Ik las nog wel dat ze groot onderhoud gaan plegen aan dat hele blok, oa herbestrating, dus ik zou het wel even in de gaten houden als dat over een tijdje weer aangeboden wordt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 23:52 schreef mootie het volgende:
En die afgewezen hut staat niet in de lijst met aantal inschrijvingen. Ist verschwunden.
Ik ga er vanuit dat ik een vloer moet leggen en de muren moet doen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het moet wel instap klaar zijn, nieuwe Funda term
Nee dat was ook wel heel vreemdquote:Op maandag 29 oktober 2018 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik een vloer moet leggen en de muren moet doen.
Maar ik ga geen schuttingen zetten omdat er een recht van overpad door de achtertuin is
Je hebt soms het idee dat ze er geen bal om geven. Mensen huren toch wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk hier ook altijd naar de woningen die op Woningnet aangeboden worden. Ik ben echt verbaasd hoe onlogisch woningen vaak in gedeeld zijn. Zag er laatst één waarbij je door de slaapkamer moest om in de keuken te komenOok bij nieuwe of pas gerenoveerde appartementen kom je dat soort rare dingen tegen.
O ja, wij hadden ook een hond die dat deed als de wandeling haar te lang was. In één rechte streep door naar huis.quote:Op maandag 29 oktober 2018 23:58 schreef mootie het volgende:
Win liet me vandaag schrikken! We zitten hier aan de rand van de stad en lopen zo het buitengebied in. Dus wij naar ons normale doodlopende weggetje, waar ze los kan. Daar is aan een kant ook een weitje, met een stal en allemaal zooi. Win onder dat hek door...
Beetje snuffelen, op een gegeven moment was ze klaar en ze komt terug hobbelen, weer door het hek en ze zet het op een holletje, in een keer terug naar huis. Waarbij ze een straat moet oversteken met vrij regelmatig verkeer.
Zelden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:00 schreef mootie het volgende:
Scruttie, waste jij je haar nou met shampoo?
Ging echt nergens over. We waren net 5 minuten onderweg. En dan gewoon de straat ophollen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, wij hadden ook een hond die dat deed als de wandeling haar te lang was. In één rechte streep door naar huis.
Ook heel veel woningen waar je de wc alleen maar kunt bereiken via de slaapkamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt soms het idee dat ze er geen bal om geven. Mensen huren toch wel.
Al die voormalige seniorenwoningen hebben ook geen toilet boven. Dat vind ik zo onhandig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook heel veel woningen waar je de wc alleen maar kunt bereiken via de slaapkamerDan heb ik het maar getroffen.
Gelukkig is ze wel goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging echt nergens over. We waren net 5 minuten onderweg. En dan gewoon de straat ophollen.
Hmmm ja, huizen met een verdieping zie je hier haast niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die voormalige seniorenwoningen hebben ook geen toilet boven. Dat vind ik zo onhandig.
Lekker enthousiast voor de deurquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig is ze wel goed zichtbaar.
Toen je thuiskwam zat ze zeker een beetje schuldig op je te wachten?
Beetje windquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:18 schreef mario390 het volgende:
https://www.kleinezeitung(...)-Stunden-in-Kaernten
Zit de schotelantenne op het dak goed vast? Zit het dak zelf goed vast?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:18 schreef mario390 het volgende:
https://www.kleinezeitung(...)-Stunden-in-Kaernten
jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit de schotelantenne op het dak goed vast? Zit het dak zelf goed vast?
dat is niet ,erst an kerstquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen is er al een inzamelingsactie bij de ORF op tv voor Kärnten.
Stau See, ouwe dyslect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik communiceer ook in het engels met mijn fraulein
Hm wel een goeie ja dyslectquote:
Ja, dan kun je beter dijken hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Denk je dat je veilig zit op een berg zeg
Wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm wel een goeie ja dyslecteigenlijk schandalig dat je dan aangevallen word met z'on afwijking
Moots is op training, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm wel een goeie ja dyslecteigenlijk schandalig dat je dan aangevallen word met z'on afwijking
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moots is op training, dan krijg je dat.
Voor mij valt het wel mee, ik ben vrij normaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja we zijn nog meer de sjaak nu, oefenmateriaal
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hier in de stad is alles vrijstaand.
Ja, ook daar maakten de babyboomers kinderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfs in dat gehucht van Mootz staan nog rijtjeshuizen
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Stroom zal inmiddels wel uitgevallen zijn bij Mario.
Dat zal lekker rennen worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een zgn Föhn, dus het is wel aangenaam qua temperatuur daar. Nu nog 12 graden. Wij krijgen hier morgen windkracht 8 bij een gevoelstemperatuur van 2 graden.
Het klimaat verandert altijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)uw-in-frankrijk.html
Verder is er met het klimaat niets aan de hand hoor.
Hopelijk wel! Hopelijk vinden ze me niet langs de kant van de weg met onderkoelingsverschijnselen.quote:
Je hebt toch wel een thermomaillot aan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wel! Hopelijk vinden ze me niet langs de kant van de weg met onderkoelingsverschijnselen.
Altijd beter dan een seriemoordenaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wel! Hopelijk vinden ze me niet langs de kant van de weg met onderkoelingsverschijnselen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:03 schreef Recce het volgende:
Ik heb wat opties in de manager die jij niet hebt.
Het is geen thermospul, geloof ik. Het is wel warm genoeg als je eenmaal rent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een thermomaillot aan?
Die zitten morgen gewoon binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd beter dan een seriemoordenaar.
Die groet ik altijd vriendelijk. Doen geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd beter dan een seriemoordenaar.
Dan zou ik binnen alvast beginnen met rennen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is geen thermospul, geloof ik. Het is wel warm genoeg als je eenmaal rent.
Nee, nét niet. Niet dat ik dat zou willen. Ricciardo parkeert 'm de volgende race gewoon zelf in de garage voordat er iets kapot gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal RBR gaan, zeker?
Ja, in de kroegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
Morgen wordt het lokaal 24 graden Celsius in Oostenrijk!
waarschijnlijk zijn weer bomen op de Straße gevallenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik woon naast een ziekenhuis, dus ik ben niet erg onder de indruk van dit bericht.
De gevoelstemperatuur ligt morgen tegen het vriespunt en dan regent het ook nog flink, zie ik. Dat wordt inderdaad even warmlopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik binnen alvast beginnen met rennen.
Ja, Ricciardo is er wel klaar mee. Ik denk trouwens dat als het kan Bottas er nog wel eentje terugkrijgt van Hamilton. En dat is wel jammer voor Max' kans om hem nog te pakken in het kampioenschap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nét niet. Niet dat ik dat zou willen. Ricciardo parkeert 'm de volgende race gewoon zelf in de garage voordat er iets kapot gaat.
Ja, zo'n föhn is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
Morgen wordt het lokaal 24 graden Celsius in Oostenrijk!
Nah, dat zat er toch al niet echt in. Het wordt al lastig genoeg om twee keer voor Bottas te eindigen. Ik zou trouwens niet echt blij zijn met een gekregen overwinning.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Ricciardo is er wel klaar mee. Ik denk trouwens dat als het kan Bottas er nog wel eentje terugkrijgt van Hamilton. En dat is wel jammer voor Max' kans om hem nog te pakken in het kampioenschap.
Het trekt vanuit het zuidoosten richt noordwesten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is het nog droog. Nog net.
Ik zou het voor die ene keer toch een keer uitstellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur ligt morgen tegen het vriespunt en dan regent het ook nog flink, zie ik. Dat wordt inderdaad even warmlopen.
Of een droog momentje afwachten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het voor die ene keer toch een keer uitstellen.
Nah, gewoon proberen. Als het te koud is, ren ik wel via een snellere weg naar huis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het voor die ene keer toch een keer uitstellen.
Nou, Bottas heeft wel een heel matig seizoen hoor. Dat voorbij laten van Lewis heeft 'm ook bepaald geen goed gedaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat zat er toch al niet echt in. Het wordt al lastig genoeg om twee keer voor Bottas te eindigen.
Nee, het is een vernedering. Maar bij Mercedes zijn ze niet heel tactvol op dit gebied.quote:Ik zou trouwens niet echt blij zijn met een gekregen overwinning.
Nee, daar niet, maar in andere delen van Oostenrijk wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:17 schreef mario390 het volgende:
nee het werd niet 24 hebben in kärnten niet
Hij begon wel met een aantal sterke races waarin hij flinke pech had, maar daarna is hij inderdaad flink afgegleden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, Bottas heeft wel een heel matig seizoen hoor. Dat voorbij laten van Lewis heeft 'm ook bepaald geen goed gedaan.
Zal een leuk feestje worden dan.quote:Nee, het is een vernedering. Maar bij Mercedes zijn ze niet heel tactvol op dit gebied.
Hamilton zal wel doen of-ie een probleem heeft of zo, wat dan direct opeens weg is als Bottas hem voorbij is. Ik denk dat die bandenproblemen toch wel uniek was door het gebrek aan downforce vanwege de hoogte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij begon wel met een aantal sterke races waarin hij flinke pech had, maar daarna is hij inderdaad flink afgegleden.
[..]
Zal een leuk feestje worden dan.Ik ben benieuwd of de banden nog verder voor problemen gaan zorgen bij Mercedes.
In Turkije ook in diverse kekke kleurtjes verkrijgbaar.quote:
Tja, dat heeft Bottas wel door dan. Nog steeds geen recept voor een fijne party.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hamilton zal wel doen of-ie een probleem heeft of zo, wat dan direct opeens weg is als Bottas hem voorbij is. Ik denk dat die bandenproblemen toch wel uniek was door het gebrek aan downforce vanwege de hoogte.
Pit ze.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels tikt de regen zachtjes tegen het zolderraam. Nou ja, ik ben allang blij dat het Rob de Nijs niet was want ik wil wel kunnen slapen. Veel regenplezier morgen, allen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slapen zal vast lukken met dat getik op het raam. Welterusten!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels tikt de regen zachtjes tegen het zolderraam. Nou ja, ik ben allang blij dat het Rob de Nijs niet was want ik wil wel kunnen slapen. Veel regenplezier morgen, allen.
[ afbeelding ]
Trusten
Is het de klok niet, dan is het wel die kutregen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Slapen zal vast lukken met dat getik op het raam. Welterusten!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Smakelijk!quote:
Regen is wel iets minder zenuwslopend dan een klok.quote:Is het de klok niet, dan is het wel die kutregen.
Thx.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Smakelijk!
[..]
Regen is wel iets minder zenuwslopend dan een klok.
Je hebt soms dat een goot gaat druppelen, dat kan dan wel weer ontzettend irritant zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx.
Regen heeft een wat veelzijdiger ritme.
Heb je vrij nu?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:51 schreef mario390 het volgende:
vandaag is in meine gemeinde en mijn bezirk keine schule
Goedemorgen Chuf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 07:11 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen deze natte dag, tenminste ik hoor het buiten druppelen
In het oosten lijkt het vooralsnog mee te vallen. Hier stort het behoorlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goedemorgen Chuf.
Ja erg nat buiten...voor de zekerheid gisterenavond de bank verschoven en emmers neergezet. Maar het dak lekt nog niet. Dat doet het meestal als het in hele korte tijd heel hard naar beneden komt.
moet je je regenpijpen schoonmakenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goedemorgen Chuf.
Ja erg nat buiten...voor de zekerheid gisterenavond de bank verschoven en emmers neergezet. Maar het dak lekt nog niet. Dat doet het meestal als het in hele korte tijd heel hard naar beneden komt.
Ja het valt idd mee. Ik moest eigenlijk naar Meppel maar ben thuis gebleven. Had er geen zin in om met die stortbuien naar t noorden te rijden. File gedoe etc bleh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
In het oosten lijkt het vooralsnog mee te vallen. Hier stort het behoorlijk
Nou dat is het niet. Het is een stuk plat dak van een erker. Er is echt tig keer naar gekeken en aan gewerkt na diverse lekkages maar bij stortbuien blijft t lekken. Denk dat t water gewoon niet snel genoeg weg kan.quote:
Ja....... wordt geen lekker wandelweer vandaagquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Gewoon je paraplu meequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 08:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja....... wordt geen lekker wandelweer vandaag![]()
kan ook.. of een Poncho, die heb ik ookquote:
Maar wel met slagroom?quote:
We hebben even op jou gewacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Inmiddels iedereen binnengedruppeld?
Scrut is waarschijnlijk verzopen in een heftige regenbui.quote:
Hij heeft vast zijn snorkel bij zichquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scrut is waarschijnlijk verzopen in een heftige regenbui.
awjjj lievvvvquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Happy Halloween Prishke
[ afbeelding ]
Oh vandaar dat die Amerikanen zo stil warenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
awjjj lievvvv![]()
alleen één dag te vroeg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh vandaar dat die Amerikanen zo stil waren
Killer parkiet from Hell.quote:
The Birds (Alfred Hitchcock)...kan zomaarquote:
Dat zijn vredelievende musjes vergeleken bij mijn killerparkiet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Birds (Alfred Hitchcock)...kan zomaar
terror birdquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn vredelievende musjes vergeleken bij mijn killerparkiet.
Terror bird en terror pc. Ze denken allebei dat ze het hier voor het zeggen hebben.quote:
je zit onder de plak dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Terror bird en terror pc. Ze denken allebei dat ze het hier voor het zeggen hebben.
geen van beidequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welke wenkies zijn beter? van Marilyn uit BZV of van Batsy
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heeft die rechter een beflapje voor haar bek?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welke wenkies zijn beter? van Marilyn uit BZV of van Batsy
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft die rechter een beflapje voor haar bek?
Het is in Amsterdam nog steeds droog, net voor de bui binnen denk ik ......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Inmiddels iedereen binnengedruppeld?
Heb je al streams? anders mag je wel in mijn team ik heb een plekkie nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Beide niet, sws die van BZV niet veel te dunnen wenkies, en die van Billy te dik en te donker
Dus je vind die van Bats ook niet een klein beetje beter dan die jaren 90 ruïnes van Marilyn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen van beide![]()
De ene is raar dun uitgeplukt naar de zijkant en van die ronde boogjes, die van Bats zijn dik en hoog en die rechte rand alsof er een lineaal langs is gegaan.
Wat ben ik blij met de mijne. Die zijn erg mooi, al zeg ik het zelf.
Heb weer streams, even zien voor hoelangquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je al streams? anders mag je wel in mijn team ik heb een plekkie nog
Marilyn doet me aan m'n moeder denken. Die had geen wenkbrauwen meer, ging ze ze tekenen.Véél te hoog en in die boogjes, alsof ze je continue vragend aankeekquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dus je vind die van Bats ook niet een klein beetje beter dan die jaren 90 ruïnes van Marilyn?
Nou ik heb hem net weer uitgeknald ik ga een soort in een negatieve flow van die lamzakkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb weer streams, even zien voor hoelang
Je wilt zeker Lotus en Mike op de voet volgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb weer streams, even zien voor hoelang
Haha, kan ik mij wel voorstellen, gebeurd erg weinig geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb hem net weer uitgeknald ik ga een soort in een negatieve flow van die lamzakken
Ook dat, maar was toch wel erg nieuwsgierig wat er zoal was veranderd en of ze eigenlijks al op gasfornuis koken, maar volgens mij nog steeds op dat stomme camping dingquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je wilt zeker Lotus en Mike op de voet volgen![]()
Maar nee. Wenkies. Gewoon normale graag.
atm? geldautomaat? wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je wat ik tof vind voor vrouwen atm, een klein stukje oogpotlood
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, maar was toch wel erg nieuwsgierig wat er zoal was veranderd en of ze eigenlijks al op gasfornuis koken, maar volgens mij nog steeds op dat stomme camping ding
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
at the moment, ben jij nou amerikaans
Raar, zijn een half jaar verderquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 14:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En nog geen toilet nog geen warm water
Tegenovergestelde van straatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:01 schreef Prisha het volgende:
Ik ken al dat straattaal niet. Of hoe heet dat
Niet in deze contextquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:02 schreef Prisha het volgende:
ATM is een geldautomaat JA!!
(automated teller machine)
GTA?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Of GTA fan's niet weten wat een ATM is
Nou ook fijn ja dat je het middenstukje alleen hoeft te verwijderen om er 2 van te makenquote:
automated transfer machine.quote:
HOEZO NIET? BEPAAL JIJ HIER WAAR HET OVER GAAT OF WAH?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef sacha het volgende:
maar hoezo een vergelijkend wenkbrauwen onderzoek tante Til?
ik ken wel LOL. En ROTFL.quote:
Overgewaaid uit het Facebooktopic in UTOquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HOEZO NIET? BEPAAL JIJ HIER WAAR HET OVER GAAT OF WAH?
teller machinequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
automated transfer machine.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ken wel LOL. En ROTFL.
Ook en ik ben erachter wat BRB betekent. Ik dacht eerst Burp (boertje) maar dat was het dus niet.
Heb het er maar snel over. Zo meteen krijgen we foto's over haargroei een meter lager.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HOEZO NIET? BEPAAL JIJ HIER WAAR HET OVER GAAT OF WAH?
Daar begin jij weer over. man man manquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb het er maar snel over. Zo meteen krijgen we foto's over haargroei een meter lager.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Burpof iemand boert als hij brb tikt, Prish maar denken wat een gore verkering heb ik
zoietsquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Burpof iemand boert als hij brb tikt, Prish maar denken wat een gore verkering heb ik
mort de rire?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:07 schreef TillyB het volgende:
Ik vind mdr een leuke afkorting, mort de rire, dood van het lachen![]()
burp mdr
aha! dankquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Overgewaaid uit het Facebooktopic in UTO
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #63
hoe op. begin niet met mequote:
Nope transfer. Jij krijgt geld uit een machine van je bankrekening.quote:
Teller! Het apparaat telt het geld voordat ie het aan jouw geeft!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope transfer. Jij krijgt geld uit een machine van je bankrekening.
LOL.quote:
Nog laaaaaang nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Bleh lampen alweer aan, is alweer bijna lente?
wink terugquote:
Badeend doet eigenwijsquote:
Ja jij vind dit prachtig, lekker koud en regen vroeg donkerquote:
Wij zijn creatures of the nightquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja jij vind dit prachtig, lekker koud en regen vroeg donker
Heb er wel eens `1 in Duitsland moeten afsluiten omdat er dollar biljetten uitkwamen ipv Duitse Marken en dat was niet voordelig voor de Citibank aldaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:11 schreef Prisha het volgende:
ATM
noun [ C ] UK /ˌeɪ.tiːˈem/ US /ˌeɪ.tiːˈem/ mainly us uk usually cash machine, cashpoint
abbreviation for automated teller machine: a machine, usually in a wall outside a bank, shop, etc. from which you can take money out of your bank account using a special card:
American Konjo'squote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:13 schreef TillyB het volgende:
shit ben vergeten wat amk betekent, misschien wel iets heel ergs, sorry conjo
Nou dat t vroeg donker is heeft op zich wel weer wat, maar die koud ben daar niet voor gemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij zijn creatures of the night
Ik ren ook mijn auto in en uit hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat t vroeg donker is heeft op zich wel weer wat, maar die koud ben daar niet voor gemaakt
Wel een lekker lange zomer gehad danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat t vroeg donker is heeft op zich wel weer wat, maar die koud ben daar niet voor gemaakt
heb ook geen flauw idee dus dat is niet erg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:13 schreef TillyB het volgende:
shit ben vergeten wat amk betekent, misschien wel iets heel ergs, sorry conjo
Ja nu 4 jaar een kut zomerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel een lekker lange zomer gehad dan
Jezus ben je beautyvlogger ofzo al die pakketjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef chufi het volgende:
Had ik zomaar onverwacht nog een pakketje net
Dat sws hebben niks te klagen gehad qua warmer zomer weerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel een lekker lange zomer gehad dan
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jezus ben je beautyvlogger ofzo al die pakketjesunboxing!
Nou lees Scrut maar eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sws hebben niks te klagen gehad qua warmer zomer weer
Wat bestel je zoal online dan allemaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef chufi het volgende:
Had ik zomaar onverwacht nog een pakketje net
wist je dat niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mij je wachtwoord geven?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe zorg ik er voor dat mijn aantal post eens meer worden?
aantal posts:6.343 (gemiddeld 5 per dag)
cba is m'n allerfavorietste afkortingquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
heb ook geen flauw idee dus dat is niet erg.
Oh. GMTA ken ik ook.
En dan, moet ik net zoals jou typ dat lukt mij nooitquote:
Ìk ben cartonistquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga een harde discussie aan waar ATM voor staat. Maar waarom zou je dat willen? Ik vind het maar stom gedoe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
De hele dag streamen en cossen erbij. Dan loopt het hard op. Vooral als je alleen met smilies reageert.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee ik tik met jou account danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan, moet ik net zoals jou typ dat lukt mij nooit
Alles wat ik niet om de hoek in de winkel kan halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat bestel je zoal online dan allemaal
Oh omdat al heel lang op 5 staat, maar ik opzich toch wel meer berichten post op een dagquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga een harde discussie aan waar ATM voor staat. Maar waarom zou je dat willen? Ik vind het maar stom gedoe.
Da's heul geen vlogquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben die vloggers binnen 5 min zat altijd, ik moest ''de jacht'' op Stuk TV zien tering dat was een lang kwartier zeg
Oh nou doe maar nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik tik met jou account dan
Ah ok, ik bestel al heel wat jaren niet meer onlinequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles wat ik niet om de hoek in de winkel kan halen
Wat dan? Stuk TV zijn toch Vloggers, nou toen dacht ik ok Nienke nou die was ik ook zo zatquote:
Slechte ervaring mee?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ik bestel al heel wat jaren niet meer online
Had je dat ook gezien, die fascinatie van Ludo met Yasmin ook steeds. is een soap op zichquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik heb wel 25% meer geheugen en energie
Nee dat niet, maar heb niks nodig, meeste dingen koop ik toch liever in de winkel zelfquote:
Ik bestel best wel wat uit Amerika en de Ukquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar heb niks nodig, meeste dingen koop ik toch liever in de winkel zelf
Dat kan, ik vroeger wel bij de H&Mquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik bestel best wel wat uit Amerika en de Uk
Ik heb nog nooit StukTV of die jacht dingen gekeken, dus ik kan er naast zitten. Maar vloggen is (stukjes van) je dag/week/maand filmen. Die jacht lijken mij concept video's. Daar laten ze niet zien hoe ze tanden poetsen of de kat aaien, maar wordt er gericht gefilmd met een gast, rondom een concept. Een unboxing of een tutorial is ook geen vlog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat dan? Stuk TV zijn toch Vloggers, nou toen dacht ik ok Nienke nou die was ik ook zo zat
Ik snap het hele gegeil niet om de eerste op Fok van wat dan ook te zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh omdat al heel lang op 5 staat, maar ik opzich toch wel meer berichten post op een dag
Unboxingquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit StukTV of die jacht dingen gekeken, dus ik kan er naast zitten. Maar vloggen is (stukjes van) je dag/week/maand filmen. Die jacht lijken mij concept video's. Daar laten ze niet zien hoe ze tanden poetsen of de kat aaien, maar wordt er gericht gefilmd met een gast, rondom een concept. Een unboxing of een tutorial is ook geen vlog.
Hoef ik ook niet te zijn hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap het hele gegeil niet om de eerste op Fok van wat dan ook te zijn.
quote:
Weet ik, lekker met je beentjes in het water. Ik vind je gewoonweg wel leuk reageren.quote:
Doe mij maar naturel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:27 schreef TillyB het volgende:
Alhoewel Nikkie wel één soort vlogvideo had waar ze gedurende 24 keek hoe haar make-up bleef zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |