Ik las nog wel dat ze groot onderhoud gaan plegen aan dat hele blok, oa herbestrating, dus ik zou het wel even in de gaten houden als dat over een tijdje weer aangeboden wordt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 23:52 schreef mootie het volgende:
En die afgewezen hut staat niet in de lijst met aantal inschrijvingen. Ist verschwunden.
Ik ga er vanuit dat ik een vloer moet leggen en de muren moet doen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het moet wel instap klaar zijn, nieuwe Funda term
Nee dat was ook wel heel vreemdquote:Op maandag 29 oktober 2018 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik een vloer moet leggen en de muren moet doen.
Maar ik ga geen schuttingen zetten omdat er een recht van overpad door de achtertuin is
Je hebt soms het idee dat ze er geen bal om geven. Mensen huren toch wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kijk hier ook altijd naar de woningen die op Woningnet aangeboden worden. Ik ben echt verbaasd hoe onlogisch woningen vaak in gedeeld zijn. Zag er laatst één waarbij je door de slaapkamer moest om in de keuken te komenOok bij nieuwe of pas gerenoveerde appartementen kom je dat soort rare dingen tegen.
O ja, wij hadden ook een hond die dat deed als de wandeling haar te lang was. In één rechte streep door naar huis.quote:Op maandag 29 oktober 2018 23:58 schreef mootie het volgende:
Win liet me vandaag schrikken! We zitten hier aan de rand van de stad en lopen zo het buitengebied in. Dus wij naar ons normale doodlopende weggetje, waar ze los kan. Daar is aan een kant ook een weitje, met een stal en allemaal zooi. Win onder dat hek door...
Beetje snuffelen, op een gegeven moment was ze klaar en ze komt terug hobbelen, weer door het hek en ze zet het op een holletje, in een keer terug naar huis. Waarbij ze een straat moet oversteken met vrij regelmatig verkeer.
Zelden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:00 schreef mootie het volgende:
Scruttie, waste jij je haar nou met shampoo?
Ging echt nergens over. We waren net 5 minuten onderweg. En dan gewoon de straat ophollen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, wij hadden ook een hond die dat deed als de wandeling haar te lang was. In één rechte streep door naar huis.
Ook heel veel woningen waar je de wc alleen maar kunt bereiken via de slaapkamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt soms het idee dat ze er geen bal om geven. Mensen huren toch wel.
Al die voormalige seniorenwoningen hebben ook geen toilet boven. Dat vind ik zo onhandig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook heel veel woningen waar je de wc alleen maar kunt bereiken via de slaapkamerDan heb ik het maar getroffen.
Gelukkig is ze wel goed zichtbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging echt nergens over. We waren net 5 minuten onderweg. En dan gewoon de straat ophollen.
Hmmm ja, huizen met een verdieping zie je hier haast niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die voormalige seniorenwoningen hebben ook geen toilet boven. Dat vind ik zo onhandig.
Lekker enthousiast voor de deurquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig is ze wel goed zichtbaar.
Toen je thuiskwam zat ze zeker een beetje schuldig op je te wachten?
Beetje windquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:18 schreef mario390 het volgende:
https://www.kleinezeitung(...)-Stunden-in-Kaernten
Zit de schotelantenne op het dak goed vast? Zit het dak zelf goed vast?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:18 schreef mario390 het volgende:
https://www.kleinezeitung(...)-Stunden-in-Kaernten
jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit de schotelantenne op het dak goed vast? Zit het dak zelf goed vast?
dat is niet ,erst an kerstquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen is er al een inzamelingsactie bij de ORF op tv voor Kärnten.
Stau See, ouwe dyslect.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik communiceer ook in het engels met mijn fraulein
Hm wel een goeie ja dyslectquote:
Ja, dan kun je beter dijken hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Denk je dat je veilig zit op een berg zeg
Wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm wel een goeie ja dyslecteigenlijk schandalig dat je dan aangevallen word met z'on afwijking
Moots is op training, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm wel een goeie ja dyslecteigenlijk schandalig dat je dan aangevallen word met z'on afwijking
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moots is op training, dan krijg je dat.
Voor mij valt het wel mee, ik ben vrij normaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja we zijn nog meer de sjaak nu, oefenmateriaal
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hier in de stad is alles vrijstaand.
Ja, ook daar maakten de babyboomers kinderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfs in dat gehucht van Mootz staan nog rijtjeshuizen
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Stroom zal inmiddels wel uitgevallen zijn bij Mario.
Dat zal lekker rennen worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een zgn Föhn, dus het is wel aangenaam qua temperatuur daar. Nu nog 12 graden. Wij krijgen hier morgen windkracht 8 bij een gevoelstemperatuur van 2 graden.
Het klimaat verandert altijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)uw-in-frankrijk.html
Verder is er met het klimaat niets aan de hand hoor.
Hopelijk wel! Hopelijk vinden ze me niet langs de kant van de weg met onderkoelingsverschijnselen.quote:
Je hebt toch wel een thermomaillot aan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wel! Hopelijk vinden ze me niet langs de kant van de weg met onderkoelingsverschijnselen.
Altijd beter dan een seriemoordenaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wel! Hopelijk vinden ze me niet langs de kant van de weg met onderkoelingsverschijnselen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:03 schreef Recce het volgende:
Ik heb wat opties in de manager die jij niet hebt.
Het is geen thermospul, geloof ik. Het is wel warm genoeg als je eenmaal rent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een thermomaillot aan?
Die zitten morgen gewoon binnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd beter dan een seriemoordenaar.
Die groet ik altijd vriendelijk. Doen geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd beter dan een seriemoordenaar.
Dan zou ik binnen alvast beginnen met rennen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is geen thermospul, geloof ik. Het is wel warm genoeg als je eenmaal rent.
Nee, nét niet. Niet dat ik dat zou willen. Ricciardo parkeert 'm de volgende race gewoon zelf in de garage voordat er iets kapot gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal RBR gaan, zeker?
Ja, in de kroegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
Morgen wordt het lokaal 24 graden Celsius in Oostenrijk!
waarschijnlijk zijn weer bomen op de Straße gevallenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik woon naast een ziekenhuis, dus ik ben niet erg onder de indruk van dit bericht.
De gevoelstemperatuur ligt morgen tegen het vriespunt en dan regent het ook nog flink, zie ik. Dat wordt inderdaad even warmlopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou ik binnen alvast beginnen met rennen.
Ja, Ricciardo is er wel klaar mee. Ik denk trouwens dat als het kan Bottas er nog wel eentje terugkrijgt van Hamilton. En dat is wel jammer voor Max' kans om hem nog te pakken in het kampioenschap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nét niet. Niet dat ik dat zou willen. Ricciardo parkeert 'm de volgende race gewoon zelf in de garage voordat er iets kapot gaat.
Ja, zo'n föhn is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
Morgen wordt het lokaal 24 graden Celsius in Oostenrijk!
Nah, dat zat er toch al niet echt in. Het wordt al lastig genoeg om twee keer voor Bottas te eindigen. Ik zou trouwens niet echt blij zijn met een gekregen overwinning.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Ricciardo is er wel klaar mee. Ik denk trouwens dat als het kan Bottas er nog wel eentje terugkrijgt van Hamilton. En dat is wel jammer voor Max' kans om hem nog te pakken in het kampioenschap.
Het trekt vanuit het zuidoosten richt noordwesten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is het nog droog. Nog net.
Ik zou het voor die ene keer toch een keer uitstellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur ligt morgen tegen het vriespunt en dan regent het ook nog flink, zie ik. Dat wordt inderdaad even warmlopen.
Of een droog momentje afwachten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het voor die ene keer toch een keer uitstellen.
Nah, gewoon proberen. Als het te koud is, ren ik wel via een snellere weg naar huis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het voor die ene keer toch een keer uitstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |