Over welke lullige dingen heb je het? Betreft zeker geent regelgeving want dan is het pas grappigquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig:
Over de lulligste dingen heeft men commentaar wat weken aan kan houden.
Komen er eindelijk berichten over 2021is het gros stil.
Er zijn al zoveel berichten over 2021 geweest. Allemaal gebakken lucht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig:
Over de lulligste dingen heeft men commentaar wat weken aan kan houden.
Komen er eindelijk berichten over 2021is het gros stil.
Dit was toch al bekend? Minder tierlantijnen, meer aero onder de vloer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel grappig:
Over de lulligste dingen heeft men commentaar wat weken aan kan houden.
Komen er eindelijk berichten over 2021is het gros stil.
Reddit? Is over bericht op GPBlog. Al zijnde een gerucht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:04 schreef DaggerOne het volgende:
Ik lees net op een forum dat Grosjean per direct vervangen wordt door Ocon. Iemand ook deze info gelezen?
Ocon werd toch vrij gelaten door Mercedes? Dit zodat hij eventueel naar Renault zou kunnen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las het ook. Ik waag het te betwijfelen, vooral omdat Ocon een Mercedes coureur is en die niet zo snel bij een Ferrari team gestald worden. Maar dat Grosjean weg moet (waarschijnlijk aan het einde van het seizoen) lijkt bijna zeker. Als vervanger worden Hulkenberg en Perez genoemd.
Voor de volledigheid de link naar de originele bron:
https://www.reddit.com/r/(...)n_regarding_changes/
Dat is een hardnekkig misverstand. Ocon is niet echt een Mercedesrijder. Hij staat onder contract bij wolff. Die heeft gezegd dat ocon vrij is om te onderhandelen voor een stoeltje buiten mercedes.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las het ook. Ik waag het te betwijfelen, vooral omdat Ocon een Mercedes coureur is en die niet zo snel bij een Ferrari team gestald worden. Maar dat Grosjean weg moet (waarschijnlijk aan het einde van het seizoen) lijkt bijna zeker. Als vervanger worden Hulkenberg en Perez genoemd.
Voor de volledigheid de link naar de originele bron:
https://www.reddit.com/r/(...)n_regarding_changes/
goede degelijke vervangers, beter dan die crashtest dummyquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
Ik las het ook. Ik waag het te betwijfelen, vooral omdat Ocon een Mercedes coureur is en die niet zo snel bij een Ferrari team gestald worden. Maar dat Grosjean weg moet (waarschijnlijk aan het einde van het seizoen) lijkt bijna zeker. Als vervanger worden Hulkenberg en Perez genoemd.
Voor de volledigheid de link naar de originele bron:
https://www.reddit.com/r/(...)n_regarding_changes/
Dat kan ook als Mercedescoureur. Dat gebeurde vorig seizoen al bijna, voordat Ricciardo overstapte naar Renault.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 06:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ocon werd toch vrij gelaten door Mercedes? Dit zodat hij eventueel naar Renault zou kunnen?
Hij maakt al sinds 2015 deel uit van het Mercedes junior programma en is reserverijder bij Mercedes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkig misverstand. Ocon is niet echt een Mercedesrijder. Hij staat onder contract bij wolff. Die heeft gezegd dat ocon vrij is om te onderhandelen voor een stoeltje buiten mercedes.
Wollf is zijn manager, maar hij staat wel degelijk onder contract bij Mercedes als junior sinds zijn F3 periode.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is een hardnekkig misverstand. Ocon is niet echt een Mercedesrijder. Hij staat onder contract bij wolff. Die heeft gezegd dat ocon vrij is om te onderhandelen voor een stoeltje buiten mercedes.
Hoewel Grosjean het minste seizoen tot nu toe meemaakt lijkt Magnussen toch vooral het huidige probleemkind bij Haas. Hij gaat makkelijk over de schreef, ook deze wedstrijd weer... en ik vraag me bij hem altijd af in hoeverre zijn teams in staat zijn geweest om hem in de hand te houden.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:54 schreef TheRipper het volgende:
In Ted's Notebook wordt Wehrlein voorzichtig genoemd als vervanger bij Haas.
Ik zeg doen, hoe eerder hoe beter.
En deden al eerder de namen van Hulkenberg, Perez en Ocon de ronde.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:54 schreef TheRipper het volgende:
In Ted's Notebook wordt Wehrlein voorzichtig genoemd als vervanger bij Haas.
Ik zeg doen, hoe eerder hoe beter.
Magnussen heeft nog een paar kruiwagens met dollars van Jack & Jones die vrij overtuigend is...quote:Op zondag 28 juli 2019 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoewel Grosjean het minste seizoen tot nu toe meemaakt lijkt Magnussen toch vooral het huidige probleemkind bij Haas. Hij gaat makkelijk over de schreef, ook deze wedstrijd weer... en ik vraag me bij hem altijd af in hoeverre zijn teams in staat zijn geweest om hem in de hand te houden.
20 nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Ghost_Nappa het volgende:
200 miljoen alleen al in inschrijfgeld is echt veel te veel...
(Zo komt er echt geen team meer bij..
Volgens mij was het altijd 48 miljoen ofzo, (En dat was een soort van borg die je na 3 jaar (in de sport) weer terug kreeg
Wat heeft hij met Jack & Jones dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 06:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Magnussen heeft nog een paar kruiwagens met dollars van Jack & Jones die vrij overtuigend is...
Persoonlijke sponsorquote:
Zitten teams zoals Mercedes hier nu ver boven?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:49 schreef Rossdale het volgende:
https://www.autosport.com(...)rospective-new-teams
Budgetcap is er doorheen, vanaf 2021 175 mil per jaar excl rijder salarissen en geld voor motoren.
zouden ze de cijfers zo publiekelijk hebben dat je het uit kan splitsen??quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zitten teams zoals Mercedes hier nu ver boven?
Nouja de motoren vallen buiten de budgetcap, dus de ontwikkeling daarin zal gigantisch hard doorgaan. En dan is het aan enkele klantenteams het geluk dat ze kunnen profiteren van het op dat moment hebben van de sterkste motor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:30 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me supermakkelijk voor teams als Mercedes en Ferrari om geld voor ontwikkeling van de auto te "verstoppen" in de kosten van het moederbedrijf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan afdekken (en of ze dat wel gaan doen).
Sowieso worden de motoren niet ontwikkeld door de F1 teams maar door aparte afdelingen/bedrijven. Dus die kosten vielen er al buiten. Maar nu dus ook de kosten van de teams aan de leveranciers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja de motoren vallen buiten de budgetcap, dus de ontwikkeling daarin zal gigantisch hard doorgaan. En dan is het aan enkele klantenteams het geluk dat ze kunnen profiteren van het op dat moment hebben van de sterkste motor.
Daarnaast zie ik al snel contructies van bijvoorbeeld Red Bull en Toro Rosso, waarbij bijvoorbeeld Red Bull 175 mil aan aero spendeert en TR 175 miljoen aan het chassis. Vervolgens delen ze de info met elkaar.
Ik heb jarenlang bij KPMG gewerkt... Zo makkelijk is ht echt welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:17 schreef sasquatsch het volgende:
En alles moet verantwoord worden en wordt gecontroleerd door accountants, dus zo makkelijk is het niet.
Lijkt me ook, zeker Italianen schromen echt niet om wat te foefelen met cijfers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:30 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me supermakkelijk voor teams als Mercedes en Ferrari om geld voor ontwikkeling van de auto te "verstoppen" in de kosten van het moederbedrijf. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan afdekken (en of ze dat wel gaan doen).
Van wat ik geleerd heb ook ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij KPMG gewerkt... Zo makkelijk is ht echt wel
Je zou het bijna kunnen vergelijken met de puntentelling van het "Voorspel de uitslag" spel op FOK!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van wat ik geleerd heb ook ja.
Voor de bakker op de hoek is het een stuk lastiger
klopt. Je hebt geen zicht op wat er achter de schermen gebeurtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je zou het bijna kunnen vergelijken met de puntentelling van het "Voorspel de uitslag" spel op FOK!
quote:Albon vervangt Gasly per direct bij Red Bull
Toro Rosso-coureur Alexander Albon zal vanaf de Grand Prix van België naast Max Verstappen rijden voor het team van Red Bull, zo heeft de renstal bekend gemaakt. De Thai vervangt hierbij de ondermaats presterende Pierre Gasly, die weer actief wordt voor Toro Rosso.
Door de wissel hoopt het team beter te kunnen bepalen wat de beste line-up voor 2020 is: "Red Bull zit in de unieke situatie dat er vier getalenteerde Formule 1-coureurs onder contract staan en dat deze gerouleerd kunnen worden tussen de twee teams. De komende negen races zullen gebruikt worden om de prestaties van Albon te evalueren om een weloverwogen keuze te maken over wie er naast Verstappen rijdt in 2020," meldt het team op hun website.
Het is niet voor het eerst dat de Oostenrijkse renstal midden in het seizoen twee coureurs wisselt tussen beide teams; in 2016 moest Daniil Kvyat nog plaats maken voor Max Verstappen. Voor de Rus resulteerde dat uiteindelijk in het mislopen van een plek op de grid in 2018.
Als Marko A zegt dan moet je bijna per definitie B verwachtenquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:50 schreef nils7 het volgende:
Oef dacht dat ie wel safe was volgens Marko
Dit is shownieuws.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B1Lc0RgBH3J/?igshid=n7a6c35vludb
Zoontje van Kimi voor het eerst in de kart.
Niet als hij ooit mee doet in de F1quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is shownieuws.
F1 / F1 Shownieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |