abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183251795
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:13 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het is logisch omdat je lichaam bestralen met chemische apparatuur nooit goed kan zijn. Die bestraling is sowieso niet goed, hoe dan ook. Het is alleen de vraag hoe schadelijk het is. Beeldschermen gooien ook het ritme van mensen overhoop.

[..]

Jawel. Ik weet dat je niet kunt bewijzen dat iets niet schadelijk is of dat iets niet bestaat. Dat is moeilijk te doen. Maar je kan niet zomaar iets op de markt brengen zonder te weten wat voor gevolgen het heeft, dat is meer mijn punt.
Wat doen beeldschermen dan? En wat is chemische apparatuur, ik weet niet van het bestaan van zoiets af, kun je dit nader toelichten? En waarom denk je dat ze iets op de markt brengen waarvan ze niet weten wat de gevolgen daarvan zijn? Het lijkt er op dit moment meer op dat jij niet weet wat de gevolgen zijn - als je dit wel weet, nodig ik je wederom uit om dit uiteen te zetten want het lijkt alsof mijn toevoegingen genegeerd worden.

Nogmaals, kun je misschien onderbouwen waarom 5G schadelijk voor de gezondheid is?
pi_183253852
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 16:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bestralen met chemische apparatuur? :?
Het is door mensen gemaakt, daarom noem ik het chemisch.

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bestralen met chemische apparatuur? Que?

[..]

Dat punt maak je echter verdomt slecht, je doet vooral je best om als een complete idioot over te komen met je postings als bestralen met chemische apparatuur, het vergelijken van vooralsnog fictieve mobiele standaards met lasers en nog meer van de onzin die je post.
Het feit dat jij maar op één manier kunt denken en niet buiten de hokjes om zegt pas iets over jouw intelligentie.

Je neemt alles wat ik schrijf veel te letterlijk.
  maandag 19 november 2018 @ 22:32:31 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183253913
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:30 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

[..]

Het feit dat jij maar op één manier kunt denken en niet buiten de hokjes om zegt pas iets over jouw intelligentie.

Dat is géén argument.
Maar goed, je zegt nu zelf dat je uit je nek kletst

[ Bericht 3% gewijzigd door Pietverdriet op 19-11-2018 22:40:27 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 november 2018 @ 23:45:59 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183256053
quote:

[..]

Want als het dat niet is, is het niet chemisch? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183266179
quote:

[..]

Komop man. Wat de fuck.

quote:

Zou je mijn post ook kunnen beantwoorden?

Nogmaals, kun je misschien onderbouwen waarom 5G schadelijk voor de gezondheid is?
pi_183471591
-on topic blijven aub-

[ Bericht 93% gewijzigd door SuperHartje op 01-12-2018 06:27:43 ]
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 13:01:59 #257
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183701811
Maar hoe bepaal je of electromagnetische straling gevaarlijk/ ongevaarlijk is. Kan je dit zelf onderzoeken? Het is toch per definitie niet- ioniserend? Dus waarom zou het dan schadelijk kunnen zijn?

De 5G masten zenden dus ook electromagnetische straling?
A child is born with no state of mind.
pi_183703580
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 13:01 schreef SuperHartje het volgende:
Maar hoe bepaal je of electromagnetische straling gevaarlijk/ ongevaarlijk is. Kan je dit zelf onderzoeken? Het is toch per definitie niet- ioniserend? Dus waarom zou het dan schadelijk kunnen zijn?

De 5G masten zenden dus ook electromagnetische straling?
Lastig. Het is eenvoudig om aan te tonen dat iets schadelijk is. Denk aan het schadelijk zijn van vuurwerk. Roken. Het is verdomd moeilijk om aan te tonen dat iets volstrekt ongevaarlijk is.

Je kunt testen bedenken om de schadelijkheid van iets aan te tonen, maar schade meten is niet eenvoudig. Je hebt bij zulke metingen te maken met een meetsignaal en met ruis. Je proefpersonen zijn allemaal anders en reageren daardoor anders op 5G. Ook verandert de manier en de mate waarin ze met 5G in aanraking komen. En wat ga je meten aan die mensen? Dat ze kanker krijgen? Daar gaan al snel tientallen jaren overheen, voordat je een betrouwbaar beeld krijgt.

Een pragmatische oplossing is om metingen te doen aan heel veel mensen, om zo de signaal/ruis verhouding op te schroeven, zodat je iets zinnigs over het experiment kunt zeggen. Maar dat is duur, en het duurt lang voordat je betrouwbare resultaten hebt.

Een andere methode is om na te denken over de interactie tussen menselijk weefsel en de straling, wat ik al eerder in dit topic gedaan heb. Op basis van het vermogen dat via 5G kan worden opgepikt door menselijk weefsel en de energie van de golven, acht ik de kans erg klein dat het weefsel daardoor een verandering ondergaat. Maar schadelijkheid uitsluiten op basis van logica alleen, is moeilijk, omdat we (nog) niet alles volledig begrijpen.

Wat wel helpt is om scholieren basiskennis mee te geven. Geen indoctrinatie, maar kennis over fotonen, golven, radioactieve straling en de interactie met de mens. Want hoe meer technologie we consumeren, hoe belangrijker het wordt om mensen bekend te maken met de voor en nadelen.

Wat doen social media met ons brein, wat is de invloed van social media op de manier waarop wij naar politiek kijken en onze politieke tegenstanders? Zou dat niet gevaarlijker zijn dan de invloed van 5G?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyrebird op 13-12-2018 14:43:50 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 14:31:15 #259
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183703740
Dank u voor deze mooie input Lyrebird _O_
pi_183704053
Graag gedaan :)
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 13 december 2018 @ 15:34:02 #261
45206 Pietverdriet
pi_183705079
Het is niet lastig aan te tonen dat iets onschadelijk is, of dat iets niet het geval, het is principieel onmogelijk.
  zaterdag 22 december 2018 @ 14:14:46 #262
45206 Pietverdriet
pi_183895730
Kick
De spreeuwen werden door het eten van taxus vergiftigd
https://www.telegraaf.nl/(...)tigd-door-taxusplant
  Moderator zaterdag 22 december 2018 @ 18:51:54 #263
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183901425
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Kick
De spreeuwen werden door het eten van taxus vergiftigd
https://www.telegraaf.nl/(...)tigd-door-taxusplant
Wat goed dat de oorzaak, zo goed als, bekend is.
  zondag 23 december 2018 @ 14:25:43 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183919042
https://www.electronicpro(...)s_Li_Fi_network.aspx

Middels de led lampen kunnen we gebrainwashed worden. Daarom verbod op gloeilampen en het willens en wetens doorzetten van 5g. Ondanks dat dieren er bizar op reageren.

Het zal niet lang duren voor dat je gesommeerd wordt de boom in je tuin te kappen.

Mooie win-win. Minder bomen dus minder co2 omzetting naar o2. Ergo meer co2 》 belasting

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 december 2018 @ 14:27:17 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183919091
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is niet lastig aan te tonen dat iets onschadelijk is, of dat iets niet het geval, het is principieel onmogelijk.
🤣

Zoals gewoonlijk ben je een weer eens uitermate slecht geïnformeerd.

https://thetruthaboutcancer.com/perilous-5g-network/

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperHartje op 27-12-2018 10:48:30 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 december 2018 @ 16:19:14 #266
45206 Pietverdriet
pi_183921766
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

🤣

Zoals gewoonlijk ben je een weer eens uitermate slecht geïnformeerd.

https://thetruthaboutcancer.com/perilous-5g-network/
Vertel, hoe kan je aantonen dat iets onschadelijk is, i.p.v. een linkdumpje?

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 27-12-2018 10:48:57 ]
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:09:59 #267
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_184037796
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  vrijdag 28 december 2018 @ 22:26:49 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184044749
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:25 schreef Lambiekje het volgende:

Middels de led lampen kunnen we gebrainwashed worden. Daarom verbod op gloeilampen en het willens en wetens doorzetten van 5g. Ondanks dat dieren er bizar op reageren.

Het zal niet lang duren voor dat je gesommeerd wordt de boom in je tuin te kappen.

Mooie win-win. Minder bomen dus minder co2 omzetting naar o2. Ergo meer co2 》 belasting

Gebrainwashed zelfs. Hoe dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 december 2018 @ 14:58:27 #269
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_184060640
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gebrainwashed zelfs. Hoe dan?
Lifi is iets nieuw, technofoben zoeken daar misschien iets achter.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_184817776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:52 schreef Firewarrior het volgende:
5G is schadelijk voor de gezondheid. Het bevat zeer schadelijke straling. Er zijn vogels doodgegaan doordat er 5G masten in de buurt werden geplaatst. Dat laat zien hoe schadelijk het is.

5G is misschien wat sneller dan 4G, maar we hebben het niet nodig. 4G hebben we al niet nodig, laat staan 5G. Je hoeft niet overal internet te hebben. Overigens bestaat 4G nog niet eens zo lang.

Ik maak dit topic puur aan om te melden dat ik tegen 5G ben. We moeten in opstand komen hiertegen.

Het plaatsen van 5G masten zou bij wet illegaal moeten zijn. 5G zou verboden moeten zijn.
Volgens sommige onderzoeken is de straling van mobiele telefoons (en wifi) al schadelijk voor je gezondheid, maar 5G is nog veel sterker.
Los van of 5G schadelijk zou kunnen zijn voor de gezondheid of niet (weet ik dus niet), vind ook ik dat we het helemaal niet nodig hebben.

Men wil bij ons de behoefte voor 5G creëren. Men verwacht dat we in die behoefte gaan geloven.
Mee eens: we moeten ertegen in opstand komen.
  maandag 4 februari 2019 @ 16:36:04 #271
45206 Pietverdriet
pi_184817919
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:27 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Los van of 5G schadelijk zou kunnen zijn voor de gezondheid of niet (weet ik dus niet), vind ook ik dat we het helemaal niet nodig hebben.

Men wil bij ons de behoefte voor 5G creëren. Men verwacht dat we in die behoefte gaan geloven.
Mee eens: we moeten ertegen in opstand komen.
Heb jij een mobiele telefoon?
pi_184817943
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij een mobiele telefoon?
Ik heb geen internet op mijn telefoon. Lekker makkelijk.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:30:18 #273
45206 Pietverdriet
pi_184818926
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:37 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik heb geen internet op mijn telefoon. Lekker makkelijk.
Maar wel een mobile telefoon.
pi_184826569
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat doen beeldschermen dan?
Schermen in het algemeen voorkomen dat we onze ogen continu focussen op verschillende punten verder weg en dichterbij waardoor ze luier worden, en als je ze niet in nachtstand gebruikt kan je dag / nachtritme worden verstoord.

Van CRT schermen kreeg ik koppijn als ik er te lang achterzat.

maar ik zie geen bezwaren tegen 5G
pi_184829441
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:25 schreef Beathoven het volgende:
maar ik zie geen bezwaren tegen 5G
Nou ik wel want het reflecteert m'n hersengolven de verkeerde kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')