abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185243824
Gewoon pakken en HAP! Er zat een mes ingestoken die ik er uithaalde, wilde netjes met mes en vork maar dacht fok it gewoon met je handen pakken en eten. :Y)
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:40:05 #152
130803 Gripper
Get a grip
pi_185322904
Agelopen zaterdag eindelijk de langverwachte trip naar Roermond gemaakt: eten bij Sabero!
We hadden al in november gereserveerd, en kort daarop werd bekend dat Michelin ze met 2 sterren waardeerde. Onze verwachtingen waren dus hooggespannen. We waren samen met een bevriend stel, om allerlei verjaardagen en huwelijksjubilea te vieren. Dat is ook wel onze gezamenlijke hobby, 1-2 keer per jaar samen naar een toprestaurant.

Bij binnenkomst een lekker compact restaurant, met slechts 28 stoelen. Een open keuken waar chef Nico met 3 assistenten de warme bereidingen doet, en op de bovenverdieping hebben ze nog een kleine keuken voor de voorbereidingen. In de bediening 4-5 m/v personeel en de hartelijke Sonja.

Wij hebben de kaart lekker dichtgelaten en gezegd "doe alles maar" Dat werden 7 gangen, met wijn erbij.

Om te beginnen de amuses, 3 verschillende:

Een kroketje! Wij lachen, want de hele middag op een terras in de zuidelijke Limburgse zon had ik al zitten zeuren om bittergarnituur en de rest wilde niet want er zou 's avonds nog genoeg komen. En wat krijg je als eerste? Frituur! Heerlijk :9

Het was een superkrokant rolletje met daarin makreel. Bovenop toefjes appel, avocado, en ringen sjalot.
Daarna een krokantje van gepofte rijst met grijze garnaal, een XO saus, ras el hanout en wat tomaat. Prima, maar de kroket stak er bovenuit
Tenslotte een olijf die geen olijf meer was. De vulling ervan was tot een soort tapenade verwerkt en lag eronder. In plaats daarvan was de dunne huid van de olijf gevuld met een aardbeienmengsel gekruid met wasabi. Mooi en slim gemaakt WTF gerechtje :)

Daarbij nog een kommetje met chawanmushi, en dat is een japanse ei custard. ik vond t precies als ongebrande creme brûlee smaken. Daarbij wat haringkuit en hartige japanse azijn, ietwat miso soep achtig.



Gang 1:


Voortbordurend op de frisse start van de amuses, een licht gerecht met oesters onder een open ravioli leek het wel, ik denk met rijstpapier gemaakt. Dat groene is yuzu en het schuim is met miso en sake gemaakt. Het was lekker, maar ook niet al te spannend dit. Fris, zuurtje, alles zat er wel in.
En ik ben ook eigenlijk niet zo'n oesterfan.
Hierbij dronken we een drupje Riesling van Die Goldene Eule.

Nu was het wel ff klaar met Japan, en gingen we richting Thailand voor gang 2



Carabineros garnalen (ja das Spaans) in een hele romige Tom ka Kai saus, met divers fris spul, takjes (o.a. dille) , kleine paddestoeltjes
Daarbij dronken we nog de riesling uil door.

Door naar gang 3:
Perfect gegaarde coquilles met geroosterde bloemkool, weer die dille takjes, het oranje blobje is een hele frisse duindoornbes. Dit alles in een schuim met mossels. Alsof ik op de wadden ben :)
Ben vergeten welke wijn erbij werd geschonken. Frans geloof ik.



Dan gang 4, voor ons allemaal de topper van de avond. wat was dit goed.



Kreeft, met pompoen, een kerrieschuim, en een superluchtig schuim gemaakt van oranjebloesem. ik dacht aan hollandaise saus toen ik het zag, maar dit was buitenklasse. Wat zullen we erbij drinken? t is kreeft dus Franse Viognier dan maar he?
Ik kan er maar niet de vinger op leggen waarom dit zo perfect was. Ik denk het schuim. De kreeft was natuurlijk ook perfect maar het schuim, jongens dat schuim.

Gang 5 dan maar. Na zo'n gang 4 kan het niet beter worden, en dat werd het ook tijdelijk even niet.
Paling, gelakt met soja, iets met biet, mierikswortel, oesterblad, ponzu en een framboos. OK, maar t is geen kreeft.
Wijn vergeten.



Gang 6 was dan weer een topper. Een stukje anjou duif, met gegrillde artisjok, truffel, chorizo (in die bonbon vooraan verpakt) en een salmis saus. Wat dat was moest ik ff opzoeken. Maar t is dus eigenlijk de dikke vleesjus. En dan ook nog een klein bitterballetje erbij gemaakt van draadjesvlees van de duif.
Erbij een heerlijke Oostenrijkse wijn, de enige rode van de avond. Boerderij-achtig :)





En dan tenslotte het dessert, gang 7. Vaak is een dessert zoiets van "Oh ja dat moet ook nog ff, en we gooien wat fruit en chocola op een bord"
Zo niet bij Sabero. Dit is het beste dessert wat ik ooit heb gehad. Zoveel laagjes, zoveel smaken.

Bittere chocolade, jus van kumquat, amandelen, bruine rum en koffie, en heel onverwachts een kaaswafeltje. Zout, zuur, zoet, bitter, alles zat erin. Wat een super dessert dit.
Een duitse beeren ausleese erbij. Mijn meisje koos voor whisky ipv wijn, en dat was eigenlijk een nog betere keus + ik vind het altijd heel stoer als mn liefje whisky bestelt O+



Wat een heerlijkheden allemaal.
na kregen we nog lekkere koffie, en daarbij een overdaad aan friandises, 7 p.p

o.a. macarons, een deconstructed appeltaartje (knalgroen) madeleines, hazelnoot rolletje, blokje pure chocolade.

Dat werd allemaal nog veel erger toen de tafel achter ons vertrok, en daarbij een deel van hun friandises lieten staan omdat ze die niet meer op kregen.

We vertelden hoe ik een keer bij De Leest macarons van een tafel heb gejat en die heel klungelig achter mn rug verstopte wat de eigenaresse natuurlijk helemaal niet opviel en wat een beetje stroef verliep. (Er was wat drank in het spel)
En dus kregen we na netjes vragen nu een bord met wat er overgebleven was van de andere tafel, en nog meer koffie, en nog een klein borreltje toe, en verlieten we als laatsten de zaak.

Friandises ronde 1:


Friandises ronde 2 en uw zeer tevreden Gripper c_/ :


Einduitslag:
Eten: 8 (want die matige paling en de ok oester halen het iets omlaag. Zonder deze gerechten gewoon een 9!)
Sfeer/ verzorging: Een dikke 10 wat een leuk restaurant en wat een fijne bediening. Geen overdreven formeel gedoe, en omdat het zo klein is voelt het echt als een huiskamerrestaurant.

Over de kosten zullen we het maar niet hebben. Maar het was het allemaal weer dubbel en dwars waard. Reserveer maar snel bij Sabero!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gripper op 01-03-2019 16:59:17 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 maart 2019 @ 17:51:12 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185324347
Wow, Gripper, het water loopt mij in de mond.
Alleen...bij dat gerecht met kreeft en pompoen zien ik helemaal geen kreeft. Was die zo klein dat ie al verzopen was is de saus? :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185324520
Mooie Sabero review! Wij hebben gereserveerd voor ons jaarlijkse december sterren etentje *O*

jouw review lezende en kijkend naar de korte reisafstand zit ik erover te denken de troepen te mobiliseren om al eerder te gaan :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 maart 2019 @ 18:04:20 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185324614
Jezus wat goed zeg Gripper! Leuk geschreven ook ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 maart 2019 @ 15:06:08 #156
130803 Gripper
Get a grip
pi_185341916
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:51 schreef golfer het volgende:
Wow, Gripper, het water loopt mij in de mond.
Alleen...bij dat gerecht met kreeft en pompoen zien ik helemaal geen kreeft. Was die zo klein dat ie al verzopen was is de saus? :)
Het was een heel diep bord :P
Onder een pompoen stukje zie je nog precies ergens een kreeft zn staart boven water steken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zaterdag 2 maart 2019 @ 21:09:13 #157
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_185349285
Ik was er vanmiddag. Vond de oester ook minder. De kreeft was vandaag in ieder geval langoustine.

9/10 voor mij, echt in de watten gelegd door gastvrouw Sonja en voor een zéér zacht prijsje, 115 pp voor 5 gangen, bijpassende wijnen, aperitief, koffie met friandises en tafelwater. Eens in de twee weken te boeken. Momenteel tot juli volgeboekt begreep ik.

De olijf met aardbei was echt to die for.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  maandag 4 maart 2019 @ 10:23:23 #158
130803 Gripper
Get a grip
pi_185379400
Leuk kopstoot! Welke 5 serveren ze tijdens de lunch? En had je ook dat geweldige dessert?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 4 maart 2019 @ 13:34:24 #159
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_185382749
De oester, daarna de langoustine met bereidingen van wortels en pompoen en die goddelijke saus, gevolgd door rode mul, en als pièce runderlende. Als dessert koos ik voor kaas, omdat ik niet zo’n zoetekauw ben, maar de volgende keer toch maar het dessert nemen dus. ;)

De amuses waren hetzelfde.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:32:05 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185429118
Wanneer: 5 maart 2019
Waar: Restaurant Bridges*, Amsterdam.
Wat:
Restaurant Bridges in Amsterdam stond al een tijdje op het verlanglijstje van mij, maar tot nu toe was het er niet van gekomen. Maar nu was er een 'Heerlijk'-aanbieding die het op het eerste gezicht, qua prijs, aantrekkelijk maakte. (5 gangen voor 55 euro pp). Bridges is het restaurant met 1 Michelinster van het sjieke hotel The Grand. Midden in de stad aan de Oudezijds Voorburgwal. De binnenplaats met de entree:


Na ontvangst door bedienend personeel, strak in 3-delige pakken, kregen we een mooi tafeltje aan het raam toegewezen en begonnen we met wat bruisend water en een glas Ant Moore, sauvignon blanc uit Nieuw Zeeland.
Er kwam lekker brood op tafel en al snel volgde de eerste 3 amuses:

Een madeleine van curry met hangop van vanille en citroen, een wortel bekleed met Japanse kruiden (o.a. sesam en wasabi) en een krokantje van aardappel met rolmops en haringkuit.

De volgende amuse:

Een gebarbecuede mossel met daarop schuim van vadouvan en strooisel van krokante algen.
Smakelijk mondvermaakje.

Eerste gerecht:

Een nauwelijks bewerkt stukje gelakte rauwe makreel met een salade van zeewier en sepia, zwarte knoflook en een sausje van dashi.
We vonden dit niet zo erg lekker, de rauwe makreelsmaak was nogal dominant aanwezig.

2e gerecht:


Gebrande langoustinestaart op een bedje van eendenlever met bospeen, Granny Smith appelstukjes en sambai (Japanse azijn).
Wat ons betreft het hoogtepunt van de avond. Heerlijke smaakcombinaties.

3e gerecht:


Een stukje gebraden zeeduivel met zuurkool (vind ik niet lekker, dus dat gaf ik aan Bluezz), diverse bereidingen van knolselderij, blaadjes van spruiten en een romige saus waarin ook oester verwerkt zou zijn.
Wij vonden het gerecht nogal vlak van smaak en van de oester hebben we echt niks kunnen proeven.

4e gerecht:


Een stukje gebraden reerugfilet met gnocchi van paddenstoel, pompoen, wortel en cantharel en een mooie glanzende jus gemaakt van o.a. de lever van de ree.
In de reerug van mij zat een stukje zeen, waardoor het lastig te snijden viel. En alweer vonden we de smaken wat vlak. Hoogtepunt van dit gerecht was de jus.
Bij dit gerecht dronken we een bijpassende rode wijn, een Gardies, cabernet franc.

Dessert:


Stukjes peer, verstopt onder een schuim met yuzu, stukjes merengue, venkel, dille en ijs.
De combinatie van dille en venkel in een dessert vonden wij niet zo geslaagd.

Conclusie:

Van een restaurant met een Michelinster hadden wij meer verwacht. Misschien dat ze de smaken expres zo vlak en niet uitgesproken houden i.v.m. de vele buitenlandse zakenlui die in het hotel verblijven? De bediening vonden wij nogal stijfjes, afstandelijk en gemaakt overkomen. Maar wat nog het meeste tegenviel waren de prijzen voor de losse glazen wijn: 12 euro per glas wijn vinden wij echt absurd veel. Uiteindelijk waren we met z'n tweeën 187,50 kwijt.

Prijs/kwaliteit: 7/10

Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185604856
Wanneer: 9 maart 2019
Waar: Eetcafé Haagse Bluf, Rotterdam
Wat:

Afgelopen zaterdag was het tijd voor de grote CUL Slowchat kaasfonduemeet :Y)
Met 11 man hebben we 7 soorten kaasfondue op: blauwe brie, bier, rode wijn, geitenkaas, chapignons, mosterd en honing.



Haagste Bluf is een leuk eetcafé met gezellige, zeer informele bediening. De fondue was uiteraard briljant en er was geloof ik niet één soort unaniem favoriet. Het was jammer dat er zo weinig brood werd geserveerd maar gelukkig konden we extra krijgen.

De desserts waren lekker maar geen hoogtepunt. Op deze foto Haagse bluf, spekkoek en titamichouffe:


Prijs: 32 euro per persoon
Conclusie: 8/10

O+ kaas O+
Spoilers!
pi_185605039
Wanneer: 10 maart 2019
Waar: Bagels & Beans, Stieltjesstraat, Rotterdam
Wat:

Lunchen met drie personen. Eén maal een 'alles bagel' met BLT en twee maal tapas met een allesbagel en een tomatenbagel. Bij de tapas zaten diverse soorten roomkaas, hummus, guacamole, tonijnsalade, zalm en meer. Erg lekker.


We dronken verse sapjes van diverse soorten fruit, thee en een warme chocolademelk waar je zelf de chocolade aan toe kon voegen. Met ongezoete slagroom O+


De meisjes van de bediening deden erg hun best maar niet alles verliep vlekkeloos. De extra bagel liet lang op zich wachten en toen het toiletpapier op bleek, duurde het 10 minuten voor er nieuw was gehaald. En laat ze in vredesnaam iets aan die slecht sluitende buitendeur doen, we tochtten de tent uit.

Prijs: 41,50 totaal
Conclusie: 7/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 14-03-2019 12:48:09 ]
Spoilers!
pi_185605048
Kaas O+
Lekker al die pannetjes!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_185605493
Wanneer: 10 maart 2019
Waar: Bij Robert, Luxortheater, Rotterdam
Wat:

Meesterbakker en Meesterpatissier Robert van Beckhoven reist langs de Nederlandse theaters om te vertellen over zijn culinaire leven maar vooral over zijn favoriete ingrediënten en weetjes over bereidingen.
Ik zal niet te veel loslaten, dit is toch het leukst als je verrast wordt. Er zijn nog kaarten voor zijn voorstellingen in Almelo, Assen en Amsterdam, gaat dat zien!

Bij het boeken van de kaarten werd al verteld dat we niet met een gevulde maag naar het theater moesten komen.
Bij de ingang naar de theaterzaal stond iemand ons op te wachten met een schaal met plakjes cake. Toen we in de zaal zaten te wachten, vroegen we ons af hoe al dat beloofde eten tot ons zou komen. Dat werd duidelijk toen de iedereen in de zaal uitgenodigd werd om op het podium te komen zitten.
Daar stonden lange tafels met flesjes water, gebaksdoosjes en schaaltjes met diverse ingrediënten. Robert begon met het vertellen over de dingen die in de schaaltjes zaten. Uiteraard mochten we alles proeven. Er waren onder andere heel bijzondere amandelen, kaneel en pistachenootjes. We leerden waar op te letten bij aanschaf of verwerking wat de verhalen achter de ingrediënten waren.

Naar mate de voorstelling vorderde werden er ook verse dingen op trolleys rondgebracht, waaronder brood van kastanjemeel en brood van verbrand meel. Het een was nog lekkerder dan het ander. Er waren ook taart en bonbons (omg, die bonbons!).
We sloten in de foyer af met een van Roberts desserts waar hij een prijs mee heeft gewonnen:



Halverwege de voorstelling werd er een pot met desem doorgegeven in het publiek. Bij het verlaten van de zaal, zagen we die pot staan. Eén van ons is aan Robert gaan vragen of ze het desem mee mocht nemen. Robert wilde graag zelf de pot houden maar was bereid om de desem over te schenken in een flesje :D



De voorstelling is heel gevarieerd. We hebben ontzettend veel geleerd en bijzondere dingen gegeten. Robert vertelt het allemaal heel leuk. Dit is echt een ontzettende aanrader voor iedereen die van lekker eten en leuk vermaak houdt.

Prijs: 48,50 pp voor een dik twee uur durende voorstelling
Conclusie: 10/10
Spoilers!
pi_185605655
Ha die Robèrt! Leuke reviews Lucky ^O^
pi_185606240
Wat een leuke reviews. Hopelijk gaat Robért nog een seizoen door
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 maart 2019 @ 13:45:42 #167
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185606544
Ik heb zelf niet zo'n interessant culinair leven, maar wil toch zeggen dat ik dit een van de leukste reeksen op FOK! vind. Hulde aan alle posters :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 14 maart 2019 @ 16:30:44 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185609445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuke reviews. Hopelijk gaat Robért nog een seizoen door
Robért spreekt mij totaal niet aan, maar dat komt omdat ik geen liefhebber van zoetigheid, desserts en patisserie ben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185609539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]

Robért spreekt mij totaal niet aan, maar dat komt omdat ik geen liefhebber van zoetigheid, desserts en patisserie ben.
Ik lust het (maar doe mij maar iets hartigs), maar dit een keer meemaken (lucky beschreef het ook zo leuk), lijkt me best leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_185610041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 16:30 schreef golfer het volgende:

Robért spreekt mij totaal niet aan, maar dat komt omdat ik geen liefhebber van zoetigheid, desserts en patisserie ben.
Het brood en de worstenbroodjes waren ook erg lekker *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185619799
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Het brood en de worstenbroodjes waren ook erg lekker *O*
Oh, jammer dat de review van LS daar niets over vermeldt.
pi_185622025
Oh men, daar had ik in Rotterdam bij willen zijn. ;( Robert. O+
  vrijdag 15 maart 2019 @ 09:02:15 #173
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_185622548
Ohhh wat klinkt dat tof zeg! Kon me er zo weinig bij voorstellen zo’n theater show

Maar snel weer bij hm gaan eten in Oisterwijk ^O^
pi_185627418
Als er hier in het zuiden nog eens een show komt van hem ga ik kaarten halen. Bedankt voor de review ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 18 maart 2019 @ 06:08:40 #175
269 vats
Live life to the max!
pi_185683074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar: Five Guys Rotterdam
Wanneer: vandaag
Het eten: doppinda's, 2 milkshakes, 2 kleine friet, 1 all in bacon cheeseburger met jalapeños, 1 cheeseburger met gebakken ui, jalapeños, mayo, pickles en ketchup.
Prijs: ¤35
Cijfer: 9, in vergelijking met andere fastfood. Wel aan de prijs, maar super sappig vlees, heerlijke toppings, prima frietjes, goeie mayonnaise.

[ afbeelding ]
Waarom 2 frietjes bestellen als je er 1 grote kan delen? Stuk goedkoper ze werken bij de 5 jongens niet met menus zoals bij de mac.
pi_185683475
Wat een leuke verslagen, L_S O+

Vooral die van de kaasfondue O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185932887
Ik ben gisteren wezen eten bij restaurant Zwart in Breda.
De naam zegt het al: zwart is the new black.

Het is een unieke ervaring waarbij je zintuigen op scherp worden gezet.
Ik was al eens eerder (met een FOK!ker en gesponsord door FOK!) in bij het concept in Amsterdam geweest, nu was het tijd om het nog eens te ervaren, dit keer met een andere tafelgenoot.

Het is een bijzonder concept, waarbij je gaat eten in het donker. Er wordt een verrassingsmenu van vier gangen geserveerd en de kunst is om te raden (door te ruiken/bevoelen/proeven) wat je eet. Want je ziet letterlijk geen hand voor ogen. Wij kozen voor een frisdrankarrangement erbij, dan krijg je bij elke maaltijd een ander drankje en ook daarvan moet je raden wat het is. Alcoholische arrangementen zijn ook mogelijk, en je kunt natuurlijk drankjes los bestellen.

Eten in het donker is een totaal andere ervaring dan eten in het licht. Je proeft veel bewuster, ervaart veel meer structuur, maar mist soms ook de smaaknuances van bij voorbeeld een sausje. Kwalitatief gezien was het prima. We vonden het tussengerecht wat minder lekker, daar overheerste één smaak en dat maakte het saai.

De begeleiding is prima, ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld.
In de ontvangstruimte werken de ziende medewerkers, de bediening binnen is in handen van blinde of slechtziende medewerkers. Mooi om te ervaren hoe zij daar in hun element zijn en wij juist niet. Wat ook geïllustreerd werd bij de uitleg vooraf: ‘in geval van nood gaan de lichten aan zodat iedereen veilig het restaurant kan verlaten. Wij nemen jullie dadelijk mee naar binnen, het is fijn als jullie ons bij een noodgeval mee naar buiten nemen’.

Logistiek is het eten wat ingewikkelder. Lage borden zijn NIET fijn. En als je, zoals ik, je hoofdgerecht met je lepel eet en die vervolgens wordt weggehaald waardoor je alleen een vork overhebt voor het toetje wordt het ook wat lastig. :') Ik kon uiteraard een nieuwe lepel vragen, maar ging de uitdaging aan en het werkte :+

Achteraf krijg je via een tablet te zien wat je hebt gegeten. Wij hadden zo’n 80% van de drank en spijs goed.

Het moge duidelijk zijn dat foto’s weinig toegevoegde waarde hebben. Je moet het ervaren!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185933024
Wat tof, cat! Dat lijkt me ook wel ewn keer een leuke belevenis. Had je iets ook echt helemaal mis of zat je er gewoon een beetje naast? En hoe lang hebben jullie in het donker doorgebracht?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185933033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat tof, cat! Dat lijkt me ook wel ewn keer een leuke belevenis. Had je iets ook echt helemaal mis of zat je er gewoon een beetje naast? En hoe lang hebben jullie in het donker doorgebracht?
Niet helemaal mis, soms gewoon echt geen idee wat we aten of dronken. Zo van: het lijkt op dit, maar is het niet. En er zit ook een beetje dat in, maar wat is het nou :?

In totaal hebben we iets meer dan 2 uur in het donker doorgebracht. En ons geen moment verveeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185933039
wat een leuk idee, lijkt me best ook spannend, echt niets kunnen zien
We have far more in common than that which devides us..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')