Had ik eigenlijk wel moeten doen ja. Maar totaal niet aan gedacht.quote:
Misschien voor onderzoek eens naar een reparateur sturen? Rofa repair in Den Haag misschien? Of oldskool manual focus natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk wel moeten doen ja. Maar totaal niet aan gedacht.
Denk nog eens goed na.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een onzin. De mooiste plaatjes hebben weinig met de camera te maken. Je vraagt je bij een mooi schilderij toch ook niet af met welk penseel het geverfd is, of bij je favoriete artiest met welk merk instrument hij speelt?
Bij deze is gastmodden toegestaan?quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
Mooi. Nu we het er unaniem over eens zijn stel ik voor dat de moderatie dit als een onbetwistbaar feit vastlegt en daar ook naar handhaaft indien de situatie daarom roept.
Daarom heb ik een 70-200 gekochtquote:Op donderdag 3 januari 2019 07:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus ik gebruik hem maar tot 200.
Haha mijn 70-300 was de eerste lens die ik kocht naast mijn toen 18-55. Laatstgenoemde heb ik niet meer maar heb ik nu de 18-140 lens voor. Ben echt gek op die lens trouwens. Als we op wandel vakantie gaan neem ik ook alleen die mee.quote:Op donderdag 3 januari 2019 07:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarom heb ik een 70-200 gekocht
Ik wilde destijds een Sigma 70-300 gaan, er werd me toen aangeraden om voor de Canon 70-300 (de zwarte, de L was er nog niet toen) te gaan. Toen was het prijsverschil met een 70-200 f/4L ook niet zo groot meer.quote:Op donderdag 3 januari 2019 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha mijn 70-300 was de eerste lens die ik kocht naast mijn toen 18-55. Laatstgenoemde heb ik niet meer maar heb ik nu de 18-140 lens voor. Ben echt gek op die lens trouwens. Als we op wandel vakantie gaan neem ik ook alleen die mee.
Maarja ik heb die 70-300 om tot 300 te gaan niet tot 200 dus dat is wel een beetje jammerlijk.
Ik heb een Nikon haha. En was er toen ook nog niet zo in thuis als nu. Het was meer van Oh veel zoom hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wilde destijds een Sigma 70-300 gaan, er werd me toen aangeraden om voor de Canon 70-300 (de zwarte, de L was er nog niet toen) te gaan. Toen was het prijsverschil met een 70-200 f/4L ook niet zo groot meer.
Gebruik hem niet veel, maar nog steeds blij met die beslissing.
Weet ik. Die 70-200 was ook het eerste objectief wat ik kocht.quote:
Toch grappig. Veel mensen willen meteen meer zoom haha. Ik zou nog wel een macro willen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weet ik. Die 70-200 was ook het eerste objectief wat ik kocht.
Ik zou ook nog wel een zoom willen hebben. Nu enkel een 24, 50 en 85 prime. Maar de enige plek waar ik hem zou gebruiken zou bij dieren zijn en dat fotograaf ik lang niet genoeg om de kosten te verantwoordenquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toch grappig. Veel mensen willen meteen meer zoom haha. Ik zou nog wel een macro willen.
Ja, die wil ik ook nog wel willen. Maar nu ik eenmaal L glas ben gewend...quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Toch grappig. Veel mensen willen meteen meer zoom haha. Ik zou nog wel een macro willen.
Ook de enige keer dat ik hem gebruik hoorquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wel een zoom willen hebben. Nu enkel een 24, 50 en 85 prime. Maar de enige plek waar ik hem zou gebruiken zou bij dieren zijn en dat fotograaf ik lang niet genoeg om de kosten te verantwoorden
L glas is het duurdere Canon glas?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook nog wel willen. Maar nu ik eenmaal L glas ben gewend...
Mooie foto! Waar is die genomen?quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook de enige keer dat ik hem gebruik hoor![]()
Afgelopen zomer nog van die Puffins enzo dat was wel tof. Was blij twee body's bij te hebben want op een gegeven moment zaten ze bijna op schoot![]()
[ afbeelding ]
Schotlandquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mooie foto! Waar is die genomen?
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook de enige keer dat ik hem gebruik hoor![]()
Afgelopen zomer nog van die Puffins enzo dat was wel tof. Was blij twee body's bij te hebben want op een gegeven moment zaten ze bijna op schoot![]()
[ afbeelding ]
Specs?quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga denk ik als goed voornemen mijn dslr verkopen...
In 2017 en 2018 nauwelijks gebruikt. En in 2019 gaat dat niet veranderen. Nu op zoek naar een waterdichte compact oid.
Ha deze foto is ook op Staffa gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2019 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaTof. Dat had ik ook idd toen ik in Schotland was en een excursie deed naar, ik meen, Staffa. Die beestjes kwamen steeds dichterbij
Mooie foto
Canon 50D, 50mm 1.8, 70-200 f/4, 430EXII flitser, 17-40 f/4, sigma 10-20 en nog een walimex 8mm fisheye.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |