SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
Melting en je mag het licht aanhouden hoor
quote:
cheersquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga met mijn pa nog even de kroeg in duiken en daarna uit, om eventjes stoom af te blazen na twee tentamens in twee dagen![]()
Veel eng luisterplezier nog
Have fun!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga met mijn pa nog even de kroeg in duiken en daarna uit, om eventjes stoom af te blazen na twee tentamens in twee dagen![]()
Veel plezier MTheBassman.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Mazzel!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Gewoon dat vocht erdoorheen jassenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad weet het prachtig aan elkaar te lassen
hoewel ik door de bassen
nu verschrikkelijk moet plassen
Als je voor tienen maar weer terug bentquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad weet het prachtig aan elkaar te lassen
hoewel ik door de bassen
nu verschrikkelijk moet plassen
Dat gaat best lukken als het moet, maar ik ben eerst even 112 aan het bellen voor die schreeuwende vrouw. Ik kan het niet langer negeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou? Probeer dat maar eens nóg slechter.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het al zo stil in het vorige topic
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat best lukken als het moet, maar ik ben eerst even 112 aan het bellen voor die schreeuwende vrouw. Ik kan het niet langer negeren.
Godsamme.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Welkom in 2018quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is in ieder geval niet menselijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij is dit de wraak van zombie DDM
ik heb haar weer opgewarmd met een koppie theequote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij is dit de wraak van zombie DDM
Ze klinkt anders alsof ze het nog koud heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb haar weer opgewarmd met een koppie thee
Gezellig...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou Mad, ik denk dat ik de tweelingbroer van deze kermende man heb.
nee, gewoon in de koelkastquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij had het toch in de vriezer staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |