Net als PSV - RKC gisteren na de 1-0quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer geen goal voor Neres
Gras is groen
Haha.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Gras is groen
oeiquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei AFCNiels gisteren ook na de 1-0 van PSV.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Gras is groen
Ik ben ziedendquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:22 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Powerloungen
Willen ze dat doen dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: het bekerprogramma zoals in Spanje moeten we niet willen. (Uit en thuis)
Eensquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: het bekerprogramma zoals in Spanje moeten we niet willen. (Uit en thuis)
Eensquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Maar in Spanje wordt het binnenkort afgeschaft.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, maar moest er even aan denken toen ik las dat de return van Real (0-4) een formaliteit werd.quote:
twitter:alaphilippe__ twitterde op woensdag 31-10-2018 om 21:11:01Labyad is wel heel tragisch, niet? #ajagae reageer retweet
Dan gaat dit niet op.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar in Spanje wordt het binnenkort afgeschaft.
Het was althans het voornemen. Kan het even niet vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op.
Prima beslissing.
Oeh Stijn is snel vandaag.twitter:alaphilippe__ twitterde op woensdag 31-10-2018 om 21:23:12Sinds mijn tweet speelt hij opeens een stuk beter. Krijgt hij dat ingeseind of zo? #ajagae reageer retweet
Toen bij PSV was ie wel bruikbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:24 schreef Coco. het volgende:
twitter:alaphilippe__ twitterde op woensdag 31-10-2018 om 21:11:01Labyad is wel heel tragisch, niet? #ajagae reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bij PSV was ie wel bruikbaar
https://www.elmundo.es/de(...)5fdea984e8b4617.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op.
Prima beslissing.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.elmundo.es/de(...)5fdea984e8b4617.html
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mijn Duolingo helpt hierbijquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die verplichte loting tegen een gehandicaptenelftal is voor een Europees-spelende ploeg sowieso nutteloos.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Toch tamelijk nutteloos dat een Real nu nog een potje tegen een 3e divisionist moet spelen waar ze thuis 0-4 van hebben gewonnen.
Ik heb het toevallig ook openstaan. Maar ik ben nog in het beginstadium.quote:
Thuis 0-4 winnen?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Toch tamelijk nutteloos dat een Real nu nog een potje tegen een 3e divisionist moet spelen waar ze thuis 0-4 van hebben gewonnen.
Zou schandalig zijn anders.quote:
twitter:johandelfsma twitterde op woensdag 31-10-2018 om 21:07:03Dikke idioot bekogeld het uitvak met een fakkel! #grohee reageer retweet
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn eerste RAMBO Haxball spelletje ooit: GEWONNNEN
GGMM wil de zwakste er eerst uit zodat hij meer uitdaging heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jullie gingen alleen maar op elkaar.
Dacht ik al, daarom schopte ik ze er zelf maar in.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
GGMM wil de zwakste er eerst uit zodat hij meer uitdaging heeft.
Geen 100 euro inzettenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Haha ik had 1 euro ingezet op Odin, nu 26,50![]()
![]()
Prima betje.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
![]()
Dus in totaal 27,50?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
![]()
Dat is me iets te hard corequote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen 100 euro inzetten
Maar gefeliciteerd
Verstandig, gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:01 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat is me iets te hard core
Ik kon die odds van boven de 20 toch niet laten liggen, gezien dat gestunt(el) altijd in de KNVB Bekerquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verstandig, gokken is voor tokkies.
Tijd om Ten Hag te ontslaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:08 schreef StarGazer het volgende:
De Ligt brengen bij een 3-0 voorsprong? Ok.......
Ten Haag neemt het bloedserieus. EINDHOVEN ARE YOU WATCHING?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:08 schreef StarGazer het volgende:
De Ligt brengen bij een 3-0 voorsprong? Ok.......
Ten Haagquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ten Haag neemt het bloedserieus. EINDHOVEN ARE YOU WATCHING?
Beetje jammer dat hij Gravenberch en Danilo niet brengt inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erik is géén fan van jong talent
Ze slaan Bakker ook bewust overquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bakker, De Wit, Cerny, Labyad.
Middelmaat galore.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze slaan Bakker ook bewust over
lolquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flashbacks naar een andere Mitchell uit Purmerend.
Die zijn meestal bezet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie wel leuke meisjes op de tribune daar.
Misschien toch ooit eens naar de ArenA gaan.
ArenAquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie wel leuke meisjes op de tribune daar.
Misschien toch ooit eens naar de ArenA gaan.
Ik vind dat gewoon de meest verschrikkelijke Awayday die er is.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het Koning Willem II Stadion met die golfjes op het dak is leuk.
Als we verliezen van Ajax? Die is ingecalculeerd natuurlijk. Boeit me niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny zijn bek wordt zaterdag wel weer gesnoerd.
Rot stewards*quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon de meest verschrikkelijke Awayday die er is.
Tyfus stewards daar. Wat een volk.
Nu al aan het indekken, echt walgelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we verliezen van Ajax? Die is ingecalculeerd natuurlijk. Boeit me niks.
Nee, dit is echt verschrikkelijk.quote:
Ik als degradatie-expert weet dat we daar de punten niet moeten halen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al aan het indekken, echt walgelijk.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga überhaupt zelden naar wedstrijden toe.
Kom er maar in met nep-supporter dit dat.
Nee hoor JR. Dat mag je van mij helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga überhaupt zelden naar wedstrijden toe.
Kom er maar in met nep-supporter dit dat.
Sowieso ook niet echt vrienden die voetbalminded (zou een goede username zijn) zijn, en dan zit je daar ook nog vaak in de kou op een gammel stoeltje waarna je bier in je nek krijgt. Lekker hoor, liever thuis dan in de warmtequote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoor JR. Dat mag je van mij helemaal zelf weten.
Waarom ga je zelden? Is toch veel leuker in het stadion?
Gammel stoeltje lol. Het is geen bouwval met kapotte houten banken hoor. In winter kan het koud zijn ja. Bier in je nek mja, moet je wat hoger zitten in vak.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso ook niet echt vrienden die voetbalminded (zou een goede username zijn) zijn, en dan zit je daar ook nog vaak in de kou op een gammel stoeltje waarna je bier in je nek krijgt. Lekker hoor, liever thuis dan in de warmtenog andere wedstrijdjes daarna meteen zien.
Gammel stoeltje vergeleken met waar je thuis kan zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gammel stoeltje lol. Het is geen bouwval met kapotte houten banken hoor. In winter kan het koud zijn ja. Bier in je nek mja, moet je wat hoger zitten in vak.
Ik sta achter de goalquote:Op woensdag 31 oktober 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gammel stoeltje vergeleken met waar je thuis kan zitten![]()
Meestal zat ik wel tweede ring in het midden, beste overzicht. Snap nooit hoe mensen het goed kunnen beleven als ze achter het doel staan () of bijvoorbeeld eerste ring helemaal vooraan.
laat hem dat lekker doen johquote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
Mats Seuntjes die juicht als Mbappe na een intikker tegen VVV. Doe maar niet jongen.
Ik hou het niet tegen, het is alleen volslagen belachelijk. Bedank gewoon de man van de assist. Met je hoofd.quote:Op donderdag 1 november 2018 08:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
laat hem dat lekker doen joh
Stel deze vraag in het Feyenoord topic, misschien weten ze daar het antwoord.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zetten ze Feyenoord nog in hetzelfde rijtje met Ajax & PSV?
Dan zou het meteen een zuigende context hebben.quote:Op donderdag 1 november 2018 19:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stel deze vraag in het Feyenoord topic, misschien weten ze daar het antwoord.
Ik zou het niet weten.
Dat is een klein understatementquote:Op donderdag 1 november 2018 20:49 schreef R-woud88 het volgende:
Jørgensen heeft duidelijk zijn vorm nog niet
Is mooi man. Niveauverschil tussen top en subtop en subtop naar de rest is echt bizarquote:Op donderdag 1 november 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké dit wordt een makkelijke overwinning voor Feyenoord.
Had Feyenoord gewoon 17 miljoen voor kunnen krijgen.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Jorgensen is geen schim meer van de Jorgensen in 2016/17
Die zijn aan het tellen.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn die Hageneesjes allemaal aan het klooien.
Inderdaad, heel jammerquote:Op donderdag 1 november 2018 20:51 schreef Slobeend het volgende:
Jorgensen is geen schim meer van de Jorgensen in 2016/17
lolquote:Op donderdag 1 november 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wilde net zeggen, die is nu nog maar een paar miljoen waardquote:Op donderdag 1 november 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Feyenoord gewoon 17 miljoen voor kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 1 november 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verstandige tekst.quote:
Als dit een potje bij Football Manager was had ik 'm opnieuw opgestartquote:Op donderdag 1 november 2018 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Tering, jorgensen mist twee kneiters van kansen en El Khayatti drubbelt even door 3 verdedigers heen en schiet hem in de kruising.
Maar even serieus, die El Khayati is echt een leuke voetballer. Niks voor Feyenoord?quote:Op donderdag 1 november 2018 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Tering, jorgensen mist twee kneiters van kansen en El Khayatti drubbelt even door 3 verdedigers heen en schiet hem in de kruising.
Alleen hier op FOK! de Eredivisie Toto en CL-Toto en daar scoor ik allebei belabberd mee.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk speel je geen toto.
madquote:Op donderdag 1 november 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
PSV supporters die nu gaan haten op Feyenoord_!
Dat zou wel een typische Feyenoord-aankoop zijn waar ze niet veel beter van worden en een speler zonder restwaardequote:Op donderdag 1 november 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, die El Khayati is echt een leuke voetballer. Niks voor Feyenoord?
Mad?quote:Op donderdag 1 november 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
Denk dat ze niet veel geld hebben voor iets beters eigenlijk.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een typische Feyenoord-aankoop zijn waar ze niet veel beter van worden en een speler zonder restwaarde
Zijn broer stond gisteren bij Kowet in de spitsquote:Op donderdag 1 november 2018 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
Beugelsdijk op roze schoenen, dat kan echt niet.
PSV staat 10-0-0quote:Op donderdag 1 november 2018 20:55 schreef R-woud88 het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV staat 10-0-0
Aan welke wedstrijd doet me dat denken?
Trencin revisited.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe heeft Feyenoord nog niet kunnen scoren, kolere.
Weet ik niet, nooit een wedstrijd gezien waar 3 teams aan meededenquote:Op donderdag 1 november 2018 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV staat 10-0-0
Aan welke wedstrijd doet me dat denken?
Als ik Feyenoord dit seizoen zie spelen vraag ik me af of ze überhaupt wel een A-team hebben.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Feyenoord net als PSV met een B-team?
Acht ploegen hebben na tien wedstrijden minstens 20 goals tegen in de Eredivisie.quote:
Inteelt broertje bij Ajax op de bankquote:Op donderdag 1 november 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn broer stond gisteren bij Kowet in de spits.
leuk feitjequote:Op donderdag 1 november 2018 21:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Acht ploegen hebben na tien wedstrijden minstens 20 goals tegen in de Eredivisie.
Nee, je ziet 'm toch tal van slordige ballen geven. Hij geeft net ook weer zo'n dramatische crosspass.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, die El Khayati is echt een leuke voetballer. Niks voor Feyenoord?
Dani de Wit verkopen aan Feyenoord.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inteelt broertje bij Ajax op de bank
Die heeft nog wel iets meer tokkie-vibe.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn broer stond gisteren bij Kowet in de spits.
Kan er niks van. Prima voor Feyenoord dus.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun ze eerder een Gabrich de Zwartquote:Op donderdag 1 november 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit verkopen aan Feyenoord.
Co Stroupequote:Op donderdag 1 november 2018 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Troupée was toch twee jaar geleden oid een hype bij FC Utrecht die als interessant werd gezien door de topclubs.
(lol)
Ik zat ook met dit gezicht op de bank:quote:Op donderdag 1 november 2018 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Die Evert
Jorgensen mist twee levensgrote kansen en scoort daarna een intikkertje.
'Hij begint langzaam weer de vorm te krijgen die we van hem kennen: de doelpuntenmaker'![]()
![]()
Moest lachen iddquote:Op donderdag 1 november 2018 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Die Evert
'Hij begint langzaam weer de vorm te krijgen die we van hem kennen: de doelpuntenmaker'![]()
![]()
Leuk voor Ado maar zodra hij bij Feyenoord speelt is hij opeens verleerd hoe hij moet voetballen.quote:
FIFA-commentaargenotquote:Op donderdag 1 november 2018 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
Die Evert
![]()
Dat ben ik met je eens, maar hij hoort wel bij de top-5 Eredivisiespelers dit seizoen.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Leuk voor Ado maar zodra hij bij Feyenoord speelt is hij opeens verleerd hoe hij moet voetballen.
Net als Larsson en Bilal Bakircoglu.
quote:Op donderdag 1 november 2018 21:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Kutzooi ik wilde net naar het Feyenoord topic.
deklatquote:Op donderdag 1 november 2018 21:07 schreef Masterminded het volgende:
Op de lat. Die dekselse Elson Hooi, ho ho ho!
Evert is geweldigquote:Op donderdag 1 november 2018 21:07 schreef Masterminded het volgende:
Evert hoort deklat te zeggenquote:Op donderdag 1 november 2018 21:07 schreef Masterminded het volgende:
Dit bracht een glimlach op mijn gezicht.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig ligt de lat niet te hoog bij Feyenoord, anders was het een goal geweest.
Leuke woordgrap.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig ligt de lat niet te hoog bij Feyenoord, anders was het een goal geweest.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 1 november 2018 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die commentatoren dat die zo in hun eigen wereldje geloven.
Dat ze dingen zeggen die totaal niet kloppen. Zo heb je ook een commentator die altijd precies weet wat de spelers denken als ze in beeld komen. Volgens mij is dat die ergerlijke Frank Snoeks. Die weet dan zeg maar wat Xavi denkt na zijn mislukte actie.quote:
Feyenoord kan nog kampioen worden hoorquote:Op donderdag 1 november 2018 21:11 schreef LordVoldermort het volgende:
1 november al klaar zijn met alles zal wel heel triest zijn.
Frank Snoeks bedenkt altijd van die zogenaamd leuke verhaaltjes in wedstrijden rondom spelers.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ze dingen zeggen die totaal niet kloppen. Zo heb je ook een commentator die altijd precies weet wat de spelers denken als ze in beeld komen. Volgens mij is dat die ergerlijke Frank Snoeks.
Klaasgodquote:Op donderdag 1 november 2018 21:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Feyenoord kan nog kampioen worden hoor
Orthodontist.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wat voor beroep zou Beugelsdijk hebben als hij geen voetballer was?
quote:Op donderdag 1 november 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Snoeks spreekt zichzelf vaak tegen in dezelfde zin en heeft het niet eens door.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Snoeks bedenkt altijd van die zogenaamd leuke verhaaltjes in wedstrijden rondom spelers.
Erg vermoeiend.
Ja, nee dat meen je niet, wel?quote:Op donderdag 1 november 2018 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Snoeks spreekt zichzelf vaak tegen in dezelfde zin en heeft het niet eens door.
Het stukje 'shopping' bij Duolingo is extreem kut.quote:
Goochelaarsassistent.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |