Erg tof gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:50 schreef Nexum het volgende:
IK HOU!!! van het logo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze ook al in de versie van landvlaggen gezien en dat ziet er nog cooler uit![]()
![]()
![]()
Nederland als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Met de vlag erbij is het nog mooier!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:50 schreef Nexum het volgende:
IK HOU!!! van het logo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze ook al in de versie van landvlaggen gezien en dat ziet er nog cooler uit![]()
![]()
![]()
Nederland als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Die met de vlaggen zijn niet officieel. Maar wel leuk! Je vindt ze hier: https://m.vk.com/album7608541_259894150quote:Op woensdag 9 januari 2019 08:13 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Met de vlag erbij is het nog mooier!Waar heb je deze versie gevonden?
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met de vlaggen zijn niet officieel. Maar wel leuk! Je vindt ze hier: https://m.vk.com/album7608541_259894150
Gaaf. Zo met dat plafond wordt echt de hele hal er in meegetrokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:08 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat riep Waylon vorig jaar over zijn krumpact. Ik zou zeggen; heb niet meteen hoge verwachtingenquote:Op woensdag 23 januari 2019 08:41 schreef justnathan321 het volgende:
Florian Wieder beschreef in een interview gisteren dat de openingsact iets zeer speciaal en ‘ongezien’ zal zijn. Is dit iets dat hij elk jaar gewoon zegt om een hype te creeren of niet?
Hmm dat was vorig jaar ook met dat podium dat omhoog kon, alleen bijna niemand gebruikte het.quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:41 schreef justnathan321 het volgende:
Florian Wieder beschreef in een interview gisteren dat de openingsact iets zeer speciaal en ‘ongezien’ zal zijn. Is dit iets dat hij elk jaar gewoon zegt om een hype te creeren of niet?
Zelfs jij vindt het goed en je bent altijd kritisch op Wieder!quote:
Wel jammer, want vond het best een leuk effect.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm dat was vorig jaar ook met dat podium dat omhoog kon, alleen bijna niemand gebruikte het.
Ja, zoveel ruimte vind ik ook nooit mooi. Zo vond ik het design van 2015 wel mooi, met al die buizen. Maar toen was het podium zo enorm groot en leeg, met zo'n reusachtig LED-scherm erachter en dan lijken de artiesten wel zo verloren op dat hele podium.quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:45 schreef Em31 het volgende:
Podium ziet er zoveel beter uit. Bij zo’n groot rond podium vind ik het altijd zo lelijk dat er tijdens een optreden zo veel ruimte over is. Vooral in Oekraïne toen, veel te groot. Dit lijkt wel een beetje op 2014, denk dat de staging daardoor veel mooier kan worden.
Dat is in ieder geval iets wat we nog niet gezien hebben!quote:
Ik kan wel zien dat Wieder zich iets heeft aangetrokken van mijn commentaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs jij vindt het goed en je bent altijd kritisch op Wieder!#komtgoed
Als ze dan toch al mikken op zo’n grote artiesten, moeten ze eerder Gaga pakken. Die zingt tenminste wel live...quote:
Misschien kan ze een traditioneel liedje zingenquote:Op woensdag 23 januari 2019 13:08 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Als ze dan toch al mikken op zo’n grote artiesten, moeten ze eerder Gaga pakken. Die zingt tenminste wel live...
Snap ergens wel dat ze voor Madonna gaan aangezien zij Israël als haar 2e huis ziet en ze beweert (half-)joods te zijn. Dus ergens kan je haar dan als een ‘lokale artiest’ zien hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |