Meer gewoon een goed eetcafe denk ik. Of bestaat dat tegenwoordig niet meer in Nederlandquote:Op maandag 27 mei 2019 13:38 schreef Molo het volgende:
Ziet er lekker maar wel erg eenvoudig uit, streetfood idee?
Jawel hoor, dat bestaat zeker welquote:Op maandag 27 mei 2019 13:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Meer gewoon een goed eetcafe denk ik. Of bestaat dat tegenwoordig niet meer in Nederlandik vind het leuk, beetje afwisseling tussen alle sterrententen en -reviews
Ziet er allemaal heerlijk uit!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Omdat ik dit topic altijd erg leuk vind zal ik ook maar eens een bijdrage leveren
Waar: Sabero in Roermond https://www.sabero.nl
mm in de categorie beter laat dan nooit..quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wanneer: 10 maart 2019
Waar: Bagels & Beans, Stieltjesstraat, Rotterdam
Wat:
Lunchen met drie personen. Eén maal een 'alles bagel' met BLT en twee maal tapas met een allesbagel en een tomatenbagel. Bij de tapas zaten diverse soorten roomkaas, hummus, guacamole, tonijnsalade, zalm en meer. Erg lekker.
[ afbeelding ]
We dronken verse sapjes van diverse soorten fruit, thee en een warme chocolademelk waar je zelf de chocolade aan toe kon voegen. Met ongezoete slagroom![]()
[ afbeelding ]
De meisjes van de bediening deden erg hun best maar niet alles verliep vlekkeloos. De extra bagel liet lang op zich wachten en toen het toiletpapier op bleek, duurde het 10 minuten voor er nieuw was gehaald. En laat ze in vredesnaam iets aan die slecht sluitende buitendeur doen, we tochtten de tent uit.
Prijs: 41,50 totaal
Conclusie: 7/10
Als je je klanten wilt wegjagen helpt het vastquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:10 schreef Tim86 het volgende:
Wel slim om "onbeperkt" op die manier aan te bieden
Ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over 't Zusje.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ze denken dan vooral meer drank te verkopen. Ze vergeten alleen dat negatieve verhalen ongeveer 3x zo vaak verteld/gedeeld worden als positieve verhalen.
Dat klinkt wel heel herkenbaar. Was er ooit een keer bij Vlijtig Liesje (nu ook een Zusje) in Eindhoven en daar kwam ik na uren onbeperkt eten ook met meer honger naar buiten dat ik binnen kwam. Best triest.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:49 schreef Myraela het volgende:
Wanneer: Gisteren
Waar: 't Zusje - Rotterdam
Wat: Tapas
Prijs: 30 euro pp voor onbeperkt tapas
Cijfer: 7
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan denk je, Myraela doe niet zo moeilijk, dan bestel je toch weer een ronde. Tuurlijk, maar je mocht pas bestellen als de vorige ronde op was (dat was niet zo moeilijk) en vervolgens hebben we gemiddeld 25 minuten per ronde moeten wachten. Ik zat niet met de vraag "Heb ik voldoende?" maar met de vraag "Zijn de volgende 4 hapjes het waard om nog eens een half uur te wachten?" En dat is gewoon jammer.
Voor mij reden om er niet meer snel naar terug te gaan, ondanks dat het niet slecht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |