beantwoorden?quote:Het feit dat jij maar op één manier kunt denken en niet buiten de hokjes om zegt pas iets over jouw intelligentie.
Je neemt alles wat ik schrijf veel te letterlijk.
Lastig. Het is eenvoudig om aan te tonen dat iets schadelijk is. Denk aan het schadelijk zijn van vuurwerk. Roken. Het is verdomd moeilijk om aan te tonen dat iets volstrekt ongevaarlijk is.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:01 schreef SuperHartje het volgende:
Maar hoe bepaal je of electromagnetische straling gevaarlijk/ ongevaarlijk is. Kan je dit zelf onderzoeken? Het is toch per definitie niet- ioniserend? Dus waarom zou het dan schadelijk kunnen zijn?
De 5G masten zenden dus ook electromagnetische straling?
Wat goed dat de oorzaak, zo goed als, bekend is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Kick
De spreeuwen werden door het eten van taxus vergiftigd
https://www.telegraaf.nl/(...)tigd-door-taxusplant
🤣quote:Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is niet lastig aan te tonen dat iets onschadelijk is, of dat iets niet het geval, het is principieel onmogelijk.
Vertel, hoe kan je aantonen dat iets onschadelijk is, i.p.v. een linkdumpje?quote:Op zondag 23 december 2018 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
🤣
Zoals gewoonlijk ben je een weer eens uitermate slecht geïnformeerd.
https://thetruthaboutcancer.com/perilous-5g-network/
Gebrainwashed zelfs. Hoe dan?quote:Op zondag 23 december 2018 14:25 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.electronicpro(...)s_Li_Fi_network.aspx
Middels de led lampen kunnen we gebrainwashed worden. Daarom verbod op gloeilampen en het willens en wetens doorzetten van 5g. Ondanks dat dieren er bizar op reageren.
Het zal niet lang duren voor dat je gesommeerd wordt de boom in je tuin te kappen.
Mooie win-win. Minder bomen dus minder co2 omzetting naar o2. Ergo meer co2 》 belasting
https://www.electronicpro(...)s_Li_Fi_network.aspx
Lifi is iets nieuw, technofoben zoeken daar misschien iets achter.quote:
Los van of 5G schadelijk zou kunnen zijn voor de gezondheid of niet (weet ik dus niet), vind ook ik dat we het helemaal niet nodig hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:52 schreef Firewarrior het volgende:
5G is schadelijk voor de gezondheid. Het bevat zeer schadelijke straling. Er zijn vogels doodgegaan doordat er 5G masten in de buurt werden geplaatst. Dat laat zien hoe schadelijk het is.
5G is misschien wat sneller dan 4G, maar we hebben het niet nodig. 4G hebben we al niet nodig, laat staan 5G. Je hoeft niet overal internet te hebben. Overigens bestaat 4G nog niet eens zo lang.
Ik maak dit topic puur aan om te melden dat ik tegen 5G ben. We moeten in opstand komen hiertegen.
Het plaatsen van 5G masten zou bij wet illegaal moeten zijn. 5G zou verboden moeten zijn.
Volgens sommige onderzoeken is de straling van mobiele telefoons (en wifi) al schadelijk voor je gezondheid, maar 5G is nog veel sterker.
Heb jij een mobiele telefoon?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:27 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Los van of 5G schadelijk zou kunnen zijn voor de gezondheid of niet (weet ik dus niet), vind ook ik dat we het helemaal niet nodig hebben.
Men wil bij ons de behoefte voor 5G creëren. Men verwacht dat we in die behoefte gaan geloven.
Mee eens: we moeten ertegen in opstand komen.
Ik heb geen internet op mijn telefoon. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij een mobiele telefoon?
Maar wel een mobile telefoon.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:37 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ik heb geen internet op mijn telefoon. Lekker makkelijk.
Schermen in het algemeen voorkomen dat we onze ogen continu focussen op verschillende punten verder weg en dichterbij waardoor ze luier worden, en als je ze niet in nachtstand gebruikt kan je dag / nachtritme worden verstoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |