abonnement Unibet Coolblue
pi_184677941
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is wel laat zeg! :o Lijkt me ook knap vervelend voor de mensen die willen gaan en nu al rekening moeten houden met vrij vragen van werk, etc.
Idd. Zelf wil ik ook gaan, het ding is dat vliegtickets steeds duurder en duurder worden. Ik ben bang om nu al vliegtickets te kopen aangezien ik denk dat de kans om een ticket te scoren voor de finale zeer klein is.
  Moderator maandag 28 januari 2019 @ 18:23:09 #102
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184678125
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:13 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Idd. Zelf wil ik ook gaan, het ding is dat vliegtickets steeds duurder en duurder worden. Ik ben bang om nu al vliegtickets te kopen aangezien ik denk dat de kans om een ticket te scoren voor de finale zeer klein is.
Kun je eigenlijk een annuleringsverzekering bij de vliegtickets afsluiten, en is dat een beetje betaalbaar? Zo ja, zou ik dat dan doen ofzo.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184678229
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:13 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Idd. Zelf wil ik ook gaan, het ding is dat vliegtickets steeds duurder en duurder worden. Ik ben bang om nu al vliegtickets te kopen aangezien ik denk dat de kans om een ticket te scoren voor de finale zeer klein is.
Dat is het ook inderdaad. Het ligt er ook een beetje aan of je er wat voor voelt om dan alsnog daar te gaan kijken in de Eurovision Village ofzo, als je toch geen kaarten kan krijgen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184678327
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is het ook inderdaad. Het ligt er ook een beetje aan of je er wat voor voelt om dan alsnog daar te gaan kijken in de Eurovision Village ofzo, als je toch geen kaarten kan krijgen.
Hmm ja maar ik ben niet van plan om school te missen en veel geld te spenderen aan vliegtickets enkel en alleen voor de eurovision village... :{
pi_184678336
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kun je eigenlijk een annuleringsverzekering bij de vliegtickets afsluiten, en is dat een beetje betaalbaar? Zo ja, zou ik dat dan doen ofzo.
Ja dat kan wel, heb ik nog niet echt goed uitgezocht.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 januari 2019 @ 18:33:48 #106
163650 Greys
pi_184678353
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:32 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Hmm ja maar ik ben niet van plan om school te missen en veel geld te spenderen aan vliegtickets enkel en alleen voor de eurovision village... :{
Snap ik. En zelfs kijken in Eurovision Village is kennelijk geen zekerheid, als ik hoorde hoeveel mensen er stonden te dringen voor de finale vorig jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184678394
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En zelfs kijken in Eurovision Village is kennelijk geen zekerheid, als ik hoorde hoeveel mensen er stonden te dringen voor de finale vorig jaar.
:o
pi_184678444
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:32 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Hmm ja maar ik ben niet van plan om school te missen en veel geld te spenderen aan vliegtickets enkel en alleen voor de eurovision village... :{
Dat snap ik. Vraag me af waarom de kaartverkoop pas zo laat is. Misschien omdat nog niet helemaal zeker is wat de capaciteit gaat zijn met die twee verschillende hallen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184678518
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat snap ik. Vraag me af waarom de kaartverkoop pas zo laat is. Misschien omdat nog niet helemaal zeker is wat de capaciteit gaat zijn met die twee verschillende hallen?
Zou het raar vinden als ze dat nog niet weten, aangezien de schetsen v/d zaal enzo al volledig af zijn. Denk dat ofterwel veiligheid een grote rol speelt (Mossad/Shin Bet kennende, gaan ze eerst volledig checken of het oké is, geloof me dit is eerder gebeurt met evenementen in Israël) of ze zijn nog niet uit ivm prijzen voor de green room?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2019 @ 16:43:47 #110
163650 Greys
pi_184732852
Een 'komische thriller' die gemaakt wordt over een aanslag van IS op het Eurovisie in Tel Aviv.

https://www.haaretz.com/a(...)tter_impression=true

[ Bericht 25% gewijzigd door Greys op 31-01-2019 17:37:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184736926
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 16:43 schreef Greys het volgende:
Een 'komische thriller' die gemaakt wordt over een aanslag van IS op het Eurovisie in Tel Aviv.

https://www.haaretz.com/a(...)tter_impression=true

Past bij mijn vorig berichtje :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2019 @ 19:51:41 #112
163650 Greys
pi_184736989
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 19:49 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Past bij mijn vorig berichtje :o
Ja!
(En best lullig voor de Franse deelnemer in dit geval :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184737091
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja!
(En best lullig voor de Franse deelnemer in dit geval :@ )
Ja best wel. Achja, het ziet er wel interessant uit en denk niet dat mensen het te persoonlijk moeten nemen. In tijden als deze is zo een soort film(idee) niet heel raar ofzo.
pi_184975279
De enige echte Tel Aviv Eurovision bus *O*
Deze zal waarschijnlijk in en rond Tel Aviv rijden.

  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:36:47 #115
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184979065
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:48 schreef justnathan321 het volgende:
De enige echte Tel Aviv Eurovision bus *O*
Deze zal waarschijnlijk in en rond Tel Aviv rijden.

[ afbeelding ]
Debielenbus. _O-
pi_184986789
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:24 schreef justnathan321 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier van plan om naar Tel Aviv te gaan/tickets te kopen voor het ESF?
Als ze ooit nog een keer in de verkoop gaan, ga ik het wel proberen. :)
Maar ik loop tegen dezelfde problemen aan als jij, geen betaalbare locatie en de vliegtickets worden steeds duurder.
Terwijl ik al vliegtickets had maar de maatschappij is failliet gegaan dus ik ben al wat geld kwijt. :'(
pi_184986912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:21 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Geen betaalbare locatie
Ja dat is wel echt vervelend. Als ik jou was zou ik een hotel nemen ergens rond Tel Aviv en niet echt in het centrum zelf, alhoewel je dan wel de Eurovisie sfeer op straat een beetje mist.

Ik zal wss bij familie van mij blijven slapen, dus dat is wel handig.
pi_184987014
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:32 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt vervelend. Als ik jou was zou ik een hotel nemen ergens rond Tel Aviv en niet echt in het centrum zelf, alhoewel je dan wel de Eurovisie sfeer op straat een beetje mist.
Er wordt nog gesproken over een cruiseschip met extra plaatsen en een kampeerterrein dus daar hoop ik een beetje op, dat die wel betaalbaar zijn. :)
We hebben gekeken naar een plek buiten het centrum maar dan mis je inderdaad de sfeer een beetje en ben je iedere keer een tijd bezig met reizen.
pi_184988667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 08:42 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Er wordt nog gesproken over een cruiseschip met extra plaatsen en een kampeerterrein dus daar hoop ik een beetje op, dat die wel betaalbaar zijn. :)
We hebben gekeken naar een plek buiten het centrum maar dan mis je inderdaad de sfeer een beetje en ben je iedere keer een tijd bezig met reizen.
Ja die cruiseschip zal er inderdaad zijn, maar ik denk dat de kamers daar net zo snel als de ESF tickets uitverkocht zullen zijn. :/
pi_185045607
De oorzaak voor de vertraging van de ticketsale is volgens Oikotimes dat het bedrijf die de zit tribunes moest voorzien, uiteindelijk geen licentie heeft... Dit maakt dat KAN een ander bedrijf zal moeten vinden.

Bron: Klik hier
pi_185082545
The concept for the postcards has been reviled - it will be "dancing around Israel".
It will connect between dances and Israeli sites.

The countries representatives will be dancing in their postcard together with famous Israeli dancers such as: Stefan Legar, Anna Aronov, Dana Frieder, Or Kachlon, "Bat Sheva", Israeli Ballet, Israeli artistic swimming team and more. It will include genres such as Hip Hop, Parkour, Modern dancing and more. (bron: escforum, van iemand uit Israel).
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_185082592
Alles bij elkaar toch blij dat ik niet live ga dit jaar... Organisatie is toch erg rommelig qua kaartverkoop en de prijzen voor accomodatie zijn me te hoog
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_185085618
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:58 schreef grazz het volgende:
The concept for the postcards has been reviled - it will be "dancing around Israel".
It will connect between dances and Israeli sites.

The countries representatives will be dancing in their postcard together with famous Israeli dancers such as: Stefan Legar, Anna Aronov, Dana Frieder, Or Kachlon, "Bat Sheva", Israeli Ballet, Israeli artistic swimming team and more. It will include genres such as Hip Hop, Parkour, Modern dancing and more. (bron: escforum, van iemand uit Israel).
Serhat zullen ze dan wel in een club in Tel Aviv gooien.
leven zoals het leven is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 februari 2019 @ 15:52:20 #124
163650 Greys
pi_185085727
Is er nou nog steeds geen datum bekend voor kaartverkoop? Het is bijna eind februari, wat is dit voor idioots? -O-

Ik ga niet live maar voor de mensen die al hotels enzo geboekt hebben en willen gaan is dit wel best bespottelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185088292
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:58 schreef grazz het volgende:
The concept for the postcards has been reviled - it will be "dancing around Israel".
It will connect between dances and Israeli sites.

The countries representatives will be dancing in their postcard together with famous Israeli dancers such as: Stefan Legar, Anna Aronov, Dana Frieder, Or Kachlon, "Bat Sheva", Israeli Ballet, Israeli artistic swimming team and more. It will include genres such as Hip Hop, Parkour, Modern dancing and more. (bron: escforum, van iemand uit Israel).
Zullen ze ook in bezette gebieden gaan filmen en dat 'Israël' noemen? :+
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')