Zitten wel goeie tussen!quote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier staan er nog veel meer.
https://www.grandprix247.(...)-cheeky-suggestions/
Ik verwacht er wel wat van nu Sean Bull voor hun werktquote:Op woensdag 23 januari 2019 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hier staan er nog veel meer.
https://www.grandprix247.(...)-cheeky-suggestions/
twitter:ToroRosso twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 11:23:31Save the date... https://t.co/5IdkLrNLAm reageer retweet
En Red Bull Racing pas op 18 februari.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:59 schreef ChatGirl het volgende:
Toro Rosso lanceert hun nieuwe auto op 11 februari:twitter:ToroRosso twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 11:23:31Save the date... https://t.co/5IdkLrNLAm reageer retweet
dan heb je dat fout gelezen: ze hebben ¤15mlj uitgegeven om de auto op hetzelfde niveau te krijgen als vorig jaar, ondanks de regelgeving van de nieuwe vleugels die ervoor zouden zorgen dat de wagens iets langzamer zou worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:23 schreef vosss het volgende:
Red Bulll heeft 15 miljoen uitgegeven om hun auto langzamer te maken dan vorig jaar aldus Dr. Marko
ow, net wakker, excuusquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan heb je dat fout gelezen: ze hebben ¤15mlj uitgegeven om de auto op hetzelfde niveau te krijgen als vorig jaar, ondanks de regelgeving van de nieuwe vleugels die ervoor zouden zorgen dat de wagens iets langzamer zou worden.
Nouja ik was al vanaf 08:15 op, maar vanwege middagdienst lig ik al de hele week ergens tussen 2 en 3 in bed 's nachts en elke dag weer om 08:15 op voor de hond uit te laten dus ik was nog niet helemaal wakker zegmaar Pquote:
Minder turbulentie achter de auto zodat ze beter kunnen inhalen. Maar de hoeveelheid downforce is al weer terug op het niveau van halverwege vorig jaar. Het is te hopen dat die turbulentie dat niet is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan heb je dat fout gelezen: ze hebben ¤15mlj uitgegeven om de auto op hetzelfde niveau te krijgen als vorig jaar, ondanks de regelgeving van de nieuwe vleugels die ervoor zouden zorgen dat de wagens iets langzamer zou worden.
twitter:redbullracing twitterde op maandag 04-02-2019 om 10:07:10We'll be revealing our 2019 challenger on the 13th February! 👀 #PushTheBoundaries https://t.co/nudy10Ak5U reageer retweet
waarom niet allemaal op dezelfde dagquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Red Bull Racing pas op 18 februari.
https://m.gpupdate.net/nl(...)e-test-in-barcelona/
Presentaties:
11 februari Toro Rosso
12 februari Renault (Enstone)
13 februari Racing Point (Toronto)
14 februari McLaren
15 februari Ferrari
18 februari Sauber (Barcelona)
18 februari Red Bull Racing (Barcelona)
Omdat de teams daar op tegen zijn.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
waarom niet allemaal op dezelfde dag
Waarom eigenlijk? Denken ze dan minder exposure te krijgen of iets? Je kan toch gewoon allemaal net zo veel zendtijd krijgen en er een evenement van maken wat live uitgezonden wordt op de gangbare F1 kanalen wereldwijd.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat de teams daar op tegen zijn.
Davide Watzeggie...quote:Op maandag 4 februari 2019 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Denken ze dan minder exposure te krijgen of iets? Je kan toch gewoon allemaal net zo veel zendtijd krijgen en er een evenement van maken wat live uitgezonden wordt op de gangbare F1 kanalen wereldwijd.
Gewoon een showtje van maken en dan als presentator Davide Valsecchi
Zou kijken
Omdat de teams die nauwelijks van livery wijzigen dan vrijwel geen exposure krijgen. Dit jaar zou er dan vooral over de Haas gesproken worden, maar teams als ferrari en mercedes veranderen natuurlijk nauwelijks. Daar praat dan niemand over.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Denken ze dan minder exposure te krijgen of iets? Je kan toch gewoon allemaal net zo veel zendtijd krijgen en er een evenement van maken wat live uitgezonden wordt op de gangbare F1 kanalen wereldwijd.
Gewoon een showtje van maken en dan als presentator Davide Valsecchi
Zou kijken
quote:Op maandag 4 februari 2019 11:10 schreef NaturalScience het volgende:
Presentaties:
7 februari Haas (livery)
11 februari Toro Rosso
12 februari Renault (Enstone)
13 februari Mercedes (Silverstone)
13 februari Racing Point (Toronto)
13 februari Red Bull Racing
14 februari McLaren
15 februari Ferrari
18 februari Sauber Alfa Romeo Racing (Barcelona)
Als iedereen evenveel tijd krijgt dan is dat toch geen issue? Dan wordt er misschien minder over een livery gepraat, maar meer over vleugeltjes of bargeboards of weet ik het wat.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat de teams die nauwelijks van livery wijzigen dan vrijwel geen exposure krijgen. Dit jaar zou er dan vooral over de Haas gesproken worden, maar teams als ferrari en mercedes veranderen natuurlijk nauwelijks. Daar praat dan niemand over.
Ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar Red Bull met subtiele Honda kleuren/tinten, de zwart/gouden Haas (?) en de livery van Williams nu Martini ze niet meer sponsort.
Ik bedoel meer achteraf. Nu zit er veelal een dag tussen, dus dan krijg je meer persberichtjes en exposure op nieuwssites.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Als iedereen evenveel tijd krijgt dan is dat toch geen issue? Dan wordt er misschien minder over een livery gepraat, maar meer over vleugeltjes of bargeboards of weet ik het wat.
als je bijvoorbeeld hier in NL kijkt heb je door de interesse in Verstappen kans dat de kranten een artikel wijden aan de presentatie van al die anderen, als iedereen het gelijk doet krijgen alleen Verstappen, Ferrari en Mercedes die exposure.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Als iedereen evenveel tijd krijgt dan is dat toch geen issue? Dan wordt er misschien minder over een livery gepraat, maar meer over vleugeltjes of bargeboards of weet ik het wat.
Zou zelfmoord plegenquote:Op maandag 4 februari 2019 12:07 schreef vosss het volgende:
Gewoon een showtje van maken en dan als presentator Davide Valsecchi
Zou kijken
heb meteen mijn vriend Davide opgebeld, hij gaat het doen!!quote:
Verkapte doodsverwensing, TR gemachtquote:Op maandag 4 februari 2019 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
heb meteen mijn vriend Davide opgebeld, hij gaat het doen!!
Honda-droom Verstappen valt in duigenquote:Op maandag 4 februari 2019 13:56 schreef vosss het volgende:
Hoogste tijd dat het weer begint, kunnen we stoppen met deze onderbroekenlol
twitter:Gianludale27 twitterde op woensdag 06-02-2019 om 16:47:46The launch of the new Ferrari will take place in Maranello at 10.45 (CET) on 15 February. The event will be streamed on Ferrari’s website reageer retweet
quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Is een sponsordingetje
Presentaties:twitter:WilliamsRacing twitterde op donderdag 07-02-2019 om 17:12:39🗓️ 11.02.19. #LiveryUnveil https://t.co/qH9xEgpebg reageer retweet
Blijkbaar zijn er meer die dat vindenquote:Op donderdag 7 februari 2019 10:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Verkapte sigaretten sponsoring.
PMI = Philip Morris Interantional.
En die M (W in spiegelschrift) is gewoon de M van Marlboro.
https://www.missionwinnow.com/
Beetje raar dat Ricciardo boven Hülkenberg staat (waarvan ik trouwens niet wist dat ie Nicolas heettequote:Op woensdag 6 februari 2019 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
De FIA heeft de officiële inschrijvingslijst voor 2019 bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
Heb je hun salarissen al gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje raar dat Ricciardo boven Hülkenberg staat (waarvan ik trouwens niet wist dat ie Nicolas heette :
De rest is duidelijk 1ste rijder boven zn teamgenoot, behalve daar. Ricciardo moet dat nog maar eens laten zien dat hij de Hulk de baas kan
Toch denk ik niet dat hij het probleem was. Er is er maar eentje die echt wat aan te rekenen is, en dat is Claire.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Paddy Lowe definitief weg bij Williams.
https://nl.motorsport.com(...)ef-williams/4481980/
Iets wat totaal niet onverwachts komt.
ik weet niet hoe exact de taakverdeling was maar je mag een technisch directeur deze knakenbak best aanrekenenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat hij het probleem was. Er is er maar eentje die echt wat aan te rekenen is, en dat is Claire.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat hij het probleem was. Er is er maar eentje die echt wat aan te rekenen is, en dat is Claire.
Wel grappig:quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F1 commits to reintroducing ground effect aero concept with '21 rules
Formula 1 is committed to reintroducing "ground effect" with its 2021 rules package, with senior figures convinced the aerodynamic concept's return is key to helping cars race closer together.
autosport.com
--------------
Eenvoudigere aero, meer grond effect.
En lage neuzen zouden wel heel sexy zijn, maar dat is wellicht slechts de interpretatie van Giorgio Piola voor deze schets.
Over welke lullige dingen heb je het? Betreft zeker geent regelgeving want dan is het pas grappigquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig:
Over de lulligste dingen heeft men commentaar wat weken aan kan houden.
Komen er eindelijk berichten over 2021is het gros stil.
Er zijn al zoveel berichten over 2021 geweest. Allemaal gebakken lucht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig:
Over de lulligste dingen heeft men commentaar wat weken aan kan houden.
Komen er eindelijk berichten over 2021is het gros stil.
Dit was toch al bekend? Minder tierlantijnen, meer aero onder de vloer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig:
Over de lulligste dingen heeft men commentaar wat weken aan kan houden.
Komen er eindelijk berichten over 2021is het gros stil.
Reddit? Is over bericht op GPBlog. Al zijnde een gerucht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:04 schreef DaggerOne het volgende:
Ik lees net op een forum dat Grosjean per direct vervangen wordt door Ocon. Iemand ook deze info gelezen?
Ocon werd toch vrij gelaten door Mercedes? Dit zodat hij eventueel naar Renault zou kunnen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las het ook. Ik waag het te betwijfelen, vooral omdat Ocon een Mercedes coureur is en die niet zo snel bij een Ferrari team gestald worden. Maar dat Grosjean weg moet (waarschijnlijk aan het einde van het seizoen) lijkt bijna zeker. Als vervanger worden Hulkenberg en Perez genoemd.
Voor de volledigheid de link naar de originele bron:
https://www.reddit.com/r/(...)n_regarding_changes/
Dat is een hardnekkig misverstand. Ocon is niet echt een Mercedesrijder. Hij staat onder contract bij wolff. Die heeft gezegd dat ocon vrij is om te onderhandelen voor een stoeltje buiten mercedes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las het ook. Ik waag het te betwijfelen, vooral omdat Ocon een Mercedes coureur is en die niet zo snel bij een Ferrari team gestald worden. Maar dat Grosjean weg moet (waarschijnlijk aan het einde van het seizoen) lijkt bijna zeker. Als vervanger worden Hulkenberg en Perez genoemd.
Voor de volledigheid de link naar de originele bron:
https://www.reddit.com/r/(...)n_regarding_changes/
goede degelijke vervangers, beter dan die crashtest dummyquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las het ook. Ik waag het te betwijfelen, vooral omdat Ocon een Mercedes coureur is en die niet zo snel bij een Ferrari team gestald worden. Maar dat Grosjean weg moet (waarschijnlijk aan het einde van het seizoen) lijkt bijna zeker. Als vervanger worden Hulkenberg en Perez genoemd.
Voor de volledigheid de link naar de originele bron:
https://www.reddit.com/r/(...)n_regarding_changes/
Dat kan ook als Mercedescoureur. Dat gebeurde vorig seizoen al bijna, voordat Ricciardo overstapte naar Renault.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ocon werd toch vrij gelaten door Mercedes? Dit zodat hij eventueel naar Renault zou kunnen?
Hij maakt al sinds 2015 deel uit van het Mercedes junior programma en is reserverijder bij Mercedes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkig misverstand. Ocon is niet echt een Mercedesrijder. Hij staat onder contract bij wolff. Die heeft gezegd dat ocon vrij is om te onderhandelen voor een stoeltje buiten mercedes.
Wollf is zijn manager, maar hij staat wel degelijk onder contract bij Mercedes als junior sinds zijn F3 periode.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkig misverstand. Ocon is niet echt een Mercedesrijder. Hij staat onder contract bij wolff. Die heeft gezegd dat ocon vrij is om te onderhandelen voor een stoeltje buiten mercedes.
Hoewel Grosjean het minste seizoen tot nu toe meemaakt lijkt Magnussen toch vooral het huidige probleemkind bij Haas. Hij gaat makkelijk over de schreef, ook deze wedstrijd weer... en ik vraag me bij hem altijd af in hoeverre zijn teams in staat zijn geweest om hem in de hand te houden.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:54 schreef TheRipper het volgende:
In Ted's Notebook wordt Wehrlein voorzichtig genoemd als vervanger bij Haas.
Ik zeg doen, hoe eerder hoe beter.
En deden al eerder de namen van Hulkenberg, Perez en Ocon de ronde.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:54 schreef TheRipper het volgende:
In Ted's Notebook wordt Wehrlein voorzichtig genoemd als vervanger bij Haas.
Ik zeg doen, hoe eerder hoe beter.
Magnussen heeft nog een paar kruiwagens met dollars van Jack & Jones die vrij overtuigend is...quote:Op zondag 28 juli 2019 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoewel Grosjean het minste seizoen tot nu toe meemaakt lijkt Magnussen toch vooral het huidige probleemkind bij Haas. Hij gaat makkelijk over de schreef, ook deze wedstrijd weer... en ik vraag me bij hem altijd af in hoeverre zijn teams in staat zijn geweest om hem in de hand te houden.
20 nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Ghost_Nappa het volgende:
200 miljoen alleen al in inschrijfgeld is echt veel te veel...
(Zo komt er echt geen team meer bij..
Volgens mij was het altijd 48 miljoen ofzo, (En dat was een soort van borg die je na 3 jaar (in de sport) weer terug kreeg
Wat heeft hij met Jack & Jones dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 06:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Magnussen heeft nog een paar kruiwagens met dollars van Jack & Jones die vrij overtuigend is...
Zitten teams zoals Mercedes hier nu ver boven?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:49 schreef Rossdale het volgende:
https://www.autosport.com(...)rospective-new-teams
Budgetcap is er doorheen, vanaf 2021 175 mil per jaar excl rijder salarissen en geld voor motoren.
zouden ze de cijfers zo publiekelijk hebben dat je het uit kan splitsen??quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zitten teams zoals Mercedes hier nu ver boven?
Nouja de motoren vallen buiten de budgetcap, dus de ontwikkeling daarin zal gigantisch hard doorgaan. En dan is het aan enkele klantenteams het geluk dat ze kunnen profiteren van het op dat moment hebben van de sterkste motor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:30 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me supermakkelijk voor teams als Mercedes en Ferrari om geld voor ontwikkeling van de auto te "verstoppen" in de kosten van het moederbedrijf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan afdekken (en of ze dat wel gaan doen).
Sowieso worden de motoren niet ontwikkeld door de F1 teams maar door aparte afdelingen/bedrijven. Dus die kosten vielen er al buiten. Maar nu dus ook de kosten van de teams aan de leveranciers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja de motoren vallen buiten de budgetcap, dus de ontwikkeling daarin zal gigantisch hard doorgaan. En dan is het aan enkele klantenteams het geluk dat ze kunnen profiteren van het op dat moment hebben van de sterkste motor.
Daarnaast zie ik al snel contructies van bijvoorbeeld Red Bull en Toro Rosso, waarbij bijvoorbeeld Red Bull 175 mil aan aero spendeert en TR 175 miljoen aan het chassis. Vervolgens delen ze de info met elkaar.
Ik heb jarenlang bij KPMG gewerkt... Zo makkelijk is ht echt welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:17 schreef sasquatsch het volgende:
En alles moet verantwoord worden en wordt gecontroleerd door accountants, dus zo makkelijk is het niet.
Lijkt me ook, zeker Italianen schromen echt niet om wat te foefelen met cijfers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:30 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me supermakkelijk voor teams als Mercedes en Ferrari om geld voor ontwikkeling van de auto te "verstoppen" in de kosten van het moederbedrijf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan afdekken (en of ze dat wel gaan doen).
Van wat ik geleerd heb ook ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij KPMG gewerkt... Zo makkelijk is ht echt wel
Je zou het bijna kunnen vergelijken met de puntentelling van het "Voorspel de uitslag" spel op FOK!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van wat ik geleerd heb ook ja.
Voor de bakker op de hoek is het een stuk lastiger
klopt. Je hebt geen zicht op wat er achter de schermen gebeurtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je zou het bijna kunnen vergelijken met de puntentelling van het "Voorspel de uitslag" spel op FOK!
quote:Albon vervangt Gasly per direct bij Red Bull
Toro Rosso-coureur Alexander Albon zal vanaf de Grand Prix van België naast Max Verstappen rijden voor het team van Red Bull, zo heeft de renstal bekend gemaakt. De Thai vervangt hierbij de ondermaats presterende Pierre Gasly, die weer actief wordt voor Toro Rosso.
Door de wissel hoopt het team beter te kunnen bepalen wat de beste line-up voor 2020 is: "Red Bull zit in de unieke situatie dat er vier getalenteerde Formule 1-coureurs onder contract staan en dat deze gerouleerd kunnen worden tussen de twee teams. De komende negen races zullen gebruikt worden om de prestaties van Albon te evalueren om een weloverwogen keuze te maken over wie er naast Verstappen rijdt in 2020," meldt het team op hun website.
Het is niet voor het eerst dat de Oostenrijkse renstal midden in het seizoen twee coureurs wisselt tussen beide teams; in 2016 moest Daniil Kvyat nog plaats maken voor Max Verstappen. Voor de Rus resulteerde dat uiteindelijk in het mislopen van een plek op de grid in 2018.
Als Marko A zegt dan moet je bijna per definitie B verwachtenquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:50 schreef nils7 het volgende:
Oef dacht dat ie wel safe was volgens Marko
Dit is shownieuws.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B1Lc0RgBH3J/?igshid=n7a6c35vludb
Zoontje van Kimi voor het eerst in de kart.
Niet als hij ooit mee doet in de F1quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is shownieuws.
F1 / F1 Shownieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |